Rane
Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Peli itsessään ihan hyvä, mutta nämä mapit eivät vakuuta yhtään.![]()
Samaa mieltä. Pelattavuus on kohdallaan, mutta paskat mapit pilaa peli-ilon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Peli itsessään ihan hyvä, mutta nämä mapit eivät vakuuta yhtään.![]()
Suosittelen community servuja. Muuten normaalia, mutta servuissa oikea kartta kierto ja closed weapons.On kyllä pieni keskisormi tuo closed weapon conquest playlistin ulos jättäminen... Ihan hyvin voisi olla samat playlistit mutta closed weapons.
Sinnehän minä suunnistinkin heti ensimäisenä. Häiritsee vaan että turhan paljon 200+ pingisiä väkisin haluaa näihin euroopan servuihin nykimään. Pahinta että eivät polot taida edes tietää pelaavansa tuollasella pingillä.Suosittelen community servuja. Muuten normaalia, mutta servuissa oikea kartta kierto ja closed weapons.
On kyllä pieni keskisormi tuo closed weapon conquest playlistin ulos jättäminen... Ihan hyvin voisi olla samat playlistit mutta closed weapons.
Jaa, tässäkö jotain muisti vuoto onkelmaa on. En kyllä mitään huomannut ja pelasin peliä klo 20-06 asti![]()
En ihan kyllä noin pitkään pelannu mut 18-02 ja ei mitään ongelmia.Jaa, tässäkö jotain muisti vuoto onkelmaa on. En kyllä mitään huomannut ja pelasin peliä klo 20-06 asti![]()
Suurin ihmetyksen aihe et miks HC ei ole tuon matcmakingin kautta. Melko tympeetä bottien kans hakata ja odotella et tulis servulle pelaajia
Jostain syystä AMD Adrenaline ei näytä overlayssä fps:ä pelissä, ja kuten yllämainittu niin pelin oma statistiikka näyttää about kaiken paitsi sen. Sulavastihan tuo pyörii, mutta OCD vaatisi nuo numerot. EA:n kautta kun pelaa niin ei Steaminkaan kautta saa näkyväksi.
Kyllä mulla ainakin näkyy fps:sät kun laitto pelin asetuksista sen pienimmän statistiikka overlayn päälle.Jostain syystä AMD Adrenaline ei näytä overlayssä fps:ä pelissä, ja kuten yllämainittu niin pelin oma statistiikka näyttää about kaiken paitsi sen. Sulavastihan tuo pyörii, mutta OCD vaatisi nuo numerot. EA:n kautta kun pelaa niin ei Steaminkaan kautta saa näkyväksi.
Tää ei ole EA Appiin rajoittuva vaan peliin sisäänrakennettu eli pitäis kyllä Steamilläkin toimia. Tohon myös joku komento jolla sen tekstin saa isommaksi, jota en nyt ulkoa muista.Jos haluaa EA Appissa tommosen perinteisen fps counterin, niin consolen kun avaa oliko tilde-napilla ja kirjoittaa PerfOverlay.DrawFps 1 niin pitäis tulla fps näkyviin. Näin on ainakin aiemmin mun mielestä ollut. Vastaavasti PerfOverlay.DrawFps 0 niin saa sen pois näkyvistä.
Onhan tuossa joo, mutta jotenkin vaikeaselkoisen ovat siitä tehneet.Kyllä mulla ainakin näkyy fps:sät kun laitto pelin asetuksista sen pienimmän statistiikka overlayn päälle.
Tää ei ole EA Appiin rajoittuva vaan peliin sisäänrakennettu eli pitäis kyllä Steamilläkin toimia. Tohon myös joku komento jolla sen tekstin saa isommaksi, jota en nyt ulkoa muista.
Ihan kiva kun näytää CPU ja GPU fps:t erikseen.
Kyllähän tuo näkymätön ase -bugi tuli jo kerran vastaan. Ei tällaisellä indie-firmalla ole resurssia moista korjata.Meikäläisellä tänään muutaman kerran ukko pompannut hassusti ilmaan kun juoksee kiven yli, näin myös muutaman vihun tekevän samoin. Lähinnä hassu glitch.
Sitten kerran spawnasin tankkiin siten että olin jotenkin sen sisällä (siis näin mallin sisälle, en ollut kuskina jne.) enkä voinut tehdä mitään ja lopulta vihu ampui minut.
Toivotaan ettei tule näkymättömiä aseita taas, sitä tapahtui betassa muutaman kerran ja parissa aiemmassa Battlefieldissä. Outo bugi kun kulkee pelistä toiseen.
Käsittääkseni tässä on samalla tavalla close quarters -pelimuotoja kuin aiemminkin, joissa on vain rajatun alueen COD-tyylisiä pikkumappeja ilman ajoneuvoja jne. Toivottavasti ainakin, kun ainakaan minä en hirveästi jaksa enää innostua isommista conquest-mapeista.Onko tässä ollenkaan enää pieniempiä pelimuotoja 16/32 pelaajan alas skaalattuja karttoja?
Omassa porukassa viidellä Steamistä ja ollut kaikilla täysin ongelmaton.Käsitin aiemmista keskusteluista, että Steam olisi parempi paikka ostaa tämä, kun EA:lla on ollut jotain ongelmia. Onko konsensus edelleen tämä?
Tuo EA:n overlay oli tosiaan ongelmallinen betassa. Julkaisuversiota ei moni pystynyt pelaamaan eilen lainkaan, kun siinä on ollut joku bugi, joka herjaa, ettei sisältöä ole muka ladattu. Voi olla yön aikana jo korjattu.Omassa porukassa viidellä Steamistä ja ollut kaikilla täysin ongelmaton.
Betassa EA kautta oli häikkä overlay kanssa joillain, liekö enää.
Se siis poistui kun se oli päällä, mikä on vähintään hassua kun yleensä overlay ongelmat on vice versa.
En tiedä oliko muita ongelmia, nyt en ehtinyt näitä kolmea sivua lukea täysin mitä eilisen jälkeen tullut.
Näin arvelinkin. Kiits.Anyway, itse suosittelen kyllä Steamiä usemman henkilön kokemuksen perusteella.
Ja kun tekee user.cfg tiedoston pelin pääkansioon ja pistää siihen tuon PerfOverlay.DrawFps 1 niin se on päällä joka käynnistyksellä eikä tarvitse aina erikseen laittaa konsoliin.Jos haluaa EA Appissa tommosen perinteisen fps counterin, niin consolen kun avaa oliko tilde-napilla ja kirjoittaa PerfOverlay.DrawFps 1 niin pitäis tulla fps näkyviin. Näin on ainakin aiemmin mun mielestä ollut. Vastaavasti PerfOverlay.DrawFps 0 niin saa sen pois näkyvistä.
Jokusen erän tankilla paiskoneena saa kyllä nuita olla ihan erikseen kyyläämässä, juuri pelailtiin rundi jossa pari häiskää otti elämäntehtäväkseen miinoitella tiet likellä basea. :'DTyydyttävää kun saa parit pakastepizzat tiputettua juuri oikeaan paikkaan ja niillä tusautettua täyden vihollistankin! Meitsi nauttii ja on kyllä yleisestikin ollut ihan huippua. Toki osa mapeista hiukan klaustrofobisia, mutta kyllä tässä on semmoista sotameininkiä oikein olan takaa. Räjähdyksiä joka suunnassa ja ukkoa tippuu kun luoteja viuhuu joka suuntaan
Aikojen saatossa sen verran oppinu, että Steam on nykyään ainoa paikka mistä ostan pelejä. Ihan sama vaikka maksais puolet enemmän ku muualla.Käsitin aiemmista keskusteluista, että Steam olisi parempi paikka ostaa tämä, kun EA:lla on ollut jotain ongelmia. Onko konsensus edelleen tämä?
Sama mulla on ollut, mutta nämä EA:n "omat" pelit ovat olleet poikkeus.Aikojen saatossa sen verran oppinu, että Steam on nykyään ainoa paikka mistä ostan pelejä. Ihan sama vaikka maksais puolet enemmän ku muualla.
Nytkin on ollu ilo painaa tankilla putki punasena julkaisuhetkestä lähtien Steamin kautta, vaikka ois kyllä saanut myydään -osiosta EA app koodin melkeen puoleen hintaan Steamiin verrattuna.
Tällä kertaa suuri ero aiempaan ainakin bäfään se, ettei taustalla pyöri EA app lainkaan kun pelaa Steamistä.Sama mulla on ollut, mutta nämä EA:n "omat" pelit ovat olleet poikkeus.
Aika jännä, vissiin aika yleisluontoinen ongelma pelimoottorista riippumatta.Aikaisemmin mainitsemaani VRAM muistivuoto-ongelmaan toimii workaroundina textuurien laskeminen Overkill:stä Ultra:n tai alemmaksi. Suosittelen kokeilemaan jos törmää samaan ongelmaan.
Totta tuokin, mutta sitä kestää usein vain hetken. Sen jälkeen "Über alles"En nyt halua mitään ärtymystä aiheuttaa mutta ihmettelen pc pelaajien jaksamista kun ihan sama mikä peli niin ketjut täyttyy näistä ongelmista.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.