Battlefield 6

On kyllä varmaan uusille pelaajille turhan jyrkkä aloitus moninpelissä. Uusi pelaaja kun yrittää lähteä pelaamaan, ja tulee ihan kokoajan turpaan, niin ei se montaa kertaa kokeile.
Jos ei siis ole hauskaa pelata.
Itse pelannut sarjaa ihan ekasta osasta asti, ja nyt ei meinaa kyllä päästä moninpeliin sisään. Tuntuu että omat kudit ei oikein saa damagea, ja vastapuoli taas instakill jatkuvasti. Ihan kun pelaisi HC servuilla tjtn.
Ei vaan osaa, henki lähtee koko ajan, vastapuolella 40-3 statseilla kärkipään pelaajat.
Mutta ei sen niin väliä, annetaan vielä mahdollisuus, ja jos ei ole kivaa vääntää, niin saa sit jäädä.

Itsellä oli taas just niin, että tuolla normipuolella tulee tukkaan niin, että alkaa kyseenalaistaan kaiken + vihuihin saa laittaa sen 2 lipasta :D. Löysin ton HC-puolen niin johan alkoi osat kääntymään ja K/D saa helposti sinne +3-5 tienoille. En ole pelannut sarjaa aiemmin kuin BF2 ja jokusen matsin V.
 
Viimeksi muokattu:
No nyt sain 1% näkyviin muun statistiikan kanssa, kun asensin Nvidia app:n (preferoin legacy appia) ja tämän yön aikana kerrotun korjauksen: Reddit - The heart of the internet
Laittaa fps overlayn näkyviin ennen pelin käynnistystä niin toimii. Itselläkin jos pelin käynnistämisen jälkeen laittaa näkyviin niin näyttää vaan N/A.
Oisko BF anticheatilla jotain tekemistä asiaan ja jos laittaa frameview kaynnistymään automaattisesti koneen käynnistyessä niin eihän siinä sitten ole ongelmaa.
 
Laittaa fps overlayn näkyviin ennen pelin käynnistystä niin toimii. Itselläkin jos pelin käynnistämisen jälkeen laittaa näkyviin niin näyttää vaan N/A.
Oisko BF anticheatilla jotain tekemistä asiaan ja jos laittaa frameview kaynnistymään automaattisesti koneen käynnistyessä niin eihän siinä sitten ole ongelmaa.

sieltä pelin grafiikka asetuksistakin saa suoraan niin ei tarvii komentoja, sieltä saa 3 eri tasoa siihen mitä näkyy näytöllä
 
Joo se on aivan yli vedetty. Ja se, että se on kokoajan sama. Mun mielestä jos tällaista efektiä lisätään, niin se pitää tasapainottaa eli dynaaminen keli vähintään pilvisyyden suhteen tai sitten ottaa ihan vesisateetkin mukaan.
Joku oli postannut X:n juuri tästä hyvän screenshotin:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/sinan_sahinn/status/1977369463075881189

On kyllä varmaan uusille pelaajille turhan jyrkkä aloitus moninpelissä. Uusi pelaaja kun yrittää lähteä pelaamaan, ja tulee ihan kokoajan turpaan, niin ei se montaa kertaa kokeile.
Jos ei siis ole hauskaa pelata.
Itse pelannut sarjaa ihan ekasta osasta asti, ja nyt ei meinaa kyllä päästä moninpeliin sisään. Tuntuu että omat kudit ei oikein saa damagea, ja vastapuoli taas instakill jatkuvasti. Ihan kun pelaisi HC servuilla tjtn.
Ei vaan osaa, henki lähtee koko ajan, vastapuolella 40-3 statseilla kärkipään pelaajat.
Mutta ei sen niin väliä, annetaan vielä mahdollisuus, ja jos ei ole kivaa vääntää, niin saa sit jäädä.
Itsellä oli taas just niin, että tuolla normipuolella tulee tukkaan niin, että alkaa kyseenalaistaan kaiken + vihuihin saa laittaa sen 2 lipasta :D. Löysin ton HC-puolen niin johan alkoi osat kääntymään ja K/D saa helposti sinne +3-5 tienoille. En ole pelannut sarjaa aiemmin kuin BF2 ja jokusen matsin V.
Battlefield 4 oli sama juttu että voit non-hc peleissä suihkuttaa viholliseen lippaan ja ei kuole mutta jos sinua ammutaan varpaaseen kerran niin kuolet heti.

Musta tuntuu että tuo perustuu siihen että kovimmat nörtit tietää tarkalleen millä aseilla ja attachementeilla on millainen damage, millainen bullet spread, kannattaako ampua lonkalta vai tähdätä, mitä glitchejä on jne.

Hardcorea myös itse pelaan mielummin koska se vaikuttaa enemmän oikealta sotapeliltä ja vähemmän CoD:lta. Enemmän painoarvoa taistelutaidoille ja vähemmän kikkailuille.

Jos pitäisi vinkkejä antaa aloittelevalle pelaajalle niin kannattaa alkuun pitää hiukan etäisyyttä taisteluista, vältellä keskelle tulitaistelua spawnaamista, kokeilla eri luokkia ja aseita/ampumatyylejä.
Sitten toki perus inttimeininki eli pysykää matalana, ottakaa suojaa älkääkä juosko randomisti minne sattuu selkä suorana vaikka kaikki muut tekisivätkin niin.

Edit:
Niin joo ja jos sijaintisi paljastuu niin kannattaa suoraan lähteä vittuun ja yrittää flankittaa. Jos lähdette face-2-face kohtaamaan kokenutta pelaajaa joka tietää sijaintinne niin ette tule voittamaan sitä taistelua.
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä oli taas just niin, että tuolla normipuolella tulee tukkaan niin, että alkaa kyseenalaistaan kaiken + vihuihin saa laittaa sen 2 lipasta :D. Löysin ton HC-puolen niin johan alkoi osat kääntymään ja K/D saa helposti sinne +3-5 tienoille. En ole pelannut sarjaa aiemmin kuin BF2 ja jokusen matsin V.
Ainakin itselle tuli vastaan servu jossa oli health jotain 500% joten oikeasti piti monta lipasta ampua että tappoi. Ne on noita community servuja. En tiedä mitä sillä haettiin mutta olipahan kamala pelata.

Pari kertaa tullut outoja Conquesteja jossa vihulla oli tiketit nolla heti alkuun ja lopulta oma tiimi hävisi kun meidän tiketit meni nollaan. Erikoinen bugi.
 
muok. Putsattu pois ja tilalla on nyt Custom Breakthrough joka heittää perus pelimuotoon. Pitää Etsiä nimellä arekkz

Portal koodilla XFCP löytyy breakthrough botti servut täydellä XP:llä
pelaajilla on enemmän HP ja boteilla normi hp.

Tuo methodi ei toimi aseen osien, xp ja tehtävien tekemiseen jos servu on pelaajia täynnä kun tarkotus on muutaman pelaajan kanssa farmata botteja.
Itse kun tuossa muutaman matsin pelaili niin oli useasti pelaajia ketkä oli aivan pihalla mikä tuossa on tarkoitus ja räiski muita pelaajia jatkuvasti vaikka siihen menee useampi lipas.
 
Viimeksi muokattu:
Oikein hyvä ominaisuus tämä custom search, ehdotin tuota joskus kauan sitten BFV aikoina jo. Mutta ihmetyttää että miksi sen pitää toimia niin että se vain suosii niitä valittuja karttoja ja saattaa silti heittää ei-valittuunkin. Eikä heitä sellaiseen edes sen takia että kestäisi liian kauan vaan heittää joskus ihan jo ekan viiden sekunnin sisällä haun aloittamisesta.
 
Assaultilla on beacon, muita syitä ei tarvita. Engineerin aloitus sinko on aika op, pystyt ampumaan melkein kulman takaa sekuinnissa raketin ja jos se lentää tankin läheltä niin osuma on varma.

Oikei toi Beacon vissiin vaatii jotain kautta avaamista, pittää selvitellä. Tankkeja vastaan varmaan ok se sinko mut lentovehkeitä vastaan ei tee mittää.
 
Oikei toi Beacon vissiin vaatii jotain kautta avaamista, pittää selvitellä. Tankkeja vastaan varmaan ok se sinko mut lentovehkeitä vastaan ei tee mittää.
10k pistettä
30 tappoa adrenaliini stimin aikana.

kyllä tuossa muutama matsi menee kun nuo tapot saa kerättyä.
Seuraavassa haasteessa sitten stun tappoja mikä oli ihan perseestä kun tuo stun kranaatti ei tee yhtään mitään ja 1kpl taskussa spawnatessa. Taisi mennä 4 tuntia kun ihan tarkoituksella tuota teki.
 
Pikku huomio nyt kolmen illan jälkeen: Voittojen määrän pystyy laskemaan helposti kahden käden sormilla. Ja 500-0 matseihin ei taida kaksi kättä riittää.

Perus bäfämeininkiä.
 
Eikö oikeesti pysty joinaa kaverin matsiin jos niillä on party täys. Steamistä ei ainakaan anna ja ingame ei tarjoa mitään mahdollisuutta joinaa samalle serverille. Näyttää vaan 4/4 party ja serverin nimen, mutta ei joinaus mahdollisuutta..
 
Eikö oikeesti pysty joinaa kaverin matsiin jos niillä on party täys. Steamistä ei ainakaan anna ja ingame ei tarjoa mitään mahdollisuutta joinaa samalle serverille. Näyttää vaan 4/4 party ja serverin nimen, mutta ei joinaus mahdollisuutta..
Kyllä mä ainakin pystyny joinaa samalle servulle, puolelle ja vaikka squadi ollu täysikin. Menee siellä main menussa kaverilistaan, klikkaa kaverin nimimerkistä nii pitäis olla jossain kohtaa "Join game" ja sen jälkee jos servu täynnä nii istutaa jonossa X aikaa ja sit pistää samalle puolelle kun löytyy tilaa.
 
Eikö oikeesti pysty joinaa kaverin matsiin jos niillä on party täys. Steamistä ei ainakaan anna ja ingame ei tarjoa mitään mahdollisuutta joinaa samalle serverille. Näyttää vaan 4/4 party ja serverin nimen, mutta ei joinaus mahdollisuutta..
Pitäisi pystyä, pariin kertaan ainakin itse olen pystynyt.
 
Pääseekö tässä harjotteleen helillä lentelyä? Jotain customi juttua kokeilin missä pitäs olla lento harjottelua muttei sinne spawnannu yhtään heliä.
 
Pikku huomio nyt kolmen illan jälkeen: Voittojen määrän pystyy laskemaan helposti kahden käden sormilla. Ja 500-0 matseihin ei taida kaksi kättä riittää.

Perus bäfämeininkiä.
Breakthrough hyökätessä juostaan jonossa edes takaisin lippuja ja aina jätetään se vallattu tyhjäksi ja vihollinen hakee sen sillä aikaa takaisin kun tiimi valtaa toista ja tätä toistetaan niin pitkään että ukot loppuu. Alkaa taas palautumaan mieleen miksi se vitosen peluu joskus loppui kun ei ole pienintäkään ymmärrystä siitä mitä missäkin pelimuodossa pitäisi tehdä vaan kerätään pelkkiä tappoja ja objektit kusee ja joka matsi hävitään. Heität savut niin porukka on suojassa odottamassa että savu hälvenee ja sama jumittaminen jatkuu ja kenelläkään ei käy mielessäkään että pitäisiköhän sitä vähän vaikka edetä kun vihollinen ei näe ampua.
 
Se on kyllä hurjaa, että tarvii oikeasti jonkun 1750 tappoa yhdellä aseella ennenkuin on siitä kilkkeet avattu. Pitkä jauhaminen on.
 
eka SMG (SWC-10) minkä saa haasteiden kautta auki kärsii kovasti tästä uudesta rekyylistä.
Sivuttain kun kävelee ja ampuu 10m päässä olevaan seinään niin näyttää kuin olisi haulikolla ammuttu. Paikallaan onkin sitten vähän normaalimman näköinen ryhmittymä.
ekat 6 luotia menee aika suoraan ja sen jälkeen alkaa hajonta.

Taitaa olla vielä vähän työn alla tuo rekyyli systeemi.
 
eka SMG (SWC-10) minkä saa haasteiden kautta auki kärsii kovasti tästä uudesta rekyylistä.
Sivuttain kun kävelee ja ampuu 10m päässä olevaan seinään niin näyttää kuin olisi haulikolla ammuttu. Paikallaan onkin sitten vähän normaalimman näköinen ryhmittymä.
ekat 6 luotia menee aika suoraan ja sen jälkeen alkaa hajonta.
Mä en ymmärrä miksi tällaisessa pelissä edes on SMG:tä. Asetta joka ei muutenkaan ole kovin relevantti enää modernien karbiinien aikakaudella.

Onko tuolla sentään merkittävästi isompi damage?
Taitaa olla vielä vähän työn alla tuo rekyyli systeemi.
Toivottavasti on. Kuitenkin tuntuu vähän siltä että tuo ylläoleva bloom on tarkoituksella tehty sitä varten ettei tarkat ampujat voi heti vetää selkä suorana keskelle taistelua juoksevilta uusilta pelaajilta luuloja pois.

Olen ehkä vähän kyyninen mutta jotenkin näen sen tulevaisuuden jossa tuota ei tulla korjaamaan ja sitten devaajat uhriutuvat ”toksista pelaajista” tai jotain vastaavaa.
 
Onko tuolla sentään merkittävästi isompi damage?
33dmg 800rpm. 16 kudin lipas. Oisko vähän nopeampi TTK kuin M4A1 ja vähemmän rekyyliä vakiona.

Itsellä on sellainen fiilis että se kuka ampuu ensin voittaa oli ase melkein mikä vaan ja "tasa" tilanteissa bloomin takia se kuka pysähtyy ampumaan saa etulyönti aseman ellei ole ihan naamat vastakkain sekä jos osuu ekoilla kudeilla kohteeseen niin siitä palkitaan. Nappi pohjassa ampumisestä rangaistaan.
 
Oikein hyvä ominaisuus tämä custom search, ehdotin tuota joskus kauan sitten BFV aikoina jo. Mutta ihmetyttää että miksi sen pitää toimia niin että se vain suosii niitä valittuja karttoja ja saattaa silti heittää ei-valittuunkin. Eikä heitä sellaiseen edes sen takia että kestäisi liian kauan vaan heittää joskus ihan jo ekan viiden sekunnin sisällä haun aloittamisesta.
Ihmettelin samaa, eli valitsin karttoja ja melkein heti löysi pelin missä kuitenkin ihan muu kartta.
Luulisi että edes pari minuuttia etsisi oikeaa karttaa.
Vaikuttaa melkein bugilta, siis se että heti meni peliin jossa kartta mitä ei valittu.
 
Enkö vain osaa, mutta onko kranaatit täysin turhia tässä pelissä? Kranun pitää laskeutua melkein kalsareihin asti ennenkuin tuottaa tulosta. Sama näissä stun kranuissa. Savut taitaa olla ainoat järkevät heittotuotteet.
 
Naputtelemalla vähänkin pidemmällä rangella osumistarkkuus nousee merkittävästi. Tosin silloin täytyy ruveta ohjaamaan rekyyliä, mutta se ei ainakaan ole täysin RNG pohjainen.


On kyllä kokonaisuutena toiminut meikälle, n. Kahdeksan tuntia tuli viikonlopun aikana pelattua ja huomattavasti enemmänkin olisi maistunut. Välillä meno todella kaaottista, mutta veikkaan senkin muuttuvan jahka kartat jää vähän paremmin mieleen.
 
Viimeksi muokattu:
Jos n. 20-50m päästä on tällainen bullet spread niin aseet voisi suosiolla poistaa kokonaan ja tehdä taisteluista suoraan kivi/paperi/sakset-ratkaistavia.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/BF6Meta/status/1977425825122402658


Ihmekään että välillä saa sen lippaallisen laittaa vihulaiseen. Ja ei toivoakaan siitä että saisi yhdellä lippaallisella kaksi tapettua kerralla.

Jotenkin tästä gunplaysta puuttuu muutenkin sellainen "kolmiulotteisuus". Ainakin vielä BFV:ssä oli jotenkin hallussa kaikki se miten aseet käyttäytyy rekyylin puolesta tai kun hahmolla liikkuu samaan aikaan ja on eri asennoissa. Aina pystyi edes suurin piirtein ennustamaan vaikka että jos nyt juoksemisen jälkeen nostan tähtäimen silmälle, niin todennäköisesti osun toista päähän ja se kuolee siitä kymmenen metrin päästä.

Mutta jos peli on tuollaista RNG:tä että luoti ampuu aivan eri suuntaan 45 asteen kulmassa piipusta vaikka itse hahmo ei liiku minnekään niin voi hyvä helvetti.
 
Itekki kyllä tykkäisin kovemmasta rekyylistä mieluummin ku bloomista näin ajatuksena, mutta eipä sillä tämmöiselle kasuaalilla pelaajalle ole väliä. Jos hötkyilee niin ei osu pyssyllä niin hyvin kuin paikaltaan kuten pitääkin, mutta sitä ei ole vain toteutettu niin realistisesti kuin voisi. Vähän ku hidasti omaa peliä, eli meni kyykkyyn tai makaamaan ja/tai ampu bursteja niin alko porukka tippumaan tässä pelissä nopeammin.

Toimii kyllä ihan älyttömän hyvin hiirellä ja näppiksellä pleikalla. Täysin sama fiilis ku koneella pelatessa. Vannoin että tämä perus PS5 riittää kun pyöri niin hyvin, mutta onnistuin perustelemaan itselleni kuitenkin PS5 Pro:n ostamisen, kun siinä saa korkeamman reson ja suuremman FPS:n. Pelaan 42" oledilta läheltä, niin nuo blurrit graffat ihan huomaakin. Jos pelaisin vähääkään kauempaa niin en olisi päivittänyt.
 
Ei kyllä vakuuta ekan vkonlopun perusteella, mapit ihan hirveetä kuraa. Vihuja tulee joka suunnasta, hemmetin ahdasta sähläämistä vaan. Kaippa tätä vielä jaksaa välillä adhd settinä vedellä ja kattoo millanen br sieltä tulee.
Ja jotkut sanovat että CoD on adhd 🤷‍♂️ Pienissä kartoissa toki, mutta isommissa ja HC muodossa on hyvinkin rauhallista etenemistä vs. tämä BF muurahaispesä.

Mutta onhan tässä puolensa ja vaihtelu virkistää. Grafiikka on ihan erimaata. Mapit vois olla tosiaan mielenkiintoisempia.
 
Ihan saman tyylistä ”rekyyliä” ja aseita ollut BF2 lähtien. Selvästi codi pelaajat tottuneet lasereihin.

Toistaiseksi, mielestäni ollut oikein siedettävä gunplay. Joutuu jopa miettimään, että ampuuko kerta, purske -tai sarjatulta.
 
Ihan saman tyylistä ”rekyyliä” ja aseita ollut BF2 lähtien. Selvästi codi pelaajat tottuneet lasereihin.

Toistaiseksi, mielestäni ollut oikein siedettävä gunplay. Joutuu jopa miettimään, että ampuuko kerta, purske -tai sarjatulta.
Juu, sehän on ollut sama ainakin BC2 lähtien, aikasemmista en muista. Bursteilla ammutaan ja paikaltaan paras tulos. Itse sen verran paska pelaaja, että liikkeestä ihan turha yrittää, häviän aina. Siksi olenkin aina ollut engineer tankki pelaaja. :rofl:
 
Enkö vain osaa, mutta onko kranaatit täysin turhia tässä pelissä? Kranun pitää laskeutua melkein kalsareihin asti ennenkuin tuottaa tulosta. Sama näissä stun kranuissa. Savut taitaa olla ainoat järkevät heittotuotteet.

Ne on todella heikkoja sekä vaarattomia. Jonkun 7 tuntia kerkesin pe-su pelata, niin ainoastaan kerran kuolin naattiin ja itsekin ehkä yhden tai kaksi sain niillä hengiltä. Ja joka väliin niitähän tulee viskeltyä kuitenkin.

Kestää ikuisuuden keskipitkälläkin matkalla, ennenkuin ne räjähtää ja hudi näyttää ne liian selkeästi, että niistä pääsee karkuun.

Pitäis se hudivaroitus poistaa melkein kokonaan ja laittaa vaan kunnon kilinä-äänet, että nyt on naatti varpailla. Tai sitten vaan nostaa niiden vahinkoa ja vahinkoaluetta helvetisti. Tällä hetkellä ne on täysin vaarattomia.
 
Toimii kyllä ihan älyttömän hyvin hiirellä ja näppiksellä pleikalla. Täysin sama fiilis ku koneella pelatessa. Vannoin että tämä perus PS5 riittää kun pyöri niin hyvin, mutta onnistuin perustelemaan itselleni kuitenkin PS5 Pro:n ostamisen, kun siinä saa korkeamman reson ja suuremman FPS:n. Pelaan 42" oledilta läheltä, niin nuo blurrit graffat ihan huomaakin. Jos pelaisin vähääkään kauempaa niin en olisi päivittänyt.
Jep, pitää vaan olla performance päällä, muuten tuntuu oudolta. Jostain syystä tasainen 60 fps ei riitä hiirellä pleikalla. Taitaa mennä PS5 versio ostoon, kunhan huijarit tulee niin voi ottaa crossplayn pois päältä ja jatkaa hiirellä peluuta :)
 
Suuri pettymys kyllä että jos tässä ei ole/tule enää 128p kenttiä, kehitys menee valitettavasti taaksepäin.
 
Todella sulavasti toiminut täällä Xbox Series X:llä, mutta huomasin erikoisen jutun. Julkaisupäivänä en nähnyt bugin bugia, mutta lauantaina ja sunnuntaina alkoi näkymään vähän väliä tota bugia jossa vastustajan pisteet ei enää näy Conquestissa. Onko mitään tietoa, onko pelintekijät maininnut mistään fixistä tuohon?
 
Ihan saman tyylistä ”rekyyliä” ja aseita ollut BF2 lähtien. Selvästi codi pelaajat tottuneet lasereihin.

Toistaiseksi, mielestäni ollut oikein siedettävä gunplay. Joutuu jopa miettimään, että ampuuko kerta, purske -tai sarjatulta.
En muista enää vanhempia bäfiä, mutta Battlefield 1:ssä tuskin on lähimaillakaan yhtä kovaa spreadia. Itseasiassa tuskin missään bäfässä on ollut noin pahaa mitä tuossa videolla nähtiin.

Se ettei pelissä ole jotain täysin fiktiiivistä ominaisuutta ei tee siitä CoD:ia tai aseista "laseria" vaan se tekee siitä normaalin FPS pelin jossa ei ole rikkinäiset pelimekaniikat. Rekyyli on normaali konsepti ja se puuttuu korkeintaan jostain Unreal Tournamentista ja ehkä vastaavista skifi-räiskinnöistä, mutta en ole vielä tätä ennen törmännyt peliin jossa luodit lähtevät jäätelötötterömäisessä kartiossa heti piipusta irrotessaan.
Suuri pettymys kyllä että jos tässä ei ole/tule enää 128p kenttiä, kehitys menee valitettavasti taaksepäin.
Ei se pelaajamäärä niinkään, mutta karttojen kokoa pitäisi huomattavasti suurentaa. Ei ole vielä tullut vastaan yhtään oikeasti isoa mappia.
 
Itse olen kyllä tykännyt. Mapit nyt ei ole ihan parhaita, mutta itse tykkään, että on toimintaa paljon.
Mitä isommat kartat, sen paskempaa on pelata infantrya.
 
SMG tuntuu laser aseelta kun siihen lyö muutamat attachmenit kiinni, lmg hävii niille rangessa, ainakin pahasti tuntuu siltä.
Joo vähän samoja fiiliksiä ku ite tykkää pelata lmg:tä ja sit kun vihulla on smg nii melkee välimatkasta riippumatta nii smg vie ja lmg helisee.
 
Joo vähän samoja fiiliksiä ku ite tykkää pelata lmg:tä ja sit kun vihulla on smg nii melkee välimatkasta riippumatta nii smg vie ja lmg helisee.
Jaaha. Täytyy varmaan itekin ottaa SMG:t työn alle. Jostain olin lukevinani että olisivat hyvin pitkälti hyödyttömiä jokapaikanhöylä karbiinien ansiosta.
 
Itse olen kyllä tykännyt. Mapit nyt ei ole ihan parhaita, mutta itse tykkään, että on toimintaa paljon.
Mitä isommat kartat, sen paskempaa on pelata infantrya.
Isommissa kartoissa voi aivan samallalailla spawnata niihin tukikohtiin missä taistelu on käynnissä tai oman squadian mukaan. Nyt tässä 6:ssa ei melkein koskaan voi spawnata oman squadin mukaan koska karttojen pienuuden ja älyttömän pelaajamäärän ansiosta kaikki ovat jatkuvassa tulitaistelussa tai räjähdysten ympäröimänä 24/7.
Isommat kartat tekevät infantry taistelusta enemmän sodan kaltaista ja vähemmän deathmatch tyylistä selkäänjuoksu haulikkohippaa. Samalla spawnkillit vähenee mitä nyt tulee useita melkein joka matsissa.

Olen samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa että kehitys on mennyt taaksepäin. Nämä pikkukartat ja infantry only-hommathan ei varsinaisesti edes kuulu Battlefieldiin mutta niitä on pikkuhiljaa työnnetty mukaan. (Jotkut muistavat ehkä katastrofaalisen Metro 24/7 kartan BF4:sta) Nyt sitten normaaleja karttoja ei tunnu enää olevan yhtään.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
289 585
Viestejä
4 957 272
Jäsenet
79 678
Uusin jäsen
Jusuf

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom