Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

Uutta pelimuotoa ei pysty pelaamaan, leipasee blue screenit muutaman minuutin sisällä. Vielä yleisempää näyttää olevan stutterit ja hiiren jumittelut foorumien mukaan. Semmosta tällä kertaa.
Mulla ainakin hiiren kanssa ongelmia ja järkyt stutteroinnit. Sellainen 2-3 sekunnin jumi, että hiiri ei tottele ja kuva nykii/repeilee. Tähän päivään asti pelannut oikeastaan ilman mitään ongelmaa. Vois kokeilla uudelleen asennusta? Jossain oli huhuiltu, että vika olisi huijauksenestossa. Tässä kunnossa peliä ei voi pelata.

Edit: Ei ollut apua korjauksista tai uudelleen asennuksista.
 
Viimeksi muokattu:
Joo on kyllä aivan jäätäviä stuttereita. ~650 tuntia kellossa ja ei koskaan aiemmin vastaavaa. Eilenkin vielä meni aivan ok kun pelasin uutta pelimuotoa ja normi konkkaa mutta nyt tuota tulee joka matsissa ja pelimuodossa.
Näköjään on jo DICE:lla bugi tiedossa:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


*Edit:
Itsellä pingi myös heittelee 38 ja 550 välillä mitä se ei ole koskaan aiemmin tehnyt. Yhteys 300Mbps kuitu.
 
Viimeksi muokattu:
Jonkin verran tullut pelattua uutta pelimuotoa. Kyllä se mun mielestä ihan hauska on. Zombit ovat ihan hauska lisä, ainakin tulee tappoja mutta usein ne jäävät taistelukentältä pois, kun kukaan ei käy niitä aktivoimassa. Aina välillä ne myös sattuu harhailemaan yksinään ympäri kenttää. Tän seasonin mukana tullut uus rynkky on erittäin tehokas kapistus, vähän kun ampuu sinne päin niin vihollinen yleensä kuolee. Zombitkin kaatuvat helpommin uudella rynkyllä, muilla aseilla saa paljon enemmän ammuskella ennenkuin Zombi kuolee. Uudessa pelimuodossa Redacted on suunniteltu vähän erikoisesti, kun molemmat joukkueet spawnaavat käytännössä vierekkäin, niin se joukkue, joka ehtii ensin parempiin asemiin, saattaa saada toisen joukkueen alakynteen. Varsinkin jos paremmat asemat omaava joukkue ymmärtää käydä valtaamassa hallintapisteitä, samalla kun osa pelaajista pitää toisen joukkueen loitolla niiden basen lähellä.
 
Joo ei tuossa kyllä ole mitään ideaa. Tylsää mähinää pienellä alueella. Pettymys niinkuin koko season 6 ollut tähän mennessä.

Ajattelin jonkun deagle skinin napata ja tästä syystä tuli tuota zombibottipelimuotoa nyt joitakin matseja pelailtua. Tämän seurauksena olen yhä enemmän sitä mieltä, että täysin jonkun aivokuolleen keksimä muoto.
 
Linkkaan tämän tännekkin, kun oikeastaan olisi pitänyt tänne kirjoittaa alunperinkin.


Ovatko pelaajat törmänneet moiseen? Miten korjata?
 
Ajattelin jonkun deagle skinin napata ja tästä syystä tuli tuota zombibottipelimuotoa nyt joitakin matseja pelailtua. Tämän seurauksena olen yhä enemmän sitä mieltä, että täysin jonkun aivokuolleen keksimä muoto.
No, huomenna se on poissa eikä (ehkä) tuu takasin.

Season 2 liquidators event oli kiva, oliko se nyt 4v4 ja 8v8 tactical conquestia pienissä kartoissa. Omasta puolesta se sais olla pysyvä pelimuoto vaihtoehtona.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
On täs pelissä kaikelaista porukkaa,Redactedia kun pelaa niin porukka nostelee ylös kiitettävästi mutta tuli tuossa mentyä 64 conquestiin ja tuli Orbital mapiksi.Pondhawk alle spawnissa ja A lipun katolle,squadkaveri spawnas kyytiin matkalla mutta sitten katolla Jetti !! tappo mut niin mitä tekee squadkaveri,juoksee mun raadon yli eikä nosta ylös,meni kyllä maku koko matsiin ja lähin pois samantein.
Ps: On toi Pondhawk kyllä kiva vehje,hauska hiippailla takalipuille minne olis muuten vaikea päästä.
 
On täs pelissä kaikelaista porukkaa,Redactedia kun pelaa niin porukka nostelee ylös kiitettävästi mutta tuli tuossa mentyä 64 conquestiin ja tuli Orbital mapiksi.Pondhawk alle spawnissa ja A lipun katolle,squadkaveri spawnas kyytiin matkalla mutta sitten katolla Jetti !! tappo mut niin mitä tekee squadkaveri,juoksee mun raadon yli eikä nosta ylös,meni kyllä maku koko matsiin ja lähin pois samantein.
Ps: On toi Pondhawk kyllä kiva vehje,hauska hiippailla takalipuille minne olis muuten vaikea päästä.

Joo kyllä noita tuuhioita aina enemmän tai vähemmän pyörii nostattamassa verenpainetta.
 

Ei mitään mainintaa että olisi korjattu erän lopun black screenia tai vakavempaa ongelmaa missä AI täyttää servua sitä mukaa kun pelaajat lopettavat.
 
...sitä vartenhan ne on olemassa...
Et varmaan ole tietoinen miten tuo tällä hetkellä toimii?
Pelaaja kun lähtee pelistä niin paikka ei täyty uudella pelaajalla vaan AI:lla. Eli se tiimi kummalla ennemmin menee hermo ja pelaajat luovuttaa, muuttuu vain koko ajan heikommaksi kun se ei täyty uusista ihmispelaajista vaan AI-pelaajista (tosin AI saattaa kyllä päihittää jotkut ihmispelaajat). Tämä on tällä hetkellä yksi isoimmista ongelmista pelaajille keitä kiinnostaa voittaa pelejä.
 
Erikoista kyllä että ainakin niissä peleissä missä itse pelailee harvemmin näkyy ollenkaan botteja (128 ja 64 konkkaa). Joten suoraan sanoen itse en ole tuollaista edes huomannut.
 
Jaa se oli joku ongelma, luulin jo suuremman massan mielenkiinnon lopahtaneen ennemmin. Kyllä se vähän mielenkiinto loppuu kun tulee AI:t vastaan.
 
Et varmaan ole tietoinen miten tuo tällä hetkellä toimii?
Pelaaja kun lähtee pelistä niin paikka ei täyty uudella pelaajalla vaan AI:lla. Eli se tiimi kummalla ennemmin menee hermo ja pelaajat luovuttaa, muuttuu vain koko ajan heikommaksi kun se ei täyty uusista ihmispelaajista vaan AI-pelaajista (tosin AI saattaa kyllä päihittää jotkut ihmispelaajat). Tämä on tällä hetkellä yksi isoimmista ongelmista pelaajille keitä kiinnostaa voittaa pelejä.

Ja sitten kun uusi pelaaja löytyy, AI botti saa automaattisesti kenkää. Ei tule sellaista 32vs20 vyörytystä uusia pelaajia odotellessa, kun ne botitkin tekee sentään jotain toisin kuin tyhjä paikka.
Samalla tavalla isommat pelit saa käyntiin kun on minimi 16 pelaajaa kasassa ja loput botteja kunnes tulee lisää pelaajia.
 
Ja sitten kun uusi pelaaja löytyy, AI botti saa automaattisesti kenkää. Ei tule sellaista 32vs20 vyörytystä uusia pelaajia odotellessa, kun ne botitkin tekee sentään jotain toisin kuin tyhjä paikka.
Samalla tavalla isommat pelit saa käyntiin kun on minimi 16 pelaajaa kasassa ja loput botteja kunnes tulee lisää pelaajia.
Jep, noin sen pitäisi toimia. EAn omilla foorumeilla sekä redditissä on tästä useita keskusteluja missä asia tulee ilmi. Myös eräs aktiivinen BF2042 tubettaja on tästä maininnut parilla videollaan. Alkaa kohdasta 5:39
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Erikoista kyllä että ainakin niissä peleissä missä itse pelailee harvemmin näkyy ollenkaan botteja (128 ja 64 konkkaa). Joten suoraan sanoen itse en ole tuollaista edes huomannut.
Sama täällä. Mistä botin tässä edes tunnistaa, joku geneerinen nimikö? No sama se kai pari bottiakin ampua.

Palasin tän pariin tuossa taannoin kun CoD alkoi ärsyttämään. Tämä oli julkaisussa aivan paska, paljon on mennyt eteenpäin parissa vuodessa. Ennenkaikkea tätä on hauska pelata ei-niin-vakavasti. Niitä BF momentseja tullut kohdalle aika paljon.
 
Sama täällä. Mistä botin tässä edes tunnistaa, joku geneerinen nimikö? No sama se kai pari bottiakin ampua.

Palasin tän pariin tuossa taannoin kun CoD alkoi ärsyttämään. Tämä oli julkaisussa aivan paska, paljon on mennyt eteenpäin parissa vuodessa. Ennenkaikkea tätä on hauska pelata ei-niin-vakavasti. Niitä BF momentseja tullut kohdalle aika paljon.

Se nimi on tyyliin B. Virtanen(AI). Eli siellä perässä lukee, jos se on botti.

Pelaaja kun lähtee pelistä niin paikka ei täyty uudella pelaajalla vaan AI:lla. Eli se tiimi kummalla ennemmin menee hermo ja pelaajat luovuttaa, muuttuu vain koko ajan heikommaksi kun se ei täyty uusista ihmispelaajista vaan AI-pelaajista (tosin AI saattaa kyllä päihittää jotkut ihmispelaajat). Tämä on tällä hetkellä yksi isoimmista ongelmista pelaajille keitä kiinnostaa voittaa pelejä.
Ainakin pelin alussa tyhjät paikat täytetään AI:lla ja sitä mukaa ne lähtee kun ihmispelaajia liittyy peliin. Onkohan sitten muuttunut, että jos pelaajia putoaa pois, niin AI pelaajia nostetaan tilalle? Ainakin itellä pari kertaa ollu tilanteita, missä häviävän joukkueen pelaajat putoilevat yksi kerrallaan pois ja tilalle ei ole tullut mitään tai ketään. On sitten ollut jotain 10vs5 matseja ne, kunnes sinne on joku ihmispelaaja saatu tilalle.
 
Ainakin äsken muutaman kierroksen perusteella kartan alussa voi olla AI pelaajia, jotka korvaantuu ihmisillä sekä matsin aikana poistuvat ihmispelaajat korvaantuu AI:lla jotka pelin edetessä jälleen korvaantuivat ihmispelaajilla.
 
Ainakin äsken muutaman kierroksen perusteella kartan alussa voi olla AI pelaajia, jotka korvaantuu ihmisillä sekä matsin aikana poistuvat ihmispelaajat korvaantuu AI:lla jotka pelin edetessä jälleen korvaantuivat ihmispelaajilla.
Näin tämä mielestäni myös on toiminut kokoajan. Siksi ihmettelen. Voiko olla sitten jotain servukohtaista ongelmaa?
 

Ei mitään mainintaa että olisi korjattu erän lopun black screenia tai vakavempaa ongelmaa missä AI täyttää servua sitä mukaa kun pelaajat lopettavat.

Endersin videolla sanottiin, että EA/Dicen jossain twitterissä, tms. vastaavassa olleen maininta, että black screen olisi korjattu vaikka mainintaa ei olekaan virallisissa patch noteissa.
 
Endersin videolla sanottiin, että EA/Dicen jossain twitterissä, tms. vastaavassa olleen maininta, että black screen olisi korjattu vaikka mainintaa ei olekaan virallisissa patch noteissa.
Joo taisi olla jossain dev blogissa maininta. Erikoista kyllä että Dice jatkaa edelleen tätä linjaa missä tulee näitä piilotettuja päivityksiä.
 
Tuli nyt vihdoin pari vuotta julkaisun jälkeen kokeiltua. 30h pelattu ja alkaa riittämään. Peli on hirveän tunnoton ja harmaa. Sitä on todella vaikea kuvailla. Ei tule vähimmässäkään määrin sellaisia onnistumisen tunteita, jotka FPS-peleistä pitäisi tulla.

Myös kaikenlainen satunnaisuus ärsyttää. Ei server browseria ja mahdollisuutta ollenkaan valita, mitä ja missä. Pelaajat arvotaan randomilla ja tuntuu, että on ihan sama kenen kanssa pelaa kun kaikki härväävät omiaan. Lopulta seuraavassa rundissa tiimit ovat kuitenkin ihan sekaisin.

128 pelaajan conquestissa tuntee itsensä täysin turistiksi ja omat mahdollisuudet vaikuttaa tiimin menestymiseen on lähes nolla. Parhaaksi pelimuodoksi tuntuu muodostuneen TDM, joka tuntuu aika murheelliselta.
 
128 pelaajan conquestissa tuntee itsensä täysin turistiksi ja omat mahdollisuudet vaikuttaa tiimin menestymiseen on lähes nolla. Parhaaksi pelimuodoksi tuntuu muodostuneen TDM, joka tuntuu aika murheelliselta.
Noi 128 conquest mapit on muutenkin aika huonoja...Pelaan käytännössä pelkästään 64 conquest, koska siellä on karttoja myös vanhoista Bäfistä.

Ite tykkään tästä pikkuhiljaa enemmän kun aloin oppia kartat paremmin vasta siinä 30h+ kohdalla ja käyttään noita gadgetteja, sitä ennen vietiin kuin pässiä narussa. Parasta tää toki on kaveriporukalla kun ei liikaa purista.
 
Viimeksi muokattu:
Season 7 varmistettiin tuossa viimeviikolla, ja kyseessä pitäisi olla sisällöltään massiivisin päivitys pelin historiassa. Saas nähdä sit.

Aika clickbait uutinen, vai oliko jossain muualla mainittu että 7. kausi olisi jotenkin muita massiivisempi sisällöltään?

PS.
" Following Season 6’s massive success, if DICE can pull off more than one new map in the new season, there’s no reason why we can’t see the same level of players jump into the game again. "

Jos nyt unohdetaan että kirjoittivat tuon hehkuttavan artikkelin pelin pelaajaluvuista kirjaimellisesti ilmaisen viikonlopun kolmantena päivänä, niin '6. kauden valtavan menestyksen' sijaan olisi ehkä osuvampaa sanoa "-85 % alennusmyynnin valtava menestys." Aika kriittisesti ottaisin väitteen vastaan, jos joku sanoisi että 6. kausi olisi houkutellut pelaajia pelin pariin, jos peli olisi maksanut 9,59 euron sijaan tavalliset 60 euroa.
 
Aika clickbait uutinen, vai oliko jossain muualla mainittu että 7. kausi olisi jotenkin muita massiivisempi sisällöltään?

PS.
" Following Season 6’s massive success, if DICE can pull off more than one new map in the new season, there’s no reason why we can’t see the same level of players jump into the game again. "

Jos nyt unohdetaan että kirjoittivat tuon hehkuttavan artikkelin pelin pelaajaluvuista kirjaimellisesti ilmaisen viikonlopun kolmantena päivänä, niin '6. kauden valtavan menestyksen' sijaan olisi ehkä osuvampaa sanoa "-85 % alennusmyynnin valtava menestys." Aika kriittisesti ottaisin väitteen vastaan, jos joku sanoisi että 6. kausi olisi houkutellut pelaajia pelin pariin, jos peli olisi maksanut 9,59 euron sijaan tavalliset 60 euroa.
Pelaajaluvut on alemyynnin jälkeenkin pysynyt aiempaa korkeampina ja DICE:n ilmoituksessa Season 7:stä mainittiin uudet kartat monikossa.
 
Aika clickbait uutinen, vai oliko jossain muualla mainittu että 7. kausi olisi jotenkin muita massiivisempi sisällöltään?

PS.
" Following Season 6’s massive success, if DICE can pull off more than one new map in the new season, there’s no reason why we can’t see the same level of players jump into the game again. "

Jos nyt unohdetaan että kirjoittivat tuon hehkuttavan artikkelin pelin pelaajaluvuista kirjaimellisesti ilmaisen viikonlopun kolmantena päivänä, niin '6. kauden valtavan menestyksen' sijaan olisi ehkä osuvampaa sanoa "-85 % alennusmyynnin valtava menestys." Aika kriittisesti ottaisin väitteen vastaan, jos joku sanoisi että 6. kausi olisi houkutellut pelaajia pelin pariin, jos peli olisi maksanut 9,59 euron sijaan tavalliset 60 euroa.
Tuo on kyllä totta. Julkaisuhetken pettymyksen jälkeen tuskin olisin itsekään katsonut enää tän suuntaan, ellei olisi sattunut silmiin muutama kehuva YT-video sekä tuo reipas alennus.

Ehkä ne on sitten saaneet mukavasti massia Battlepasseja myymällä => great success. :hmm:
 
Aika clickbait uutinen, vai oliko jossain muualla mainittu että 7. kausi olisi jotenkin muita massiivisempi sisällöltään?

PS.
" Following Season 6’s massive success, if DICE can pull off more than one new map in the new season, there’s no reason why we can’t see the same level of players jump into the game again. "

Jos nyt unohdetaan että kirjoittivat tuon hehkuttavan artikkelin pelin pelaajaluvuista kirjaimellisesti ilmaisen viikonlopun kolmantena päivänä, niin '6. kauden valtavan menestyksen' sijaan olisi ehkä osuvampaa sanoa "-85 % alennusmyynnin valtava menestys." Aika kriittisesti ottaisin väitteen vastaan, jos joku sanoisi että 6. kausi olisi houkutellut pelaajia pelin pariin, jos peli olisi maksanut 9,59 euron sijaan tavalliset 60 euroa.
Kuten @LaDeX yllä totesi, on puhuttu kartoista monikossa. Eli perinteisen yhden sijaan tulisikin useampi uusi mappi seasonin alkaessa/aikana.
 
Millä tapaa olette muuten tykänneet pelata tätä ja vaihteleeko pelitavat useinkin? Kyllä se on nyt toi oravalla lentely selustaan ja snipujen puukottelu ollut tyydyttävää hommaa viimeisimmät kaudet. Pieniä iskuja selustaan C5 ylläreitä jättämään. Aina sieltä yksinäisiä kulkijoita löytyy.
 
Millä tapaa olette muuten tykänneet pelata tätä ja vaihteleeko pelitavat useinkin? Kyllä se on nyt toi oravalla lentely selustaan ja snipujen puukottelu ollut tyydyttävää hommaa viimeisimmät kaudet. Pieniä iskuja selustaan C5 ylläreitä jättämään. Aina sieltä yksinäisiä kulkijoita löytyy.
Dozer itselläni eniten peluussa. Porukka tekee paniikkiliikkeitä kun tulee kilvellä noutamaan. Huvittavia hetkiä saa sen parissa. Dozerilla kun pelaa niin pelityyli on agressiivinen, eli lippuja vallataan ja paikallaan ei olla. C5:llä ajoneuvot palasiksi.
 
Viime aikoina pelaillut "McGaylla", imukupilla ylös johonkin outoon paikkaan lippua valtaamaan/puolustamaan.
Noi kilpimiehet ärsyttää ehkä eniten. Tokin välillä itsekin tulee sillä pelailtua.

Pitäis varmaan harjoitella lentämistä practise-moodissa, tai sitten käyttää padia aina noihin. Ei vaan osaa. Aika vähällä sais paljon tuhoa aikaan. Tykkään kyllä noita myös tiputella.
 
Pelaajaluvut on alemyynnin jälkeenkin pysynyt aiempaa korkeampina
Pointti olikin, että ne korkeammat pelaajaluvut ovat hyvin todennäköisesti seurausta alennusmyynnistä, eivätkä 6. kauden uudesta sisällöstä. (E: Siis eiväthän pelin alennusmyynnistä ostaneet ihmiset lopeta automaattisesti pelaamista alennusmyynnin loputtua, vaan pelaajaluku pysyy korkeammalla heidän jatkaessaan pelaamista. Nythän BF V kerää taas päivittäin ja tälläkin hetkellä enemmän pelaajia kuin 2042.)
DICE:n ilmoituksessa Season 7:stä mainittiin uudet kartat monikossa.
Kuten @LaDeX yllä totesi, on puhuttu kartoista monikossa. Eli perinteisen yhden sijaan tulisikin useampi uusi mappi seasonin alkaessa/aikana.
Niin siis DICE:hän ei ole virallisesti ilmoittanut mitään useammasta kartasta vai onko? Uutisessahan on kyse siitä että artikkelin kirjoittaja tulkitsee videolla kuulemansa lauseen tarkoittavan useampaa karttaa.

"[...] maps playtest" = kartan pelitesti.
"[...] maps' playtest" = karttojen pelitesti.
 
Pointti olikin, että ne korkeammat pelaajaluvut ovat hyvin todennäköisesti seurausta alennusmyynnistä, eivätkä 6. kauden uudesta sisällöstä. (E: Siis eiväthän pelin alennusmyynnistä ostaneet ihmiset lopeta automaattisesti pelaamista alennusmyynnin loputtua, vaan pelaajaluku pysyy korkeammalla heidän jatkaessaan pelaamista. Nythän BF V kerää taas päivittäin ja tälläkin hetkellä enemmän pelaajia kuin 2042.)


Niin siis DICE:hän ei ole virallisesti ilmoittanut mitään useammasta kartasta vai onko? Uutisessahan on kyse siitä että artikkelin kirjoittaja tulkitsee videolla kuulemansa lauseen tarkoittavan useampaa karttaa.

"[...] maps playtest" = kartan pelitesti.
"[...] maps' playtest" = karttojen pelitesti.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Pointti olikin, että ne korkeammat pelaajaluvut ovat hyvin todennäköisesti seurausta alennusmyynnistä, eivätkä 6. kauden uudesta sisällöstä. (E: Siis eiväthän pelin alennusmyynnistä ostaneet ihmiset lopeta automaattisesti pelaamista alennusmyynnin loputtua, vaan pelaajaluku pysyy korkeammalla heidän jatkaessaan pelaamista. Nythän BF V kerää taas päivittäin ja tälläkin hetkellä enemmän pelaajia kuin 2042.)
Niin, tietty jos peli olisi paska niin ei sen alenkaan jälkeen kukaan viitsisi pelata. Tällaiset Season-mallin pelit kuitenkin kerää sitä rahaa noilla Battlepasseilla yms. joten ei ole niin merkityksellistä paljonko niitä varsinaisia kopioita myydään alun alkaen, vaan oleellista on nimenomaan se että pelaajamäärä pysyy korkealla tasolla ja kun sakki pelaa entistä useampi ostaa myös sen Passin jne. Yhtä hyvin voisivat tätä jakaa ilmaiseksi mutta onhan se pienikin raha kassaan positiivista tulovirtaa joilla katetaan tuotantokustannuksia.
 
Niin, tietty jos peli olisi paska niin ei sen alenkaan jälkeen kukaan viitsisi pelata.
Näinhän se on.

1702978350616.png


E: Battlefield 1 saapui tosiaan Steamiin neljä vuotta ja Battlefield V kaksi vuotta julkaisunsa jälkeen, joten Steamin ulkopuolella on näillä kahdellakin pelillä pelaajia.
 
Viimeksi muokattu:
Millainen mahtaa steamin osuus olla? Veikkaan että ea apin kautta pelaavia on pc:llä moninkertaisesti.
 
Millainen mahtaa steamin osuus olla? Veikkaan että ea apin kautta pelaavia on pc:llä moninkertaisesti.
Originin/EA kikkareen kautta varmaan pelailevat ne ketkä pelaavat peliä EA Play subscriptionin kautta. Steam varmasti dominoi pelin kopion ostaneiden keskuudessa. Ottaen myös huomioon, että Battlefield V saapui Steamiin vasta kaksi vuotta julkaisunsa jälkeen ja BF 1 neljä vuotta julkaisunsa jälkeen, joten varmasti näilläkin peleillä on vastaavanlainen osuus pelaajista Steamin ulkopuolella.
 
Näinhän se on.

1702978350616.png


E: Battlefield 1 saapui tosiaan Steamiin neljä vuotta ja Battlefield V kaksi vuotta julkaisunsa jälkeen, joten Steamin ulkopuolella on näillä kahdellakin pelillä pelaajia.
Hyviä pelejähän nuo 1 & V on, tuli niihin upotettua älyttömästi tunteja aikoinaan...Mutta ei noita mappeja määräänsä enempää jaksa ja koko teema alkoi vähän kyllästyttää. Varmaan osa sakista vaan tykkää noista WW1/2 teemoista. Miksen itsekin joskus vielä...

Harmi ettei sitä rakentelua ole tässä 2042:ssa, oli huippua tehdä itselle oma hiekkasäkkibunkkeri ja jäädä KK:n kanssa sinne kytikseen...

Edit: Mikähän muuten tuon BF V älyttömän 30pv kasvun oikein selittää? En ole seuraillut noita enää yhtään, ihme jos jotain uutta kontenttia vielä tulee.
 
Hyviä pelejähän nuo 1 & V on, tuli niihin upotettua älyttömästi tunteja aikoinaan...Mutta ei noita mappeja määräänsä enempää jaksa ja koko teema alkoi vähän kyllästyttää. Varmaan osa sakista vaan tykkää noista WW1/2 teemoista. Miksen itsekin joskus vielä...

Harmi ettei sitä rakentelua ole tässä 2042:ssa, oli huippua tehdä itselle oma hiekkasäkkibunkkeri ja jäädä KK:n kanssa sinne kytikseen...

Edit: Mikähän muuten tuon BF V älyttömän 30pv kasvun oikein selittää? En ole seuraillut noita enää yhtään, ihme jos jotain uutta kontenttia vielä tulee.
Ainakin vitosen anticheatti sai päivityksen. Tuohan oli PC:llä täysin pelikelvoton ennen sitä, kun joka matsissa oli pelkkiä cheattereita kaikki. Nyt tilanne ilmeisesti radikaalisti parempi ja se selittäisi osaltaan.
 
Miten tässä saa squadin lukkoon niin, että kaverit pääsee liittymään squadiin, mutta tuntemattomat ei?
Tai en tiedä mitä tein väärin, mutta laitoin squadin lukkoon, niin aina seuraavan pelin alussa squadi oli auki ja siellä oli joku random.

Entä mikä logiikka siinä on, kun kaveri liittyi squadiin kesken pelin, niin seuraavassa pelissä kaveri oli vastustajan puolella?
 
Viimeksi muokattu:
En nyt osaa suurien massojen puolesta puhua mutta itse olen kyllä ostanut pelin suoraan EA:seen. Täysin mutuna mutta jotenkiin tuntuu että porukka yliarvioi kaikenkaikkiaan tuon steamin ja ainoastaan sille alustalle hankitut pelit.
 
Ei voi kyllä ymmärtää miten voi pelillä olla näin pahat käynnistysvaikeudet. Välillä jää splash screeniin, välillä EA Anti Cheat sekoilee, välillä kaatuu kesken rundin. Joka aamu alkaa pelin repair:lla että saa edes pelin käyntiin. :D Harmi, koska Hazard Zone on kyllä mukavaa viihdettä kun on samaan hiileen puhaltava squad. EA:n kautta hankittu. Steamin kautta hankittu ei suostunut käynnistymään ollenkaan ja siitä sain refundin.

Aiempien Battlefieldien kanssa ei mitään ongelmaa. Battlefield V toimii hienosti.
 
Itellä oli joskus 2kk sitä black screen ongelmaa ja se katos päivityksen myötä. Muuten ei ole ollut mitään ongelmia pelissä. Origin versio. 1362h pelejä takana. :lol: Aina pelkkää Rush HC:eeta.
 
Seuraavassa päivityksessä tulossa hieman dedikoituja servereitä muistuttavat pysyvät serverit ("persistent servers"). Aika tietenkin näyttää, ovatko ihmiset enää innostuneita tekemään tähän omia palvelimiaan näin pitkän ajan jälkeen julkaisusta, moni servuja ylläpitävä yhteisö on varmaan siirtynyt jo muiden pelien pariin tässä muutaman vuoden aikana. Mutta jos edes pari perinteistä HC-serveriä tulisi pystyyn niin tästähän pelistä saattaa jopa tulla ostamisen arvoinen.
Jos aina pelin käynnistäessä tietäisi, että pelistä löytyy 64 pelaajan servu ilman killcamia ja ajoneuvojen 3. persoonan kuvakulmaa, niin se riittäisi varmaan tämän ostamiseen.


"A Persistent Server means your Server remains visible within the Server Browser even without active players. This will enable communities to stay together across their favorite servers, without needing to wait for the Server Owner to come online and activate the Server. [...] a Persistent Server will remain visible in the Server Browser for up to 7 days from any last player activity on the Server."
 
Seuraavassa päivityksessä tulossa hieman dedikoituja servereitä muistuttavat pysyvät serverit ("persistent servers")...
Josko tämä olisi askel parempaan ja tarjottaisiin enemmän niitä legacy featureita.
Who can create Persistent Servers?
Starting with Update 2.2, owners of the Premium Battle Pass can select a Persistent Server option when Hosting a Server.

How many Servers can you Host?
Premium Battle Pass owners can host 1 Persistent Server per account. Individuals that do not own the Premium Battle Pass can host 1 Server per account. At any point in time, the maximum amount of Servers you can host is set to 1.

For how long will Persistent Servers remain visible?
Our intent for Persistent Servers is to help nurture active Communities while also making it easy to find active Servers to play on. This means that a Persistent Server will remain visible in the Server Browser for up to 7 days from any last player activity on the Server. We’re able to adjust this value if we see room to improve that experience.

What functionality comes with Persistent Servers?
Existing functionality for hosting a server within Battlefield Portal remains unchanged. That means when you host a Server you’ll still have access to:
  • Enabling Cross-Play
  • Allowing players to follow a Server
  • Setting a welcome and match message
  • Password protecting a Server
  • Admin features for the Host
 
Viimeksi muokattu:
Pienimuotoinen päivitys tänään julkaistu. Alla logia.
  • The YUV-2 Pondhawk is now available from the Light Ground Transport Vehicle list for Custom Conquest, Air Superiority and Ground Superiority Custom Experiences in Battlefield Portal.
  • The YUV-2 Pondhawk should no longer spawn under the map when deploying on it within Breakthrough > Flashpoint as the attacking side, during the final sector.
  • Attachments for the RM68 will now correctly display the Charon Weapon Skin colors rather than appear as factory standard items.
  • Soldiers will now be able to successfully spawn on Capture Point A4 whilst it is being contested by the enemy team on Control > Breakaway.
  • Fixed an issue on F-35E Panther changing its flying characteristics after activating VTOL while using mouse and keyboard peripherals.
  • F-35E Panther and SU-57 Felon should now have similar flight sensitivity while using mouse and keyboard peripherals.
  • Further improvements have been made to sticky input while using mouse and keyboard peripherals.
 
Pienimuotoinen päivitys tänään julkaistu. Alla logia.
  • The YUV-2 Pondhawk is now available from the Light Ground Transport Vehicle list for Custom Conquest, Air Superiority and Ground Superiority Custom Experiences in Battlefield Portal.
  • The YUV-2 Pondhawk should no longer spawn under the map when deploying on it within Breakthrough > Flashpoint as the attacking side, during the final sector.
  • Attachments for the RM68 will now correctly display the Charon Weapon Skin colors rather than appear as factory standard items.
  • Soldiers will now be able to successfully spawn on Capture Point A4 whilst it is being contested by the enemy team on Control > Breakaway.
  • Fixed an issue on F-35E Panther changing its flying characteristics after activating VTOL while using mouse and keyboard peripherals.
  • F-35E Panther and SU-57 Felon should now have similar flight sensitivity while using mouse and keyboard peripherals.
  • Further improvements have been made to sticky input while using mouse and keyboard peripherals.
Paljon lentämiseen liittyvää, mutta peli ei taida vieläkään tukea joystickia tai muita lento-ohjaimia :rolleyes:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
296 352
Viestejä
5 070 595
Jäsenet
81 067
Uusin jäsen
jamola76

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom