Battlefield 6

Is it just me vai bugaago jälleen rerollit muillakin? Uudet weeklyt siis ja ei ole kuin yksi rerolli käytettävissä ja sitäkään ei saa käytettyä :facepalm:

1769534572733.png

Kiva. Pärstäkertoimen mukaan tieten noita jakelevat 😁
Toihan tais mennä niin että kaikki (eli käytännössä vissiin free to play redsecin pelaajat) saa 3, BF6:n omistavat 4 ja BF Pron ostaneet 5 rerollia weekleissä. Dailyyn vastaavasti 1,2 ja 3 rerollia.

Sitten siinä oli se, että pelin omistavat ei voi rerollaa tilalle uutta redsec/gauntlet tehtävää.
Käytännössä pointtina se, että vain perinteistä bäfää pelaava pääsee eroon noista f2p puolen tehtävistä.

Onkohan yksinpeli-kampanjaan tullut muutoksia sitten alun? Voisi nyt periaatteessa pelailla läpi tässä S2 odotellessa, kun muuta tekemistä vähemmän.

En ole vähään aikaan pelannut ja koko illan toimi vaihteeksi nettikoodi ihan siedettävästi. Parissa pelissä loppuillasta tuli reilummin muutamia haistapaskatilanteita, mutta muuten jäi nettikoodiongelmat satunnaisiksi.
Snowhattanissa ja Iberianissa tuli kyllä vastaan puolikkaita ja tyhjästä ilmestyviä modeleita, mutta nuo kartat on aina ihan täyttä bugailua. Tällä kertaa Iberianissa jäi myös kerran spawnilla classinvaihtoruutu jumittamaan, eikä auttanut kuin alt-f4.

On tämä edelleen ihan viihdyttävää kun nettikoodi toimii edes jotenkin ja squadissa on tuttuja. Kartat vaan on suurin osa tuubaa ja jotain karttoja ei tule koskaan ja toisia jatkuvasti. Toivon tosiaan että nuo uudet tulevat kartat on pelillisesti jotain muuta kuin tätä nykymeininkiä.

Tämän season 1 jatkopäivityksen jälkeen toimi parhaiten ikinä tähän viikkoon asti. Keskiviikon, torstain ja perjantain toimi nihkeesti. Minulla lagitti ja kudit ei menny perille kavereilla.

Välillä mietityttää miksi SMG aseet on yhtä pitkälle kantavia ja tarkkoja kuin esim. Lmg. Monesti tipahtanut itse jostain 80metrin päästä 4-5 osuman jälkeen.
Makro tai fullauto pistoolit taas on aika normi ja järkyttävän tehokkaita.

Edit. Tulipa pelattua omien lasten kanssa samassa joukkueessa ja piru vie eivät meinannu aina elvyttää kaatunutta iskää kun itse juoksin kentän toiselta laidalta läpi luotisateen ja tankkimyrskyn antamaan elvyttävää sähköä. Jätän perinnöttä kele

Tätä tullut nyt pelattua sen 80h, maistuu kyllä, mutta tot’maar niitä BF4:sen karttoja ja toimivaa HC serverihakua kaipaa väkiviinaisesti.

Olis varmaan jäänyt paljon vähemmälle jos uusin CoD olisi ollut perinteisempää MW osastoa parannuksin, mutta ei, mielummin BFää.

Välillä mietityttää miksi SMG aseet on yhtä pitkälle kantavia ja tarkkoja kuin esim. Lmg. Monesti tipahtanut itse jostain 80metrin päästä 4-5 osuman jälkeen.
Makro tai fullauto pistoolit taas on aika normi ja järkyttävän tehokkaita.

Edit. Tulipa pelattua omien lasten kanssa samassa joukkueessa ja piru vie eivät meinannu aina elvyttää kaatunutta iskää kun itse juoksin kentän toiselta laidalta läpi luotisateen ja tankkimyrskyn antamaan elvyttävää sähköä. Jätän perinnöttä kele

Joo eihän tässä ole periaatteessa mitään merkitystä millä pelaa. Aseilla on liian vähän eroa. Minä kaipailisin sitä että sniperien ampuminen häiriintyisi enemmän, kun ammut niitä kohti. Kiva tykittää lippaalinen niitä kohti ja antaa pari pää osumaa niin ne vain saa tähtäimen sinun päähän ja tipahat kerrasta.

• Tykkää
Reactions: mol
Toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä. Ihan ok peli niin kuin codikin mukava vaan pelata eikä stresata liikaa
Tässä kyllä kiteytyy täydellisesti tämä uusin Bäfä. Mukavaa ajanvietettä muiden pelien/harrastuksien lomassa.

Onkohan muilla pc puolella kaatumisia? Itsellä peli vaan sammuu satunnaisesti. Ei minkään laisia ilmoituksia miksi.
Googlettelemalla löysin ketjun jossa lopputulema oli että ongelma ei koske vain tiettyä rautaa.
Kyllästyttää sen verran vahvasti tää ettei juuri kiinnosta pelailla.

Tosi harvoin tehnyt.
Minulla on:
Tullut directX erroria
Peli sammunut ilman virheilmoituksia
Servulta lentänyt ilman virheilmoituksia
Ja tullut disconnectia vaikka muuten netti toiminut.

Onkohan muilla pc puolella kaatumisia? Itsellä peli vaan sammuu satunnaisesti. Ei minkään laisia ilmoituksia miksi.
Googlettelemalla löysin ketjun jossa lopputulema oli että ongelma ei koske vain tiettyä rautaa.
Kokeile ottaa ao&gi (ambient occlusion & global illumination) pois päältä. Siihen loppui itsellä kaatumiset. Löytyy graphics asetuksista graphics quality settingsin alta.

Ei taida event viewer olla tuttu juttu? Välillä tympii tosi paljon hokea ihmisille että katsokaa sieltä tapahtumienvalvonnasta että mikä kaatuu ja miksi.

Miks kiusaat sitten ittees noin jakamalla viisauttas, jos oikein tosi paljon tympii? :D
Ärsyttää se kun ihmisillä on kaikki mahdollinen tieto parin näppäimen painalluksen päässä mutta tyydytään valittamaan tiedon hakemisen sijaan.

Minä annoin ongelmaan vastauksen jolla sen aiheuttaja on mahdollista rajata. Mitäpä sinä teit? :smoke:

Ärsyttää se kun ihmisillä on kaikki mahdollinen tieto parin näppäimen painalluksen päässä mutta tyydytään valittamaan tiedon hakemisen sijaan.

Minä annoin ongelmaan vastauksen jolla sen aiheuttaja on mahdollista rajata. Mitäpä sinä teit? :smoke:
Kerro toki lisää. En kyllä löydä tuolta mitään mikä selittäisi kaatuiluin

Ihan kiva toi Metro, jonka laittoivat nyt sillee, että siitä saa expaa. Siitä on näköjään olemassa kahta eri versiota, BF3 versio ja BF4 versio. Se, mistä saa expaa ja sen sellaista, vaikutti olevan BF3 versio. Kerran tuli pelattua BF4 versiota portalin kautta.

Suurimmat erot 3 ja 4 versioilla ovat lähinnä, että nelosen metrossa on enemmän reittejä jotka helpottaa flankkeja.

Kerro toki lisää. En kyllä löydä tuolta mitään mikä selittäisi kaatuiluin

Sieltä critical errorit ja näet päivämäärällä ja kellonajalla sekunnin tarkasti tiedot siitä mikä aiheutti järjestelmän kaatumisen. Jokaikinen kerta, kun kone kaatuu, niin tuolta voi tarkistaa siihen johtaneen syyn.

Sieltä critical errorit ja näet päivämäärällä ja kellonajalla sekunnin tarkasti tiedot siitä mikä aiheutti järjestelmän kaatumisen. Jokaikinen kerta, kun kone kaatuu, niin tuolta voi tarkistaa siihen johtaneen syyn.
No kappas. Vähä kaikenlaista selailin tuolta ja löyty tällanen
"Tiedostojärjestelmän suodatin EAAntiCheat on poistettu."
Mitähän tuolle nyt sitte keksis tehä. Peli siis vaan sammuu eikä mitään ilmotuksia tule perästä.
Peli kyllä käynnistyy uudestaan eikä valita mistään mitään mutta jossainkohtaa tekee saman tepun aina.

Season 2 gameplay trailer. S2 alkaa ti 17.2.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

1770917754514.png

Viimeksi muokattu:
Ei hyvältä näytä kevät tämän sisällön suhteen.

Kuinka monta panssaroitua autoa nyt tarvii olla kun niitä ei juuri kukaan käytä alun jälkeen kun on pakko sännätä basesta eteenpäin. Ja jotain macheteja yms turhaa paskaa väännetään sen sijaan että laitettais aseet kuntoon ja kunnollisia mappeja.

Viimeksi muokattu:
Mikä ihmeen into noilla on tuhlata resursseja noihin limited time game eventeihin jatkuvasti.
Yli kuukauteen ei ole tullut pelattua eikä kyllä innosta nämä yhtään. Uusi mappikin varmaan taas niin huonosti suunniteltu ettei saa hetken hengähdys taukoa ja pysty edes kiertämään selustaan.

• Tykkää
Reactions: mol
Toi Metro on ilmeisesti joku modi eikä virallinen kartta?

Itsellä jäi tämän kutosen pelailut betaan. Ei vaan pelin kartat innostaneet vanhaa bäfä miestä sitten yhtään. Open weapons myös hyvin hyvin iso meh, mikä pointti classeilla enää?

Rahastusta näkyy ainakin olevan eri muodossa.

Viimeksi muokattu:
Onneksi huhtikuussa näyttää tulevan tärkein eli bonuspolku passiin. Miksei voi tehdä niin kuin ennen tehtiin että myydään erilliset mappipaketit millä se raha kerätään pelinmyynnin jälkeen ja jätetään nuo passit codin ja fortniten hommiksi? Vaatii kyllä rautaista ammattitaitoa ampua itseään näin taidokkaasti jalkaan lykkäämällä ensin seasonin alkua ja kokonaista yksi mappi mistä voi sanoa että pelaamatta paskaa. Kuten mIE_92 tuossa ylempänä myös ihmetteli niin mikä noiden rajoitetun ajan eventien tarkoitus on? Ai niin, niissähän tietenkin aukeaa passiin taas uusia polkuja jos joku vahingossa innostuisi sen ostamaan. Kristallipalloni näyttää että ennen kuin seuraava lumi peittää maan tämä peli on kuollut jos ei dicen puolelta joku ihme tapahdu näiden seasonien suhteen.

Mikä siinä on, ettei nämä ps5 hermannit osaa pitää yleistä voice chattia hiljaisena? Hyvin usein squadissa alkaa samantien jonkun molon xyz perhechatti tai muu mölyäminen kuulumaan taustalta. 95% kerroista kyseessä konsolisti ja siitä porukasta 90% logona pleikkari nikissä. Onneksi nämä vatussit saa hiljaiseksi nopeasti parilla klikkauksella.

Niinhän siinä kävi että osakkeenomistajat käärivät massit ja nyt tulee minimipanostus peliin.

Itse olen vasta 1h pelannut BF6 (pl. beta) mutta ei minua haittaa, aion pelata peliä kun mappeja on tarpeeksi ja muutenkin pientä remonttia tehty.

:smoke:

Niinhän siinä kävi että osakkeenomistajat käärivät massit ja nyt tulee minimipanostus peliin.

Itse olen vasta 1h pelannut BF6 (pl. beta) mutta ei minua haittaa, aion pelata peliä kun mappeja on tarpeeksi ja muutenkin pientä remonttia tehty.

:smoke:
Tai sit vaan pelailee menemään BF (goat) ykköstä :cool: Peli näyttää edelleen ihan hemmetin hyvältä varsinkin nykyraudalla.

Siis tällä battlepassilla saat jotain skinejä ja pari uutta pyssyä? Jos näin niin bruh.
Tulis vielä taivaalta tippuvia loot laatikoita

Aion kyl pelata enemmän ku season 2 tulee. Tais alkuinnostus olla niin lujaa ettei jengi jaksanu montaa kuukautta pelaa =D Ja isot odotukset. Mut koitappa pelaa jotain deltaa niin äkkiä tulee bäfää ikävä xD Mappeja lähinnä lisää kaikki muu on plussaa. Dev blogissa oli että muutoksia netcode ja hitreg esim. ja katotaan ny full release notes tulee pian.

Tai sit vaan pelailee menemään BF (goat) ykköstä :cool: Peli näyttää edelleen ihan hemmetin hyvältä varsinkin nykyraudalla.
Haluaisin jyrsiä tän pelin jossain vaiheessa ihan kunnolla luuhun asti, oli se sitten 100h tai 500h.

BFV tykkäsin pirusti ja jonkun vähän päälle 600h jaksoin pelata. BF1 pelasin 450h EA Appin mukaan. :comp2:

Mutta miksi vitussa minulla ei näy että omistaisin BF3 vaikka sitä pelasin varmasti kaikista eniten?!

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
300 368
Jäsenet
81 790
Uusin jäsen
Eikkapoika

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom