Ei voi. Peli arpoo puolet samalla tavalla kuin aiemmissakin.Voisko joku kertoa voiko tässä vaihtaa puolta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi. Peli arpoo puolet samalla tavalla kuin aiemmissakin.Voisko joku kertoa voiko tässä vaihtaa puolta?
Ei samaa kuin sinulla mutta meikällä vaihtaa toisinaan aseeen sarjatulelta singlelle,olen bindannu tuon kirjaimeen Z ettei vahingossa tule painettua ja olen kyllä varma ettei kyse ole vahinkopainalluksesta koska senverran usein tuo tapahtuu.Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
Mulla tämä ongelma selvisi omalla kämmillä, eli siellä oli sittenkin kaksi bindausta samalle painikkeelle.Ei samaa kuin sinulla mutta meikällä vaihtaa toisinaan aseeen sarjatulelta singlelle,olen bindannu tuon kirjaimeen Z ettei vahingossa tule painettua ja olen kyllä varma ettei kyse ole vahinkopainalluksesta koska senverran usein tuo tapahtuu.
Täytyy parin illan jälkeen ottaa tätä vähän takaisin. Nyt kun on asetukset saanut vähän paremmin kohdalleen, niin onhan tämä ihan hauskaa puutteista ja bugeista huolimatta. Beta haisee kilometrin päähän, mutta on tässä potentiaalia.Ensifiilikset 20 min jälkeen -> näyttää ja tuntuu paskalta. Kontrolleista lähtien kaikki on jotenkin tahmeaa ja todellakin tulee fiilis beta-tason pelistä.
Kontrolleissa kyllä on jotain, kun motion blurrit ottaa pois niin hiiren liike on ikään kuin puolella fps:llä. Conquestia itse koittanut pelata mutta nämä betan kartat on tasoa 24-32 pelaajan bad company-kartat johon jostain syystä heitetty 64 pelaajaa, niin ei toimi ollenkaan.Täytyy parin illan jälkeen ottaa tätä vähän takaisin. Nyt kun on asetukset saanut vähän paremmin kohdalleen, niin onhan tämä ihan hauskaa puutteista ja bugeista huolimatta. Beta haisee kilometrin päähän, mutta on tässä potentiaalia.
Lähinnä dominationia on tullut hakattua ja ihan kivasti on maistunut codin korvikkeena silloin kun ei kaipaa mitään syvällisempää tiimipelaamista. Edelleen tosin pidän bf3/bf4:n close quarters -pelimuotoja ja mappeja parempana, mutta ei niitä taida enää juuri kukaan pelata, joten näillä mennään. En tiedä missä pelimuodossa tällainen keskitason pelaaja saisi parhaiten kerättyä pisteitä, mutta ainakaan dominationissa ei tunnu olevan pitään tuulen nopeaa etenemistä luvassa.![]()
Squadille taitaa antaa sen leaderi jos en aivan väärässä oleKuka noita komentoja antaa tiimille ja squadille? Toisinaan näkyy objectiven ympärillä keltaiset markkerit että sinne pitäisi hyökätä. Onko tässä AI commander vai mikäkä?
Joo niin tekee. Silloin ne näkyy itsellä ainakin vihreinä markkereina. Jossain kohtaa taisi lukea tekstikin että Commander wants you to attack tjsp...Squadille taitaa antaa sen leaderi jos en aivan väärässä ole
Näköjään ollut muillakin samaa ongelmaa:
Game wont let me quit to menu | EA Forums - 12427419
I am playing on domination on Xbox Series S. I finished a match and tried to quit on the end match menu. The game would not let me quit. I would press... - 12427419forums.ea.com
Ainakaan minulla ei tosiaan ole mitään muuta vaihtoehtoa poistua matsista kuin sammuttaa koko peli ja aloittaa alusta latausanimaatioiden ja muiden herkkujen kanssa.
Suurin osa nykypäivän pelaajista taitaa kaivata lähinnä juuri nopeatempoista peliä, johon on helppo liittyä mukaan milloin tahansa, vaikka vain hetkeksi. Siinä itseään vuodesta toiseen toistava COD on ollut selvä ykkönen. Myös muutamissa aiemmissa BF-sarjan peleissä "close quarter" -mapit ja tiiviit pelimuodot ovat tarjonneet hyvää viihdettä samassa genressä. Kaiken maailman "24/7 Metro only" -mappeja on tullut tahkottua aika paljon.
Tässä uudessakin on kyllä potentiaalia, mutta todella heppoiselta vaikuttaa edelleen betan perusteella edes noihin aiempiin verrattuna. Mm. BF4 on kuitenkin julkaistu 12 vuotta sitten ja kyllähän se vähän ihmetyttää, että mihin kaikki aika ja kehitystyö on mennyt, kun nyt katsellaan käytännössä samaa menoa.
Ihan selviä huijareita alkaa näkyä kyllä aika paljon.
![]()
Ei tosin mitään wallhackia tai vastaavaa käyttänyt vaan jotain tämän tyylistä:
Käsitin itse että ennakkotilaus ei sisällä early accessiä julkaisussa.Onko mitään tietoa pääseekö ennakkotilanneet pelaamaan ennen julkaisua muussa kuin näissä open betoissa?
Liikkuminen on sulavaa ja aseet erottuu mukavasti. Äänet 10/10. Omalla kokoonpanolla huomannut mitään stutterointia yms.
Betan mapit aika pieniä, mutta ei ole toistaiseksi haitannut ja sopivat annettuihin peli muotoihin.
Täyden serverin sulkeminen on vieläkin aivan älyttömän typerää. Miksi meitä voi siirtää seuraavaan karttaan?
Kanssa pelaajat herättää henkiin yllättävän usein, varmaan challenge auttaa asiaan.
Ajoneuvot CV ja tankki on oikeissa käsissä suht tehokkaita, vaatii kavereita korjaamaan joten sooloilulla selviä.
Aikaa on vielä viilailla peliä kohdilleen ym. mutta näin alkuun vaikuttaa tosi hyvältä! On tämä ihan eri tasolla kuin 2042 _beta_.
Itsekin olen ylllättynyt miten hyvin tää pyörii jo betassa. 9800x3d ja 9070xt, kaikki grafiikat tapissa, natiivi 4k:lla fps 80-100. FSR Balanced päällä fps 120-150, enkä huomaa mitään eroa natiiviin.Mitä ehmettiä, tämä pyörii kaikki tapissa todella sulavasti ja vieläpä hyvän näköistä grafiikkaa.
Positiivinen yllätys kyllä.
Samoilla linjoilla. Visuaalisesti hienosti toteutettu, kyllä tästä toivon mukaan perempi tulee. 4090 Ultralla 4k: lla pyörii todella hyvin - optimuitu hyvin siis.Takana 20 tuntia peliaikaa, ja pakko sanoa, että hymyilyttää. On ollut tosi hauskaa pelata kavereiden kanssa erästä toiseen ilman suurempia ongelmia. Peli pyörii sulavasti, näyttää hyvältä, ja bugeja on huomattavasti vähemmän kuin aiemmissa betoissa.
Ymmärrän kyllä kaiken kritiikin, jota näkee Redditissä ja täällä, peli ei ole täydellinen. Mutta kun pelaaminen on näin hauskaa, niin menee ehdottomasti ostoon.
Juu, unohdin viestissä mainita että itseltä löytyy 7800X3D ja 9070 XT. Ja 4k näyttö.Itsekin olen ylllättynyt miten hyvin tää pyörii jo betassa. 9800x3d ja 9070xt, kaikki grafiikat tapissa, natiivi 4k:lla fps 80-100. FSR Balanced päällä fps 120-150, enkä huomaa mitään eroa natiiviin.
En oo varma auttaako tää, mutta jos käytät steamia, niin lisää sinne -dx11 launch optionssiin. Itellä kaatuili alkuvalikoissa, mutta ton ku lisäsin, nii alko toimii eikä kaatuillut.EI käynnisty peli ollenkaan. Aika moista rakettitiedettä pelien käynnistäminen nykyään kun ei pelkkä ikonin klikkaaminen riitä.
Ensin valittaa secure bootista no sen sai onneksi biosista päälle ja sitten ilmaantu joku ajuri error ja sen jälkeen direct x error josta en pääsen eroon vaikka teen kaikki mitä netin ohjeet kertoo. En siis ole kertaakaan saanut käynnistettyä peliä vielä.
Noniin sedät, eiköhän ole pikkuhiljaa aika siirtää ne nostalgialasit pois päästä, kun nämä teidän "oikeat battlefieldit" alkaa olemaan täysi-ikäisiä. Ymmärtäisin jos surun aiheena olisi edes oikeat ongelmat, mutta tän pelin "call of duty liukuminen" ei vaikuta oikeasti pelin kulkuun mitenkään. Uudet asiat ja muutokset varmasti pelottaa, mutta kyllä te selviitte.![]()
Jep näinhän se (ikävä kyllä) on ja pitää itseäkin siitä aina tietoisesti muistuttaa.En tarkoita, etteikö vanhemmat Battlefieldit tekisi asioita paremmin, mutta vanhemmat bäfät taitaa olla vähän liian hidastempoisia nykyhetken kohderyhmälle, joka ei (ikävä kyllä) ole se porukka, joka on tehnyt dolphine divingia BF2:ssa tai kironnut BF4:n julkaisun aikaan, että miten v*tussa tän pelin sais edes käyntiin.
Eikös nuo kaikki vaan vaikuta ruudulla viliseviin ikoneihin yms. eikä niinkään itse kiinteään HUDiin? Eli ei saa pienennettyä esim. ammusmittarin, kompassin jne. kokoa tai poistettua asioita joita ei halua nähdä.Hudielementteja voi säätää
![]()
Käsitin itse että ennakkotilaus ei sisällä early accessiä julkaisussa.
Lähes hämmentävä juttu nyky AAA pelien rahastuksessa, mutta tietenkin mahtava juttu.
Onkohan myö lennetty samalla kopterilla. bf3 parkeerasin kopterin talon sisään ja korjasin sen siellä. Tässä en lähtis yrittämään moista. Ei tolla voi parkeerata samalla tavalla. Tai en tiedä sitten onko jossain asetus simulation/arcade.Tällaiselle kehityksen jarrulle, joka ei ole vieläkään luopunut BF3 pelaamisesta, tämä julkaisu ei vaan maistu.
Toki pelien on pakko olla erilaisia, mutta lähinnä häiritsee kuinka ylivoimaisia jalkaväestä on tehty esim. panssariajoneuvoja vastaan
BMP:tä vastaan riittää pari rpg:tä kylkeen ja homma done. Et edes ehdi kääntämään turrettia ympäri jos sattuu tulemaan ylläri takapuolelta
Sen verran on pakko antaa kiitosta, että nyt ajoneuvoissa ei ole rajattomia ammuksia. Jäänyt aika monta BF:ää välistä niin en tiedä mikä niissä on tilanne
Kopterit. Painava hyökköyskopteri ei ole mikään 1kg painava drone, joka liikehtii sen mukaisesti. No nyt liikehtii.
Jetit. Ihan ok, ehkä ei tarvitsisi sakata niin äkkiä
Koitetaan vielä tuo toinen viikonloppu betaa, mutta näillä näkymin jää hyllyyn tuolla 70€ hinnalla...
NVO:lla saa opetettua näille cod jonneille ettei kannata liikkua samaan aikaan kun ampuu tai häviää taistelun joka kerta.Toi NVO rynkky eli jonkinlainen AK on kyllä tosi kova pyssy.
Double port kärki, fluted barrel, stippled grip ja soft point kudit. Tähtäin mikä itselle parhaiten sopii.
Ehdoton suosikki tähän mennessä, muutenkin toimii itselle noi hitaat mutta kovaa lyövät.
En tosin tiedä mitä mieltä siitä, että soft point kudeista saa lisää headshot multiplieria. Ylipäätään attachmentin statsina.
Oletan että closed betan ballistic rounds oli sama ja siitä silloin vähän oli keksutelua.
Tuossa ei näytä kuitenkaan mitään miinusta olevan jos oikein muistan, ainakaan paperilla?
Ei siis mitään järkeä käyttää muuta, ellei tarvi pisteitä muuhun.
Voitko tarkentaa mikä siinä on pielessä? Tässähän on todella monipuoliset säädöt. Ja jostain videosta olin näkevinäni että pystyy asetuksia säätämään aikasempien battlefieldien mukaan? Olikohan bc2->eteenpäin.Onko muilla PC-pelaajilla vaikeuksia saada tähtäys tuntumaan luonnolliselta? Olen säätänyt FOVia, mouse aim sensitivityä sekä hiiren DPI:tä vähän joka asentoihin, mutta ei vaan hyvää tuntumaan tähtäämiseen.
Olen pelannut paljon Battlefield V:tä, ja olen siinä saanut hiottua tähtäyksen itselleni täydelliseksi. Koitin sieltä katsoa asetuksia, mutta eihän tässä pysty kaikkia asetuksia edes säätämään samalla tavalla.