Battlefield 6

Miten selität, kun singon kudit menee tankista läpi? Tai kudit menee ukosta läpi? Tai pääset jätkän kylkeen/selkään ja avaat tulen, mutta se pyörähtää milli sekunnissa ja kuolet?

Vielä häiritsevämpää on yrittää ampua jotakuta singolla, kuulla iskurin napsahtavan, kuolla ja mitään rakettia ei kuitenkaan lähde putkesta...

Miten selität, kun singon kudit menee tankista läpi? Tai kudit menee ukosta läpi? Tai pääset jätkän kylkeen/selkään ja avaat tulen, mutta se pyörähtää milli sekunnissa ja kuolet?
Enhän minä osaa noita selittää. Tavallaan olisi kiva jos BF:ssä olisi myös killcam tyyliin codi. Se antaa jotain osviittaa miltä vastapuolella on näyttänyt ko. tilanne.

Onko tähän tullut joku huijaus joka estää käyttäjää ottamasta vahinkoa päähän? Eile yksi vihollinen vähän kuin tahallaan heilui kivikasan takana niin että vain pää näkyi, eikä kuollut millään vaikka siihen osumia sai. Chatissä huomasin että pari muutakin valitti. Vai pystyykö sitä valemaalia jotenkin liikuttelemaan?

Tai sitten ne hyvät pelaajat pelaavat tuona aikana. Millä te muka sitä nettikoodia debuggaatte ? "No musta tuntuu nyt siltä" ?
Toki minustakin välillä tuntuu siltä, että nyt ei v____u osu mihinkään, mutta jos se kuitenkin vaan on niin että se vasta puoli vaan streiffaa jne..
Samoin seinän taakse kuolemiset... No jos juokset seinän taakse ja joku ampuu sinua ennen kuin ehdit seinän taakse, niin et sinä siihen paikallesi kuole vaan kaadut sinne seinän taakse kuolemaan.
No ei siinä paljoa debuggausta tarvita jos vierestä ampuu puoli lippaallista nopeilla aseilla kaveria selkään ja se vaan nykähtää ympäri zip-äänen kera ja olet kuollut. Vihulla 60hp ja aina suunnilleen sama juttu kun tuo nettikoodi on täysin solmussa.
Eikä tuo seinän taakse kuoleminen ole yhtään tuollaista. Se on metrikaupalla seinän takana olemista ennen kuin damage ottaa kiinni.

Onko tähän tullut joku huijaus joka estää käyttäjää ottamasta vahinkoa päähän? Eile yksi vihollinen vähän kuin tahallaan heilui kivikasan takana niin että vain pää näkyi, eikä kuollut millään vaikka siihen osumia sai. Chatissä huomasin että pari muutakin valitti. Vai pystyykö sitä valemaalia jotenkin liikuttelemaan?
On tässä ainakin cheattejä, joilla ei ota kuin murto-osan damagea, joten eiköhän joku pää- ja torsoimmunity ole myös olemassa.

On tässä ainakin cheattejä, joilla ei ota kuin murto-osan damagea, joten eiköhän joku pää- ja torsoimmunity ole myös olemassa.
PC vai konsoli ? Jotenkin tuntuu, että aika ihme on jos noi cheatit toimii konsoleilla ? Olen kyllä törmännyt itsekkin noihin, ettei tunnu ottavan damagea.
Pelaan itse pleikkarilla. Ehkä sekin on vain sitä huonoa nettikoodia sitten. Niin se on tuntunut aina olevan, että jotain se COD tekee paremmin.
On sielläkin nettikoodiongelmia, mutta jotenkin bäfä on ollut aina askeleen jäljessä siinä.

PC vai konsoli ? Jotenkin tuntuu, että aika ihme on jos noi cheatit toimii konsoleilla ? Olen kyllä törmännyt itsekkin noihin, ettei tunnu ottavan damagea.
Pelaan itse pleikkarilla. Ehkä sekin on vain sitä huonoa nettikoodia sitten. Niin se on tuntunut aina olevan, että jotain se COD tekee paremmin.
On sielläkin nettikoodiongelmia, mutta jotenkin bäfä on ollut aina askeleen jäljessä siinä.
PC, konsoleilla on vissiin edelleen lähinnä vaan nuo ulkoiset xiittilaitteet. Ainakin yleisessä käytössä.
Tuo damagen ottamattomuus menee juurikin yleensä nettikoodin piikkiin.

Statistiikka

Viestiketjuista
297 857
Jäsenet
81 390
Uusin jäsen
Arppam

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom