Joitain muutoksia aseisiin/hahmoluokkiin, joiden pitäisi kai olla voimassa jo betassa. En nyt löytänyt tuota blogikirjoitusta, josta Jackfrags
videolla puhuu, joten alla screenshotit tekstistä ja tiivistelmä. Poimin vain pari tärkeintä, vaikka myös muihin hahmoluokkiin tehtiin jotain viilauksia.
1. Käsittääkseni vaikka pelaisikin sitä "Open Weapon" pelimuotoa, jossa kaikki aseet toimivat kaikilla hahmoluokilla, niin tietty aseluokka saa aina jonkun passiivisen boostin, jos sitä käyttää ns. oikealla hahmoluokalla (esim. tarkkuuskiväärit Reconilla).
2. Assault-hahmoluokka kokenut ison päivityksen.
-Adrenaliinipiikki ei enää anna HP:ta, vaan antaa flash- ja stun kranaattien vastustuskykyä, vähentää räjähdevahinkoa ja antaa liikkumanopeutta
-Spawn beacon on siirretty nyt assaultille (aikaisemmin Reconilla). Rajallinen käyttömäärä, katoaa jos sen laittaja spawnaa siihen.
-(Uusi vempain tikkaat, trailerista tuttu)