Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
On muuten harvnaisen ärsyttävä "ominaisuus" ettei ole omia herkkyysasetuksia 3rd personille sekä 1st personille tuossa tankissa kerran eri nopeudella toimivat.Millaiset asetukset teillä on tankille? Tuntuu ettei ohjausta saa millään asetuksilla miellyttäväksi, kolmannesta persoonasta torni pyörii liian nopeasti ja ensimmäisestä persoonasta taas liian hitaasti. Ärsyttää kun pitää hiiren herkkyyttä säädellä kokoajan, kun vaihtaa ajamisesta tähtäämiseen ja toisinpäin.
Mitä helvettiä, luulin että betassa tuo oli vain bugi, joka tottakai korjattaisiin julkaisuun. Mutta onkin ihan aiottu "ominaisuus"?On muuten harvnaisen ärsyttävä "ominaisuus" ettei ole omia herkkyysasetuksia 3rd personille sekä 1st personille tuossa tankissa kerran eri nopeudella toimivat.
Eikö sinulla siis toimi multiplayerikään?Pistin refundia. Tänään julkaistiin toinen peli joka kiinnostaa enkä jaksaa alkaa selvittämään noita kaatumisia tämän enempää. Ehkä tämän saa pienellä alella jo jouluna ja pahimmat tekniset ongelmat on korjattu.
Joo jos niitä ei kerran pysty erikseen säätämään, niin ehdottomasti ne pitäisi olla sitten synkassa. Tosta on valitettu useammalla foorumilla. Toivottavasti muuttavat tuon pian.On muuten harvnaisen ärsyttävä "ominaisuus" ettei ole omia herkkyysasetuksia 3rd personille sekä 1st personille tuossa tankissa kerran eri nopeudella toimivat.
Eikö sinulla siis toimi multiplayerikään?
Jep. Ne oli mappien kulta-aikaa kun lentotukialuksen kannelle spawnattiin ja lennettiin joko hävittäjällä tai kopterilla mantereelle jota vastustaja puolusti. Tai hätätilanteessa maihinnousu/kumiveneellä. Olen kyllä nauttinut tästä BF6 näin yleisesti nettipelinä, mutta tämä ei ole Battlefield vaan enemminkin CoD:n ja Battlefieldin välimuoto.Itse toivon että tähän tulisi karttapaketteja kuten aiempiin peleihin, joissa olisi sitten isompia tankki/laiva/lentokarttoja vahvemmin.
joo o.... miksiköhän betan jälkee tätä ei o muutettu

Tuo ja sitten tuo aivan käsittämätön kirkkausbugi. Itselläni meinaa palaa silmät välillä päästä ja joutuu monesti tunkemaan pään ikkunasta ulos (mikä on helvetinmoinen riski) että saa mitään selvää mitä kentällä tapahtuu.Suurin ongelma on paskat kartat. Kaikki tuntuu olevan sitä samaa rikkipierufiltterin läpi vedettyä kaupunkia, joko aavikolla tai ilman. Kyllä on ikävä BF4:n karttakattausta, toivottavasti tilanne paranee pian. Paracel Stormia ja Zavodia odotellessa.
Ei toimi vieläkään...ja nyt lakkasi helikopteri reagoimasta hiirenkin liikkeisiinToimiiko muilla normaalisti tuo lentokoneiden/helikopterien näppäimien bindaus? Taistelukopteri toimii normaalisti, mutta kuljetuskopteri reagoi vain wasd-painalluksiin...
Lentokone taas nostaa spacesta keulan ylös ja ampuu vaikka pitäisi vain ampua...jne
Ja ei ole duplikaatti näppäimiä, ainakaan omissa kategorioissaan.
Itse tykkäsin pelata Breakthrough muodossa niitä BF V tyynenmerensodan karttoja kuten juuri tuo Wake Island, Solomon Islands jne. Nykyiset BF 6 kartat ärsyttävän pieniä mutta muuten peli toimii erittäin hyvin ja tuntuu hyvältä pelata, lähinnä vain ärsyttää kun joka puolelta ammutaan noissa pienissä kentissä..Tulis nyt edes wake island niin sais vähän isomman skaalan sotaa eikä näitä mikki hiiri karttoja.
Tai edes caspian tower. Nämä nykyiset kartat on kamalaa paskaa, firestormia myöten. En ymmärrä miksi tollanen jämäkartta piti laittaa ekaksi mukaan.
Jep, taidan jatkaa vaan BFV/1 pelaamista, ehkä tähän on vuoden päästä lisätty kunnon karttoja. Ei ainakaan oo rahasta kiinni, kun myynnit paremmat kuin koskaaan ilmeisesti.Itse tykkäsin pelata Breakthrough muodossa niitä BF V tyynenmerensodan karttoja kuten juuri tuo Wake Island, Solomon Islands jne. Nykyiset BF 6 kartat ärsyttävän pieniä mutta muuten peli toimii erittäin hyvin ja tuntuu hyvältä pelata, lähinnä vain ärsyttää kun joka puolelta ammutaan noissa pienissä kentissä..
Battlefield 6 AssignmentsAika verkkaisesti aukeaa noita uusia aseita. Oon nyt leveillä 15 tms ja ihan pari kolme astetta vasta tullu... Vai enkö ole vaan huomannut.
portalin hausta tags valikon takaa löytyy hardcore filtteriKukaan keksinyt keinoa löytää muita hc moodeja kun mitä tuossa etusivulla tarjolla? Hc nä kyllä kova peli.
Itse kirjoitin vapaasanahakuun "hardcore", mutta tuli välillä ihan mitä sattuu feikki hardcore servereitä. Pitääpä kokeilla tuota.portalin hausta tags valikon takaa löytyy hardcore filtteri
Se on parasta kun hikisenä painanut pitkää päivää ja sitten katsoo ympärilleen kun mappi on vaan täynnä tuhoa ja räjähtäneitä vempeleitä/seiniä/maassa reikiä.
Tuohon ei ole muuta ratkaisua kuin isommat mapit, mutta kannattaa kokeilla noita hardcore modeja koska se tekee tuollaisesta juoksuhaulikko bunnyhopping pelleilystä ja loputtomasta räjähdespammaamisesta vaikeampaa ja siten hiukan harvinaisempaa. Tulitaistelun alkaessa yleensä se jota ammutaan ensin kuolee eikä se joka suorittaa paremmat tanssikoreografiat.Nykyiset BF 6 kartat ärsyttävän pieniä mutta muuten peli toimii erittäin hyvin ja tuntuu hyvältä pelata, lähinnä vain ärsyttää kun joka puolelta ammutaan noissa pienissä kentissä..

Kyllähän tää peli maistuu ja oikeinkin hyvälle...n.20tuntia peliaikaa takana ja nyt vasta alka saamaan porukkaa kumoon kun on saanut
aseisiin lisäkilkkeitä että osuukin johonkin. Kartat on kyllä todella hyviä omasta mielestä. Ei liian suuria jossa joutuu vetää älytöntä munaravia paikasta minuuttitolkulla kunnes
kuolo korjaa sniperin kutiin kuten pelisarjan aiemmissa osissa. Lähinnä Breaktrough muotoa tullut tahkottua kun siinä on omaan makuun juuri sopivaa räiskettä kun taas konquest pelimuoto jäänyt
vähemmälle pelialueen kasvaessa liian suureksi osassa mapeista. Tämä siis oma mielipide ja varmasti täällä moni on eri mieltä noista kartoista.
On välillä vähän raskas pelata jos vihupuolella on pari taitavaa lentäjää. Ei noita vastaan oikein pysty tekemään mitään. Ei tuo ensimmäinen ilmatorjunta ohjus ainakaan osu melkein ikinä vaikka odottaisi, että lentäjä käyttää flaret. Ja muutenkin tuntuu, että noissa härveleissä on loputtomat flaret. Asiaa ei tietysti auta ettei kukaan muu koita niitä ampua alas tai ettei ole supportia jakamassa lisää ohjuksia. Melkein parempi yleensä kun antaa niiden vain pörrätä. Osaava helikopterikuski vain pistää koko lipulla olevan tiimin matalaksi niin on vähän meh.
Gunplayssä bugi/ominaisuus että kun heti juoksusta tähtäät ja lähdet ampumaan niin bloom aivan mieletön.
Jossain 3min kohdalla demotaan tätä ongelmaa:
Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=v_vDTa1_0cs
• Match XP increasing 10%
• Daily bonus XP increasing by 40%
• Weapon attachments unlock nearly 2× faster
• Career rank requirements for key assignments lowered (now 10, 15, 20)
• Adjustments coming to reduce XP farm servers
• Devs targeting rollout within a week potentially sooner
Ihan saman kait tälle sinänsä, MUTTA korjaisivat nyt HDR/valo-bugin, range-finder suunnittelumokan, tekisivät UI:sta käytettävän yms. eivätkä mikromanageroisi jotain XP:tä. Sille on ihan vitun sama loppupeleissä onko se Match XP 10% enemmän, vähemmän vai saman verran.Pieniä muutoksia luvassa
• Match XP increasing 10%
• Daily bonus XP increasing by 40%
Miksi? Kädenojennuksia kärsimättömille?• Weapon attachments unlock nearly 2× faster
• Career rank requirements for key assignments lowered (now 10, 15, 20)
Vaikea ymmärtää ettei tätä hoksattu jo ennen julkaisua.• Adjustments coming to reduce XP farm servers
nyt tulee tyhmä kysymys, mutta miksi ei nuo matalat ticketit toimi?Onneksi, huomasi kyllä aivan heti peleissä kuinka toi matala ticket ei vaan toimi.

Mikä tuossa range finderissa on vikana? hyvinhän tuo tuntuu toimivanIhan saman kait tälle sinänsä, MUTTA korjaisivat nyt HDR/valo-bugin, range-finder suunnittelumokan, tekisivät UI:sta käytettävän yms. eivätkä mikromanageroisi jotain XP:tä. Sille on ihan vitun sama loppupeleissä onko se Match XP 10% enemmän, vähemmän vai saman verran.
Miksi? Kädenojennuksia kärsimättömille?
Vaikea ymmärtää ettei tätä hoksattu jo ennen julkaisua.

Matsin suunta on herkästi yhteen suuntaan kun on liian vähän tikettejä.nyt tulee tyhmä kysymys, mutta miksi ei nuo matalat ticketit toimi?
Samanlaillahan ne vähenee kuin aiemminkin ainoo ero että matsit ei kestä nyt niin pitkälti että kerkiää tylsistymään![]()
Pelissä on suunnittelumoka jossa voit bindata rangefindering ampumanappiin ja siten se kohdistaa käytännössä aseen automaattisesti aina kohteeseen juuri ennen laukausta.Mikä tuossa range finderissa on vikana? hyvinhän tuo tuntuu toimivan![]()
onko se suunnittelumoka vaiko ominaisuus...kas siinäpä vasta kysymysPelissä on suunnittelumoka jossa voit bindata rangefindering ampumanappiin ja siten se kohdistaa käytännössä aseen automaattisesti aina kohteeseen juuri ennen laukausta.

No vähintäänkin älyttömyys. Oli se sitten tarkoituksella tai ei. Vaikkei saisi samaan näppäimeen niin silti mielestäni älytön, että yhdellä napilla saa käytännössä bullet dropin pois.onko se suunnittelumoka vaiko ominaisuus...kas siinäpä vasta kysymys![]()
Rangefinder Bf4 tyyliin näyttää vaan etäisyyden metreissä ja jättää arvioinnin ampujalle olis parempi.
Jos rangefinger on suunniteltu kohdistettavaksi yksittäisellä painikkeella eli on luotu pelitekninen mahdollisuus siihen että ase on joko 1) kohdistettuna tai 2) ei ole kohdistettuna ja tuo kikka poistaa ko. komponentin kokonaan ja pitää aseen aina kohdistettuna niin ei tietenkään ole ominaisuus.onko se suunnittelumoka vaiko ominaisuus...kas siinäpä vasta kysymys![]()
IMO mikään PC peli ei ikinä saisi maksaa yli ~50-52e hintaa joka oli vakioitu standardi ennen tätä nykyisen AAA-kusetuksen aloittamista.Vähän on alkanut taas bäfä kiima nousta kun lueskellu juttuja ja katellu videoita. Aikaisemmat osat saaneet kohtuu paljon peliaikaa ja varmaan tämäki maistus.
Se vaan mietityttää että onko tämä kuitenkaan 70€ arvoinen?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.