Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Ei taida olla sitten kovin suosittu tuo telescope. Melkein 30 tuntia tullut pelattua enkä ole kertaakan nähnyt noitä vihollisten ääriviivoja.
Originissa on nyt 14,97€, uskaltauduin itsekin ostamaan. Ei tuosta tuon enempää ainakaan kannata maksaa.Originissa maksaa 24,95 eipä tuokaan nyt kovin kallis ole.
Loggasin peliin tänään päivällä ja iloinen viesti toivotti tervetulleeksi ja "holiday giftiksi" lupasi oikein Superior Battlebackia. Mitään en kuitenkaan saanut, 5/5p.
Jos voippi hommat kiinnostaa niin meidät löytää MuroBBS discordista.
PS: Ihan rentoa porukkaa, eikä pelitaidoilla ole väliä. Toki objectiven pelaamista suositellaan![]()
Joskus se tuuri vaan on aika kehno, itselläkin voiton kairaaminen tässä muutaman päivän aikana on ollut todella tiukassa."Ahh, tänään voi pelata vähän enemmänkin"
xx määrä pelejä. 0 voittoa.
Yhdessä pelissä jyrättiin alussa ja toiset itki balanssista ja sit sanoin niille, että "te voitatte kuitenkin, mä oon tällä puolella"... ja ne voitti.
Siis mikä on todennäköisyys pelata yli 10 peliä ja hävitä ne kaikki? Mä en pysty käsittää millä vitun todennäköisyydellä toi laittaa mut aina häviäjien puolelle.
Niin ja kolme peliä se laitto mut jenkkeihin missä on 200 pingi. Miks?!
Kerran testasin niin, että ennen kun peli alkaa, ni vaihdan puolta, ni viis peliä putkeen olin voittajien puolella. Eli jos oisin pelannu ne pelit sillä puolella mihin tää paska automattisesti jollain maagisella laskukaavalla laittaa, ni oisin hävinny kaikki. Miettikää vähän.
Kesällä aloin pelaa enemmänkin niin, että joka pelin alussa vaihdan automaattisesti toiselle puolelle ja voittoprosentti nousi about 20%! 20% vaan sen takia, että vaihdan pelin alussa puolta. Sit ton marraskuun pätsin jälkeen ne teki jotain ja nyt oon aina vaan häviäjien puolella.
Joskus tuntuu, että tää peli oikeen haluaa, että häviän. Ollaan voittamassa, ni sit yht'äkkiä viholliset alkaa osumaan uskomattomalla tarkkuudella ja ne ei ota oikeen mitään damagee ja tuntuu, että vihollisten aseetkin on tehokkaampia. Omat ei osu enää mihinkään ja lopettaa hyökkäämisen tai muuten vaan lähtee menee. Ja tää ei oo siis vaan mun harhakuvitelmaa, myös ihmiset jotka on pelannu mun kanssa on todennu samoja ihmeellisyyksiä välillä.
Hieno peli... jos vaan sattuu voittamaan... ja siis haluun voittaa, mun pelityyli perustuu täysin pelien voittamiseen. En tuijota omia pisteitä tai frägejä.
Onko kellotuksia millään komponentilla?Iltaa.
Tässä viime päivinä bäfässä on ilmaantunut sellainen ongelma että kykenen pelaamaan noin 20-30minuuttia sen jälkeen kuva jämähtää ja kaatuu. olisikohan jollain viisaammalla tietoa asiasta?
Olen ajurit näyttikselle asentanut uudelleen, ei vaikutusta
vakiona mennään tosin, yritin näyttistä kellottaa mutta annoin olla kun ei mitään hyötyä ollut. joten defaultiksi palautin ennenkuin uudestaan asensin ajurit
Ootko koittanut low graffoilla?Emo:b150 mortar
Muisti:8gb ddr
Poweri:evga 550 g2
Prossu:I5-6500
Näyttis:GTX1060 6gb
Vai voiko olla niinkin helppoa kuin asentaa Bäfä uudestaan ja odottaa ikuisuus kun on ladannu?
Ja Lämmöt on ollu nätisti alle 70 prossulla ja näyttiksellä
Pelin korjausta parikin kertaa koittannu... ei apua. Ja ei mitään taustalla pyöri...
Ja muut ajurit pitäis olla ajantasalla...
Itselläni BF1 alkoi yhtäkkiä toimimaan paljon aiempaa huonommin. Keskimääräinen FPS lienee sama kuin aiemminkin mutta stutteria ilmenee melko paljon. Peliporukassamme sama ongelma kaikilla ja jossain random-pelissä asiasta valiteltiin muidenkin toimesta.
Itselläni BF1 alkoi yhtäkkiä toimimaan paljon aiempaa huonommin. Keskimääräinen FPS lienee sama kuin aiemminkin mutta stutteria ilmenee melko paljon. Peliporukassamme sama ongelma kaikilla ja jossain random-pelissä asiasta valiteltiin muidenkin toimesta.
Illasta/yöstä asti ollut statistic engine alhaalla, mutta kuulemma pisteet kertyy silti talteen.Mitähän tässä meni rikki, kun eilisestä asti nuo assignmentit katosi minulta. Tai siis ne mitä olen niistä tehnyt ja mitä en. Tänään kuitenkin kun pelasin, niin sain uuden assignmentin lukosta, kun suoritin siihen tarvittavia tehtäviä.
Battlefieldin Android -sovelluksessa myös statsit näyttää, että olisin 0 levulla ja mitään statseja ei muka ole, vaikka pelissä statsit näkyy oikein. Frenditkin näkyy sovelluksessa ja niiden statsit on oikein. Muilla samoja ongelmia?
Emo:b150 mortar
Muisti:8gb ddr
Poweri:evga 550 g2
Prossu:I5-6500
Näyttis:GTX1060 6gb
Vai voiko olla niinkin helppoa kuin asentaa Bäfä uudestaan ja odottaa ikuisuus kun on ladannu?
Ja Lämmöt on ollu nätisti alle 70 prossulla ja näyttiksellä
Tätä samaa shaibaa on kyllä kaikki matchmaking pelit. Menetkö servuselaimen vai quick joinin kautta?Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Osaa kyllä olla turhauttava peli.
Tätä samaa shaibaa on kyllä kaikki matchmaking pelit. Menetkö servuselaimen vai quick joinin kautta?
Quickmatchin kautta meneen lähinnä.
Mut sit ihan validi kysymys:
Jos laitan squad orderiks vaikka A:n vielä sillon ku se on meiän puolella, ni miks se orderi lähtee pois kun viholliset on saanu käpättyä sen pois meiltä? Miks se ei pysy A:na? Luuleeko tää peli, että automaattisesti en haluakkaan enää, kun se on jo vihollisilla?
Johtuu siitä, että lipun ollessa omalla puolella tehdessäsi orderin se on puolustuskäsky -> aika alkaa juoksemaan alakulmassa jonka jälkeen saatte pisteet. Kun lippu on neutraali tai vihollisella, se on hyökkäyskäsky. Tästä syystä se pitää "uudelleen" käskeä.
Tämä on kyllä ihan väärä peli jos randomien kanssa haluaa syvällisempää tiimi/squad pelaamista harrastaa![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.