Battlefield 6 (10.10.2025)

Muutaman tunnin kävin aiemmin pelaamassa ja taas matchmaking näytti parhaansa. Kolme kertaa putkeen sama mappi samalta puolelta :rolleyes:

jsxjn5wpwyif1.png

Joo-o huiman isot kartat oli tässä betassa tosijjaa.. Cod yleisön kalastelua näillä pienehköillä jalkaväki kartoilla ymmärrettävästi, mutta oisivat edes yhden isomman kartan laittaneet mukaan niin olis saanu enemmän fiilistä ajoneuvoihin. En yhtään ihmettele jos Operation Firestorm tukikohdat on viety lähemmäs lippuja ja muutenkin skaalaa pienennetty.
Ei jatkoon. Katotaan kuukaus pari julkasun jälkeen mikä meininki.

Oma isoin nillityksen aihe on tuo päävalikko, jestas mitä konsolipaskaa. Typerin mahdollinen menu tuollainen kun rullataan sivulle. Tehty ohjaimelle selkeästi.

Se onkin pahin konsolisyöpäisyys tässä imo, muuten aika menevää meininkiä.

Hienoa että on hitaampi kuin pitkään aikaan, jänöhyppely mahdotonta, aseissa munaa sen sijaan että olisivat hernepyssyjä niin kuin nelosessa...

Parasta sinkosimona on se että tankin pystyy itse asiassa jopa tuhoamaan ihan itse.

EDIT. Ja revive on kivan nopea defillä, vaikka lataisikin iskun. Parantaa pelattavuutta huomattavasti kun ei tarvitse odottaa vuotta. Muutenkin pelattavuus on huippuluokkaa minulle.

Viimeksi muokattu:
Kuolin ihan kuin olisi ammuttu haulikolla kerran, mutta olikin mp7:lla 5 kutia päähän 30m päästä. Vielä joku ohjain sankari
Toinen tiimiläinen tipahti siinä samalla kun harmillisesti seisoi ihan vieressä.
Teki mieli alottaa röökääminen tuon jälkeen :smoke:

Kuolin ihan kuin olisi ammuttu haulikolla kerran, mutta olikin mp7:lla 5 kutia päähän 30m päästä. Vielä joku ohjain sankari
Toinen tiimiläinen tipahti siinä samalla kun harmillisesti seisoi ihan vieressä.
Teki mieli alottaa röökääminen tuon jälkeen :smoke:
Se on se huono nettikoodi mikä noita aiheuttaa. TTD (time to death) löytyy keskustelua aika paljon redditistä yms.

Kannattaa muuten PC:lläkin laittaa aim assist minimiin asetuksista, helpottaa peliä paljon.
Eikai tuo hiireen vaikuta mitenkään.

Minulla tämä jää aina matsin jälkeen tällaiseen tilaan:

1755192352354.png

Peli ei siis lähde etsimään seuraavaa matsia lainkaan ja tuosta ei pääse eroon kuin siirtymällä valikon kautta päämenuun (jos se toimii), tai lopettamalla koko peli.

Kannattaa muuten PC:lläkin laittaa aim assist minimiin asetuksista, helpottaa peliä paljon.
Onko tämän tueksi jotain faktaa? Ei muuten, mutta ei kai tuo oikeasti vaikuta kuin ohjaimen kanssa pelaamiseen?

Jostain syystä olin saanut käsityksen, että tälle viikonlopulle saatas isompi kartta. Vaan eipä ollu, omaan makuun täys paska :D
Beta on beta ja pitää katsella mitä sieltä julkaisussa tulee. Itse en ole heittänyt kirvestä kaivoon noiden kenttien ja niiden koon suhteen. Mutta jos julkaisussa conquest kentät tällaisia pieniä katujuoksuja niin menee sitten vasta siinä vaiheessa peli hankintaan kun se saa jollain 5€ alesta.

Uskon kyllä vielä, että perinteisiä isoja kenttiä tulee julkaisuversiossa. Johan ne mainostivat mm. operation firestormia. Vai onko sekin joku, että kaikki mittasuhteet pienennetty 60%?

Vittu toi rush on rasittavaa tässä. Pelannut kymmenen matsia ja jokaisessa täysin turpaanotto tiimillä. Hyökkääjänä turpaan maksimit 6 rundia ja puolustajana turpaan maksimit 4 peliä. Ja kuitenkin melkein joka pelissä ollut itse siellä top 1-4 porukassa kuitenkin että jotain tulee tehtyä oikein henkkoht tasolla.

Viimeksi muokattu:
Jaaha, ei ole enää closed weapon conquest jonoa vai?

On vaan closed weapon jono missä on sekasin kaikkea muutakin kuin conquest vai olenko vain sokea?

Jaaha, ei ole enää closed weapon conquest jonoa vai?

On vaan closed weapon jono missä on sekasin kaikkea muutakin kuin conquest vai olenko vain sokea?
Ei ole enää myöskään Dominationia, vaan on pelkästään "Close Quarters" missä on mukana tuo mikä lieneekään "King of the Hill" -pelimuoto. COD-tyyliin vaihtelevat pelilistoja varmaan myös julkaisuvaiheessa.

breakthrough oli piilotettu custom hakuun kans. Muutaman matsin kerkesi pelaamaan kunnes matchmaking vain jäi pyörimään.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 094
Jäsenet
78 752
Uusin jäsen
AllanT

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom