Battlefield 6 (10.10.2025)

Loppuuko ensi viikonlopun beta siis sunnuntai- vai maanantaiaamuna? Tämän mukaan jo sunnuntaina: BF6 Open Beta Guide - Battlefield 6 Guide - IGN

Open Beta
  • Starts: Thursday, August 14 at 8:00 UTC (1AM PT)
  • Ends: Sunday, August 17 at at 8:00 UTC (1AM PT)

Tässä kuva Battlefieldin virallisesta discordista, näyttää ajan suomen aikavyöhykkeen mukaan.(Discord-ominaisuus)

1000006560.png
 
Viimeksi muokattu:
Luulisi sen olevan julkaisussa, mutta sehän on aina ollut bäfä kolmosesta lähtien jo se easy mode missä ei niin paljon tarvita taitoa.
Aika outoa kutsua easy modeksi, kun kaikki peliä helpottavat turhakkeet on otettu pois? Ei regeneroituvaa helaa, ei minimappia, ei 3D spottausta, ei 3. persoonan kuvakulmaa ajoneuvoissa, ei killcamia joka paljastaa sijainnin, friendly fire on päällä, ei crosshairiä, ja HUDia rajattu merkittävästi.

E: Vai tartuinko tässä vain laiskaan ragebaittiin.. EE: Ja HC-pelimuotohan tuli jo Bad Company 2 mukana (vai ykkösen?)
 
Viimeksi muokattu:
Aamulla kerkesi vielä pari conquestia pelailla, tässä lisää huomioita:

Nuo Betan kartat olisin toimineet paremmin 48 pelaajan määrillä, varsinkin Cairo.

Eniten tulee mieleen pelillisesti sekoitus BF4 ja CoDin Ground Waria. Itselle omaan makuun menty liian twitch shooter-maiseen pelityyliin ja etäännytty entisestään siitä vähäisestäkin "SimCade" sekoituksesta mitä peli on alkuaikoinaan ollut.

Toki ikä ei armoa anna ja verenpaineet nousee väkisinkin, johtuen joko 10-15v nuoremmista pelaajista, jolla nopeammat refleksit (tai parempi netti..?) tai sitten vastavuoroisesti pelaajista, jotka pelaavat "juustoisesti" mitä en tule koskaan ymmärtämään, mutta ei siitä sen enenpää ettei mene liian OT.

Mutta kuten aikaisemmin mainittu, niin ei kiirettä ostaa jne. jos edes koskaan.

PS: yksi asia mikä on ärsyttänyt sitten BF3 on, että miksei revive mekaniikkoja ole vieläkään rajoitettu? Tulee aina PTSD, kun kuulen defibrilaattorin piippauksen ja revive junan puksuttavan (kaadat 5 kaveria, kuudes kaataa sinut ja sen jälkeen nostaa 5 kaveriaan ylös :tup: jee, fun and interactive!)
 
Aamulla kerkesi vielä pari conquestia pelailla, tässä lisää huomioita:

Nuo Betan kartat olisin toimineet paremmin 48 pelaajan määrillä, varsinkin Cairo.

Eniten tulee mieleen pelillisesti sekoitus BF4 ja CoDin Ground Waria. Itselle omaan makuun menty liian twitch shooter-maiseen pelityyliin ja etäännytty entisestään siitä vähäisestäkin "SimCade" sekoituksesta mitä peli on alkuaikoinaan ollut.

Toki ikä ei armoa anna ja verenpaineet nousee väkisinkin, johtuen joko 10-15v nuoremmista pelaajista, jolla nopeammat refleksit (tai parempi netti..?) tai sitten vastavuoroisesti pelaajista, jotka pelaavat "juustoisesti" mitä en tule koskaan ymmärtämään, mutta ei siitä sen enenpää ettei mene liian OT.

Mutta kuten aikaisemmin mainittu, niin ei kiirettä ostaa jne. jos edes koskaan.

PS: yksi asia mikä on ärsyttänyt sitten BF3 on, että miksei revive mekaniikkoja ole vieläkään rajoitettu? Tulee aina PTSD, kun kuulen defibrilaattorin piippauksen ja revive junan puksuttavan (kaadat 5 kaveria, kuudes kaataa sinut ja sen jälkeen nostaa 5 kaveriaan ylös :tup: jee, fun and interactive!)

No tähän sen verran, että tässähän ei headshotteja voi revata.
 
WillYo ehtikin yllä kommentoimaan.

Headshottia ei voi revata jos sen teki snipa tarkkuuskiväärillä ja jos snipalla oli kolmas ns. perkki auki.
Jos jollekin ei ole tuttua, niin näistä kyse:

Assault - Frontliner
  • Lvl 0 - ADS Mobility - Negates movement speed penalty when Aiming Down Sights and moving.
  • Lvl 1 - Extra Adrenaline - Gain an additional charge to the Adrenaline Injector.
  • Lvl 2 - Quick Recovery - Improved passive health regeneration stats. (+50% rate, -50% delay)
  • Lvl 3 - Combat Stimulant - Press the prompted button to highlight enemy sounds and reveal nearby enemies. (5-second duration, extends with kills.)
Engineer - Anti-Armor
  • Lvl 0 - Extra Rockets - Increases the amount of carried rocket ammo by 2.
  • Lvl 1 - Launcher Trainer - Improved reload times for launchers by 15%.
  • Lvl 2 - Armor Debilitator - Damaging enemy vehicles reduces their repair effectiveness. (-50% for 10 seconds)
  • Lvl 3 - Power Repair - Press the prompted button to enable the Repair Tool to fix with enhanced efficiency. (+50% for 10 seconds.)
Support - Combat Medic
  • Lvl 0 - Field Sustainment - Distribute health packs to teammates when they directly interact with you.
  • Lvl 1 - Revive Recovery - Reviving downed teammates beings your health regeneration.
  • Lvl 2 - Defense-Focused - Improved stats for all defensive gadgets.
  • Lvl 3 -Aid Station - Press the prompted button to act as a mobile Supply Bag for 10 seconds. Revive teammates in 2.5 seconds.
Recon - Sniper
  • Lvl 0 - Eagle Eye - Improved Auto-Spotting. (+50% speed, +33% range, +10% angle, +3 seconds)
  • Lvl 1 - Wounding Shot - Sniper rifle shots to the torso reveals enemies and slows healing. (-50%)
  • Lvl 2 - Kill Confirmed - Headshots from sniper rifles are unrevivable.
  • Lvl 3 - UAV Call-In - Press the prompted button to call in a UAV to shadow you and aid in spotting enemy combatants.

Field speccejä on ilmeisesti enemmänkin julkaisussa.
Sen voi valita sieltä loudoutista, mutta nyt oli vain yksi per classi.

Tuo taso nousee rundin aikana classilla tapoista, lippujen ottamisesta, revaamisesta jne.
Taso ei myöskään lähde rundin aikana jos vaihdat classia, eli periaatteessa saat max levelit joka classille rundin aikana jos vaihtelet.

EDIT: Vaihdettu spoilerin kuva tekstiin.
 
Itsellä 5800x3d+32gb ram+rtx4070 pyörittää 1440p med-high ~100fps ja DLSS quality ~130fps eli jotain häikkää on sitten koneessa tai steam versiossa. Itsellä EA kautta.

Kyllähän siis itsellä 1080p ultra/high -asetuksilla fps on sellaista 120-160 ilman dlss 120% reso scalingilla, mutta käyttöasteet matelee silti prosulla ja näyttiksellä.
 
Tuo taso nousee rundin aikana classilla tapoista, lippujen ottamisesta, revaamisesta jne.
Taso ei myöskään lähde rundin aikana jos vaihdat classia, eli periaatteessa saat max levelit joka classille rundin aikana jos vaihtelet.
Tämä onkin hyvä tietää eli kannattaa aina aloittaa Assaultilla ja pelata vähintään lvl 2 asti,siinähän on hyvät yleispätevät perkit kaikille classeille.
 
Kyllähän siis itsellä 1080p ultra/high -asetuksilla fps on sellaista 120-160 ilman dlss 120% reso scalingilla, mutta käyttöasteet matelee silti prosulla ja näyttiksellä.
Prossun käyttöasteet ottaa huomioon myös ne ytimet/säikeet mitä peli ei hyödynnä. Itsellä 5700X3D alkoi jarruttaa siinä 110 fps jälkeen (3440x1440 medium/high), käyttöasteen ollessa jotain 60% luokkaa. Prossupäivitystä vaan kehiin.
 
Viimeksi muokattu:
Ite huomasin 5950x olevan jo jarruna. Kaikki tapissa niin kun sitä viimeistä cpu intensiivistä laski, sai gpun käyttöasteen nousuun ja fps isommaksi.
 
Tämä onkin hyvä tietää eli kannattaa aina aloittaa Assaultilla ja pelata vähintään lvl 2 asti,siinähän on hyvät yleispätevät perkit kaikille classeille.
En tiedä meneekö multa jotain ohi, mutta niin toki bonukset pätee vaan classiin mille ne on.

Ehkä kirjoitin epäselvästi.

Pointti ehkä lähinnä se, ettet menetä esim. assaultin bonuksia vaikka pelaat hetken engineerillä. Ne on edelleen sillä assaultilla jos vaihdat takaisin.
 
Ahaa ok,ymmärsin väärin tämän asian mutta joo,ihan kiva ominaisuus ettei menetä bonuksia,usein tuli vaihdettua Engineeriin jos tankit kiusasi liika ja sitten takasin Supportiin tms.
 
Pitää kyllä sanoa, että mun mielestä vähän erikoista laittaa kolmas kaupunkikartta betaan.
Mitä nyt keskusteluja itse seurannut, niin jengi ehkä pikemmin kaipaisi jotain operation firestormin tyyppistä. Ylipäätään isompaa ja avoimempaa, eli vaikka toinen liberation peak.
 
Pitää kyllä sanoa, että mun mielestä vähän erikoista laittaa kolmas kaupunkikartta betaan.
Mitä nyt keskusteluja itse seurannut, niin jengi ehkä pikemmin kaipaisi jotain operation firestormin tyyppistä. Ylipäätään isompaa ja avoimempaa, eli vaikka toinen liberation peak.
Vois kuvitella että ovat valinneet ihan kehitysperusteisesti nuo kartat mistä haluavat statistiikkaa. Betassa tuskin kiinnostaa mitä pelaajat haluaa, se tulee sitten julkaisun jälkeen.
 
Vois kuvitella että ovat valinneet ihan kehitysperusteisesti nuo kartat mistä haluavat statistiikkaa. Betassa tuskin kiinnostaa mitä pelaajat haluaa, se tulee sitten julkaisun jälkeen.
Voi toki näinkin olla, mutta en ihmettelisi jos tällä lähitappelulla kosiskellaan codipelaajia.
Sirlandin kommentti kyllä mielestäni tukee tätä eniten.

1754977027223.png


Sinänsä vähän outo asia "todistaa", BF pelissä.
 
Onkohan kukaan testaillut, onko tässä hyötyä enabloida SMT 8 core prossussa. Itse ajellut tota 9800X3d:ä tuossa jossain Gigabyten "Turbo" modessa, vai mikä se nyt oli, mikä disbaloi SMT:n.
 
Voi toki näinkin olla, mutta en ihmettelisi jos tällä lähitappelulla kosiskellaan codipelaajia.
Sirlandin kommentti kyllä mielestäni tukee tätä eniten.

Toisaalta jos beta on hölkkä-headshot sniperfest simulaattori kuten isot mapit yleensä niin hyvähän se on päästää mahdolliset maksavat asiakkaat toteamaan että on sitä battlefieldissä muunlaistakin pelityyliä.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Toisaalta jos beta on hölkkä-headshot sniperfest simulaattori kuten isot mapit yleensä niin hyvähän se on päästää mahdolliset maksavat asiakkaat toteamaan että on sitä battlefieldissä muunlaistakin pelityyliä.
Toki ja onhan ainakin BF3/4 aikoina inffi mähinät hirvittävän suosittuja, itsekin tykkään kovasti ja äärettömän harvoin edes bäfässä kosken kulkupeleihin.

Asiaan liittyen tulisipa tähän peliin gun master pelimoodi.
 
Onkohan kukaan testaillut, onko tässä hyötyä enabloida SMT 8 core prossussa. Itse ajellut tota 9800X3d:ä tuossa jossain Gigabyten "Turbo" modessa, vai mikä se nyt oli, mikä disbaloi SMT:n.
En suosittele tota Gigabyten Turbo modea itsellä aiheutti muutamassa pelissä kauhiaa stutterointia esim PUBG CPU usage oli kokoajan turbo mode päällä täydet 100% joka aiheutti stutterointia itsellä, disabloin turbo moden ja cpu usage tippu 50-70% + kaikki stutterointi loppu kun seinään. Aika monella redditissäkin tuota samaa ongelmaa turbo moden kanssa, SMT itse oon jättänyt päälle, koittanut muutamassa pelissä vertailla ja eroa juurikaan ei ole ollut.

Itsellä 9800x3D, Aorus PRO X870E ainoat mitä tehnyt oon biossista on Expo päälle, +200MHz coreen ja -35 Curveen.
 
Viimeksi muokattu:
Eilen kävin vertauksen vuoksi bf4 ottamassa pari erää. Ja kyllähän noissa uusissa kutosen mapeissa on kaikki paremmin vanhanaikaisiin väljiin kenttiin verrattuna missä pisteet helvetin kaukana toisistaan. Ei ne vanhanaikaiset pelaa lähellekään niin hyvin kuin nämä uudet. Uusissa mapeissa ei mene aikaa turhaan juoksenteluun. Jalkaväkenä tuhannesti hauskempaa ja tyydyttävämpää pelata kuutosessa.
 
Onkohan kukaan testaillut, onko tässä hyötyä enabloida SMT 8 core prossussa. Itse ajellut tota 9800X3d:ä tuossa jossain Gigabyten "Turbo" modessa, vai mikä se nyt oli, mikä disbaloi SMT:n.
mutu tuntumalla katselemalla fps lukemaa ei ollu kyllä mitään huomattavaa eroa 32 säikeellä vs 8.
mitä enemmän on välimuistia ja/tai nopeampi prossu niin enemmän fps
 
Headshottia ei voi revata jos sen teki snipa tarkkuuskiväärillä ja jos snipalla oli kolmas ns. perkki auki.
Jos jollekin ei ole tuttua, niin näistä kyse:

Assault - Frontliner
  • Lvl 0 - ADS Mobility - Negates movement speed penalty when Aiming Down Sights and moving.
  • Lvl 1 - Extra Adrenaline - Gain an additional charge to the Adrenaline Injector.
  • Lvl 2 - Quick Recovery - Improved passive health regeneration stats. (+50% rate, -50% delay)
  • Lvl 3 - Combat Stimulant - Press the prompted button to highlight enemy sounds and reveal nearby enemies. (5-second duration, extends with kills.)
Engineer - Anti-Armor
  • Lvl 0 - Extra Rockets - Increases the amount of carried rocket ammo by 2.
  • Lvl 1 - Launcher Trainer - Improved reload times for launchers by 15%.
  • Lvl 2 - Armor Debilitator - Damaging enemy vehicles reduces their repair effectiveness. (-50% for 10 seconds)
  • Lvl 3 - Power Repair - Press the prompted button to enable the Repair Tool to fix with enhanced efficiency. (+50% for 10 seconds.)
Support - Combat Medic
  • Lvl 0 - Field Sustainment - Distribute health packs to teammates when they directly interact with you.
  • Lvl 1 - Revive Recovery - Reviving downed teammates beings your health regeneration.
  • Lvl 2 - Defense-Focused - Improved stats for all defensive gadgets.
  • Lvl 3 -Aid Station - Press the prompted button to act as a mobile Supply Bag for 10 seconds. Revive teammates in 2.5 seconds.
Recon - Sniper
  • Lvl 0 - Eagle Eye - Improved Auto-Spotting. (+50% speed, +33% range, +10% angle, +3 seconds)
  • Lvl 1 - Wounding Shot - Sniper rifle shots to the torso reveals enemies and slows healing. (-50%)
  • Lvl 2 - Kill Confirmed - Headshots from sniper rifles are unrevivable.
  • Lvl 3 - UAV Call-In - Press the prompted button to call in a UAV to shadow you and aid in spotting enemy combatants.

Field speccejä on ilmeisesti enemmänkin julkaisussa.
Sen voi valita sieltä loudoutista, mutta nyt oli vain yksi per classi.

Tuo taso nousee rundin aikana classilla tapoista, lippujen ottamisesta, revaamisesta jne.
Taso ei myöskään lähde rundin aikana jos vaihdat classia, eli periaatteessa saat max levelit joka classille rundin aikana jos vaihtelet.

EDIT: Vaihdettu spoilerin kuva tekstiin.
Voisiko joku assaulttia pelannut kuvailla hieman tuota 3. tason 'Combat Stimulant' perkkiä käytännössä? Kuulostaa juuri sellaiselta R6 Siegen supervoimalta, jota en tähän peliin kaipaisi ollenkaan, mutta onko tekstillä parempi kun todellisuudessa? Vai käyttäytyykö tuo kuten walhack konsanaan?
 
Voisiko joku assaulttia pelannut kuvailla hieman tuota 3. tason 'Combat Stimulant' perkkiä käytännössä? Kuulostaa juuri sellaiselta R6 Siegen supervoimalta, jota en tähän peliin kaipaisi ollenkaan, mutta onko tekstillä parempi kun todellisuudessa? Vai käyttäytyykö tuo kuten walhack konsanaan?
En itse kokenut mitenkään merkittäväksi eduksi.
Ehkä näkyvin bonus oli se, että muu äänimaailma kuin vihujen äänet rauhoittuu.
Tota "reveal nearby enemies" en rehellisesti edes noteerannut, tai sitten olin puusilmä.

Ei tämä kuitenkaan mikään BF2042 wallhack ability ollut.
 
Voisiko joku assaulttia pelannut kuvailla hieman tuota 3. tason 'Combat Stimulant' perkkiä käytännössä? Kuulostaa juuri sellaiselta R6 Siegen supervoimalta, jota en tähän peliin kaipaisi ollenkaan, mutta onko tekstillä parempi kun todellisuudessa? Vai käyttäytyykö tuo kuten walhack konsanaan?
vähän lisää sprintti nopeutta hetkellisesti ja buffaa räjähteitä/flashia vastaan. Aika turha ellei minmax sprintti nopeutta ja juokse puukko kädessä.
Oisko sen pitäny helpottaa askelien kuulemistakin mutta vaikea sanoa oliko apua.
 
näin jälkikäteen tuli huomattua että vain tuota reconin perkkiä tuli käytettyä ja sitäkin lähinnä dominationissa
 
julkaisun pitäisi olla parin kk päästä ja vieläkin hinkataan näitä perus juttuja. Mahtoko olla hyvä idea aikaistaa julkaisua 8kk.
Betan perusteella voi olettaa että julkaisussa saadaan lisää betaa ja joskus lähempänä alkuperäistä julkaisu ajankohtaa on sitten kaikki kiilloteltu valmiiksi.
Tässä artikkeissa mainitaan että servu lista on osa portalia

Vaikuttaa että puoli väkisin yrittävät lisätä servu listan kun BR on se pää paino tässä ja matchmaking on tehty sitä varten.

 
Voi toki näinkin olla, mutta en ihmettelisi jos tällä lähitappelulla kosiskellaan codipelaajia.
Sirlandin kommentti kyllä mielestäni tukee tätä eniten.

1754977027223.png


Sinänsä vähän outo asia "todistaa", BF pelissä.
Tähän lisätäkseni BF3:n betassa taisi tosiaan aluksi olla vain Operation Metro, joka on paljon syöpäisempi lähitappelu-mappi kuin tällä kertaa. Ulinaa taisi silloinkin olla, kun lisäsivät Caspian Borderin mukaan.
 
En suosittele tota Gigabyten Turbo modea itsellä aiheutti muutamassa pelissä kauhiaa stutterointia esim PUBG CPU usage oli kokoajan turbo mode päällä täydet 100% joka aiheutti stutterointia itsellä, disabloin turbo moden ja cpu usage tippu 50-70% + kaikki stutterointi loppu kun seinään. Aika monella redditissäkin tuota samaa ongelmaa turbo moden kanssa, SMT itse oon jättänyt päälle, koittanut muutamassa pelissä vertailla ja eroa juurikaan ei ole ollut.

Itsellä 9800x3D, Aorus PRO X870E ainoat mitä tehnyt oon biossista on Expo päälle, +200MHz coreen ja -35 Curveen.

Eipä ole tähän mennessä itsellä ollut kyllä minkään näköisiä stutter ongelmia. Prossu käy sen 15c-20c viileämpänäkin, niin ei viittis, "turhaan" pitää SMT:ä päällä.
 
Eipä ole tähän mennessä itsellä ollut kyllä minkään näköisiä stutter ongelmia. Prossu käy sen 15c-20c viileämpänäkin, niin ei viittis, "turhaan" pitää SMT:ä päällä.
eipä tuo SMT itsellä ainakaan lämpöihin tunnu vaikuttavan kun +200 corella & -35 curvella max lämmöt 56c tunnin prime95 testinkin jälkeen, mutta tosiaan itse oon jätttänyt sen suosiolla päälle kun fps eroa ole huomannut disabloinnillakaan yhtään ainakaan BF6,pubg,tarkov tai cs2. Jos oikein ymmärtänyt kun reddittiä seurannut niin enemmän tuosta SMT Disabloinnista ja turbo modesta hyötyy pelaamisessa juuri näillä enemmän ytimiä olevilla x3D prossuilla (9950 & 9900x3D)
 
Viimeksi muokattu:
julkaisun pitäisi olla parin kk päästä ja vieläkin hinkataan näitä perus juttuja. Mahtoko olla hyvä idea aikaistaa julkaisua 8kk.
Betan perusteella voi olettaa että julkaisussa saadaan lisää betaa ja joskus lähempänä alkuperäistä julkaisu ajankohtaa on sitten kaikki kiilloteltu valmiiksi.
Tässä artikkeissa mainitaan että servu lista on osa portalia

Vaikuttaa että puoli väkisin yrittävät lisätä servu listan kun BR on se pää paino tässä ja matchmaking on tehty sitä varten.


Ihan hirveän montaa hyvää julkaisua ei Bäfän historiasta löydy ainakaan viimeiseltä 14 vuodelta, mutta tämä vaikuttaa jopa ihan ok ainakin tuolla lähtökohdalla. Iso osa pelistä toki näkemättä ja todellisuus voi olla eri. Erillistä server browseria ei lisätä mahdollisesti siksi, että saadaan pidettyä enemmän kuhinaa portalissa, kun oikein toimiessaan se on kuitenkin käytännössä ihan sama asia.

Mitä taas tulee tuohon julkaisuajankohtaan, on siitä puhuttu ihan julkisesti ettei he halua lähteä kilpailemaan potentiaalisen tulokkaan kanssa, joka nyt ilman sen isompia yllätyksiä on tuleva GTA6. Se kuitenkin tulee räjäyttämään taas pankin niin isosti, että vaikka pelit pyörii eri kategorioissa olisi se rahallisesti uskomattoman typerä temppu julkaista oma tekele samaan aikaan. Olkoon se sitten joidenkin mielestä ahnetta, niin se on kuitenkin puhtaasti bisnestä ja näiden tarkoitus on tehdä rahaa. :kahvi:
 
Tähän lisätäkseni BF3:n betassa taisi tosiaan aluksi olla vain Operation Metro, joka on paljon syöpäisempi lähitappelu-mappi kuin tällä kertaa. Ulinaa taisi silloinkin olla, kun lisäsivät Caspian Borderin mukaan.
Tämä ulina on syy miksi en jaksaisi että julkaistaan avoimia betoja tai sit early accesseja. Jengi kun ei sisäistä että kyseessä on vasta kehitysversiot joten ei ole mitään syytä edes julkistaa kaikkeahetinyt-mentaliteetillä
 
Ikävä kyllä, oli kuka mitä tahnsa mieltä niin tämä on bf parasjulkaisu koskaan "Siis pelaaja määrä on lyönyt betassa kaikki kilpailijat" . Hyvä tästä tulee tosin hioa pitää. Vittu en saa sitä isoa kartaa, niin ei kyllä saa ea ostoja multa ainakaan . Vaikka parhaalta bf vaikuttaa 4 jälkeen.
 
Olispa ne BF4 ”trooppiset saaret” mappeja tässäkin, en muista enää mikä lisäosa oli. Myrskyt ja kaikki. Oikeastaan muita BF sen jälkeen pahemmin ole kuin testaillut.
 
Olispa ne BF4 ”trooppiset saaret” mappeja tässäkin, en muista enää mikä lisäosa oli. Myrskyt ja kaikki. Oikeastaan muita BF sen jälkeen pahemmin ole kuin testaillut.
Naval Strike DLC tais olla kyseessä.

Hauskana sivuhuomiona, että tällä hetkellä lähes kaikki pystyssä olevat BF4 serverit ovat aivan täynnä ja pahimmillaan niihin tais jonottaa 11-16 pelaajaa :lol: vähän lähteny lapasesta. Jotain hajaservuja oli, mihin sentää mahtui pelaamaa.
 
Naval Strike DLC tais olla kyseessä.

Hauskana sivuhuomiona, että tällä hetkellä lähes kaikki pystyssä olevat BF4 serverit ovat aivan täynnä ja pahimmillaan niihin tais jonottaa 11-16 pelaajaa :lol: vähän lähteny lapasesta. Jotain hajaservuja oli, mihin sentää mahtui pelaamaa.
Eikös ne oo botattuja servereitä ja todellisuudessa kun joinaat niin saattaa olla vain muutama pelaaja servulla? Näin olen lukenut/kuullut, mutta voihan olla että sinnekkin nostalgipäissään ihmiset jonottelee.
 
Eikös ne oo botattuja servereitä ja todellisuudessa kun joinaat niin saattaa olla vain muutama pelaaja servulla? Näin olen lukenut/kuullut, mutta voihan olla että sinnekkin nostalgipäissään ihmiset jonottelee.
Joo, toi pitää täysin paikkansa. Sitäkin harrastetaan. Mutta niissä on yleensä jekkuna, että pelaajia on 60/64, antaen illuusion, että ihan pari enää mahtuu. Nyt oli 64/64 (16 pelaajaa jonossa) ja kyseessä servereitä, joihin yleensäkin riittää pelaajia, mutta jonossa ehkä 2-4 pelaajaa ja melkein aina parin minuutin odottelun jälkeen pääsee sisälle.
 
Eikös ne oo botattuja servereitä ja todellisuudessa kun joinaat niin saattaa olla vain muutama pelaaja servulla? Näin olen lukenut/kuullut, mutta voihan olla että sinnekkin nostalgipäissään ihmiset jonottelee.
Ei ole botattuja servereita (bf4:ssä ei ole botteja). Sen sijaan serverin pitäjä saa näyttämään isompaa pelaajamäärää palvelimella, verraten mikä on totuus. Eli jos näyttää, että 60/64 pelaajaa, joinin sinne ja nyt oli tsäännsi mennä melkein täydelle palvelimelle, totuus: siellä voi olla 20/64 pelaajaa. Battlelogissa, ainakin microsoft explorerilla ja edgella (selaimet) sai pluginin, joka näyttää oikean pelaajamäärän.

Eli tuolla haetaan: joini tänne, koska serveri "melkein" täynnä mutta kusetus maximus.
 
Viimeksi muokattu:
Mikäköhän aivopieru ollut kehittäjiltä tehdä konekivääreille niin älytön spreadi, että suositellaan käyttämään burstia? Miksi noissa edes sitten on fullauto firemode jos sillä on mahdoton osua edes ladon seinään? Ei helvetti kun vitutti betassa, kun ei niillä saanut ketään oikein hengiltä (muilla aseilla keikkuu yleensä top kolmosessa). Tohon vielä lisää sen ettei servu vaan laske kaikkia osumia osumiksi, niin täysin hyödytöntä ajankäyttöä noilla sohiminen. Ei enää koskaan noita paskeita.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 959
Viestejä
4 878 162
Jäsenet
78 723
Uusin jäsen
Trtbowerman

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom