Battlefield 6

Pöh millekkää tehtäville. Joku turrakko käteen ja savua ja lipulle. Kerran puolessa vuodessa voi käydä kattomassa onko joku uus kepinjatke aseelle avautunu jos jaksaa.

Aikalailla tuolla periaatteella minäkin vedän. Pelailen peliä eri luokilla ja ajan myötä aukeaa, mitä aukeaa. Toki sen ymmärrän, että niistä voi ihan hyötyäkin olla.
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Saakos sitää lisää xp kun oma tiimi voittaa? Enlisted pelissä siitä sai muistaakseni tuntuvan xp korotuksen kun oma tiimi voitti.
 
Itseä ei haittaa "grindaus", jos sillä saa jotain hienoja tarroja tai komeita maalauksia aseisiin. Se, että järjettömän grindauksen taakse piilotetaan aseita tai taropeellisia varusteita on liikaan. Esim 1 Sniper on siellä 150 headshot yli 200m, kun koko pelissä on 1 tai 2 mappia jossa noita voi edes saada. Itse olen saanut 10 eli ei ihan heti oo aukemassa tuo snipu.
Ja ei, en ole TikTok sukupolvea, hyvä jos edes internet sukupolvea, lähinnä lankapuhelin (jupeilla oli näppäimet puhelimessa ja pysy pelaamaan Hugoa).

Ihan tervetullut muutos, jos helpottuu nuiden kilkeiden hankinta. Melko rajallisesti on aikaa uppoutua pelaamaan muun elämän oheessa. Kyllä sitä ihan perus pelaamalla parin kymmenen tunnin sisään saisi olla auki spawn beakonit ja eod botit jne. Kosmeettiset jutut voi omasta puolesta olla grindaamisen takana.
Pointtini oli lähinnä, että naurettavaa kun helpotetaan noin paljon. Tuon 3 adrenaline tappoa saa yhteen tai viimeistään kahteen peliin. Sopiva määrä olisi ollut joku 10 tappoa mielestäni. Snipulle vaikka 30 yli 200m headshottia.

Kun pelin julkaisussa on näin monta asetta, niin mielestäni on ihan mielekästä, että kaikkia ei saa heti auki. Toki aika rajuja oli nuo alkuperäiset vaatimukset, mutta nyt niitä helpotettiin ihan liikaa.
 
On kyllä mitä enemmän peliin käyttää aikaa, niin sitä enemmän alkaa myös noi mapit tympiä. Jokaisessa vain hirveää ADHD hippaa ja vihulaisia on joka ilmansuunnassa. BF2042 sai ansaitusti kuraa, ja sen mapit ei olleet mitään taideteoksia, mutta niissä oli kunnon skaalan tuntua ja kentät tuntui oikeasti sotatantereilta näiden airsoft hippakenttien sijaan. Toivottavasti seasoneiden mukana saadaan myös isompaa karttaa peliin, eikä keskitytä näihin pienempiin. All-out conquest -pelimuodossakin seassa kenttiä, joissa ei ole edes ajoneuvoja mukana..
 
portal editoria tuli kokeiltua, mutta ei oikein auennut miten tuolla käytännössä tehdään mitään kun readme ohjeet loppu "avaa malli projekti" kohtaan
pitäisi kyllä olla vähän käyttäjä ystävällisempi jos EA olettaa pelaajien luovan mappeja tästä eteenpäin.
 
portal editoria tuli kokeiltua, mutta ei oikein auennut miten tuolla käytännössä tehdään mitään kun readme ohjeet loppu "avaa malli projekti" kohtaan
pitäisi kyllä olla vähän käyttäjä ystävällisempi jos EA olettaa pelaajien luovan mappeja tästä eteenpäin.
Tuohonhan pitäisi tulla vielä monimutkaisemmat luontityökalut käytettäväksi jossain vaiheessa. Se on eri asia tuleeko silloinkaan mitään kunnon ohjeita.
 
On nuo 4 miehen squadit kyllä aivan liian pieniä kun sattuu olemaan enempi kavereita vääntämässä samaan aikaan. Tuohon saisi kyllä tulla muutosta että
jos on esim. porukkaa 2 squadin verran että molemmat pystyisivät joinaamaan suoraan samaan lobbyyn. Turhauttavaa pelata kun joinaat kavereiden peliin joilla täysi squadi niin
oot sitten randomien kanssa vaikka olisi toinenkin squadi minkä saisi kasaan. Pahoittelut sekavasta tekstistä mutta toivottavasti ymmärrätte pointin.
Ja mitä noihin karttoihin tulee niin tällä pelaajamäärällä mapit ovat juuri sopivan kokoisia. Jos olisi yhtään isompia niin silloin pitäisi pelaaja määriäkin kasvatta ettei tarvitsisi
etsiä vihui kissojen ja koirien kanssa ympäri mappia löytämättä ketään.
 
tätä pidemmälle en ole editorissa päässyt.
Breakthrough Mirak A lipun vasemmalle puolelle laittanut vähän hiekka säkkejä jos niistä olisi apua hyökääjille ja kaivurin minkä ali joku noheva puolustaja pystyy ampua tuohon.

Näyttökuva 2025-10-26 182000.png

ja mapin vasempaan laitaa olisi tarkoitus lisätä kivi aitaa pellon viereen jota pitkin voi kyykkiä B lipulle jos ei muuten onnistu, mutta vaikea pistää kun ei tiedä missä se pellon raja menee
Näyttökuva 2025-10-26 181924.png


ois kyllä kiva lisäillä juoksuhautoja ja muita myös, mutta en nyt ole vielä tajunnut miten tätä kuuluisi "pelata" tässä editorissa.
Täytyy etsiskellä jotain YT tutoriaalia kun ei tätä yksinään tajua.
 
Pointtini oli lähinnä, että naurettavaa kun helpotetaan noin paljon. Tuon 3 adrenaline tappoa saa yhteen tai viimeistään kahteen peliin. Sopiva määrä olisi ollut joku 10 tappoa mielestäni. Snipulle vaikka 30 yli 200m headshottia.

Kun pelin julkaisussa on näin monta asetta, niin mielestäni on ihan mielekästä, että kaikkia ei saa heti auki. Toki aika rajuja oli nuo alkuperäiset vaatimukset, mutta nyt niitä helpotettiin ihan liikaa.

Ei nuo adrenaliinitapot ole vielä grindiä nähnytkään, kun seuraavana on se 20 concussion tappoa/assistia. Sille ei ilmeisesti tehty mitään.
 
On nuo 4 miehen squadit kyllä aivan liian pieniä kun sattuu olemaan enempi kavereita vääntämässä samaan aikaan. Tuohon saisi kyllä tulla muutosta että
jos on esim. porukkaa 2 squadin verran että molemmat pystyisivät joinaamaan suoraan samaan lobbyyn. Turhauttavaa pelata kun joinaat kavereiden peliin joilla täysi squadi niin
oot sitten randomien kanssa vaikka olisi toinenkin squadi minkä saisi kasaan. Pahoittelut sekavasta tekstistä mutta toivottavasti ymmärrätte pointin.
Ja mitä noihin karttoihin tulee niin tällä pelaajamäärällä mapit ovat juuri sopivan kokoisia. Jos olisi yhtään isompia niin silloin pitäisi pelaaja määriäkin kasvatta ettei tarvitsisi
etsiä vihui kissojen ja koirien kanssa ympäri mappia löytämättä ketään.
Omasta mielestä paras Squad järjestelmä oli BF2. 6 hengen squadit ja vain squad leaderiin spawnaus.
 
Inflaatio on oikea ilmiö. Ei pidä hirttäytyä tuolla tavoin hintoihin kiinni. Ei ole mitään "vakioitua standardia".

Esimerkkinä: Super Nintendon modulit maksoivat aikoinaan 1990-luvun alussa 60-80 USD. Inflaatiokorjattuna tämä on nykypäivän rahassa yli 180 USD. PC-pelit olivat tuohon aikaan 40-50 taalaa yleisesti, eli nykyrahassa noin 100-115 USD. Eli oikeasti hinnat ovat historiallisesti mallia halpaa kuin saippua, jopa 60-70 taalan/euron hintaluokassa.

Pelien inflaatiokorjatut hinnat ovat olleet laskusuunnassa vuosikausia, samaan aikaan kun budjetit ovat räjähtäneet käsiin. Ainoa merkittävä ero on että noiden kalliiden Super Nintendo-pelien valmistus maksoi julmetusti enemmän kuin mitä joku digipelin jakelu tänään, sillä voi perustella ehkä nykyrahassa 20-30 taalan preemion, mutta silti hinnat ovat valuneet suhteessa aivan puoli-ilmaiseksi vs. mitä maksettiin kun minä olin nuori...

En vertaisi reliikkeihin, joita jaeltiin ehkä viisi-kuusinumeroisia määriä fyysisillä tallennusmedioilla. Edellinen osa maksoi 36,95€ alle neljä vuotta sitten. Nyt maksoin BF kuutosesta ~62€, ja normihintaa karvan edullisemmin pääsin vain, koska ostin vahingossa amerikkalaisen VPN:n kautta dollarimääräisenä.

1761504250560.png
 
Ihan hyvä että noita aseiden ja kilkeiden avaamiseen vaadittavia juttuja järkeistetään, mutta näköjään mennään taas tutulla dice linjalla että vedetään ääripäästä toiseen ennenkuin ehkä joskus löydetään se järkevä keskitie. Ikinä en ole kyllä itse tykänny noista että sun pitää pelata tavalla x jotta saat nyt tämän aseen tai gadgetin auki, mutta tässä se on vielä noitten määrien kanssa viety aika äärimmäisyyksiin.
 
En tiedä onko oikea paikka kysellä mutta tuli ostettua Intelin kampanjaan kuuluva prosessori jonka mukana sain BF6 pelikoodin, kone ei kuitenkaan ole työkiireiden vuoksi kasassa eikä tässä taida ehtiä kasata sitä enää.
Pystyikö tuon pelikoodin myymään jollekin jolla olisi tuon kampanjan ehtojen mukainen prosessori koneessa?
 
En vertaisi reliikkeihin, joita jaeltiin ehkä viisi-kuusinumeroisia määriä fyysisillä tallennusmedioilla. Edellinen osa maksoi 36,95€ alle neljä vuotta sitten. Nyt maksoin BF kuutosesta ~62€, ja normihintaa karvan edullisemmin pääsin vain, koska ostin vahingossa amerikkalaisen VPN:n kautta dollarimääräisenä.

Se että gigantti myi alennuksella ei tarkoita että pelin OVH oli 36,95. Taitaa olla vieläkin 59.99 euroa... Ja se että neljän vuoden jälkeen seuraavan osan OVH on kympin enemmän on sitä inflaatiota.
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Se että gigantti myi alennuksella ei tarkoita että pelin OVH oli 36,95. Taitaa olla vieläkin 59.99 euroa... Ja se että neljän vuoden jälkeen seuraavan osan OVH on kympin enemmän on sitä inflaatiota.

Otan takaisin. En muistanut, että se olisi ollut alennus, mutta varmaan sitten niin. Monet hintaseurantasivustot näyttää tosiaan korkeampaa hintaa kuin itse olen maksanut.

 
En tiedä onko oikea paikka kysellä mutta tuli ostettua Intelin kampanjaan kuuluva prosessori jonka mukana sain BF6 pelikoodin, kone ei kuitenkaan ole työkiireiden vuoksi kasassa eikä tässä taida ehtiä kasata sitä enää.
Pystyikö tuon pelikoodin myymään jollekin jolla olisi tuon kampanjan ehtojen mukainen prosessori koneessa?

Tuskin enää ehtii, olisi pitänyt toimittaa laput Intelille 15. päivään mennessä. Toki jos Inteliltä on jo se koodi, niin sen varmaan vielä ehtii, kun nopeasti toimii.


Purchase Period: Buy a Qualifying DeviceEstablished by Participating Seller - may span some, but not necessarily all, of the following period: August 25, 2025 USA Pacific Time to September 14, 2025 USA Pacific Time
For Promotions using the Purchase Verification Process only, Submission Period: Submit Claim Form and Proof of PurchaseAugust 25, 2025 USA Pacific Time to October 15, 2025 USA Pacific Time
Redemption Period: Redeem OfferAugust 25, 2025 USA Pacific Time to October 31, 2025 USA Pacific Time
 
"vahingossa" VPN:llä eri maan valuutalla ostot halvemmalla :cool: :rofl2:

Yritän kertoa totuuden, mutta kukaan ei kuuntele! :lol:

Pohdin pelin ostamista ja päädyin katselemaan, öh, no, niin, te ymmärrätte. VPN:n kautta, tietysti. Ostopäätös sitten syntyi siinä ja palasin EA Appin puolelle, jossa hinta olikin yllättäen vaihtunut dollareiksi. Ei mitään, ostoa sisään ja hyvin se nyt on toiminut monta viikkoa.

Luottokorttilaskussa tosiaan lukee seuraavaa:

1761521974209.png


Ainoa katumukseni koskee sitä, etten ymmärtänyt käyttää turkkilaista VPN:ää. Kuulemma siellä on vielä halvempaa.
 
On kyllä mitä enemmän peliin käyttää aikaa, niin sitä enemmän alkaa myös noi mapit tympiä. Jokaisessa vain hirveää ADHD hippaa ja vihulaisia on joka ilmansuunnassa. BF2042 sai ansaitusti kuraa, ja sen mapit ei olleet mitään taideteoksia, mutta niissä oli kunnon skaalan tuntua ja kentät tuntui oikeasti sotatantereilta näiden airsoft hippakenttien sijaan. Toivottavasti seasoneiden mukana saadaan myös isompaa karttaa peliin, eikä keskitytä näihin pienempiin. All-out conquest -pelimuodossakin seassa kenttiä, joissa ei ole edes ajoneuvoja mukana..
Samaa mieltä, lähes 50% mapeista on aivan liian pieniä 64 pelaajalle. Tämä johtaa siihen, että jatkuvasti on joku selässä. Liikkumisen hienous jää pois ja kaikki vaan ryntäilee, tai sitten kämppää jotain choke pointtia, joita jossai mapeissa on aivan liikaa.
En toki kaipaa 2042 mappeja jossa sai rauhassa kävellä 30 min näkemättä ketään :)
TLDR: En tykkää, koskaan ei ole hyvä, jotain pitäisi tehdä.
 
On kyllä mitä enemmän peliin käyttää aikaa, niin sitä enemmän alkaa myös noi mapit tympiä. Jokaisessa vain hirveää ADHD hippaa ja vihulaisia on joka ilmansuunnassa. BF2042 sai ansaitusti kuraa, ja sen mapit ei olleet mitään taideteoksia, mutta niissä oli kunnon skaalan tuntua ja kentät tuntui oikeasti sotatantereilta näiden airsoft hippakenttien sijaan. Toivottavasti seasoneiden mukana saadaan myös isompaa karttaa peliin, eikä keskitytä näihin pienempiin. All-out conquest -pelimuodossakin seassa kenttiä, joissa ei ole edes ajoneuvoja mukana..
Samaa mieltä, lähes 50% mapeista on aivan liian pieniä 64 pelaajalle. Tämä johtaa siihen, että jatkuvasti on joku selässä. Liikkumisen hienous jää pois ja kaikki vaan ryntäilee, tai sitten kämppää jotain choke pointtia, joita jossai mapeissa on aivan liikaa.
En toki kaipaa 2042 mappeja jossa sai rauhassa kävellä 30 min näkemättä ketään :)
TLDR: En tykkää, koskaan ei ole hyvä, jotain pitäisi tehdä.
Ainoa mappi joka sopii 64 pelaajalle järkevästi IMO on Operation Firestorm ja sekin vasta rimaa hipoen.

Battlefieldin ongelma on se että se ei varsinaisesti koskaan ole oikein saanut tiimipelimäistä luonnetta vaan se on enemmän team deadmatchia jossa pelaajat obsessoivat kd-ratea. Tämän takia kommunikaatio ei toimi ja pienet mapit menevät helposti 360 ADHD hipaksi jossa et koskaan tiedä mistä suunnasta ammutaan seuraavaksi. Asiaa pahentaa nuo kaikki movement vammailut missä pelaajat voivat pomppia ja liukua loputtomiin ilman että se merkittävästi vaikuttaisi staminaan.

Isommissa kartoissa taas jonkinlaiset järkevät rintamalinjat muodostuu orgaanisesti vaikka sekään tietenkään ei takaa sitä etteikö vihollinen juokse selkään omien puolelta täysin sattumalta.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka pelin parissa paljon olen viihtynytkin, niin kyllä todenteolla huutaisi peliin oikeita Battlefield-karttoja. Nykysillä pelaajamäärillä nykykentissä pelaamisessa ei ole käytännössä päätä eikä häntää. Ei mitään taktiikaa ja omilla reittivalinnoilla sekä pelaamisella pystyy todella vähän vaikuttamaan omaan menestykseen. Aina tulee joku selkään, sivuun tai vähintään monta ukkoa vastaan. Ei saa peliin sellaista jatkuvuutta kun koko ajan on henki pois ilman, että siihen voi juuri vaikuttaa. Muutenkin puuttuu lipuilta suurimmaksi osaksi sellaiset mukavat squadi vs squadi myllyt kun liput ovat niin lähekkäin toisiaan, että vastustajia vaan virtaa lipuille jatkuvasti. Sitten pienten karttojen sekään kun heittää vielä helikopterit ja tankit niin meno on paljon pahempaa kuin koskaan olen esim Codissa kokenut. Sitten muuten hyvältä tuntuvat kentät mm Sobek ja Firestorm tuntuvat paskalta kun iso osa pelaajista on snipereinä tornissa. Mutta tuo nyt riippuu vähän tuurista.

Isompia karttoja, lippuja enemmän sekä niiden etäisyyttä isommaksi ja vähän suojaisampaa maastoa niin hyvä tulee. Kiva suurinta osaa mapeista on välillä pelata, mutta kun pelistä toiseen meno on epäjohdonmukaista pärinää niin ei tuota montaa peliä putkeen jaksa.
 
Ongelma noissa vaan on just että challenge on käytännössä peliä pilaava.
Samoilla linjoilla tästä, ylipäätään challenget kyllä heikentää rundien laatua Battlefieldissä.
Tuntuu siltä että ainakin vielä toistaiseksi melko iso osa pelaajista neppailee ihan muuta, kuin mitä pelimoodissa pitäisi tehdä.

Tämä nyt oletettavasti laantuu, kun jengi saa avattua ne haluamansa aseet tai gadgetit jne.

Silti mun mielestä etenkin aseet ja gadgetit voisi olla puhtaasti rankin takana.
Toisaalta tässä challenge versiossa etuna on se, että mahdollisesti saat tietyt asiat auki nopeammin jos on vaikka vain vähän aikaa viikossa pelata koska voit keskittyä vain siihen. Onhan sekin hyvä juttu.

Saisi kyllä silti mun mielestä challenget antaa vaan expaa, skinejä, profiilikuvia, titlejä, jne.
Siinä on kuitenkin jo ihan kivasti motivaatiota monelle tehdä niitä.
Tietty ehkä noinkin toteutettuna yhtä paljon jengiä keskittyisi vain challengeihin ja mitään eroa ei olisi nykyiseen.

Noh se on nyt ikiaikainen ongelma tässä pelisarjassa, että on eriä missä tuntuu että oma on ainoa squadi joka yrittää jotain järkevää tehdä voiton eteen. On siellä seassa hyviäkin pelejä.
Onhan se silti vitsikästä kun huomaat conquest pelin lopussa millainen oli piste-ero #2 squadiin.....

1761557625989.png


Tämä nyt varmasti oli jonkinlainen ääripää.
Plus kuten totesin, meno varmasti tasaantuu ajan kanssa.
Niin ja onhan ne challenget lisää tekemistä, mikä voi tuoda jopa mukavaakin vaihtelua pelaamisen kun pakottaa poistumaan vähän muotista.
 
Samoilla linjoilla tästä, ylipäätään challenget kyllä heikentää rundien laatua Battlefieldissä.
Tuntuu siltä että ainakin vielä toistaiseksi melko iso osa pelaajista neppailee ihan muuta, kuin mitä pelimoodissa pitäisi tehdä.

Tämä nyt oletettavasti laantuu, kun jengi saa avattua ne haluamansa aseet tai gadgetit jne.

Silti mun mielestä etenkin aseet ja gadgetit voisi olla puhtaasti rankin takana.
Toisaalta tässä challenge versiossa etuna on se, että mahdollisesti saat tietyt asiat auki nopeammin jos on vaikka vain vähän aikaa viikossa pelata koska voit keskittyä vain siihen. Onhan sekin hyvä juttu.

Saisi kyllä silti mun mielestä challenget antaa vaan expaa, skinejä, profiilikuvia, titlejä, jne.
Siinä on kuitenkin jo ihan kivasti motivaatiota monelle tehdä niitä.
Tietty ehkä noinkin toteutettuna yhtä paljon jengiä keskittyisi vain challengeihin ja mitään eroa ei olisi nykyiseen.

Noh se on nyt ikiaikainen ongelma tässä pelisarjassa, että on eriä missä tuntuu että oma on ainoa squadi joka yrittää jotain järkevää tehdä voiton eteen. On siellä seassa hyviäkin pelejä.
Onhan se silti vitsikästä kun huomaat conquest pelin lopussa millainen oli piste-ero #2 squadiin.....

1761557625989.png


Tämä nyt varmasti oli jonkinlainen ääripää.
Plus kuten totesin, meno varmasti tasaantuu ajan kanssa.
Niin ja onhan ne challenget lisää tekemistä, mikä voi tuoda jopa mukavaakin vaihtelua pelaamisen kun pakottaa poistumaan vähän muotista.

Porukka ei vaan hiffaa tuota conquestia vielä tarpeeksi. Suurin osa vaan spawnaa ja haahuilee siellä ilman määränpäätä ja ilman aktiivista lipuille menemistä. Huomannut viimeaikoina, että todella helposti tulee vähintään 10 capturea ja yli 10 tuhatta pistettä.

Välillä toki joutuu puolelle joka ei taistele ollenkaan ja koko mapilta korkeintaan yksi lippu hallinnassa ja siellä ne 2-3 omaa itsensä lisäksi. Loput 30 tyyppiä on katselemassa maisemia tai mitä ikinä tyhjää tekevätkään.
 
Ei tunnu kukaan haluavan puolustaa lippuja niin pääty vaan siihen kehän kiertämiseen.
Itse yritän mitä pystyn mutta jos peli hävitään silti että minulla on 32 capturea ja seuraavalla ei squadilaisella on sitten 7 niin eihän tuosta tule piruvie mitään.

Mapit aivan liian pieniä. Viereiseltä lipulta ehtii helposti juosta ennen kuin lippu otettu. Jopa sitä seuraavaltakin onnistuu juosta ennen ottoa jos sulavasti Usain Bolttaa.

Onneksi Portaliin nyt saatiin ne täyden XP serverit jos ovat ilman botteja ja official closed weapon conquest niin tarvitse kattoa hyödyttömiä supportteja assault riflejen kanssa.
 
Pääseeko Conquestia pelaamaan HC:nä?

Tosiaan isompia karttoja / vähemmän pelaajia pitäis saada. Hitonmoinen muurahaispesä kokoajan ympärillä. Edelleen naurattaa kun tämän betan aikaan sanottiin CoDia adhd peliksi 😬
 
Pääseeko Conquestia pelaamaan HC:nä?

Tosiaan isompia karttoja / vähemmän pelaajia pitäis saada. Hitonmoinen muurahaispesä kokoajan ympärillä. Edelleen naurattaa kun tämän betan aikaan sanottiin CoDia adhd peliksi 😬
Pääsee. Laitan filtterin hakuun "Hardcore" > Europe ja etsi. Sit kannattaa viel laittaa että näyttää pelaajamäärien mukaan servvut. Kaikki niistä servuista ei sitten ole hardcore vaikka niin on nimetty. Onneksi osa on. Yleensä näkyy siellä servun asetuksissa limited hud tai jotain muuta vastaavaa niin ne yleensä on.
 
No en uskonut että se BR huomenna tulisi kuten huhuiltiin, mutta niin siinä sitten kävi.
Nimi on kyllä pöljä, mutta samapa tuo.
 
Escalation on ihan hauskaa kun ainakin tietää suunnilleen mistä suunnasta vihut tulevat.

Oliko tuo sarkasmia? Koska Escalationhan on kuin Conquest, koko kartta temmellyskenttänä. Breakthrough ja Rush on enemmän sellaista "eturintama ja puskusuunta on tuo".

Kartat on kyllä aika huonoja. Monet on pieniä ja avoimia, jolloin koukkaus sivustasta toimii heikommin eikä savujakaan ole riittävästi suojaamaan etenemistä. Siege of Cairo on ehkä yksi toimivimpia, vähän kuin Karkand, riittävän kookas 64 pelaajalle ilman isoja aukeita ylitettäväksi.
 
Eipä tämä nyt "alkuinnostuksen" jälkeen enään vakuuta. Kartat pieniä adhd riippuvaisille suunnattuja, ajoneuvopaukuttelukaan ei ole kovin palkitsevaa. Joko on jossain vuorilla lukittajapoitsut maalailemassa lippujen nappailujen sijaan ja joka nurkassa on lockon sinko tms. Pertit kytiksellä, unohtamatta että miinoja joka paikassa ja nyt on EOD botteja trollailemassa. Ilmatorjuntakamppeetkin on ponnettomia lutkuja.

Taitanee jäädä viimeiseksi bäfäksi itsellä, jos suunnin pysyy tämänkaltaisena.
 
Pääsee. Laitan filtterin hakuun "Hardcore" > Europe ja etsi. Sit kannattaa viel laittaa että näyttää pelaajamäärien mukaan servvut. Kaikki niistä servuista ei sitten ole hardcore vaikka niin on nimetty. Onneksi osa on. Yleensä näkyy siellä servun asetuksissa limited hud tai jotain muuta vastaavaa niin ne yleensä on.
Koitan. Kiitoksia vinkeistä:thumbsup:
 
Omasta mielestä paras Squad järjestelmä oli BF2. 6 hengen squadit ja vain squad leaderiin spawnaus.
Muistelin, niin oon pelannut BF4 99% HC muotona. Siinähän oli noin, leader sitten pystyi kaikkiin. Piti squadin enemmän kasassa ja myös toisen squadin sai hävitettyä lipulta kokonaan helpommin. Yhdellä ja samalla serverillä tuli pelattua pelkästään yli 2000tuntia, jossa oli muitakin asetuksia tehty että peli oli hidastempoisempaa. Spawniaikaa nostettu, niin pelaajien kuin ajoneuvojen osalta, rajoitettu Recon määrä ja kaikenlaisia pikkuviilauksia siellä täällä. No samapa tuo kun tuommoinen community pelaaminen taitaa jo olla historiaa suurimmaksi osaksi.

Tätä ei kyllä nuppi kestä oikein kauaa pelata, todella kuormittavaa ja oikeastaan ei ole edes ollut halujakaan pelata.
 
Saatana kun oli hauska erä äsken conquestia Siege of Cairossa. 14 capturea, 37 tappoa, 8 kuolemaa ja pisteitä jotain 13k. Tuo mappi on kyllä aivan parhautta. Tankit on todella iso uhka, kun ne on oikeissa käsissä ja se pakottaa tekemään täysin oikeat valinnat mitä lippuja puolustaa ja mille lipulle hyökätä milläkin hetkellä, kun nurmiporana menee. C:n ja E:n valtaaminen keskipelissä osaavilla tankeilla, niin sinne ei ole hetkeen mitään palaa jalkaväellä millään pikkuporukoilla. Ei mullakaan isompia mappeja vastaan mitä olisi jos niihin saataisiin sisällytettyä yhtä hienot kahinat. Toinen hyvä on Sobek City.

Ongelma jossain Operation Firestormissa tai Mirak Valleyssa on se, että ne ei usein lähde oikein käyntiin kunnolla. Sama olisi melkein laittaa vaan 10 tankkia ja kolme kopteria per tiimi näihin edellä mainittuihin ja se mappi oli siinä. Ei siellä ole muuten mitään tekemistä.

Mapin koolla ei sinänsä ole väliä vaan sen miten se on käytetty. Esimerkki täydellisestä isosta mapista on se BF2042 Iwo Jima. Siinä on tarpeeksi suojaa maastossa ja juoksuhautaa, että siellä oikeasti lähtee kunnon jalkaväen liikenne aina käyntiin lippujen välillä molempiin suuntiin. Jos jotain, niin Iwo Jima Battlfield 6 -versio pitäisi saada.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
291 022
Viestejä
4 977 846
Jäsenet
79 882
Uusin jäsen
MaarekMo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom