- Liittynyt
- 28.02.2017
- Viestejä
- 999
Nehän on jo siirtämässä beaconin assaultille, mikä on tosi jees ainakin ajatuksena.
Assault ammuslaatikon kanssa ei tee siitä tarpeeksi tiimi pelaajaa, lisää vain lone wolf pelityyliä.
Mielestäni recon class on mysteeri mitä sillä tullaan tekemään. Toisaalta pelkkä c4, tugs ja uav on jo tosi paljon.
Nyt pelikellossa 50+ tuntia betaa, maistuu vielkäkin. Kaveriporukalla ollaan pelattu hyvällä menestyksellä. Jos vertaa tätä 2042, niin tuntuu, että meidän pelaamisella on suuri vaikutus matsin lopputulokseen mikä tekee pelaamisesta kivaa, tiimipelaamisen lisäksi.
2042 ei tälläistä tunnetta ollut.
Karttojen koko ei ole vieläkään häirinnyt. Conquestissa tilaa riittää koukata ja asettaa ”pekoni” takalipuille.
Tällä strategialla ollaan saatu sidottua useampi vihu yhdelle lipulle jolloin muu tiimi on päässyt valtaamaan lippuja.
Rushissa, saisi olla enemmän tilaa, edes niin, että out off combat linjat olisi helpompi hyödyntää. Vaikka lisäämällä muutama sekunti ennen insta kuolemaan.
Assault ammuslaatikon kanssa ei tee siitä tarpeeksi tiimi pelaajaa, lisää vain lone wolf pelityyliä.
Mielestäni recon class on mysteeri mitä sillä tullaan tekemään. Toisaalta pelkkä c4, tugs ja uav on jo tosi paljon.
Nyt pelikellossa 50+ tuntia betaa, maistuu vielkäkin. Kaveriporukalla ollaan pelattu hyvällä menestyksellä. Jos vertaa tätä 2042, niin tuntuu, että meidän pelaamisella on suuri vaikutus matsin lopputulokseen mikä tekee pelaamisesta kivaa, tiimipelaamisen lisäksi.
2042 ei tälläistä tunnetta ollut.
Karttojen koko ei ole vieläkään häirinnyt. Conquestissa tilaa riittää koukata ja asettaa ”pekoni” takalipuille.
Tällä strategialla ollaan saatu sidottua useampi vihu yhdelle lipulle jolloin muu tiimi on päässyt valtaamaan lippuja.
Rushissa, saisi olla enemmän tilaa, edes niin, että out off combat linjat olisi helpompi hyödyntää. Vaikka lisäämällä muutama sekunti ennen insta kuolemaan.
5600 ja 6800XT combolla ei tuntunut saavan edes tasaista 80 fps @ 1440p ja kaikki jo minimissä.