Battlefield V

Onko tässä ollut jotain bugia noissa haasteissa? Näkyy vain nuo päivittäiset ja eilen ilmestyi tuo class mastery (tjsp) mutta sitten ei enää mitään näy? Puhetta ollut esim noista asekohtaisista haasteista yms.

Ja toinen mikä tympii, on tuo asekielto-bugi. Saan uuden aseen jollekin luokalle, seuraavaan matsiin se käyttöön, mutta tuleekin ilmoitus että class setup rikkoo serverin sääntöjä... just joo. Matsissa sitten tyypit lahtaa samalla aseella jota minulla ei olevinaan ole lupa käyttää.

PS4
 
Muro discord https://discord.gg/576ckQn
Joka vaihtoi vähän aikaa sitten nimeään.

Pidän haasteet päällä niillä aseilla joita käytän, mutta en jaksa yrittämällä tehdä noita. Tulevat omalla painollaan aika hyvin.

Main menuun palaamisen hitaus taitaa johtua siitä että peli lataa vielä seuraavan kentän ennen quittaamista.


Support on aika varmasti pelin toisiksi eniten pelattu luokka. Noitahan on yleensä aivan liikaa :D
Omissa peleissä saa melkein yksin supportata, tuntuu assault ja se perkeleen ribrolleys olevan kova sana:lol:
 
Voisiko ammo cratet tarjota pyssyihin kuteja automaattisesti ja kranaateja yms. klikkaamalla. Olisi melkeinpä järkevämpää.

Vastaavasti Medicillä pussit saisi antaa heltit täyteen ja cratesta lisäksi varapusseja.

Basesta lähtiessä kaikki kudit ja pussit voisivat olla valmiiksi täynnä ja lipuilta lähtiessä pitäisi nuo hankkia erikseen.
 
Porukka käyttää ihan liian vähän supporttia, sopivasti sijoittunut vgo/mg42 on melko kova sana puolustuksessa.
Alkuun noita konekiväärejä käyttelin ihan paljonkin kun on uusi ja erilainen asetyyppi.

Nyt sitten tauon jälkeen taas pelailin mg42:lla jonkun assignmentin ja nopeasti alkoi kyllä vituttamaan

1) glitchaavaa bipod
2) automaattinen ryömiminen
3) automaattinen pomppaaminen takaisin jaloilleen kun yritän syöksyä proneen

Ehkä sitten uudestaan kun peli tulee ulos betasta... Muutenhan supportin aseet on hyviä kyllä ja myöskin erittäin pelattu classi minunkin kokemukseni mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Sellaista vielä että DICE sais heittää helvettiin ton raskaan 3D main menun. Aivan uskomatonta että menee SSD:lläkin 45 sekuntia päästä pelistä main menuun.

Ei se peli lue oikeastaan mitään levyltä menuun palatessa. Parisataa kilotavua, joka ois korpultakin nopeempi lukee kuin mitä se tässä tapauksessa kestää.
 
Imo nuo attritioniin liittyvät hommat on enimmäkseen ihan fine. Käytännössä spawnatessakin se ammolaatikko on yleensä ihan vieressä ja "matkan varrella", joten ei sen klikkaamisen pitäisi olla suuri homma. Ainoa mikä vaatisi hieman työstöä on tuo medicin pouchin ja craten keskeinen balanssi. Nykyisellään tuolla cratella ei tee mitään ja se tides of warsin crate -haaste korosti hyvin tuon turhuutta. Pouchit ovat yksinkertaisesti ylivertaisia kun niitä voi viskoa muille kesken taistelun ja niissä ei ole varsinaista heikkoutta suhteessa laatikkoihin. Voisi puolestani olla ihan hyvin vaikka niin, että pouchit eivät parantaisi vaikka ihan täyteen tai eivät täyttäisi noita bandageja. Ja siitä bandagejen täyttämisestä saisi kyllä antaa enemmän pisteitä kuin nyt. Parantamisesta saa saman verran kuin mitä toinen sai hp:ta lisää mutta bandageiden täyttämisestä vain sen 10/20 pistettä vaikka tuo on melkein tärkeämpää kuin se pelkkä parantaminen.

Ja en kyllä ymmärrä miksi noita assignmentteja pitää käydä erikseen lätkimässä päälle ja miksi niitä ei voi vaihtaa ja asettaa servuilla. Nuo voisi ihan hyvin olla aina aktiivisena niin, että ne etenevät aina esim. tiettyä asetta tai classia pelatessa ilman erikseen aktiiviseksi asettamista. Toisena en oikeasti ymmärrä miksi aseita pitää ensin levuttaa pelaamalla ja sitten vielä ostaa noita päivityksiä näillä company coineilla mitä ei juuri tule saatua. Suurin osa aseista on jo itselläni päivitettynä mutta nyt tuli eteen se tilanne, että hahmo on jo lvl50 ja noitac ompany coineja ei oikein saa enää mistään. 300 coinia voi saada noista päivittäisistä haasteista --> kestää VIIKON saada coineja 1 aseen päivitykseen. Tulee mieleen joku ilmaisten nettiroolipelien grindaussysteemit tästä. Kyllä lvl50 hahmolla pitäisi olla tarpeeksi coineja kaikkien aseiden ja ajoneuvojen täyteen kehittämiseen (BF1 tyyliin) tai sitten yksinkertaisesti voisi olla niin, että noita päivityksiä ei tarvitse ostaa erikseen.

Alkuun noita konekiväärejä käyttelin ihan paljonkin kun on uusi ja erilainen asetyyppi.

Nyt sitten tauon jälkeen taas pelailin mg42:lla jonkun assignmentin ja nopeasti alkoi kyllä vituttamaan

1) glitchaavaa bipod
2) automaattinen ryömiminen
3) automaattinen pomppaaminen takaisin jaloilleen kun yritän syöksyä proneen

Ehkä sitten uudestaan kun peli tulee ulos betasta... Muutenhan supportin aseet on hyviä kyllä ja myöskin erittäin pelattu classi minunkin kokemukseni mukaan.

MMG:t on kyllä pirun hyviä ja imo jopa hauskoja käyttää mutta nuo bipodeihin liittyvät bugit ja glitchit ärsyttävät kyllä suunnattomasti. Ase on bipodilla ja tähtäät hieman sivuun --> kappas, bipod irtosi. Hyppäät maahan ja tähtäät MMG:llä --> ase pomppii pari sekuntia miten sattuu. Ja nuo muut mainitsemasi..
 
Viimeksi muokattu:
Oliko murolla IO-techilla joku oma discord ryhmä mistä sai peliseuraa?

Lauantaina innostuin taas pelaamaan hieman enemmän tätä peliä. Ryhdyin työstämään level 10 aseita kultaselle. Nyt on sitten kokonaan kultasena Sturmgehewr 1-5, Gehewr 43, Suomi KP, KE7 ja Bren Gun. Puuttuu yksi haaste niin STG ja Lewis Gun kanssa valmiita ja joissakin muissa pyssyissä kanssa muutama kultainen aselisäosa.
On kyllä aivan jotain järkyttävää paskaa noi kultahaasteet. Ei mitään tolkkua. Katotaan kuinka kauan jaksaa yrittää noita aseita. Liian paljon asioita noissa haasteissa, joihin en itse voi vaikuttaa. Mitäpä jos en saa 20 tappoa roundin aikana objective alueella kavereita kun peli sujuu liian hyvin omalla tiimillä tai jos kukaan vihollisista ei mene zonelle.. Äskenkin 18/20 objective zone tappoa lewis gunilla ja matsi loppui kun vihollistiimi lakkasi yrittämästä.

Oletteko muut yrittäneet kultahaasteita?

Tähän asti tullu omalla painollaan, enkä ole niitä yrittänyt erikseen.
Mutta nyt on alkanu ottaa päähän Selbstlader 1916 aseen kulta assigmentti.
10 headshot tappoa objektialueella yhden elämän aikana, tai 20 roundin aikana....
Siis ei jumankauta ku ei mun taidoilla vedetä kuin ihan max se kymmenen headshottia roundiin, saati et objektialueella..max 3 roundissa.

Tuota en voi edes paperilla saada mun bäfä historiaan peilaten.
Kaikissa muissa aseissa on onnistunu grindaamalla vähintään, mutta tossa ei. Jää siis yhtä kultaista osaa vajaaksi väkisin.
 
Ylipäätään on hölmöä, että osa noista haasteista pakottaa johonkin tiettyyn pelitapaan (esim. makuultaan sniputtelu) tai vaativat sitä, että se vihollistiimi osaa pelata (=saat niitä vihollisia sinne objective -alueelle). Tuossa mainitsemassasi haasteessa pitäisi olla se kolmas vaihtoehto minkä kaikki voisivat saada viimeistään grindaamalla. Eli vaikka yhteensä se "60 headshot tappoa objective alueilla" noiden 1 elämä ja 1 rundi haasteiden lisäksi. Noissa kaikissa asehaasteissa voisi käytännössä olla se 1 elämän, 1 rundin tai suuremman kokonaismäärän haaste.
 
Featuroi tämä ensimmäinen kohta Tides of Warista. Finish Grand Ops, mutta ei saa silti sitä vaikka pelaa grand opsia.
 
Muro discord https://discord.gg/576ckQn
Joka vaihtoi vähän aikaa sitten nimeään.

Pidän haasteet päällä niillä aseilla joita käytän, mutta en jaksa yrittämällä tehdä noita. Tulevat omalla painollaan aika hyvin.

Main menuun palaamisen hitaus taitaa johtua siitä että peli lataa vielä seuraavan kentän ennen quittaamista.

Kiitän, täytyy joinata tuonne. Kyllähän joku Mastery Assignment joka käskee tehdä 1,950 lämää kierroksen aikana tulee itsekseen kuin myös 20 ads tappoa roundin aikana. Mutta eipä taida tulla luonnollisesti 20 tappoa objectivella? :D Tai 20 hedua objectivella.. Mitä aseita sulla on kultasena?

Joo en jaksa toista näyttöä käyttää mihinkään seurantaan niin mututuntumalla heitin. Kuulostaa kyllä ihan loogiselta mutta samalla aivan helvetin typerältä. Ilmeisesti 95% ihmisistä kone on niin paska ja jollain helvetin HDD:lla peli niin täytyy esilataa kaikki.

Ja en kyllä ymmärrä miksi noita assignmentteja pitää käydä erikseen lätkimässä päälle ja miksi niitä ei voi vaihtaa ja asettaa servuilla. Nuo voisi ihan hyvin olla aina aktiivisena niin, että ne etenevät aina esim. tiettyä asetta tai classia pelatessa ilman erikseen aktiiviseksi asettamista.
Olen kyllä samaa mieltä. Liittynee pelin pitkäikäisyyden varmistamiseen. Itse nykyään jos saan tehtyä halutut assignmentit lähden servusta ja laitan uudet. Mihin muuten oot onnistunut tuhlaamaan sun company coinit? Itellä vieläkin 26k company coinseja kun en ole juuri mihinkään käyttänyt. Tosin ehkä max 1/3 pelin aseista on tasolla 4.

Mutta nyt on alkanu ottaa päähän Selbstlader 1916 aseen kulta assigmentti.
10 headshot tappoa objektialueella yhden elämän aikana, tai 20 roundin aikana....
Siis ei jumankauta ku ei mun taidoilla vedetä kuin ihan max se kymmenen headshottia roundiin, saati et objektialueella..max 3 roundissa.
Olen itse perehtynyt asiaan sen verta että Aerodrome Conquest C-lippu on ratkaisu ongelmaan. Sain esim. M1907 SF:n viimeisen kultahaasteen n. 5 minuutissa eli 20 attacker tappoa matsin aikana. Muutoin vedän kaikkia haasteita Grand Opsissa.
Melkein sain samassa matsissa M1A1 Carbinen 20 heduakin täyteen. Mutta no hätä; ilmeisesti kaikissa näissä assignmenteissä on jokin piilotettu haaste. Redditissä muutama on sanonut että jokin aselisäosa on tupsahtanut kultasella vaikka ei todellakaan ole saanut 20 hedua matsin aikana. Ilmeisesti ainakin jos tarvitaan 20 hedua matsin aikana objectivella, niin se piilotettu haaste on 60 hedua objective alueilla. Olen itsekin huomannut kun muutama kultalisäosa tullut aika oudosti.

Featuroi tämä ensimmäinen kohta Tides of Warista. Finish Grand Ops, mutta ei saa silti sitä vaikka pelaa grand opsia.
Varmista että menet main menu valikossa olevan Tides of War nappulan kautta peliin. Ja varmista pelissä vielä että oikeassa yläkulmassa näkyy se haaste. Muuten ei ainakaan seuraannu.
 
Viimeksi muokattu:
Olen kyllä samaa mieltä. Liittynee pelin pitkäikäisyyden varmistamiseen. Itse nykyään jos saan tehtyä halutut assignmentit lähden servusta ja laitan uudet. Mihin muuten oot onnistunut tuhlaamaan sun company coinit? Itellä vieläkin 26k company coinseja kun en ole juuri mihinkään käyttänyt. Tosin ehkä max 1/3 pelin aseista on tasolla 4.

Company coinit on menneet puhtaasti aseisiin. Tavoitteena on kehittää ensin kaikki aseet tasolle 4 ja saada kaikkiin nuo upgradet sekä sitten lopulta kehittää kaikki aseet tasolle 10. Nyt vaan alkoi tulemaan se ongelma, että company coinit loppuu kesken. Tällä hetkellä on paria lukuunottamatta lähes kaikki assaultin, medicin ja supportin aseet täyteen kehitettyinä noiden päivitysten osalta. Reconilta vasta noin puolet. Ajoneuvoista taas ei ole kuin pari kehitettynä.
 
Company coinit on menneet puhtaasti aseisiin. Tavoitteena on kehittää ensin kaikki aseet tasolle 4 ja saada kaikkiin nuo upgradet sekä sitten lopulta kehittää kaikki aseet tasolle 10. Nyt vaan alkoi tulemaan se ongelma, että company coinit loppuu kesken. Tällä hetkellä on paria lukuunottamatta lähes kaikki assaultin, medicin ja supportin aseet täyteen kehitettyinä noiden päivitysten osalta. Reconilta vasta noin puolet. Ajoneuvoista taas ei ole kuin pari kehitettynä.

Ja yhtäkään skiniä tai muuta päälleliimattua skeidaa et ole ostanut?

Uskomatonta. Itsellä on kymmeniä tuhansia "rahaa" jemmassa kun ainoa mihin menee on asepäivitykset.
 
Ja yhtäkään skiniä tai muuta päälleliimattua skeidaa et ole ostanut?

Uskomatonta. Itsellä on kymmeniä tuhansia "rahaa" jemmassa kun ainoa mihin menee on asepäivitykset.

En ole ostanut skinejä tai mitään. Pelkästään päivityksiä aseisiin ja ajoneuvoihin. Näemmä nuo lvl50 mennessä tienatut company coinit ei riitä kaikkien varusteiden kehittämiseen mikä on kyllä älytöntä. Onhan mulla tietysti pelkän levutuksen lisäksi tullut company coineja noista päivittäisistä haasteista ja silti ne ei kohta riitä enää edes niihin varustepäivityksiin. Kyllä tuon lvl50 saavutus pitäisi tuoda sen verran noita CC, että kaikki aseet ja ajoneuvot saisi kehitettyä mutta ei.. Mullakin oli useita kymmeniä tuhansia noita CC, kunnes aloitin tuon tavoitteeni kaikkien aseiden kehittämisestä mutta yhden aseen kehitys maksaa sen 2100 CC ja olikohan ajoneuvot peräti 3000. Ilmeisesti noita company coineja saa muustakin, kuin hahmon yleislevelin noususta ja päivittäisistä haasteista mutta BFV taattuun tyyliin tämäkin on vissiin buginen videon kommenttien perusteella ja osa saa noita sekä osa ei.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitän, täytyy joinata tuonne. Kyllähän joku Mastery Assignment joka käskee tehdä 1,950 lämää kierroksen aikana tulee itsekseen kuin myös 20 ads tappoa roundin aikana. Mutta eipä taida tulla luonnollisesti 20 tappoa objectivella? :D Tai 20 hedua objectivella.. Mitä aseita sulla on kultasena?
Vastasit tosiaan jo itsellesi, kun toit ilmi nuo piilotetut assingmenttien tehtävät. Olen vetänyt pelkästään Gewehr 1-5 kultaseksi. Se viimeinen tehtävä (20 hedutappoa objectivella roundin aikana yms.) tuli muutaman matsin aikana suoritettua. En edes tiedä sainko ne 20 hedua objectivella vai suoritinko sen piilotetun tehtävän.

Toki joillakin aseilla osa tehtävistä on aivan perseestä, joten en aio niitä vielä ruveta tekemään eteenpäin. Aivan mahdollista että Dice muuttaa osaa noista tehtävistä. En aio ruveta tuskastelemaan jonku kultasen skinin takia :D

Joo en jaksa toista näyttöä käyttää mihinkään seurantaan niin mututuntumalla heitin. Kuulostaa kyllä ihan loogiselta mutta samalla aivan helvetin typerältä. Ilmeisesti 95% ihmisistä kone on niin paska ja jollain helvetin HDD:lla peli niin täytyy esilataa kaikki.
Silti parempi näin kuin BF4 aikaan, jolloin matsin jälkeen tuli minuutin kestävä "end of the round screen". Tämän jälkeen erikseen kentän lataus ja sen jälkeen odotetaan että joku 80% pelaajista on valmiina. Siihen aikaan taisivat sanoa ettei ole mahdollista ladata kenttää tuon EOR screenin aikana. Nyt se on mahdollista, mutta quittaaminen on törkeän hidasta.

Varmista että menet main menu valikossa olevan Tides of War nappulan kautta peliin. Ja varmista pelissä vielä että oikeassa yläkulmassa näkyy se haaste. Muuten ei ainakaan seuraannu.
Ei auta vaikka menee Tides of War nappulan kautta peliin. Omalla kohdalla viime viikon operation tehtävissä oli alkuun ongelmia. Ensimmäisen päivänä kokeilin kolmea eri servua ja sammutin kerran myös originin, ja silti ei laskenut tehtäviä eteenpäin. Seuraavana päivänä toimi normaalisti.
 
En ole ostanut skinejä tai mitään. Pelkästään päivityksiä aseisiin ja ajoneuvoihin. Näemmä nuo lvl50 mennessä tienatut company coinit ei riitä kaikkien varusteiden kehittämiseen mikä on kyllä älytöntä. Onhan mulla tietysti pelkän levutuksen lisäksi tullut company coineja noista päivittäisistä haasteista ja silti ne ei kohta riitä enää edes niihin varustepäivityksiin. Kyllä tuon lvl50 saavutus pitäisi tuoda sen verran noita CC, että kaikki aseet ja ajoneuvot saisi kehitettyä mutta ei.. Mullakin oli useita kymmeniä tuhansia noita CC, kunnes aloitin tuon tavoitteeni kaikkien aseiden kehittämisestä mutta yhden aseen kehitys maksaa sen 2100 CC ja olikohan ajoneuvot peräti 3000. Ilmeisesti noita company coineja saa muustakin, kuin hahmon yleislevelin noususta ja päivittäisistä haasteista mutta BFV taattuun tyyliin tämäkin on vissiin buginen videon kommenttien perusteella ja osa saa noita sekä osa ei.
Samaa ongelmaa, vaikka en edes ole kaikkia aseita ehtinyt vetää vielä.
Tätä ku en tiennyt, niin ostin yhden asukokonaisuuden 14 tonnilla, mutta ei ne ois silti riittänyt.
 
On tämä kyllä mielenkiintoinen tapaus saada pyörimään siedettävästi... Että millä asetuksilla saa sekä CPUn että GPUn hommiin ja miten saa pelin tuntumaan sulavalta. Ensin oli sitä, että GPUlle ei riittäny töitä, vaikka CPUn käyttöaste oli vaan 50-60%. Skaalaus korjas sen ja asetusten hienosäätäminen. Silti välillä tuli "skipattuja" frameja ja jatkuvaa stutteria niinkuin aikaisemminkin, frametimen iskiessä piikkiä kuin vanha singeri.

Nyt sitten törmäsin tuohon vanhoista bäfistä tuttuun renderdevice.renderaheadlimit konsolikomentoon. Testasin sitä kakkosella 64 pelaajan servolla ja kappas kummaa... hetken perästä framet pomppaa freesync näytön limitteriin, 80stä 142een. Frametimen ollessa tasaista 8 millisekuntia silmänkantamattomiin.

No, kaikkea ei voi saada paitsi kompromisseja tämän pelin kanssa... Nyt puolestaan CPUn käyttöaste on välillä siellä 90% tuntumassa, tämä 12 lankaisella ylikellotetulla ryzenilla.

Sitä odotellessa että tuo DX12 toimis vielä jonain päivänä kohtuullisesti, jos toimiessaan laskisi CPUn käyttöastetta. Toistaiseksi se iskee sellasia piikkejä että kerkee kaffeen siinä välissä keittää.
 
Samaa ongelmaa, vaikka en edes ole kaikkia aseita ehtinyt vetää vielä.
Tätä ku en tiennyt, niin ostin yhden asukokonaisuuden 14 tonnilla, mutta ei ne ois silti riittänyt.

No tässä kuussa päästään laittamaan visat vinkumaan, company coins on varmasti myyntilistalla kun mikromaksut aukeaa ja EA:n talouspuoli huutaa hoosiannaa kun jonnet laulattaa iskän vinyyliä surutta.
 
No tässä kuussa päästään laittamaan visat vinkumaan, company coins on varmasti myyntilistalla kun mikromaksut aukeaa ja EA:n talouspuoli huutaa hoosiannaa kun jonnet laulattaa iskän vinyyliä surutta.

Mul on ihan sama jos joku haluaa maksaa, mutta pitää olla mahdollisuus myös grindata. Nyt en keksi keinoa saada noita mitenkään.
 
Paljos noita on suunnilleen siinä viaheessa, kun dingaa lvl 50?
Ei mitään tietoa, mulla nyt joku 25k tallessa ja ehkä pari viikkoa ollut lvl 50. Mitään kauheesti en oo ostellu, mitä tulee mieleen niin varmaan oon tuhlannut about 15k. Eli varmaan aika lähellä tuo 40k.
 
Tuolla kommenteissa väittävät että 50k kerääntyy 50 rank mennessä.
 
Ei mitään tietoa, mulla nyt joku 25k tallessa ja ehkä pari viikkoa ollut lvl 50. Mitään kauheesti en oo ostellu, mitä tulee mieleen niin varmaan oon tuhlannut about 15k. Eli varmaan aika lähellä tuo 40k.

Tuolla kommenteissa väittävät että 50k kerääntyy 50 rank mennessä.

Ja 4 miljoonaa tarvii kaiken hommamiseen... Ei hyvää päivää... :D:rofl:
 
Jos nyt jokseenki pysytään kohtuudessa niin se 4 miljoonaa sisältää suurimmaksi osaksi skinejä.

Spesialisaatioiden aukaisuun tarvi, oliko se 125k. Toki siinä saa jonku päivän jauhaa dailyjä että saa tuon 125k - 50k erotuksen...
 
Juu, siis toki skinit tuosta on suurin osa.
Silti, on mahdotonta avata kaikki ilman huomattavaa määrää oikeaa rahaa. 40 vuoden edestä dailyjä laski joku. Rahallakin joku sanoi että olisi 60k coins hintaan $50. Kyllä siinä pari euroo saa menemään. :D

Toki eivät varmaan ole suunnittelut tuota niin, että olisi tarkoitus avata kaikki. Tai että lähes ketään edes kiinnostaisi sellainen, kun kyse tosiaan jostain erilaisista takeista tms.
Eri asia kuitenkin kuin se mitä BF sarjassa moni tykkää tehdä, eli että avaa käyttöön kaikki aseet.

Mulle nyt on ihan sama.
Muutenkin vain käytän niitä skinejä mitä ilmaiseksi tulee, ja coinsit vaan niihin aseiden juttuihin.
Kunhan kohtuullisella määrällä pelaamista saa auki ne mitä käyttää.

Varmasti jos tarkoitus avata kaikki aseet joka classilla, niin tulee ongelmia coinsien kanssa.
Itse en kyllä jaksa. Toisaalta oon varmaan toinen ääripää kun pelannut vain yhtä classia ja käyttänyt vain yhtä asetta. Assault ja M1A1. Luultavasti näin se myös jatkuu. :rofl:

Noh, mun mielestä se on kuitenkin parempi että maksullisen DLC:n sijaan nyhtävät rahaa jostain kosmeettisista. Joku niistä kuitenkin maksaa.
 
Juu, siis toki skinit tuosta on suurin osa.
Silti, on mahdotonta avata kaikki ilman huomattavaa määrää oikeaa rahaa. 40 vuoden edestä dailyjä laski joku. Rahallakin joku sanoi että olisi 60k coins hintaan $50. Kyllä siinä pari euroo saa menemään. :D

Toki eivät varmaan ole suunnittelut tuota niin, että olisi tarkoitus avata kaikki. Tai että lähes ketään edes kiinnostaisi sellainen, kun kyse tosiaan jostain erilaisista takeista tms.
Eri asia kuitenkin kuin se mitä BF sarjassa moni tykkää tehdä, eli että avaa käyttöön kaikki aseet.

Mulle nyt on ihan sama.
Muutenkin vain käytän niitä skinejä mitä ilmaiseksi tulee, ja coinsit vaan niihin aseiden juttuihin.
Kunhan kohtuullisella määrällä pelaamista saa auki ne mitä käyttää.

Varmasti jos tarkoitus avata kaikki aseet joka classilla, niin tulee ongelmia coinsien kanssa.
Itse en kyllä jaksa. Toisaalta oon varmaan toinen ääripää kun pelannut vain yhtä classia ja käyttänyt vain yhtä asetta. Assault ja M1A1. Luultavasti näin se myös jatkuu. :rofl:

Noh, mun mielestä se on kuitenkin parempi että maksullisen DLC:n sijaan nyhtävät rahaa jostain kosmeettisista. Joku niistä kuitenkin maksaa.
On se helppoa rahaa. Joku kesähessu EA DICE:llä maalailee hienoja kuvioitaan skineiksi ja rahantuloa ei voi estää :D
 
Voi elämän kevät miten paljon on otettu käyttöliittymässä takapakkia BF4:n ajoista. Tuntuu että kaikki pitää tehdä vaikeimman kautta ja minkä helvetin takia pitää loadoutit säätää per osapuoli kun kummallakin puolella on samat kilkkeet käytössä, vain hahmomodeleissa on eroa? Ja samoin aseskinien kanssa - kenen mielestä on ollut hyvä idea että pitää säätää palikka kerrallaan skiniä paikalleen eikä voi vetää yhtä settiä yhdestä napista? Voisi vaikka sen jälkeen käydä tuikkimassa poikkeamat paikoilleen jos ahdistaa.
 
Kyllähän käyttöliittymä tuntuu olevan pelin suurin heikkous.
Meneehän noihin valikoihin edelleen hermot, vaikka kuinka on käyttänyt. :D

Ongelma alkoi kyllä kehittymään jo siitä, kun BF1 päätettiin että konsoli ja PC pitää olla samalla kaavalla.
Tosin luulisi että joku tässäkin tapauksessa keksisi järkevämmät systeemit.... :rolleyes:
 
Kyllähän käyttöliittymä tuntuu olevan pelin suurin heikkous.
Meneehän noihin valikoihin edelleen hermot, vaikka kuinka on käyttänyt. :D

Ongelma alkoi kyllä kehittymään jo siitä, kun BF1 päätettiin että konsoli ja PC pitää olla samalla kaavalla.
Tosin luulisi että joku tässäkin tapauksessa keksisi järkevämmät systeemit.... :rolleyes:
Tämä. Muuten peli tuntuu ainakin pcllä todella hyvältä. Bugeja ja parannettavaa toki on, mutta pelimekaniikka ja perusasiat on hyvin kunnossa
 
Vaihtu ISP muuton yhteydessä Tampereen Puhelin/Elmo -> Elisa ja nyt tulee jatkuvalla syötöllä tuota "1 frame death" bugia. Ennen ei tullut 80 tunnin aikana kertaakaan. :itku: Mutta toisaalta pingi tippui n. 10 ja nyt tuntuu osuvan paljon paremmin, liekö joku placebojuttu tai onko servut täynnä joulunyyppiä. :psmoke:
 
Vastasit tosiaan jo itsellesi, kun toit ilmi nuo piilotetut assingmenttien tehtävät. Olen vetänyt pelkästään Gewehr 1-5 kultaseksi. Se viimeinen tehtävä (20 hedutappoa objectivella roundin aikana yms.) tuli muutaman matsin aikana suoritettua. En edes tiedä sainko ne 20 hedua objectivella vai suoritinko sen piilotetun tehtävän.
Minkä piilotetun tehtävän? Itse olen yrittämällä yrittänyt saada tuon M1A1 Carbinen kultaiselle ja viimeinen vaihe (20 HS objectivella yhdessä roundissa) tuntuu kohtalaisen vaikealta. Tähän mennessä vain yhden aseen saanut kultaiselle ja sekin oli sniper.
 
Minkä piilotetun tehtävän? Itse olen yrittämällä yrittänyt saada tuon M1A1 Carbinen kultaiselle ja viimeinen vaihe (20 HS objectivella yhdessä roundissa) tuntuu kohtalaisen vaikealta. Tähän mennessä vain yhden aseen saanut kultaiselle ja sekin oli sniper.
Tarkoittaa sitä, että kun tulee täyteen 60 HS objectivellä niin saisi tuon kultaisen. Ei vaan näy tätä siinä objective listassa.

Itse saanut muistaakseni yhden kultaisen tämän avulla, mutta ajattelin, että oli bugi :D
 
Hmm nyt peli kaatuu joka kerta mikäli kesken pelin menen customoimaan asetta... alkaa mielenkiinto loppuun pikkuhiljaa.
 
Vastasit tosiaan jo itsellesi, kun toit ilmi nuo piilotetut assingmenttien tehtävät. Olen vetänyt pelkästään Gewehr 1-5 kultaseksi. Se viimeinen tehtävä (20 hedutappoa objectivella roundin aikana yms.) tuli muutaman matsin aikana suoritettua. En edes tiedä sainko ne 20 hedua objectivella vai suoritinko sen piilotetun tehtävän.
Tänään mulla ei toiminut piilotettu tehtävä. Revin hiuksia päästä kun hankin Selbslader 1906 pyssyä kultaseksi. Ensin 18/20 hedua objective alueella ja tulee musta ruutu, appcrash :) Joka tapauksessa vedin helposti ainakin yli 60 hedua kyseisellä pyssyllä eikä mitään ikinä unlockaantunut. Toisaalta, väitän etten saanut ikinä M1A1 pyssyllä 40 hedua yhteensä sen haasteen aikana. Se oli vain armoryssä.
Aloitin eilen pelaamaan tuolla Gewehr 1-5 tosissaan ja on toi pyssy aivan op paska :D Meni kai 5 tuntia peliaikaa saada kultaiseksi kun aivan naurettavan helppo käyttää. Odotan nerfiä.

Silti parempi näin kuin BF4 aikaan, jolloin matsin jälkeen tuli minuutin kestävä "end of the round screen". Tämän jälkeen erikseen kentän lataus ja sen jälkeen odotetaan että joku 80% pelaajista on valmiina. Siihen aikaan taisivat sanoa ettei ole mahdollista ladata kenttää tuon EOR screenin aikana. Nyt se on mahdollista, mutta quittaaminen on törkeän hidasta.
En muista enää, oliko konsolilla sama asia? Pelasin konsolilla 2012 - 2017, mm. BF4.

Minkä piilotetun tehtävän? Itse olen yrittämällä yrittänyt saada tuon M1A1 Carbinen kultaiselle ja viimeinen vaihe (20 HS objectivella yhdessä roundissa) tuntuu kohtalaisen vaikealta. Tähän mennessä vain yhden aseen saanut kultaiselle ja sekin oli sniper.
Kuten yllä mainittua, niin ei siitä minullakaan tarkemmin ole tietoa. Eli jos pitää matsin aikana saada vaikkapa 20 defendiä etkä saa, niin hanki 60 defendiä kaiken kaikkiaan niin ehkä saattaa tulla palkinto. Tiedä tästä. En osaa selittää mutta joka tapauksessa olen muutaman kultaisen aselisäosan saanut ilman, että olen tehnyt vaadittavia asioita. M1A1 tapauksessa riittänee 60 hedua objective alueilla.

Välillä muuten bugaa noi haasteet kivasti! Piti saada 20 hedua objective alueella kerran jollain pyssyllä niin peli laski haasteeseen jokaisen hedun paikasta riippumatta :D Kyllä kelpasi kun sain sen niin helpolla.

Nyt meikäläisellä on kaikki assaultin pyssyt kultaisella paitsi AG M/42 ja Ribeyrolles. Muutama muukin kultainen ase löytyy. Kyllä on saanut yrittämällä yrittää näitä haasteita.
 
@omenanraato kanssa oli hyvät keskustelut aerodrome kartasta aikaisemmin. Nyt tuli esimerkki vastaan, joten päätin ottaa talteen.
Tuossa näkyy hyvin kuinka kerkeän samoihin aikoihin vihollisen kanssa C-lipulle vaikka lähden Saksan huonommasta spawnista. Omien kubelwagen oli ensimmäisenä perillä kun saivat tuon paremman spawnin.

Viholliset sai muutaman minuutin pelailun jälkeen meiltä takalipun haltuun, mutta tuohon mennessä oltiin saatu melkein 200 tiketin johto. Tämän jälkeen peli tasottui huomattavasti, mutta puolivälissä (kun oma peli kaatui) ero oli jotain 250 tikettiä. Helppo voitto kiitos kartan suunnittelun :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
@omenanraato kanssa oli hyvät keskustelut aerodrome kartasta aikaisemmin. Nyt tuli esimerkki vastaan, joten päätin ottaa talteen.

Helppo voitto kiitos kartan suunnittelun :D
Kyllä mä ymmärrän mitä tuolla tarkoitat. Mutta minä jostain syystä olen 95% matseista brittinä. Siitä huolimatta olen voittanut aerodromen lähes aina mapin ja on niitä mappeja jotka voittaa helposti.

Eikä siinä tarvi murehtia D ja E lipuista yhtään.
Oma tiimi hoitaa aina A/B liput ja oma squadi F lipun ja 99% ajasta C menee 50/50 kuitenkin.
Vaikka siinä alkuun jäisikin tappiolle sen vuoksi, että saksalaiset saa F, E, D liput aina, niin en minä tuota ongelmaksi ole silti nähnyt.

Isompi ongelma on tuo miten peli hoitaa tuon pelaajien jakamisen servulle. Pelailin eilen frontlinesia, kun ei ole viikkoon mikään maistunut yhtä hyvin kuin tuo.

Meidän puolella 50 levelin tyyppejä vain minä. Toiseksi paras joku 35 (kaverini), kaikki loput 0-8 levelillä.
Vastapuolen pienin level oli 34 ja 50 levelin jätkiä 8kpl.
Toki tuo ei taitotasosta kerro mitään, minä olen siitä hyvä esimerkki. :D Mutta kertoo ainakin siitä miten hyvin olet todennäköisesti perille juuri tästä bäfästä ja sen kartoista, mekaniikoista jne.

Olin oman puolen ykkönen/kakkonen joka mapissa kaverin kanssa, mutta joka kartta hävittiin 5-10minuutissa. Ei ollut mitään jakoa.
Kun kaveri lähti, niin jatkoin vielä yksin ja missään välissä peli ei tasoittunut. Omalle puolelle lähtijöiden tilalle tuli 0-10 levelin ukkoa, siinä missä toiselle puolen minimissään 30 levelin tyyppi.

Jostain jackfragsin tai brokenmachinen videolta kuulin, että peli etsii servua missä on oman tasoista porukkaa. Ilmeisesti tässä verrataan vain leveliä, ei oikeita statseja. Mutta näköjään tuo etsii vain samaan tiimiin saman tasoista. Väliäkö sillä et toisella puolen on tyyppejä mitkä tappaa yksin enempi kuin muut koko servulla yhteensä.

Muutenkin kun ei ole pelin aikana minkään valtakunnan balansointia, eikä edes roundien välissä, niin tuo harmittaa aika paljon. Kun kerrankin servulla on hyvää porukkaa, ni täytyy vaihtaaa servua kun tietää saavansa turpiin 100-0.
 
Isompi ongelma on tuo miten peli hoitaa tuon pelaajien jakamisen servulle. Pelailin eilen frontlinesia, kun ei ole viikkoon mikään maistunut yhtä hyvin kuin tuo.

Meidän puolella 50 levelin tyyppejä vain minä. Toiseksi paras joku 35 (kaverini), kaikki loput 0-8 levelillä.
Vastapuolen pienin level oli 34 ja 50 levelin jätkiä 8kpl.
Toki tuo ei taitotasosta kerro mitään, minä olen siitä hyvä esimerkki. :D Mutta kertoo ainakin siitä miten hyvin olet todennäköisesti perille juuri tästä bäfästä ja sen kartoista, mekaniikoista jne.

Olin oman puolen ykkönen/kakkonen joka mapissa kaverin kanssa, mutta joka kartta hävittiin 5-10minuutissa. Ei ollut mitään jakoa.
Kun kaveri lähti, niin jatkoin vielä yksin ja missään välissä peli ei tasoittunut. Omalle puolelle lähtijöiden tilalle tuli 0-10 levelin ukkoa, siinä missä toiselle puolen minimissään 30 levelin tyyppi.

Jostain jackfragsin tai brokenmachinen videolta kuulin, että peli etsii servua missä on oman tasoista porukkaa. Ilmeisesti tässä verrataan vain leveliä, ei oikeita statseja. Mutta näköjään tuo etsii vain samaan tiimiin saman tasoista. Väliäkö sillä et toisella puolen on tyyppejä mitkä tappaa yksin enempi kuin muut koko servulla yhteensä.

Muutenkin kun ei ole pelin aikana minkään valtakunnan balansointia, eikä edes roundien välissä, niin tuo harmittaa aika paljon. Kun kerrankin servulla on hyvää porukkaa, ni täytyy vaihtaaa servua kun tietää saavansa turpiin 100-0.

Ei taida olla niin paljon serverikapasitteettia täällä euroopan suunnalla, että olisi mahdollista etsiä oman tasoista porukkaa (ainakaan suosituimmissa pelimoodeissa). Heitetään vaan lähteneen pelaajan tilalle jonosta, täyttäen paikkoja sitä mukaa kun niitä vapautuu. Se onkin sitten ihan tuurikauppaa onko se voittava vai häviävä joukkue... aika monesti ollaan jo siellä viimeisellä lipulla/pommilla vaikka just tuossa frontlinessa. Niinkin on käynyt, että on onnistunut tuomaan sen balanssin servolle, jolloin viimeiseltä pommilta on lähtenyt eteneminen jota vihu ei ole saanu enää torpattua. Toki sen verta harvoin, että se ei ole kuin säännön poikkeus. Sitten on ollut muutama sellainenkin matsi, jossa joukkue on taistellut lähinnä omia demonejaan vastaan vihujen lähtiessä yks kerrallaan kunnes ei ole ollut enää sitä yhtäkään.

Että joo... Siihen asti kunnes saavat kehitettyä jonkinlaisen balansoinnin (ja ottaen huomioon miten kauan se kesti ykkösessä, en pidättelisi hengitystä), ainoa balansointi on tosiaan arpoa uusi servo.

Muuten... pitääkö kukaan sitä kummallisena, että se mikä onnistui kolmosessa ja nelosessa ei enää onnistu tässä… Nimittäin pelitilanteen näkeminen ennen peliin liittymistä. Jos jotkut kirosivat battlelogia, niin oli siinä etunsa. Ei luulisi silti, että vastaavaa olisi mahdotonta kehittää pelin sisäiseen browseriin. Vaikka sillä tarkkuudella, että näkisi yleiskatsauksen pelitilanteesta (tyyliin montako lippua milläkin puolella on ja mihin suuntaan frontlines on kallellaan). Ei tarvisi olla sillä tarkkuudella, että näkisi kaikki pelaajat mitkä milläkin puolella on (voisi seuloa pahimmat klaaniservot kättelyssä pois).
 
Ei taida olla niin paljon serverikapasitteettia täällä euroopan suunnalla, että olisi mahdollista etsiä oman tasoista porukkaa (ainakaan suosituimmissa pelimoodeissa). Heitetään vaan lähteneen pelaajan tilalle jonosta, täyttäen paikkoja sitä mukaa kun niitä vapautuu. Se onkin sitten ihan tuurikauppaa onko se voittava vai häviävä joukkue... aika monesti ollaan jo siellä viimeisellä lipulla/pommilla vaikka just tuossa frontlinessa. Niinkin on käynyt, että on onnistunut tuomaan sen balanssin servolle, jolloin viimeiseltä pommilta on lähtenyt eteneminen jota vihu ei ole saanu enää torpattua. Toki sen verta harvoin, että se ei ole kuin säännön poikkeus. Sitten on ollut muutama sellainenkin matsi, jossa joukkue on taistellut lähinnä omia demonejaan vastaan vihujen lähtiessä yks kerrallaan kunnes ei ole ollut enää sitä yhtäkään.

Että joo... Siihen asti kunnes saavat kehitettyä jonkinlaisen balansoinnin (ja ottaen huomioon miten kauan se kesti ykkösessä, en pidättelisi hengitystä), ainoa balansointi on tosiaan arpoa uusi servo.

Kyllä niitä tuntuu pleikalla olevan ainakin.
Squad leaderina joudun aina peliin mikä on täynnä 50 levyn äijiä. Kavereiden squadissa pääsen servuille missä on 20-30 levyn äijiä.

Sit eilenkin meidän puolelle tuli vain 0-10 levyn äijiä ja toiselle puolen mapin vaihtuessa täyttömiehet oli minimissään 20-30levelillä.
 
Kyllä niitä tuntuu pleikalla olevan ainakin.
Squad leaderina joudun aina peliin mikä on täynnä 50 levyn äijiä. Kavereiden squadissa pääsen servuille missä on 20-30 levyn äijiä.

Sit eilenkin meidän puolelle tuli vain 0-10 levyn äijiä ja toiselle puolen mapin vaihtuessa täyttömiehet oli minimissään 20-30levelillä.

Puuceella lähinnä niitä yksittäisiä paikkoja vapautuu vaikka tuosta frontlinesta. Silloin kun kavereiden kanssa pelaa, niin harvoin kaikki pääsee mukaan samantien. Joku onneton (taikka useampi) saa odotella sen kierroksen ajan (vartista kolmeen varttiin) että mahtuu mukaan. Se on sitten tosiaan ihan randomia, minkä tasoista porukkaa siellä on. Voi olla vahvasti kallellaan toiseen suuntaan, taikka sitten ei (harvemmin niin). Vaikka kun pelattiin se kierros ilman toista joukkuetta, niin seuraavaa kierrosta matchmaking ”tasoitti” kasaamalla sellaisen palkkamurhaaja porukan, että meitä vietiin kun kinkkua pöytään. Kaks 50 levyä vastaan kymmenen.
 
BF V:n ongelma on juurikin pelaajakannassa. Tai sama ongelma oli aiemmissakin, mutta nelosessa pystyi pelaamaan sellaisilla servereillä missä 95% osasi pelata peliä ja koitti voittaa kartan.
 
Imo bf v ongelmat on järkyttävissä valikoissa kun jokainen siirtymä vie ihan liikaa aikaa. Sen lisäksi jotain ihan turhia lätinävideoita matsien välissä (grand operations) pidentämässä latauksia. Ei mikään ihme jos enemmän pelaavat eivät noita jaksa katella ja etsivät muuta käyttöä ajalleen.
 
Muuten... pitääkö kukaan sitä kummallisena, että se mikä onnistui kolmosessa ja nelosessa ei enää onnistu tässä… Nimittäin pelitilanteen näkeminen ennen peliin liittymistä. Jos jotkut kirosivat battlelogia, niin oli siinä etunsa. Ei luulisi silti, että vastaavaa olisi mahdotonta kehittää pelin sisäiseen browseriin. Vaikka sillä tarkkuudella, että näkisi yleiskatsauksen pelitilanteesta (tyyliin montako lippua milläkin puolella on ja mihin suuntaan frontlines on kallellaan). Ei tarvisi olla sillä tarkkuudella, että näkisi kaikki pelaajat mitkä milläkin puolella on (voisi seuloa pahimmat klaaniservot kättelyssä pois).
Todennäköisesti eivät näe tarpeelliseksi kehittää tuota, koska lähes kaikki liittyvät quick matchin kautta peleihin. BF1 aikaan server browser oli vielä parempi mitä quick match, mutta tässä asia on kääntynyt toisin päin.
 
Kasvillisuuden piirtyminen tai sen puute alkoi häiritsemään pelatessa Arras ja Twisted Steel -mappeja. PS4:llä, jolla itse pelaan, piirtoetäisyys on huono. Se on tosin suurinpiirtein sama kaikille. Tietokoneella grafiikka-asetuksista riippuen joillekkin piirtyy vähemmän kasvillisuutta ja joillekkin enemmän. Nuo edellä mainitut mapit varsinkin ovat ensivaikutelmalta kuin luotuja sniikkailuun ruohikossa/heinikossa, mutta siinä Arrasin pellolla kasvillisuuden turvin pikkuhiljaa ryömien kohteelle kuolin muutamia kertoja tarkka-ampujien luoteihin.. En tajunnut tuossa kohtaa, olevani kuin tarjottimella vihollisen tarkka-ampujille. Asia selvisi vasta seuraavalla kierroksella kun olin itse tähyilemässä KK:n tähtäimen läpi pellolta ryömiviä vihollisia.
 
Kasvillisuuden piirtyminen tai sen puute alkoi häiritsemään pelatessa Arras ja Twisted Steel -mappeja. PS4:llä, jolla itse pelaan, piirtoetäisyys on huono. Se on tosin suurinpiirtein sama kaikille. Tietokoneella grafiikka-asetuksista riippuen joillekkin piirtyy vähemmän kasvillisuutta ja joillekkin enemmän. Nuo edellä mainitut mapit varsinkin ovat ensivaikutelmalta kuin luotuja sniikkailuun ruohikossa/heinikossa, mutta siinä Arrasin pellolla kasvillisuuden turvin pikkuhiljaa ryömien kohteelle kuolin muutamia kertoja tarkka-ampujien luoteihin.. En tajunnut tuossa kohtaa, olevani kuin tarjottimella vihollisen tarkka-ampujille. Asia selvisi vasta seuraavalla kierroksella kun olin itse tähyilemässä KK:n tähtäimen läpi pellolta ryömiviä vihollisia.

Bf1 verrattuna piirtoetäisyys on selvästi huonompi.
Ps4 ja Pro välillä ei juuri eroa ollut kun eilen koitin.
Ei mua piirtoetäisyys haittaa kasvillisuuden osalta, mutta se haittaa et tähäimelle siirryttäessä yks kaks ilmestyy laatikoita, tynnyreitä jne joita luulee vihuksi.
Se on todella ärsyttävää kun ne pomppii tolleen.
 
BFV videoiden saralla törmäsin Stodehin videoihin, joita on kyllä todella mukava katsoa. Sopivan yksinkertaisia editoinniltaan, selkeän kommentoinnin kera. Eihän tuo statsien puolestakaan mikään heikko kaveri ole kun kävin trackerilla katsomassa, toki parempiakin löytyy. Sattumalta huomasin myös että ajassa 4:30 lähti nätisti allekirjoittaneen henki :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


StodehTV's Overview Stats - Battlefield Tracker
 
Bf1 verrattuna piirtoetäisyys on selvästi huonompi.
Ps4 ja Pro välillä ei juuri eroa ollut kun eilen koitin.
Ei mua piirtoetäisyys haittaa kasvillisuuden osalta, mutta se haittaa et tähäimelle siirryttäessä yks kaks ilmestyy laatikoita, tynnyreitä jne joita luulee vihuksi.
Se on todella ärsyttävää kun ne pomppii tolleen.

Tässä hyvä esimerkki taas.
Tosin tuosta oli vain hyötyä kun ennen tuota tilannetta näin takana makaavat vihut ja näin koska ne nostaa päänsä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
No joo,onhan noi Stodehin videot kai ihan ok,ainakin jos tykkää kattella huippupelaajan killstrekkeja ilman sen kummempaa sisältöä,noilla Stodehin videoillahan on vaan killstreakkeja editoitu pötköön sen 10-15 min verran ja usein vielä hyppää eri matsiinkin eikä sitten tosiaan ole juuri muuta sisältöä kuin pelaajien tappamista.Suurin osa sniputtamista ja harvakseltaan jollain muulla classilla.

Itse viihdyn paremmin pelivideoiden parissa missä on jokin asia/agenda tms. mitä sitten käsitellään videossa.
Esim. KriticalKrisin ase rewiewit on ihan viihdyttäviä,kaveri jutuskelee aseen historiasta,kertoo aseen statsit,omasta mielestään pros/cons jne.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tarkoittaa sitä, että kun tulee täyteen 60 HS objectivellä niin saisi tuon kultaisen. Ei vaan näy tätä siinä objective listassa.

Itse saanut muistaakseni yhden kultaisen tämän avulla, mutta ajattelin, että oli bugi :D
Vihdoin ja viimein sain tämän avulla M1A1 Carbinen kultaiselle. Nyt sitten kolmannen aseen kimppuun, vielä kun keksisi että mille. Mediciä pitäisi pelata selvästi enemmän, harmi vain että sen aseet tuntuu kuulapyssiltä :sori:
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 772
Viestejä
5 048 688
Jäsenet
80 970
Uusin jäsen
Aatami Korpi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom