Battlefield 6

Kultaiset aseskinit saisi tehdä paluun. Ja siten että olisi oikeasti hemmetin haastavat avattavat. Tyyliin BF V jossa muutamissa aseissa sai oikeasti hikoilla että sai tehtyä.

Ahh kultaa :cigar2:

Eihän sellaista voi laittaa, kun eihän kukaan sitten "ostaisi" noita erikois skinejä, jos ei pääse muille näyttämään. Tai en mä tiedä onko tähän tulossa jotain mikromaksu juttuja noille skineille, vai saako ne ihan pelaamalla auki kaikki?
Keksin muuten juuri aivan dystooppisen hienon idean.
Ensin brainrottereilta kerätään maksut myymällä pinkkejä skinejä, pääsiäispupuja, Nicki Minja:ta jne. ja sitten normaaleilta bäfä-pelaajilta kerätään maksu siitä että voivat disabloida nuo. Highest bidder wins. :rofl: :rofl:

Huhuh, pitäisiköhän mennä EA:lle töihin.

Viimeksi muokattu:
Nostetaan nyt täälläkin tämä pari päivää vanha uutinen; alla oleva skini tulossa tuossa ensimmäisessä seasonissa ja negatiivista palautetta satelee Dicelle.

Season 2 sitten alla olevat skinit :think:?
1761286825240.png
Ihan kuin kuva ois BF2042:sta otettu?

Keksin muuten juuri aivan dystooppisen hienon idean.
Ensin brainrottereilta kerätään maksut myymällä pinkkejä skinejä, pääsiäis-pupuja, Nicki Minja:ta jne. ja sitten normaaleilta bäfä-pelaajilta kerätään maksu siitä että voivat disabloida nuo. Highest bidder wins. :rofl: :rofl:

Huhuh, pitäisiköhän mennä EA:lle töihin.
Siinä saatais skini-ympyrä loppuun jos ruettais myymään niiden disablointia :D

Itselle tuli vasta nyt vastaan tieto, että reconilla on auto-spot ja mahdollista tilata UAV, kun kerännyt pisteitä tarpeeksi. Ja ilmeisesti supportilla saa nostettua kaverin 100 % healthille, kun lataa padeja pari sekuntia.

Itselle tuli vasta nyt vastaan tieto, että reconilla on auto-spot ja mahdollista tilata UAV, kun kerännyt pisteitä tarpeeksi. Ja ilmeisesti supportilla saa nostettua kaverin 100 % healthille, kun lataa padeja pari sekuntia.

Tuohan nyt on ollut näissä Battlefieldeissä aina, että deffat kun lataa niin helat saa täyteen.

Mä en tienny kyl tota defakikkaa ollenkaan, pittääpä latailla jatkossa.

Mut noihin skineihin, niissähän vois tehdä loputtomat eurolla kasvavat tierot "näkyy muille"-pakotus ja "ei nä mulle"-disablointi. Rahan tuloa ei vois estää ku jotkut iskis kymppitonnin tiskiin että skinit näkyy muille ja joku toinen vielä euron päälle et mää en mitää skinejä halua nähdä!

Tätä samaa miettinyt kun "palkki" jäänyt xyz ja ei kasvanut sen jälkeen vaikka miten kylväisi säkkiä. Eilen noiden muiden juttujen takia pelailin taas escalationia ja se oli taas rekisteröitynyt ja palkki kasvanut. En tajunnut silti yhdistää asioita toisiinsa ennen @Kenjinxs :n kommentointia.

Yleistasolla alkaa tosi monet kentät maistumaan puulta tässä. Omaan makuun saisi olla (vähintään conquestissa) lisää kokoa.
Mulla ei ehkä kentät vielä maistu puulta mutta ainainen turpaan ottaminen alkaa tympiä. 😅 Ei vanha mies vaan pärjää enää näissä mäiskeissä.
No ei tämä vakavaa ole. 🙂

Menestyshän vaihtelee itsellpkinmatsista toiseen. Kyllähän se alkaa vituttaa, jos vastapuolells on parikin yhteen hyviin pelaavaa "ammattilais" squadia, jotka jo tietää kartat läpikotaisin ja jyrää vaan lipulta toiselle, kun höyryjuna.

Välillä sitten kun sattuu kohdalle vähemmän tasokasta pelaajaa vastustajalla, niin on oikeinkin hauskaa.

Maanantaina pitäisi shadowdropata BR pelimuodon trailer ja tiistaina sitten season 1:sen aikaan pääsis pelaamaan. Saas nähdä minkälainen tulee olemaan, onko warzonen kopio vain tuoko jotain omaa uutta twistiä genrelle.

Tosi hauskaa kun on jäänyt tuo heal tehtävä 4400/5000 ja korjaus tehtävä 1500/2000. Ihan sama mikä pelimuoto ja onko portalissa vai normaalisti niin ei etene enään, tässä nyt jumitettu koko viikko. Ehkä jo season 1 patchiin vaivautuvat korjaamaan.

Jotain 1500/2000 paikkeilla tuo engineering repair assignmentti, ja ei nouse vaikka kymmenen tankin verran HP:ä korjannu. Upea peli. Reconin spottauksessakin oli samaa, mutta breakthroughissa yhdellä pisteellä oli sen verta ihmisiä, että jaksoi osittaiset trackaamatta jättämiset antaa olla.

Jotain 1500/2000 paikkeilla tuo engineering repair assignmentti, ja ei nouse vaikka kymmenen tankin verran HP:ä korjannu. Upea peli. Reconin spottauksessakin oli samaa, mutta breakthroughissa yhdellä pisteellä oli sen verta ihmisiä, että jaksoi osittaiset trackaamatta jättämiset antaa olla.
Portal breakthrough itsellä toimii healing ja repair. Mikään muu pelimuoto tai normipeli ei toimi.

Eilen oli itsellä muutamsssa rundissa ekan kerran hitregin kanssa jotain sekoilua. Todella todella monta kertaa kävi niin, että upotti sen 10+ kutia vihuun eikä vaan kuollu. Sitte kun tiimiläinen tappoi sen, niin oma "assisti" aina 100 ja "counts as kill" luonnollisesti... Eli mun tekemä damage kyllä jotenkin rekisteröityi ilmeisesti, mutta jälkijunassa...

Eilen tykästyin tohon SCW-10 SMG:n. Lähiköhinöissä aika kiva ja kauempaakin tiputtaa ihan hyvin. Toki 15 kudin lipas rajoittaa, mutta kyllä sillä sen pari vihua tiputtaa ja lataus on todella nopea. Jonkun aikaa pitää grindata, että saa ton 20 kudin lippaan auki.

Viimeksi muokattu:
Tässähän assist count as kill(teet vähintään 75% damagea) ei rekisteröidy tapoksi ollenkaan statseihin, että sikäli melko turha juttu. Paljon kaikkia pieniä juttuja vituillaan.

Sekin, että aseen mastery skinin kanssa kilkkeiden muokkaaminen ei tallennu vaan sieltä jää vähintään pari palikkaa kiinni väärin siten, että ne pitää rundin alussa aina korjata, vaikka olivat valikossa oikein. Tai näin ainakin m4:lla.

faster stance transitions
Jaahans, no tätä tässä vielä tarvittiinkin. Ihan kuin ukkeleilla ei nyt jo olisi ihan kaameita adhd transition -nopeuksia...

Lähteekö tässä muuten kudit ihan normaalisti aseesta ja onko tässä edes 3rd person ads-animaatiota? Tuntuu että vihuista näkyy jatkuvasti vaan joku päälaki esteen takaa ja silti ampuvat yli ihan normaalisti?

Jaahans, no tätä tässä vielä tarvittiinkin. Ihan kuin ukkeleilla ei nyt jo olisi ihan kaameita adhd transition -nopeuksia...

Lähteekö tässä muuten kudit ihan normaalisti aseesta ja onko tässä edes 3rd person ads-animaatiota? Tuntuu että vihuista näkyy jatkuvasti vaan joku päälaki esteen takaa ja silti ampuvat yli ihan normaalisti?

Kyllä tässä mun mielestä ihan piipusta tulee kudit, eikä silmistä.

Kyllä tässä mun mielestä ihan piipusta tulee kudit, eikä silmistä.
Juu lähtee aseesta mikä on vaan hyvä asia.
Estää head glitchaamista, ainakin pahimmilta osin.

Esitellään tässä videolla, pitäisi alkaa oikeasta kohdasta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/D6iCVrYzR-A?t=279

Voisivat kyllä tässä pelissä laittaa noille katoille jotku killzonet mihin porukka glitchailee ties millä bugeilla. Kartat on muutenkin ihan saatanan ahtaita ja nyt alkaa joka random katto olla täynnä apinoita johon selkeästi ei ole tarkoitettu että pääsee, mutta porukka glitchailee niille. Vähän semmosta hohhoijjaa puuhaa

Muutenkin kartat on kyllä selkeästi tehty adhd-nuorille. Time to engage on sekunteja ja vihua puskee aivan random suunnista päälle koko ajan kun spawnit pyörii miten sattuu objektiivien ympärillä. Ei siinä, on tämä peli silti ollut ihan viihdyttävää mutta ei tämä kyllä kunnon battlefieldiltä tunnu vaan enemmänkin nykyajan zero attention span adhd räiskinnältä. Ei nyt ihan ole cod joulupukkeineen, mutta jossain välimaastossa battlefieldin ja codin välillä

Melkosia nerffejä kans tulossa noihin perus saavutuksiin. Kuvastaa hyvin nykypäivää kuinka kaikki pitää saada nyt heti mulle

• We’ve seen all your feedback about the challenges and their criteria, the team’s working on a series of improvements to make challenges more straightforward to understand and faster to complete. Given the scale of challenges, these changes will roll out over at least two updates. Some examples of what we are currently considering are:
  • Class Assignment - Assault 1 - Get kills while using the Adrenaline Injector - 30 to 3
  • Class Assignment - Engineer Expert 3 - Repair Vehicles in a Match - From 6000 to 1000
  • Weapon Assignment - Deadeye 2 - Get headshot kills over 200m with Sniper Rifles - from 150 to 5
  • In addition, a later game update will reduce the 200m distance

Melko ... nuo uudet tulevat vaatimukset. Eikä nuo nykyisellään voimassa olevatkaan nyt ole kovin haastavia :D Vaatii juu ehkä illan tai kaksi saavutuksen objektiivin pelaamista, mutta kyseessä ei millään tavalla ole liian vaativat asiat. Nyt nuo muutetaan niin että ihan ohimennen vahingossa tulee. No eipä se itseltä varsinaisesti ole pois, mutta kun saavutettavat asiat viedään pelistä pois niin suuren poppoon mielenkiinto peliä kohtaan laskeaa huomattavasti nopeammin. Tai ehkä minä vain ajattelen asioista eri tavalla?

Voisivat kyllä tässä pelissä laittaa noille katoille jotku killzonet mihin porukka glitchailee ties millä bugeilla. Kartat on muutenkin ihan saatanan ahtaita ja nyt alkaa joka random katto olla täynnä apinoita johon selkeästi ei ole tarkoitettu että pääsee, mutta porukka glitchailee niille. Vähän semmosta hohhoijjaa puuhaa

Muutenkin kartat on kyllä selkeästi tehty adhd-nuorille. Time to engage on sekunteja ja vihua puskee aivan random suunnista päälle koko ajan kun spawnit pyörii miten sattuu objektiivien ympärillä. Ei siinä, on tämä peli silti ollut ihan viihdyttävää mutta ei tämä kyllä kunnon battlefieldiltä tunnu vaan enemmänkin nykyajan zero attention span adhd räiskinnältä. Ei nyt ihan ole cod joulupukkeineen, mutta jossain välimaastossa battlefieldin ja codin välillä

Melkosia nerffejä kans tulossa noihin perus saavutuksiin. Kuvastaa hyvin nykypäivää kuinka kaikki pitää saada nyt heti mulle

Melko ... nuo uudet tulevat vaatimukset. Eikä nuo nykyisellään voimassa olevatkaan nyt ole kovin haastavia :D Vaatii juu ehkä illan tai kaksi saavutuksen objektiivin pelaamista, mutta kyseessä ei millään tavalla ole liian vaativat asiat. Nyt nuo muutetaan niin että ihan ohimennen vahingossa tulee. No eipä se itseltä varsinaisesti ole pois, mutta kun saavutettavat asiat viedään pelistä pois niin suuren poppoon mielenkiinto peliä kohtaan laskeaa huomattavasti nopeammin. Tai ehkä minä vain ajattelen asioista eri tavalla?

Tämäpä juuri, itsekkin nyt noita systeemejä keskittyneesti tehnyt ja kyllä väliin työtä saa tehä kun vastassa on paremmin pelaava tiimi. Nyt sitten helpotuksien jälkeen ne vaan vahingossa tulee kun kikkailet.

Joo kyllä mä ainakin oon ihan sitä mieltä että Deadeye 2 on ihan tarpeeks vaikea helpotuksenkin jälkeen, polttanut niin monta kertaa käpyn tähän Deadeye 1 tehtävään et ei mitään järkeä.

Mua ei ole koskaan kiinnostanut peleissä mitkään saavutukset. kunhan pelailen ja käyn lipuilla.Ei vois vähempää kiinnostaa jonkun tehtävän tekeminen. jos siksi en jotain saa, kun en ole tehtävää tehnyt niin sitten olen ilman. Jokaista bf peliä tullu pelattua ja tunteja on tuhansia. Omasta mielestä aivan liikaa kaikkea kilkettä valittavan pyssyihin. Tykkään kyllä tästä uudestakin bf mutta jätän tehtävät edelleen niille jotka niitä haluaa tehdä. Mulle riittäis hyvin kun saisi valita pelkän pyssyn eikä siihen olisi tarjolla kaikkea hemmetin roinaa mukaan.

mahtaako olla enään portal servuja joissa pystyy levuttamaan aseita ?

noshahr canals servullakaan ei ole xp päällä.

mahtaako olla enään portal servuja joissa pystyy levuttamaan aseita ?

noshahr canals servullakaan ei ole xp päällä.
Tuo botti servu oli hyvä tällaiselle minun kaltaiselle surkealle pelaajalle. Siellä sentään sai vähän tappoja ja pystyi suorittamaan noita muitakin tehtäviä.
Sääli kun se loppui.

Mua ei ole koskaan kiinnostanut peleissä mitkään saavutukset. kunhan pelailen ja käyn lipuilla.Ei vois vähempää kiinnostaa jonkun tehtävän tekeminen. jos siksi en jotain saa, kun en ole tehtävää tehnyt niin sitten olen ilman. Jokaista bf peliä tullu pelattua ja tunteja on tuhansia. Omasta mielestä aivan liikaa kaikkea kilkettä valittavan pyssyihin. Tykkään kyllä tästä uudestakin bf mutta jätän tehtävät edelleen niille jotka niitä haluaa tehdä. Mulle riittäis hyvin kun saisi valita pelkän pyssyn eikä siihen olisi tarjolla kaikkea hemmetin roinaa mukaan.

Ei olisikaan niin väliä jos olisi kyseessä vaan jotkut aseiden kilkkeet (joita ei muuten ole yhtään lukittu tässä saavutuksien taakse) vaan esimerkiksi niinkin tärkeistä pelillisistä asioista kuin spawn beacon. Pekonin avaamiseen tarvitaan 30 adrenalin tappoa, jota ei todellakaan tule vaan pelaamalla, vaan vaatii ihan tarkoituksellisen grindaamisen että noita tulee saavutettua. Adrenalinilla joku naurettava 2sek vaikutusaika, jonka aikana pitäisi saada tappo tehtyä.

Ei olisikaan niin väliä jos olisi kyseessä vaan jotkut aseiden kilkkeet (joita ei muuten ole yhtään lukittu tässä saavutuksien taakse) vaan esimerkiksi niinkin tärkeistä pelillisistä asioista kuin spawn beacon. Pekonin avaamiseen tarvitaan 30 adrenalin tappoa, jota ei todellakaan tule vaan pelaamalla, vaan vaatii ihan tarkoituksellisen grindaamisen että noita tulee saavutettua. Adrenalinilla joku naurettava 2sek vaikutusaika, jonka aikana pitäisi saada tappo tehtyä.
Niinno, puolet noista tapoista tuli kun jaksoi assaulttia pelata välissä ja lyödä piikkiä käteen ennenkuin käy rähisemässä nurkan takana. Vaatii se toki pelaamista ja itse adrenaliini injectori on täysin turhake kun korkeintaan vaikeuttaa vihujen tappamista kun värimaailma muuttuu totutusta ja mitään iloa koko piikistä ei sinänsä ole. Vika on lähinnä siis tuossa itse piikissä eikä challengessa. Spawn beaconin lockkaaminen tuon taakse taas on erikoinen ratkaisu kun ennen sitä ei ole hirveästi syytä pelata assaulttia tässä. Sillä jäänyt itselläkin vähemmälle ja vielä tuo unlockkaamatta. Kaippa se pitäs mennä ja lyödä piikkiä käteen toinen sessio niin saisi sen alta pois ja olisi järkeä pelata assaulttia :D

Kun asiakseen otti tuon adrenaline homman niin aika nopeasti sen sai. Mutta oli juuri sitä grindaamista silti, eikä tuottanut juuri pelaamisessa hauskoja hetkiä tai muuta nautintoa. Sama juttu noiden flashbang 20 (vai 30?) että tapa stunned tyyppi. Ihan perseestä, mutta aika nopeasti nekin sai kun vain oikeissa tilanteissa muisti heitellä bängiä. Mutta yleisesti aika ihmeellinen ja paskahko valinta deveiltä nämä.

Kun asiakseen otti tuon adrenaline homman niin aika nopeasti sen sai. Mutta oli juuri sitä grindaamista silti, eikä tuottanut juuri pelaamisessa hauskoja hetkiä tai muuta nautintoa. Sama juttu noiden flashbang 20 (vai 30?) että tapa stunned tyyppi. Ihan perseestä, mutta aika nopeasti nekin sai kun vain oikeissa tilanteissa muisti heitellä bängiä. Mutta yleisesti aika ihmeellinen ja paskahko valinta deveiltä nämä.

Kyllä

Se olisi pitänyt assaultilla keskittyä vaan ihan olennaisiin: flag capture määriin, objective killeihin joko hyökkäys tai puolustus ja pistemääriin.

Niinno, puolet noista tapoista tuli kun jaksoi assaulttia pelata välissä ja lyödä piikkiä käteen ennenkuin käy rähisemässä nurkan takana. Vaatii se toki pelaamista ja itse adrenaliini injectori on täysin turhake kun korkeintaan vaikeuttaa vihujen tappamista kun värimaailma muuttuu totutusta ja mitään iloa koko piikistä ei sinänsä ole. Vika on lähinnä siis tuossa itse piikissä eikä challengessa. Spawn beaconin lockkaaminen tuon taakse taas on erikoinen ratkaisu kun ennen sitä ei ole hirveästi syytä pelata assaulttia tässä. Sillä jäänyt itselläkin vähemmälle ja vielä tuo unlockkaamatta. Kaippa se pitäs mennä ja lyödä piikkiä käteen toinen sessio niin saisi sen alta pois ja olisi järkeä pelata assaulttia :D
Ongelma noissa vaan on just että challenge on käytännössä peliä pilaava. Toi piikkitappo tosiaan lasketaan alle kahden sekunnin päähän pistämisestä eikä niin pitkään kuin piikin visuaalinen efekti näkyy. Uuden piikin saa pitkän venailun jälkeen ellei käy etsimässä jotain ammoboksia, jolla latautumista voi kai nopeuttaa. 50% käyttöyrityksistä kuolet sen takia kun yrität pistää piikkiä kun pitäisi jo ampua. Riippuen pelitunneista kyl tota parhaimmillaan saa pari päivää grindata jossa nousee lähinnä v-käyrä eikä yrittäjästä ole tiimille mitään hyötyä kun joudut vetään jotain yolo-puskuja jotta saat sen tapon kahdessa sekunnissa.

Samoin toi sniputehtävä on semmoinen että se lähinnä pilaa pelejä kun harvassa mapissa tulee kovinkaan luonnollisesti 150m etäisyyksiä ja tappoja pitäisi grindata vielä se 150kpl. Käytännössä aiheuttaa sitä pelejä pilaavaa ilmiötä, jossa puolet tiimistä istuu snipuina jossain HQ:ssa osumatta mihinkään.

Toi engitehtävä oli noista ainut, josta on tiimille aidosti jotain hyötyä. Joskin sekin toki oli mitoitettu vähän ylihaastavaksi tuon yhden pelin vaatimuksen takia.

Sinänsä ihmettelen missä ihmeen saunaillassa nopalla nääkin muutokset päätettiin tehdä. Sinne jäi kuitenkin yhtä sun toista muuta typerää ja pelit pilaavaa challengea, jotka oli mielestäni tota engitehtävää järjettömämpiä. Toisaalta tuntuu et nyt sit vedettiin näiden vaatimustaso täysin nollaan eli olisi ollut sama poistaa tai muuttaa koko tehtävä. Samalla siellä on myös edelleen se yks challenge joka puhuu jostain 15 eri aseella taposta kun todellisesti se vaatii 15 long range tappoa :D

• Tykkää
Reactions: spr
Ongelma noissa vaan on just että challenge on käytännössä peliä pilaava. Toi piikkitappo tosiaan lasketaan alle kahden sekunnin päähän pistämisestä eikä niin pitkään kuin piikin visuaalinen efekti näkyy. Uuden piikin saa pitkän venailun jälkeen ellei käy etsimässä jotain ammoboksia, jolla latautumista voi kai nopeuttaa. 50% käyttöyrityksistä kuolet sen takia kun yrität pistää piikkiä kun pitäisi jo ampua. Riippuen pelitunneista kyl tota parhaimmillaan saa pari päivää grindata jossa nousee lähinnä v-käyrä eikä yrittäjästä ole tiimille mitään hyötyä kun joudut vetään jotain yolo-puskuja jotta saat sen tapon kahdessa sekunnissa.

Samoin toi sniputehtävä on semmoinen että se lähinnä pilaa pelejä kun harvassa mapissa tulee kovinkaan luonnollisesti 150m etäisyyksiä ja tappoja pitäisi grindata vielä se 150kpl. Käytännössä aiheuttaa sitä pelejä pilaavaa ilmiötä, jossa puolet tiimistä istuu snipuina jossain HQ:ssa osumatta mihinkään.

Toi engitehtävä oli noista ainut, josta on tiimille aidosti jotain hyötyä. Joskin sekin toki oli mitoitettu vähän ylihaastavaksi tuon yhden pelin vaatimuksen takia.

Sinänsä ihmettelen missä ihmeen saunaillassa nopalla nääkin muutokset päätettiin tehdä. Sinne jäi kuitenkin yhtä sun toista muuta typerää ja pelit pilaavaa challengea, jotka oli mielestäni tota engitehtävää järjettömämpiä. Toisaalta tuntuu et nyt sit vedettiin näiden vaatimustaso täysin nollaan eli olisi ollut sama poistaa tai muuttaa koko tehtävä. Samalla siellä on myös edelleen se yks challenge joka puhuu jostain 15 eri aseella taposta kun todellisesti se vaatii 15 long range tappoa :D
Samaa mieltä sinänsä tuosta piikistä. Kuten sanoin ihan hyödytön kikkare eli ongelma on lähinnä itse piikissä

Breakthrough pelimoodihan on käytännössä sitä että molemmat puolet istuu basessa ja sniputtaa toisiaan. En tiedä onko se tuon challengen syytä vai pelaajien syytä. Voi olla että porukka pelaa tuota moodia sen takia kun helppoa sniputella eikä tarvi kummoisemmin etsiä paikkoja mistä ammuskella kun riittää basessa ensimmäisen kiven taakse käveleminen. Tuota pelimoodia jos pelaa niin tuntuu että pitää oikeasti kaverin kanssa käydä hakemassa ne attack objektiivit ja juuri yksikään oma ei siirry hq rajojen ulkopuolelle. Melko kurattia siis koko pelimoodi, mutta onneksi voi valita mitä pelaa

Ja saunailta vertaus oli aika osuva. Mietin kans että melko kännissä ja läpällä tehtyjen muutosten oloisia. Totuus on varmaan tarua ihmeellisempään jne :)

Tuo botti servu oli hyvä tällaiselle minun kaltaiselle surkealle pelaajalle. Siellä sentään sai vähän tappoja ja pystyi suorittamaan noita muitakin tehtäviä.
Sääli kun se loppui.
grindannu tdm/sdm nyt useamman tunnin ja jos vihu tiimi juokseen smg ja haulikoiden kanssa niin ihan turha yrittää levuttää muita aseita tuossa pelimuodossa.
ja jos muutama apina kämppää katoilla niin siinä menee aikaa hukkaan kun pitää antaa sinkoa joka ikiselle katonharjalle ettei siellä voi kämpätä.
Sillon kun ei ole noita nyyppiä siellä ruokkimassa omaa k/d niin 20 tappoa per 7 minuutin matsi saa mastery level 0-10 aikalailla parissa matsissa. level 10-20 meneekin matsi per leveli ja 20 eteenpäin 2-3 matsia. Yli 40 en ole levuttanut yhtäkään asetta kun 30 on jo ihan typerän hidasta eikä sieltä mitään niin ihmeellisiä osia enään aukea.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
290 877
Jäsenet
79 854
Uusin jäsen
SerHio24

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom