Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
scrollaa alaspäin sitä pääsivuaPääsin jonon jälkeen menuun eikä missää nappia mistäs pääsis pelaamaanasetukset sun muut voi kyllä plarata mutta itte pelaamaan ei pääse
Kiitos. En tee tällä tiedolla yhtään mtään. Muistakaa kertoa myös resoluutio millä niitä ruudunpäivityslukemia saatte.Jotenki tuntuu kun pelissä olis film grain päällä, vaikka oon kaikki efetit ottanut pois. Sit grafiikka asetuksilla en ainakaan hirveesti huomannu eroo fps:ssän suhteen. 7800x3d+ 7800xt fps on kokoajan 100 pintaan
Open beta ei ole vielä auki, niin onko sulla peli oikeutta tähän early open betaan.Pääsin jonon jälkeen menuun eikä missää nappia mistäs pääsis pelaamaanasetukset sun muut voi kyllä plarata mutta itte pelaamaan ei pääse
Mulla oli ps5 se labs ja pääsin sitä koittamaan silloin. Voi olla ettei se sitten auta vaikka on ea tili liitettynä ps5 sekä steam.Open beta ei ole vielä auki, niin onko sulla peli oikeutta tähän early open betaan.
Minkälainen se sun valikko oikein on, saisko screenshot?Pääsin jonon jälkeen menuun eikä missää nappia mistäs pääsis pelaamaanasetukset sun muut voi kyllä plarata mutta itte pelaamaan ei pääse
lähti pelittään ku starttas uudestaanMinkälainen se sun valikko oikein on, saisko screenshot?
Sun shadow pienimmälle niin katoaa.Jotenki tuntuu kun pelissä olis film grain päällä, vaikka oon kaikki efetit ottanut pois. Sit grafiikka asetuksilla en ainakaan hirveesti huomannu eroo fps:ssän suhteen. 7800x3d+ 7800xt fps on kokoajan 100 pintaan. Mutta tää oli nopee testi vasta.
onko tuossa joku bugi?PS. Muistakaa asetuksista käydä laittamassa OFFille 'Decouple Tank Turret From Turning' niin tämän jälkeen tankin torni kääntyy vaunun mukana.
Tuota se matchmaking taitaa olla kun ei oo Dedicated servuja browserillaPuolisentoista tuntia peliä takana. Tuntuu enemmän Battlefieldiltä, mitä 2024, mutta paljon viilattavaa vielä. Pelkästään closed conquestia pelaan, muut pelimuodot ei juuri kiinnosta. Samat havainnot ajoneuvoista kuin muillakin, äärimmäisen keskeneräisiä vahingon ja liikkuvuuden suhteen.
PS. Muistakaa asetuksista käydä laittamassa OFFille 'Decouple Tank Turret From Turning' niin tämän jälkeen tankin torni kääntyy vaunun mukana.
E: On tämä matchmaking systeemi vaan perseestä pelissä kuin pelissä, kun samaa karttaa tulee peräkkäin.
Ainakin itselläni toimi, vaikka muutaman klikkauksen taisi valikossa vaatia että suostui vaihtumaan.onko tuossa joku bugi?
eikun onko joku syy olla ammuskelematta vieressä olevia vihuja?Ainakin itselläni toimi, vaikka muutaman klikkauksen taisi valikossa vaatia että suostui vaihtumaan.
Kokeile laskea sharpness alemmaksi vakio 50:stä.Jotenki tuntuu kun pelissä olis film grain päällä, vaikka oon kaikki efetit ottanut pois.
Jotenki tuntuu kun pelissä olis film grain päällä, vaikka oon kaikki efetit ottanut pois.
Kantsii myös kokeilla eri AA asetuksia, siis kun niitä on eri tekniikalla toimivia.Kokeile laskea sharpness alemmaksi vakio 50:stä.