Battlefield 6

Itsellä tämä perustuu omaan kokemukseen että vihollinen ampuu aseella jossa flash hider n.3-5m päässä eikä näy kartassa ja sama äänenvaimentimella. Ja itsellä ollut ihan sama esim. Empire State Conquest A objectivella laatikoiden välistä ampunut flash hider rynkyllä vihun eikä 5 muuta ympärillä reagoi.

Flash hider kuvaus on myös muuttunut season 1 aikana. Ennen siinä luki myös tuo että näkyy pienemmällä matkalla.
Pakko nyt vielä tarkastaa kun pääsen kotiin, mutta uskallan väittää että on näin.
Tai sitten vaan bugailee niin kuin moni muukin asia.
 
Itsellä tämä perustuu omaan kokemukseen että vihollinen ampuu aseella jossa flash hider n.3-5m päässä eikä näy kartassa ja sama äänenvaimentimella. Ja itsellä ollut ihan sama esim. Empire State Conquest A objectivella laatikoiden välistä ampunut flash hider rynkyllä vihun eikä 5 muuta ympärillä reagoi.

Flash hider kuvaus on myös muuttunut season 1 aikana. Ennen siinä luki myös tuo että näkyy pienemmällä matkalla.
Pakko nyt vielä tarkastaa kun pääsen kotiin, mutta uskallan väittää että on näin.
Tai sitten vaan bugailee niin kuin moni muukin asia.

Minulla oli käsitys, että flash hider estää taikakolmion tulemista hahmon ylle, mutta näkyy normaalisti minimapissa.

Supressor taas poistaa näkyvyyden minimapilta poislukien lähietäisyydellä olevilta vihuilta.

Mutta eipä ole tähänkään 100% varmuutta ja on toki voinut muutta päivitysten myötä.
 
Mitä tuo silencerin in-world spotting tarkoittaa tässä yhteydessä? itse ymmärtäisin, että sitä kun spottaa jonkun tiimikavereille. Miksi se sen poistaisi? Vai tarkoitetaanko juurikin automaattista spottausta eli yllä mainittua taikakolmiota?

Tuo olisi kyllä loogista, että silencerillä ampuminen näkyisi lähistöllä oleville minimapilla, mutta ei kauempana.
 
Mitä tuo silencerin in-world spotting tarkoittaa tässä yhteydessä? itse ymmärtäisin, että sitä kun spottaa jonkun tiimikavereille. Miksi se sen poistaisi? Vai tarkoitetaanko juurikin automaattista spottausta eli yllä mainittua taikakolmiota?

Tuo olisi kyllä loogista, että silencerillä ampuminen näkyisi lähistöllä oleville minimapilla, mutta ei kauempana.
Joo eli flash hiderin pitäisi poistaa 3D-spottauksen kokonaan. Eli pään päälle ei tule punaista kolmiota.

Edit. Ja sama siis silencerilla.
 
tuleeko tässä pelissä muutenkaan sitä palloa hahmon päälle... tuntuu ettei spottaus väliin pelaa niinkuin pitäs, ainakin kaveri sitä kovasti on kiroillut, ite kun pelaan recon:a niin sehän automaattisesti spottaa ilman nappien painelua.
 
tuleeko tässä pelissä muutenkaan sitä palloa hahmon päälle... tuntuu ettei spottaus väliin pelaa niinkuin pitäs, ainakin kaveri sitä kovasti on kiroillut, ite kun pelaan recon:a niin sehän automaattisesti spottaa ilman nappien painelua.
Ai täh oikeasti? Recon spottaa ihan vain tähdätessä?
 
Ai täh oikeasti? Recon spottaa ihan vain tähdätessä?
Battlefield 6 Classes Hub - Electronic Arts

1763725879480.png
 
Katselin tuubista videoita tuosta spottaantumisesta. Ei hitto en ole edes tajunnu että tuo merkki tulee automaattisesti äijän päälle jos ammut aseelle ilman flash hideria/suppressoria.
Eli jompikumpi on kyllä pakollinen varuste. Vaimentimella sit ei tule myöskään minimappiin merkkiä, yli 15m.
Itsellä kaikissa aseissa joku suujarru. 😅
 
Joo Flash hider on ihan pakollinen ja silenecer todella suositeltava myös. Tuo on ihan vammasta, että tulee se 3D-spotti rinkula saman tien, kun ammut. Tuo käytännössä mitättöi kaikki jarrut ja kompensaattorit, kun olet niin näkyvissä koko ajan, kun niiitä käytät. Tosin sentään tuo ampuessa tuleva spottaantuminen taitaa hävitä saman tein kun lopettaa ampusmisen, mutta silti.
 
Onko Portalissa mahdollista pelata Battle Royealea pelkkiä botteja vastaan? Kokeilin jotain Bots Only BR:ää, mutta siihen ei tullut oman squadin lisäksi ollenkaan botteja. 2/100 players luki vain match makingissa.
 
Äsken pelasin portalissa infantry conquestia ja sepä olikin minulle mieleinen pelimuoto. Ei liian nopea tempoinen niinkuin moni muu. Lisäksi siinä oli botteja ja täytyy sanoa että näköjään pidän botteja vastaan pelaamisesta. Niiden kanssa ei kuole heti ensi laukauksesta ja on aikaa etsiä suojaakin. Jos sen sijaan ihmispelaaja ampuu niin se on aina välitön kuolema. Ainakin minulla käy niin jatkuvasti. Kuulet laukauksen ja henki pois...
 
Mikä maailmankolkka mahtaa aktivoitua pelaamaan joskus 23.00 eteenpäin?
Muuten koko illan oli suht ok nettikoodi, mutta tuohon aikaan eka peli ja siitä eteenpäin kaikki pelit aivan täyttä tuubaa. Omien kutien tehoamisesta ei tietoakaan, kaikki vihut tappaa sinut vain zip-äänellä, joka on death-screenin mukaan se perus 3-5 kutia. Toisaalta vikassa pelissä tuli jo sitäkin, että vihu upotti minuun yhteenvedon mukaan samalla lyhyellä zip-äänellä joku kymmenen osumaa random damageilla. Ja mihinkään nurkan taakse oli ihan turha edes suunnitella menevänsä suojaan kun damaget tulee metrikaupalla perässä.
Tuli myös ties kuinka montaa kertaa tehtyä vihuun muka joku 120-160 damagea kerralla kun ensin itse luukuttaa ja joku muu viimeistelee samaan syssyyn. Tai sitten ampuu puoli lippaallista ukkoon vierestä ja tulee vaan saman tien zipatuksi, tajutakseen reviven jälkeen että lippaasta on kadonnut oikeasti vaan joku 1 tai 2 kutia.

Perhana menivät myös näköjään korjaamaan tuon miinojen lähekkäin laittamisen. Vissiin joku suuri pelaaja itkenyt kun ajoneuvo ottaa liikaa damagea lähekkäin olevista miinoista?
 
23:00 näyttäis olevan klo 16 jenkeis eli kai siellä on päästy töistä/koulusta kotiin isolla porukalla.
 
Perhana menivät myös näköjään korjaamaan tuon miinojen lähekkäin laittamisen. Vissiin joku suuri pelaaja itkenyt kun ajoneuvo ottaa liikaa damagea lähekkäin olevista miinoista?
Tuo on naurettava ja teennäinen rajoitus kyllä. En tiedä mitä tuossakin on ajateltu 🙄
 
Tuo on naurettava ja teennäinen rajoitus kyllä. En tiedä mitä tuossakin on ajateltu 🙄
Eiköhän se oikeasti ole vaan malttamattomien/osaamattomien kuskien tunteiden suojelua, ettei kuole heti jos ajaa kaasu pohjassa silmät kiinni minne sattuu vaaroihin.
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Ihan hyvin on saanut edelleen miinoilla tuhottuja ajoneuvoja. Vähän järjettömältä tuntuu, että noita sai vissiin yhdeksän laitettua yhteensä maahan. Lisäksi nykyään saa sen 5 RPG:tä.

Kokeilin eilen tuota nettikoodigraafia mikä näyttää client/server osumat. Ei montaa kertaa tainnut olla 1:1 ja välillä puuttui n. 20-30% osumista.
 
Ihan hyvin on saanut edelleen miinoilla tuhottuja ajoneuvoja. Vähän järjettömältä tuntuu, että noita sai vissiin yhdeksän laitettua yhteensä maahan. Lisäksi nykyään saa sen 5 RPG:tä.

Kokeilin eilen tuota nettikoodigraafia mikä näyttää client/server osumat. Ei montaa kertaa tainnut olla 1:1 ja välillä puuttui n. 20-30% osumista.
Saa tuhottua hyvinkin. Silti jotenkin teennäinen rajoitus. On se silti tyydyttävää aina kun kuuluu se miinan kalahdus kun joku siihen vetäisee ja possahtaa. RPG ammuksia taitaa itseasiassa nykyään saada kuusi. Vähän överisti nostettiin vanhasta kolmesta kyllä.
 
kyllä niitä ennenkin sai 5-6kpl, nyt vaan on heti lähtiessä enemmän kannossa.
Saiko oikeasti? 🤔 Nyt en kyllä vetoa lyö mutta mielestäni sai vaan kolme. Kun aina täytyi olla squadissa mukana assaultti joka heitteli ammuslaatikkoa viereen.
 
*supportti ;)

Kovin usein ei tule engineeriä pelattua mutta kyllä mä muistaisin että olen ennenkin ammusboksin vieressä istuskellut ja rpg ammuksia tuli yli oman aloitusmäärän.
Varmin tapa päästä hengestään on muuten kerätä raketit ja kranaatit tappiin, ekan nurkan takana joku aina oneshottaa sen jälkeen :D
 
*supportti ;)

Kovin usein ei tule engineeriä pelattua mutta kyllä mä muistaisin että olen ennenkin ammusboksin vieressä istuskellut ja rpg ammuksia tuli yli oman aloitusmäärän.
Varmin tapa päästä hengestään on muuten kerätä raketit ja kranaatit tappiin, ekan nurkan takana joku aina oneshottaa sen jälkeen :D
Hyvä korjaus, menee luokat sekaisin :cigar2:
 
Eiköhän se oikeasti ole vaan malttamattomien/osaamattomien kuskien tunteiden suojelua, ettei kuole heti jos ajaa kaasu pohjassa silmät kiinni minne sattuu vaaroihin.


Luulis, että ku pari kertaa ajelee miinaan ja kuolee, niin siellä korvien välissä alkais muodostua ajatus muuttaa taktiikkaa. Vaikka sellaiseksi, ettei heti aja miinaan ja vähän tarkkailee ympäristöään.
 
Saiko oikeasti? 🤔 Nyt en kyllä vetoa lyö mutta mielestäni sai vaan kolme. Kun aina täytyi olla squadissa mukana assaultti joka heitteli ammuslaatikkoa viereen.
Sai ennenkin enemmän niin miinoja kuin singon kuteja.
Piti vaan olla ammuslaatikko millä pääsi yli sen startti lukeman.
 
Joo sai niitä singon ammuksia ennenkin sen 6. Piti vaan istua "helvetin kauan" sen lootan vieressä. Sitä ei kovin usein vaan jaksanut ja sitte sitä lootaa ei edes oo missään, ku halusi ladata niitä enemmän. Mun mielestä voisivat lisätä joka lipulle ammusten täyttöpisteen infantrylle myös.
 
Joo sai niitä singon ammuksia ennenkin sen 6. Piti vaan istua "helvetin kauan" sen lootan vieressä. Sitä ei kovin usein vaan jaksanut ja sitte sitä lootaa ei edes oo missään, ku halusi ladata niitä enemmän. Mun mielestä voisivat lisätä joka lipulle ammusten täyttöpisteen infantrylle myös.

Ihan vaikka siinä kaappausalueella vois latautua ammukset ja hela. Ja vois noi kaappauspisteet valua myös ase-expaan samalla.
 
Siinä katoaa kyllä idea supportista jos lipulla lataisi muutenkin pateja.

Se nyt ei olisi paha jos laatikoita ilmestyisi muuten karttaan välillä, kiinteitä pisteitä tms.
Eihän niitä vain ole jo? En ole edes ajatellut. :D
 
Siinä katoaa kyllä idea supportista jos lipulla lataisi muutenkin pateja.

Se nyt ei olisi paha jos laatikoita ilmestyisi muuten karttaan välillä, kiinteitä pisteitä tms.
Eihän niitä vain ole jo? En ole edes ajatellut. :D

Ei ne alueet niin isoja ole että supportista tulis hyödytön, kannustaspahan pelaan maalia.
 
Siinä katoaa kyllä idea supportista jos lipulla lataisi muutenkin pateja.

Se nyt ei olisi paha jos laatikoita ilmestyisi muuten karttaan välillä, kiinteitä pisteitä tms.
Eihän niitä vain ole jo? En ole edes ajatellut. :D
Kyllä se supportin idea katoaa jo siinä kun pyydät lisää panoksia ja supportit liukuu hyppien uusiin seikkailuihin panoslaatikko mukanaan.
 
Ihan vaikka siinä kaappausalueella vois latautua ammukset ja hela. Ja vois noi kaappauspisteet valua myös ase-expaan samalla.
Vois tehdä tietyilla alueilla pelin ihan mahdottomaksi kun pisteen puolustajilla käytännössä loputtomat ammukset ja ohjukset samalla kun toiset yrittää vallata sitä rajallisilla resursseilla. Mielestäni jos kiinteitä pisteitä tulee niin ne on jossain muualla kuin kunkin pelityypin tehtävän lähettyvillä. Tämä antaisi samalla supportille selvän roolin voittoon/häviöön kuten nyt.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
292 787
Viestejä
5 011 478
Jäsenet
80 331
Uusin jäsen
xtremehz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom