Battlefield 6

Jackfragsiltä vinkkejä, jotka ehkä menevät ohi tavallisesti pelatessa. Pari poimintaa:

-Ajoneuvoilla voi ajaa hiljaa, jolloin vihollisen miinat eivät räjähdä eivätkä ne automaattisingot ammu. Pitää myös vähemmän meteliä (PC:llä Ctrl pohjassa, toimii ainakin tankeilla ja IFV)
-Hävittäjillä voi lukita ohjuksia kohteisiin myös "selän taakse" käyttämällä free lookkia. (Ja toisella videolla näin, että helikopterilla voi ampua ohjuksia suoraan mihin free lookilla tähtää)

Ja se supportin defibilaattorien lataaminen palauttaa vain yhden henkilön täydelle HP:lle. Ei kolmea.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=o1X8WiJT3ZY

En minä saa edes sitä yhtä ladatulla deffoilla.. Vaikka kuinka yritän niin 95% ajasta se on silti 50% revaus.
Eihän minun deffoissa edes ole tuota valoa mitä Jackfragsin videolla että pitäköön tunkkinsa ja saavat tyytyä 50% revauksiin.

En minä saa edes sitä yhtä ladatulla deffoilla.. Vaikka kuinka yritän niin 95% ajasta se on silti 50% revaus.
Eihän minun deffoissa edes ole tuota valoa mitä Jackfragsin videolla että pitäköön tunkkinsa ja saavat tyytyä 50% revauksiin.
Samaa ihmettelin itsekin kun koitan ladata deffaa niin eipä syty valoja.

Ite en oo kiinnittänyt huomiota noihin valoihin. Pitää seurata seuraavalla kerralla, mutta joo eilenkin taas cairon kupolin päällä oli vitusti porukkaa, tein reportin kaikista niin EA tehkööt ite omat johtopäätökset. Mikseivät ne voineet sitä drone clitchiä poistaa nyt tulleeseen pätsii, kun kuulemma myöhemmin korjataan? eikö se riko heidän mielestä mitään sitten vai mikä on homman nimi.

Gauntlet on kyllä yllättävän hauska pelimoodi kaveriporukassa. Taitaa myös tämä moodi olla free to play? Tuntuu, että pelit ovat aika paljon helpompia.

Ei flaret auta ifv ohjuksiin. Yhtä rikkova ominaisuus kuin cairossa katoilla juoksevat tiimit.
Ei ifv mut kaikkeen muuhun auttaa. Ajatellaan tätä tilannetta toisinpäin eli jos myös ifv ohjukset saisi flareilla estettyä niin miten tämä muuttaisi tilanteen? Taitava hekokuski pitäis hallussa koko karttaa ja naputtelis kopulla koko pelin kuolematta. Melko pitkään saatiin lennelly yhden kanssa taistelukopulla juuri blackwellissä ja ainoa mitä tosissaan joutu varomaan oli juuri ifv mutta korkeuseroja käyttäen pysty väistämään nuo ohjukset.

Toi cairon katoilla pomppimiset on tosiaan ominaisuus jota ei ole tarkoitettu edes peliin mutta kun omien tavaroita ei voi tuhota niin tuo on jääny vahingossa ja on korjaamassa koska tuollaista ei pitäisi olla

Statistiikka

Viestiketjuista
290 946
Jäsenet
79 921
Uusin jäsen
arivii

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom