Battlefield V

Olisi mielenkiintoista tietää moni pelaa Acessillä.

Noh, on toi myynnin ero varmaan silti iso vs aiemmat.
Ehkä COD teki kuitenkin aika ison loven, etenkin kun Blackout saa niin paljon kiinnostusta.
 
Olisi mielenkiintoista tietää moni pelaa Acessillä.

Noh, on toi myynnin ero varmaan silti iso vs aiemmat.
Ehkä COD teki kuitenkin aika ison loven, etenkin kun Blackout saa niin paljon kiinnostusta.
Toivottavasti ottaisivat onkeensa seuraavan Battlefieldin kohdalla. Hoidettaisiin markkinointi kunnolla, kuunneltaisiin pelaajien toiveita ja ennen kaikkea julkistettaisiin peli valmiina.
 
Team balance ei kyllä toimi välillä yhtään. Eilen tuli pelattua ehkä nopein frontlines ikinä kun päättyi viidessä minuutissa. Vastapuolella oli lähes kaikki lvl50 ja omalla puolella taisi olla 4, loput jotain 25 ja alle. Ja seuraavassa erässä sama homma, ei mitään muutosta.
Joojoo ei tuo leveli välttämättä kerro pelaajan tasosta mutta tällä kertaa oli aika selkeä ero :D
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tammikuun ekaa pätsiä odotellessa...

Frontlinesiä itsekkin pelannu paljon viime aikoina ja mielestäni Narvikissa se toimii huonoiten, yleensä jämähtää siihen A? ja B? lipuille.
 
syvzV.png
Mitenhän tuota kuvaa tulisi tulkita? Juuri tuo clientin high latency kuvake vilkkuu lähes koko ajan. Pingi pelin sisällä vaihtelee 50 - 80. Onko se nyt sitten korkea viive? Mielestäni kohtalainen. Ei ainakaan pelaamiseen ole hirveästi vaikuttanut. Ja peli ei tunnu lagaavan. Kuvake vilkkuu oli sitten aamu 7 tai yö 4.
Huomaa, etten ole nukkunut hyvin viime yönä. Vastaan nyt itselleni. Latency variation nappula vilkkuu lähes koko aika jos nyt ulkoa muistan. Niin saman näköisiä tuon high latencyn kanssa. Pingi tosiaan vaihtelee 50 - 80. Ilmeisesti liikaa.
 
Kyllä mä veikkaan että se piikkaa jossain korkeammalla, ja siitä tulee toi. High latency kun varmaan tulee jatkuvasta korkeasta.
Tai ehkä 30ms vaihtelu voi myös triggeraa? Ei se liian korkea ole, mutta ehkä tommosestakin seilaamisesta on haittaa.
 
On muuten tuskaista farmata näitä lentokoneita, kuten aikaisemmalla sivulla jo sanoinkin. Onneksi advanced searchilla pystyy etsimään pelkkää Fjell conquestia, BF 109 G-2 ja Spitfire MK VA on saatu vedettyä lvl 3. Kunhan saan näihin spotting camerat niin alkaa se hauskanpito ja ehkä on tiimillekin jotain hyötyä :tup:
 
TTD fixiä ilmeisesti luvassa pian:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Ja sanoo tuossa alempana myös että company coiniin liittyen tulossa jotain uutista pian. Tuosta ollut kova kitinä redditissä.
 
Noni, toivottavasti toimii fixit.
Hienoa.

Harvaa (yhtä) classia pelaavana ei CC asiat kiinnosta. Enkä oikeastaan edes tiedä mistä on kyse tuossa, tai mikä se ongelma on. :D Onko se joku semmonen, et kun on max rank ei enää saa sitä tjsp?
Ei siinä, varmasti iso probleema jos pelaa kaikenlaista ja haluaa unlockaa/konffata aseita laidasta laitaan.
 
Noni, toivottavasti toimii fixit.
Hienoa.

Harvaa (yhtä) classia pelaavana ei CC asiat kiinnosta. Enkä oikeastaan edes tiedä mistä on kyse tuossa, tai mikä se ongelma on. :D Onko se joku semmonen, et kun on max rank ei enää saa sitä tjsp?
Ei siinä, varmasti iso probleema jos pelaa kaikenlaista ja haluaa unlockaa/konffata aseita laidasta laitaan.

Mä pelasin ensin supporttia ja käytännössä vain kahdella aseella.
Sit kyllästyin siihen bipodi touhuun ja siirryin assaultiin. No siellä ei mikään ase tuntunut oikeastaan hyvältä ja järjestäen koitin uutta. Annoin aina mahdollisuuden siihen asti et sai kehitettyä.
Näiden lisäksi pelailin daily assigmenttien vuoksi välillä mediciä ja snipua, joten sieltä muutamia aseita kehittelin pikkuhiljaa.
Sit kun tides of war tarjosi uusia aseita ni toki niitä koittelin nelos levelille kaikkia.
Lopulta halusin medicin viimeisen aseen auki ja koittelin siinä matkalla paria asetta.

Rahat on nyt ollu jo pari viikkoa kokoajan loppu. 2-4 päivää daily assigmentteja, jotta saa aseen kehitettyä edes seuraavalle tasolle.

Enkä ole siis mitenkään järjestelmällisesti yrittänyt mitään aseita kehitellä, vaan se on normi pelaamisen ohessa vain tullut, kun käy todella tylsäksi vetää yhdellä aseella yhdenlaista peliä kokoajan.
Eri luokilla ja etenkin eri aseilla pelityyli on ihan erilainen ja jopa mapit tuntuu tuoreemmilta. Jaksaa pelailla ihan toisella tavalla.
 
Eipä tullut mieleenkään, että noi coinsit vois loppua, kun niitä joku 40-50k oli säästössä. Tuli sitten törsättyä ties mihin tankkiskineihin ja huiveihin. :vihellys:
 
Mä pelasin ensin supporttia ja käytännössä vain kahdella aseella.
Sit kyllästyin siihen bipodi touhuun ja siirryin assaultiin. No siellä ei mikään ase tuntunut oikeastaan hyvältä ja järjestäen koitin uutta. Annoin aina mahdollisuuden siihen asti et sai kehitettyä.
Näiden lisäksi pelailin daily assigmenttien vuoksi välillä mediciä ja snipua, joten sieltä muutamia aseita kehittelin pikkuhiljaa.
Sit kun tides of war tarjosi uusia aseita ni toki niitä koittelin nelos levelille kaikkia.
Lopulta halusin medicin viimeisen aseen auki ja koittelin siinä matkalla paria asetta.

Rahat on nyt ollu jo pari viikkoa kokoajan loppu. 2-4 päivää daily assigmentteja, jotta saa aseen kehitettyä edes seuraavalle tasolle.

Enkä ole siis mitenkään järjestelmällisesti yrittänyt mitään aseita kehitellä, vaan se on normi pelaamisen ohessa vain tullut, kun käy todella tylsäksi vetää yhdellä aseella yhdenlaista peliä kokoajan.
Eri luokilla ja etenkin eri aseilla pelityyli on ihan erilainen ja jopa mapit tuntuu tuoreemmilta. Jaksaa pelailla ihan toisella tavalla.
Niin niin, eli lopulta melko pienellä variaatiolla millä pelaa loppuu CC nopeasti?
No se on kyllä vähän ankeeta. :D
Joo, DICE please fix CC.
 
Niin niin, eli lopulta melko pienellä variaatiolla millä pelaa loppuu CC nopeasti?
No se on kyllä vähän ankeeta. :D
Joo, DICE please fix CC.

Jep,

Eikä mulla ole mikromaksuja vastaan mitään.
Mutta...
1: Kaikki pitäisi saada auki vaikka grindaamalla. Nyt rahantulo loppuu kokonaan käytännössä.
2: Aseiden kehitys pitäis jokatapauksessa pystyä helposti hoitamaan ilman ongelmia. Ei näihin pitäis company coineja käyttää ollenkaan.
 
Tuo cc homma ylipäänsä on vähän sellainen turha asia, mikä siinä BF4 mallissa oli vikana. Jos en nyt aivan väärin muista niin eikö jo hardlinessä pitäny jotakin päivityksiä ostella tjsp? Ykkönen jäi itellä kokonaan kokematta niin siitä en tiedä.
 
Jep,

Eikä mulla ole mikromaksuja vastaan mitään.
Mutta...
1: Kaikki pitäisi saada auki vaikka grindaamalla. Nyt rahantulo loppuu kokonaan käytännössä.
2: Aseiden kehitys pitäis jokatapauksessa pystyä helposti hoitamaan ilman ongelmia. Ei näihin pitäis company coineja käyttää ollenkaan.

1) Tämä on totta ja tietysti huomioiden, että kyseessä ei ole mikään f2p peli niin tuon grindauksen pitäisi olla vielä järjellistä. Eli esim. tällä hetkellä teoriassa pystyy aika varmasti saamaan sen 300CC/päivä päivittäishaasteista ja tämä on ainoa oikeastaan varmempi keino. Muutenhan noita saa vissiin oikeastaan vain leveleistä (ilmeisesti yleisrankin lisäksi myös classin ja aseiden kehityksestä) ja noista omista assignmenteista (aseisiin ja classeihin liittyvät). Mutta jos mennään tuolla 300CC/päivä niin onko kauhean mielekästä, että joku tankkiskini voi maksaa yli 20 000 eli yli 2kk grindauksen.

2) Joo en kyllä ymmärrä miksi ase ja ajoneuvopäivitykset pitää ensin ansaita pelaamalla ja sitten vielä ostaa. Aika itsestäänselvää, että näistä vain toisen pitäisi riittää. Puolestani voisi olla vaikka niin, että nuo saisi joko suoraan pelaamalla (BF4 tyyliin) tai halutessaan voi ostaa heti CC:llä päivitykset (BF1 varianttityyliin). Ei siis haittaisi vaikka olisi molemmat vaihtoehdot mutta vain toisen tekeminen pitäisi riittää. Eli aseissa voisi vaikka ostaa jo level 0 tasolla kaikki neljä päivitystä tai vaihtoehtoisesti grindata ja avata ilmaiseksi ne päivitykset (ja säästää CC:t kosmetiikkaan).

Ja itselläni on tällä hetkellä varmaan jotain 15 CC jäljellä, kun tosiaan koitan kehitellä vähän kaikkia aseita ja ajoneuvoja. Aseista mediciltä ja supportilta olen päivittänyt kaikki maksimiin, assaultilta puuttuu 1 ja reconilta varmaan puolet. Ajoneuvoista olen varmaan kehittänyt vasta 2 lentokonetta ja 4 tankkia eli reilusti alle puolet kokonaismäärästä. CC:t on mennyt puhtaasti päivityksiin ja mihinkään muualle en ole käyttänyt. En ymmärrä miten tätä CC ongelmaa ei ajateltu jo ennen julkaisua. Vähän samaa luokkaa kuin level 50 cappi, jonka saavuttaa loppupeleissä aika nopeasti.
 
Viimeksi muokattu:
Tosiaan pitäisi saada kehitettyä aseita ns. normaalilla tyylillä eli tapoilla/pisteillä ja nuo company coinsit tuhlattaisiin vain skineihin.
 
Onko kellään muulla ollu ongelmaa ton Originin softan kans? on vitun hienoo ku näkyy vaan pelkkä valkonen ruutu ku avaa originin.
 
Toivottavasti tiimien balanssin muistavat myös korjata. Mahdollisesti ainoa syy minkä takia poistun serveriltä on vääntää jotain 27vs13 peliä 5 minuutin ajan eikä uusia pelaajia tunnu liittyvän mukaan.

Tässä pelissä on tullut poikkeuksellisen paljon vastaan sellaisia servun täysiä kuolemia kartan vaihtumisen jälkeen. Eli käy juuri tuota kuvailemaasi, puolet jengistä lopettaa, pelistä tulee epätasainen ja sitten pikkuhiljaa loputkin lähtevät. Tuo pelin auto-balance, jos sellaista edes on, on kyllä täysi susi. Ei osaa tasoittaa noita tiimejä taidollisesti tai edes lukumäärällisesti. Eikä se kyllä osaa sekoittaa tiimejä vaikka toinen tiimi murskaisi toisen totaalisesti. Aika monesti käy niin, että se toinen tiimi jatkaa sitä selkeää voittokulkuaan monta rundia putkeen. Ei ole kauhean mielekästä pelata peliä, jossa jo rundin ensiminuuttien jälkeen pystyy toteamaan toisen tiimin dominoivan peliä.
 
Illallahan noi serverit alkaa tyhjentyä kun pelaajamäärä on vähenemään päin. Tuo näkyy myös siinä, että server browserissa näkyy paljon servereitä, jossa pari slottia vapaana esim. 62/64 ja pääsee heti pelaamaan. Päiväsaikaan vain 64/64 servuja ja joutuu lähes aina odottelemaan jonossa.

Itse en ole huomannut mitään servereiden tyhjentymisiä muuta kuin sopivaan vuorokauden aikaan.
 
Tästä balancesta kun nyt puhutaan, niin ymmärtääköhän tää peli jakaa squadeja eri puolille jos porukka joinaa peliin vaikka neljän ryhmässä?

Tai kun välillä kattoo, että vastapuolella pelaa 3 eri klaania täysillä squadeilla ja sit omalla puolella on vaan urpoja. Tietää jos suoraan pelkästään scorelistaa kattomalla, että turpaan tuli.

Ja jos se on jotenkin ylitsepääsemättömän hankalaa jakaa squadeja joinatessa, niin voisko sitä jakoa tehä niin, että kun peliin on joinannu kaikki pelaajat ja peli ei oo alkanu vielä, ni se jakais ne ryhmässä joinanneet uudestaan ennen peliä?
 
En kyllä tajua joitakin. Puolustajana olin laittanu ap-miinan ja yks sankari kävelee siihen ja itkee kämppimisestä ja ap-miinan käytöstä. Harvemmin sitä puolustaessa juostaan kuin päättömät kanat ja eiköhän ton miinan nimiki pitäis tarkottaa jotaki. Oli sillä ihan okei k/d ratio mediccinä mutta silti.
 
En kyllä tajua joitakin. Puolustajana olin laittanu ap-miinan ja yks sankari kävelee siihen ja itkee kämppimisestä ja ap-miinan käytöstä. Harvemmin sitä puolustaessa juostaan kuin päättömät kanat ja eiköhän ton miinan nimiki pitäis tarkottaa jotaki. Oli sillä ihan okei k/d ratio mediccinä mutta silti.
Nuo on hauskoja. Itsekin olen saanut kämpperin syytökset niskaan kun olen Conquestissa istunut talon nurkassa ja vallannut samalla lippua :D
 
On kyllä äärettömän turhauttavaa pelata conquestia squad leaderina tuntemattomien kanssa.

Kattoo kartasta että vaikka että C:tä viedään ja tiedän, että viholliset lähtee siitä F:lle ja sit laittan orderin F:lle, että squadi tajuais mennä ottaa ne vastaan sinne F:lle, mutta ei. Siellä ne palikat juoksee muiden mukana jossain D:llä ja jatkuvasti väärässä paikassa.

Sit viholliset on saanu F:n ja laitan orderin G:lle, koska tiedän että viholliset menee seuraavaks sinne ni omat on taas jossain ihan muualla.

Sit vasta se squadi pääsee vaikka G:lle kun se iso lammaslauma pääsee ryhmänä sinne.

Parasta on kattoa kartasta kun omat juoksee yhdessä lammaslaumassa valtaamassa yhden alueen kerrallaan ja vihollisilla kaikki muut paikat ja just vallattu paikka menetetään heti kun omat lähtee ryhmänä seuraavalle.
En oo koskaan nähny sellasen taktiikan voittavan, mutta silti se on joidenkin mielestä paras tapa edetä.
 
Tässä tosiaan anti-cheatin parasta antia. En voi käsittää että tyyppi ei ole saanu 60 pelitunnin aikana bannejä.

Screenshot_1.png


3470 osumalla jätkä on onnistunut saamaan 3367 tappoa. Eli tyyppi tappaa ~yhellä panoksella jokaisen. Sattumoisin vain yksi headshot ja tarkkuus huimat 12% :D
Muillakin aseilla sama homma.

Ei luulis olevan vaikeeta ohjelmoida jotain bottia käymään statseja läpi ja antais suoraa bannit näin selville tapauksille.

Jaglag's Weapon Stats - Battlefield Tracker
 
Pitäisi varmaan ruveta itselläkin nauhoittamaan hakkereiden pelejä, ei tämä vaikuta muuten siistiytyvän. Äsken taas mukava aimbot, Lewis Gunilla sahasi Fjellissä päitä poikki. Battlefieldtrackerin Battle Reportit näköjään päivittyy sen verran hitaasti eli vielä tuota kyseistä matsia ei löydy, statsit taisi olla kuitenkin jotain 50-0 ja lopulta voitettiin tuon vuoksi jotain 500-0. Yllättäen tuo quittasi heti pelin jälkeen.

thomger1990's Overview Stats - Battlefield Tracker
 
Mistähän johtuu ettei tuo löydä meikäläisen stätsejä.

Väittää etten muka olisi lainkaan pelannut tuota.
 
In 1 life, kill 10 enemies in objective areas while hip Firing
In 1 round, kill 20 enemies in objective areas while hip Firing


Kumman tuossa täytyy olla objectivella, minun vai vihollisten?
 
Missä BfV jengi oikein hengaa? Facen suomi sivuilla 1 postaus marraskuulta, Discordissa kans joskus marraskuussa keskusteltu viimeksi. Olenko väärillä kanavilla? Olen siis todella aloittelia koko Bf maailmassa, mutta tästä V:stä olen jopa jonkin verran nauttinut ( vaikka pannuun tulleekin koko ajan). Ois varmaan mukavampi opetella porukassa (edes joku tietäisi mitä pitäisi tehdä).
 
Tässä tosiaan anti-cheatin parasta antia. En voi käsittää että tyyppi ei ole saanu 60 pelitunnin aikana bannejä.

Screenshot_1.png


3470 osumalla jätkä on onnistunut saamaan 3367 tappoa. Eli tyyppi tappaa ~yhellä panoksella jokaisen. Sattumoisin vain yksi headshot ja tarkkuus huimat 12% :D
Muillakin aseilla sama homma.

Ei luulis olevan vaikeeta ohjelmoida jotain bottia käymään statseja läpi ja antais suoraa bannit näin selville tapauksille.

Jaglag's Weapon Stats - Battlefield Tracker
Mites toi tarkkuus on mahdollista olla 12% jos melkeimpä jokaisella laukauksella vihu kuolee? Vai tarkoittaako tuo tarkkuus sitä, että 100% on pää? Eli ammuttu raajoihin ja kuitenkin laakista henki pois?
 
Mites toi tarkkuus on mahdollista olla 12% jos melkeimpä jokaisella laukauksella vihu kuolee? Vai tarkoittaako tuo tarkkuus sitä, että 100% on pää? Eli ammuttu raajoihin ja kuitenkin laakista henki pois?

Siis tarkkuushan on yksinkertaisesti vain "vihuun osutut osumat / ammutut laukaukset". Eihän se tarkkuus liity mitenkään vihun tappamiseen. Sillä ei ole väliä mihin kohtaan vihussa osuu.
 
Onkohan tuossa yritetty jotenkin harhauttaa ihmisiä tai järjestelmää ampumalla ilmaan kymmeniä tuhansia kuteja ja sitten vedetty se yli 3000 headshottia (1 osuma per ~1 tappo noin).
 
Onkohan tuossa yritetty jotenkin harhauttaa ihmisiä tai järjestelmää ampumalla ilmaan kymmeniä tuhansia kuteja ja sitten vedetty se yli 3000 headshottia (1 osuma per ~1 tappo noin).
Tai sit on alkuun pelattu ilman huijauksia ja turhauduttu kun ei osu mihkään. :D
 
Mistä moinen herja johtuu tietyillä aseilla?

"The class you have selected is violating the server rules"
 
Nuo Retail-myyntiluvut on olleet esillä jo useampaan kertaan. Hardlinen aikaan ei ollut Origin subscription palvelua olemassa ja myynti on jatkuvasti mennyt enemmän nettiostojen puolelle, joten kivijalkakaupan myyntilukemat ei ole enää vertailukelpoisia ilman kokonaismyyntilukemia.

Edit. Pitäisi sanoa ettei myyntejä enää pysty järkevästi vertailemaan Originin palvelun takia. Pelaajamäärät enää mistä pystyy näkemään pelin suosion tai myynnin. Joka tapauksessa Retail on laskussa.
 
Viimeksi muokattu:
Eli nuo luvut on fyysiset kopiot?
Oletettavasti kun PC:llä 36,925 kappaletta eli 3% tuosta luvusta.

Tuntuu tosiaan hieman turhalta statistiikalta nykyaikana, ja vieläkin vääristyneempi jos sitä lähdetään vertaamaan tuonne jopa vuoteen 2008 asti kuten uutisessa tehdään.

Ehkä parempi on käydä katsomassa miten vertaa muihin peleihin samana vuonna. Toki BFV myyntidataa on vasta kahdelta viikolta.
Kun katsotaan tuota vuositasoa, niin BFV myyntiä 2 viikon ajalta ja 2 miljoona kopiota + PC kilkkeet.
BO4 joka oli kyllä todella kovan hypen takana on 8 viikon datan perusteella myynyt n. 11 miljoonaa kopiota + PC:t päälle.

Ei kai tuota voi huonoksi myynniksi haukkua, kun muistaa vielä pelien kohdalla katsoa monelta viikolta tuota dataa on.
Global Yearly Video Game Chart, Week Ending 11th Jul 1975 - VGChartz
 
Mites toi tarkkuus on mahdollista olla 12% jos melkeimpä jokaisella laukauksella vihu kuolee? Vai tarkoittaako tuo tarkkuus sitä, että 100% on pää? Eli ammuttu raajoihin ja kuitenkin laakista henki pois?
Eihän tuo STG muutenkaan tapa yhdestä headshotista? Aika tuuri kyllä käynyt, jos joku on jo valmiiksi pehmittänyt yli 3000 vastustajaa, että on saanut laakilla tapettua. :D

Omituisia statseja kyllä. En kyllä menis toisaalta vannomaan että tuo BF Tracker näyttäisi aina ihan 100% oikein. Itelläkin leveli jostain syystä oli pielessä aika pitkään, ja asestatseissakin oli alkuun jotain outoa.
 
Tässä tosiaan anti-cheatin parasta antia. En voi käsittää että tyyppi ei ole saanu 60 pelitunnin aikana bannejä.

Screenshot_1.png


3470 osumalla jätkä on onnistunut saamaan 3367 tappoa. Eli tyyppi tappaa ~yhellä panoksella jokaisen. Sattumoisin vain yksi headshot ja tarkkuus huimat 12% :D
Muillakin aseilla sama homma.

Ei luulis olevan vaikeeta ohjelmoida jotain bottia käymään statseja läpi ja antais suoraa bannit näin selville tapauksille.

Jaglag's Weapon Stats - Battlefield Tracker
Tuossahan on varmaan laitettu aimbotti osumaan vaikka niskaan, taitaa tappaa varmemmin kuin headshot ja ei rekisteröi sitä headshotiksi ettei niin helposti narahtaisi. Melkein väitän ettei suurin osa sheattereistä käytä headshot aimbottia ja pelaavat siten että näyttää legitiltä. Wallhack päällä että näkee missä vihut ja ilman aimbottia tapot normaalisti niin pysyy statsit normaalimpina noiden ammuttujen laukausten - tappojen välillä yms. Itse joskus bfbc2 aikoihin kokeilin yhtä cheattiä kuukauden ja kun pelas noin niin ei mitään epäilyjä cheteistä ollut. Hyvin huomas muut cheatterit (joita oli yllättävän paljon) kun vähän seuraili niitten liikkeitä, siis nämät juuri jotka ei selkeesti aimbotti päällä vaan räimineet
 
Onkohan tuossa yritetty jotenkin harhauttaa ihmisiä tai järjestelmää ampumalla ilmaan kymmeniä tuhansia kuteja ja sitten vedetty se yli 3000 headshottia (1 osuma per ~1 tappo noin).
Kyseisellä pelaajalla ei ollut aimbottia mun mielestä, vaan pelkkä damage hack. Varmaan yksi helpoiten tunnistettavista cheateistä, koska sen vaikutukset näkyvät helposti statseista. Ainakin jos jokainen panos tekee 100 damagea :D. Assaultin aseet eivät tapa yhdestä päähän.

Eihän tuo STG muutenkaan tapa yhdestä headshotista? Aika tuuri kyllä käynyt, jos joku on jo valmiiksi pehmittänyt yli 3000 vastustajaa, että on saanut laakilla tapettua. :D

Omituisia statseja kyllä. En kyllä menis toisaalta vannomaan että tuo BF Tracker näyttäisi aina ihan 100% oikein. Itelläkin leveli jostain syystä oli pielessä aika pitkään, ja asestatseissakin oli alkuun jotain outoa.
Video kertonee tarpeeksi.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Kymmenisen tuntia pelaamista takana ja en käsitä miten tää voi olla näin raskaan tuntuinen verrattuna vaikkapa edelliseen, Battlefield 1. Vai onko aika jo ajanut ohi tästä setistä, E3 1231 v3 @ 3.40GHz, GTX 970 4gb ja 8gb ram vaikka BF1 pystyi tykittelemään sulavasti lähes täysillä asetuksilla. BFV jos pelaan texture quality ja filtering pelkästään mediumilla ja muut lowlla peli pyörii OK mutta silti jatkuvasti havaittavissa sitä "strutterointia" (En ole varma näistä termeistä) mutta peli tuntuu nykivän vaikka FPS pysyttelee 100 tuntumassa. Lähitaisteluissa jos joukkoon tulee räjähdystä, lentävä puu tai vastaavaa menee homma ihan diashowksi ja esim kaksinkamppailuissa läheltä ei mitään mahdollisuutta voittaa. Onko vika jossain muualla vai puhtaasti pelin raskaudessa? En olisi ikinä uskonut moiseen eroon BF1, syö ihan vitusti.
 
Omituisia statseja kyllä. En kyllä menis toisaalta vannomaan että tuo BF Tracker näyttäisi aina ihan 100% oikein. Itelläkin leveli jostain syystä oli pielessä aika pitkään, ja asestatseissakin oli alkuun jotain outoa.

Joo ei kyllä tosiaan trackkaa, esim. itselläni ajoneuvojen statsit ihan pielessä: JezzeFIN's Vehicle Stats - Battlefield Tracker
Vaikka onhan tuo Valentine MK VIII:n 59 kills/min ihan vakuuttavan näköinen, ei siinä. :D

Ja esim. haulikot trackaa vähän oudosti, kun kaikilla niillä mulla näyttäisi olevan yli 100% tarkkuus. Varmaankin laskee osumatarkkuuden noissa niiden osuneiden haulien mukaan, jolloin yhdellä ampumisella voi saada monta osumaa.
 
Ja esim. haulikot trackaa vähän oudosti, kun kaikilla niillä mulla näyttäisi olevan yli 100% tarkkuus. Varmaankin laskee osumatarkkuuden noissa niiden osuneiden haulien mukaan, jolloin yhdellä ampumisella voi saada monta osumaa.
BF4:ssa ihan itse Battlelog trackaa haulikot noin, eli taitaa tosiaan olla haulien mukaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 628
Viestejä
5 046 761
Jäsenet
80 967
Uusin jäsen
Samppa__

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom