Battlefield V

Tuli tässä scoutin aseita avatessa mieleen että mikä tarkotus noilla itselataavilla tässä on? Ei niillä mitään lähitaisteluakaan voi harrastaa kun on vain se 5 panosta ja tappamiseen tarvitsee sen 2 osumaa ellei sitten ole valmiiksi ottanu vahinkoa.
Noh, ainakin ymmärrän sen miksi kukaan muu ei ole noita näyttänyt käyttävän :D
 
Tuli tässä scoutin aseita avatessa mieleen että mikä tarkotus noilla itselataavilla tässä on? Ei niillä mitään lähitaisteluakaan voi harrastaa kun on vain se 5 panosta ja tappamiseen tarvitsee sen 2 osumaa ellei sitten ole valmiiksi ottanu vahinkoa.
Noh, ainakin ymmärrän sen miksi kukaan muu ei ole noita näyttänyt käyttävän :D
Nuo voidaankin jakaa kahteen osaan. IMO Model 8 ja RSC ovat pelin huonoimpia aseita. Vaativat pitemmillä matkoilla 3 osumaa kehoon, joka on liikaa.
ZH-29 ja etenkin selbstlader 1906 ovat oikeasti ihan hyviä aseita, koska 2 osumaa tappaa joka matkalle.

Mulla Selbstlader 1906 on 1,76 kpm ja 48% tarkkuus. Verrattuna esim. Gewehr M95/30, jonka kpm on vain 1,2 ja tarkkuus 48%.

Omaan pelityyliin itselataavat ovat huomattavasti tehokkaampia tappamisessa, mutta bolt sniput ovat hauskempia käyttää. Bolt action snipu on omasta mielestä kohtalaisen turha jos ei osu päähän, koska itselataavilla on nopeampi ampua kaksi osumaa.
 
Nuo voidaankin jakaa kahteen osaan. IMO Model 8 ja RSC ovat pelin huonoimpia aseita. Vaativat pitemmillä matkoilla 3 osumaa kehoon, joka on liikaa.
ZH-29 ja etenkin selbstlader 1906 ovat oikeasti ihan hyviä aseita, koska 2 osumaa tappaa joka matkalle.

Mulla Selbstlader 1906 on 1,76 kpm ja 48% tarkkuus. Verrattuna esim. Gewehr M95/30, jonka kpm on vain 1,2 ja tarkkuus 48%.

Omaan pelityyliin itselataavat ovat huomattavasti tehokkaampia tappamisessa, mutta bolt sniput ovat hauskempia käyttää. Bolt action snipu on omasta mielestä kohtalaisen turha jos ei osu päähän, koska itselataavilla on nopeampi ampua kaksi osumaa.
Juuri näin, jos saa yhden osuman niin nopeasti napauttaa perään toisenkin ennen kuin vihu ehtii reagoida. Lisäksi noilla on helpompi osua liikkuvaan vihuun.

Itelläkin on Selbstladerin (sekä ZH:n) ja Gewehr M95/30 tarkkuudet aika samat 46% molemmilla, mutta ensin mainitun kpm on tuplat Gewehr 95 nähden. Oon aina näissä tykännyt noista itselataavista kivääreistä. Assaultilla myös Gewehr 43 käytetyin ase.
 
Kymmenisen tuntia pelaamista takana ja en käsitä miten tää voi olla näin raskaan tuntuinen verrattuna vaikkapa edelliseen, Battlefield 1. Vai onko aika jo ajanut ohi tästä setistä, E3 1231 v3 @ 3.40GHz, GTX 970 4gb ja 8gb ram vaikka BF1 pystyi tykittelemään sulavasti lähes täysillä asetuksilla. BFV jos pelaan texture quality ja filtering pelkästään mediumilla ja muut lowlla peli pyörii OK mutta silti jatkuvasti havaittavissa sitä "strutterointia" (En ole varma näistä termeistä) mutta peli tuntuu nykivän vaikka FPS pysyttelee 100 tuntumassa. Lähitaisteluissa jos joukkoon tulee räjähdystä, lentävä puu tai vastaavaa menee homma ihan diashowksi ja esim kaksinkamppailuissa läheltä ei mitään mahdollisuutta voittaa. Onko vika jossain muualla vai puhtaasti pelin raskaudessa? En olisi ikinä uskonut moiseen eroon BF1, syö ihan vitusti.

Et oo ainoa, joka on huomannu ihan saman. Tosin tunteja on jo aika paljon enemmän, mutta varsinaisia korjauksia löytäny sitäkin vähemmän. Parannusta sai lähinnä muuttamalla konsolissa montako framea esi renderöidään. Sen jälkeen 140 framea näytöllä ei ole tuntunut ja näyttänyt ihan niin paljoa samalta kun 20 huonolla frame pacingilla. Ei sitä sulavaksi voi silti sanoa ja tuunauksesta huolimatta jotkut kentät tökkii enemmän vähemmän. Mitä foorumeja on lukenu, niin joillakin tämä ei vaan toimi sulavasti riippumatta siitä mikä kokoonpano on.
 
BF1 tuli käytettyä tuota RSC hardcoressa Medicillä, sillä se tappoi tiettyyn etäisyyteen asti yhdestä osumasta :eek:
 
BF1 tuli käytettyä tuota RSC hardcoressa Medicillä, sillä se tappoi tiettyyn etäisyyteen asti yhdestä osumasta :eek:
Tässä vähän harmittaa just se, ettei medicillä oo yhtään kivääriä. Ei noilla SMG:illa jaksa kauaa.

Mitä mieltä porukka tosta ag m/42:sta? Aika äkkiä vaihdoin pois kun ei sopinu käteen, mutta jotkut tolla näyttää pelaavan. Uus mahdollisuus vai ei?
 
Et oo ainoa, joka on huomannu ihan saman. Tosin tunteja on jo aika paljon enemmän, mutta varsinaisia korjauksia löytäny sitäkin vähemmän. Parannusta sai lähinnä muuttamalla konsolissa montako framea esi renderöidään. Sen jälkeen 140 framea näytöllä ei ole tuntunut ja näyttänyt ihan niin paljoa samalta kun 20 huonolla frame pacingilla. Ei sitä sulavaksi voi silti sanoa ja tuunauksesta huolimatta jotkut kentät tökkii enemmän vähemmän. Mitä foorumeja on lukenu, niin joillakin tämä ei vaan toimi sulavasti riippumatta siitä mikä kokoonpano on.
Otan ihan kaiket neuvot vastaan mitä parempaan pelikokemukseen on mahdollista käyttää. Kehtaatteko heittää komennot yms.
 
Tuli ostettua käytettynä kone jossa ryzen 1600 16gb ddr4 2666mhz ja gtx 1060 mutta peli tökkii ja pahasti peli kyllä asenettu vanhalle sampan 1TB hdd:lle mut vaikuttaako se vai mitä kannattaa tehdä? toiselle foorumilla ehdottivat prossun vaihtoa 2700:seen. Mutta kumpi päivitykseen prossu vai näyttis?
 
Ryzenistä en osaa sanoa mutta itselläni ainakin 1060 oc 6gb pyöritti suht kevyesti. Prossuna vakio i7 3770k.
 
Mitä mieltä porukka tosta ag m/42:sta? Aika äkkiä vaihdoin pois kun ei sopinu käteen, mutta jotkut tolla näyttää pelaavan. Uus mahdollisuus vai ei?
Ei ollut omastakaan mielestä kovin kummoinen. M1A1 on tosi samanlainen, mutta siinä on isompi lipas.

Tuli ostettua käytettynä kone jossa ryzen 1600 16gb ddr4 2666mhz ja gtx 1060 mutta peli tökkii ja pahasti peli kyllä asenettu vanhalle sampan 1TB hdd:lle mut vaikuttaako se vai mitä kannattaa tehdä? toiselle foorumilla ehdottivat prossun vaihtoa 2700:seen. Mutta kumpi päivitykseen prossu vai näyttis?

Otan ihan kaiket neuvot vastaan mitä parempaan pelikokemukseen on mahdollista käyttää. Kehtaatteko heittää komennot yms.
Erilaisia asetuksia kannattaa kokeilla. Etenkin DX11/12 ja future frame rendering on/off. Bäfät ovat aika raskaita prossulle.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Nää hyvät. Näillä pyörii just just mun koneella.
 
Nää hyvät. Näillä pyörii just just mun koneella.
Muistaakseni Moksu-FIN tai joku muu aiemmin pisti tähän ketjuun demoa kuinka mesh quality low antaa paremman näkyvyyden kuin esim. ultra, koska se jättää piirtämättä laatikoita ym. näköesteitä lyhyemmällä etäisyydellä. Itse pitänyt tuota lowlla nyt sitten ja aina välillä tulee se hölmö tilanne, että näen vihun ja kun tähtään sinne niin ne laatikot ilmestyvätkin eteen koska zoomatessa myös draw distance -tilanne muuttuu.

Saatanan typerä systeemi joka pitäisi korjata ASAP samoin kuin foliage. Veikkaan tosin etteivät korjaa ikinä.
 
eli kannataako päivittää vai ei? 2700 ryzenin vois tohon iskee mutku nii ristiriitasta et näyttis vai prossu. Vai voiko se johtuu kovostakin toi lagi?
 
eli kannataako päivittää vai ei? 2700 ryzenin vois tohon iskee mutku nii ristiriitasta et näyttis vai prossu. Vai voiko se johtuu kovostakin toi lagi?
Jos 1080p 60hz näyttö, niin näyttiksen pitäis riittää hyvin.

Jos tasaisesti korkea resoluutio ja matala fps niin ongelmana varmaan näyttis. Muuten luultavasti myy systeemi.
 
144hz asus näyttö. Eli onko nyt sitten näyttis vaihtoon?
Tai asetuksia alas.

Scaling.png



Prossu&muistit ei ole erityisen vahvat, joten en tiedä onko kamalasti järkeä pelkkää näyttistä päivittää. Jos peli stutteroi eli tökkii ja pätkii niin ehkäpä prossu/muistit rajoittaa menoa.
 
Tai asetuksia alas.

Scaling.png



Prossu&muistit ei ole erityisen vahvat, joten en tiedä onko kamalasti järkeä pelkkää näyttistä päivittää. Jos peli stutteroi eli tökkii ja pätkii niin ehkäpä prossu/muistit rajoittaa menoa.

Onko järkeä sitten vaihtaa prossu ja muistit tekeekö paremmaksi? muut pelit kyllä pyörii kuin unelma esim black ops 4 voiko muistit ratkaista nuin paljon?
 
Mihinkäs nuo konffit lykätään tässä? Viimeksi joskus bf3 aikana säätänyt ja nyt ei kyllä googlaamallakaan osunut heti silmään.

E: Asia kunnossa.
 
Otan ihan kaiket neuvot vastaan mitä parempaan pelikokemukseen on mahdollista käyttää. Kehtaatteko heittää komennot yms.

RenderDevice.RenderAheadLimit 2 oli millä oletuksen [1] sijaan peli vähän paremmin pyki. Konsoliin siis tuo heittää ja jos se toimii, niin pysyvä tallennus pelin hakemistoon user.cfg tiedostoon.
 
Kokeillaan vaihtaa nuo muistit nyt ensin ja sit jos tökkii niin näyttis kun en kaikilla herkuilla edes pelaa :)


Edit: tollanen kitti lähti tiluuseen Kingston 16GB (2 x 8GB) HyperX Fury, DDR4 3200MHz, CL18, 1.2V, musta - 159,00€


Palj
Kannattaa koittaa dx11 asetuksella. Mulla on ryzen 1600 ja vega56. Peli on diashowta, vaikka olis low grafiikat dx12 asetuksella. Erikoista on että vaikka fps on yli 100, niin kokemus on kuin fps olisi 10. Dx11 päällä peli on täysin sulava, mutta fps kärsii tuosta ikävästi.
 
Ne asetukset tosiaan kandee käydä kunnolla läpi ennenkuin osia ostelee. se DX11/DX12 ja Future frame rendering jne.

Ei noi muistit välttämättä kovin suurta eroa tee. Itse lähinnä arvailen kun ei kokemusta vastaavasta koneesta.
 
Tuli ostettua käytettynä kone jossa ryzen 1600 16gb ddr4 2666mhz ja gtx 1060 mutta peli tökkii ja pahasti peli kyllä asenettu vanhalle sampan 1TB hdd:lle mut vaikuttaako se vai mitä kannattaa tehdä? toiselle foorumilla ehdottivat prossun vaihtoa 2700:seen. Mutta kumpi päivitykseen prossu vai näyttis?

Itsellä sama setti (paitsi muistit 3000 ja prossu R3 1200X kellotettuna 4Ghz) Mediumina pelaan ja FPS 80-144 DX10, voin laittaa muutkin conffit jos tarvitset.

Tosin tilasin eilen Ryzen5 2600, että ens viikolla selviää miten prossu vaikuttaa tässä kokoon panossa.
Tuossa vielä linkki jossa on ihan hyviä neuvoja, miinus puolena on, että tämä jamppa ei kerro mitä noi sen tekemät muutokset oikeasti tekevät.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Onkohan muilla ollu vastaavaa ongelmaa, jos näyttö 100Hz niin ei mee kirveelläkään full screeniin, 60Hz niin toimii ok??

Edit: Kaikki muut pelit toimii ihan normaalisti full screen ja näyttö kellotettuna 100Hz, paitsi nuo vitun Pällifieldit...argh. :mad:

Edit 2: Nyt lähti toimimaan kun laitto pikakuvakkeen ominaisuuksista ruksin "disable fullscreen optimizations" kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:
BC2 oli toimiva, edistyksellinen, tunnelmallinen, audiovisuaalisesti upea, tasapainoinen, tiimityötä painottava ja ennen kaikkea hauska. Päättömästä Conquest-juoksentelusta en ole koskaan pitänyt, mutta BC2:ssa sekään ei liiemmin ahdistanut, mutta eniten pidin silti siinäkin mainiosta Rush-pelimuodosta. Suurin valitus tulee kehnosta hitregistä ja snipereista jotka ovat syöpää jokaisessa pelissä, mutta jostain syystä niitä pitää silti roikottaa mukana.

BF3 ja BF4 jatkoivat suoraan siitä mihin BC2 jäi, mutta hauskuus jäi matkasta ja samoin kasa ominaisuuksia. Dynaamisesti hajoavan maaston tilalle tuli jotain helkutin skriptattua Levolution-pasketta jne. Conquestiakin painotettiin enemmän ja se varmaan oli joidenkin mieleen, mutta ei minun.

Ei ole hirveästi noiden viimeisimpien tuotosten jälkeen luottoa DICEn/EA:n tekemisiin, mutta toivotaan parasta.
BC2:ssa sniputtajia oli kuitenkin rajattu määrä. Muistaakseni 2 per tiimi korkeintaan ja se oli hyvä juttu. Itse aiankin mustan BC2:sen olevan se ensimmäinen nettiräiskintä mikä vei tunteja vuorokaudesta kiitettävään tahtiin. Kentätä oli timanttia ja onnistumisen rimu rajaton kun joskus sattu porukkaan oikeen hyvä balanssi ja homma rokkas hienosti. Vieläkin tekis mieli kokeilla mutta muut pelit vievät aikaa liikaa ja uskallusta ei ole enää...BC3:nen voidaan jo etukäteen julistaa paskakasaksi koska nämä viimeisimmät BF:t ovat olleet ihan hirveää kuraa laitaa lukien. Jokainen on tullut hommattua mutta peliajat ovat jääneet muutamaan tuntiin per peli. Ei maistu se säheltäminen yhtään...
 
Battlefieldejä tullu pelattua vuodesta 08 ja aina CONQUESTIA pelimuotona
Tänään kokeilin BFV:a Breakthrough pelimuotoa ja todella positiivinen kokemus ja vastaanotto oli, erät oli mukavan nopeatempoisia ja rajuja. Rotterdamin willemsbridgen pisteellä oli erikoisen kovat yhteyden otot.:D
 
Onko muilla ollut Ongelmia kaatuilun kanssa, välillä peli toimii ihan normaalista että pystyy kavereiden kanssa monta tuntia pelaamaan. Sitten seuraavana päivänä kaatuilee 1-3 minuutin päästä kun servulle on connectannut ja mitään kaatumis ilmoitusta ei ole kertaakaan tullut. Muistaakseni BF1 teki jo samaa. Muut pelit ovat toimineet normaalisti.
 
Tuli ostettua käytettynä kone jossa ryzen 1600 16gb ddr4 2666mhz ja gtx 1060 mutta peli tökkii ja pahasti peli kyllä asenettu vanhalle sampan 1TB hdd:lle mut vaikuttaako se vai mitä kannattaa tehdä? toiselle foorumilla ehdottivat prossun vaihtoa 2700:seen. Mutta kumpi päivitykseen prossu vai näyttis?

Ryzenit tykkää nopeasta muistista. Koita jos muistit kulkee korkeammilla taajuuksilla tai kiristä latensseja.
1060 kannattaa myös ottaa kaikki kellot irti mitä saa, varsinkin muisteista.
 
Onko muilla ollut Ongelmia kaatuilun kanssa, välillä peli toimii ihan normaalista että pystyy kavereiden kanssa monta tuntia pelaamaan. Sitten seuraavana päivänä kaatuilee 1-3 minuutin päästä kun servulle on connectannut ja mitään kaatumis ilmoitusta ei ole kertaakaan tullut. Muistaakseni BF1 teki jo samaa. Muut pelit ovat toimineet normaalisti.

Aina kun ehdin pelaamaan niin yleensä kaatuu kerran. Useimmiten tapahtuu jos / kun menee muuttelemaan aseen päivityksiä kesken pelin, mutta nyt tuota on tapahtunut ihan heti aloittaessa menuissakin. Tämän jälkeen toisella käynnistyksellä ei ole kaatunut muistaakseni kertaakaan ja parinkin tunnin sessiot kestänyt eli ei liene rautaongelmaa.
 
Onko muilla ollut Ongelmia kaatuilun kanssa, välillä peli toimii ihan normaalista että pystyy kavereiden kanssa monta tuntia pelaamaan. Sitten seuraavana päivänä kaatuilee 1-3 minuutin päästä kun servulle on connectannut ja mitään kaatumis ilmoitusta ei ole kertaakaan tullut. Muistaakseni BF1 teki jo samaa. Muut pelit ovat toimineet normaalisti.
Itellä ei oo vielä kertaakaan kaatunut.
 
Oletko kellottanut konetta tms...itselläni jos nostaa kellot yli 4.5ghz niin antaa muutaman minuutin olla valikoissa ja kaatuu sitten työpöydälle.
 
Kuinka päin helvettiä aloituspawnit voi Aerodromen dominationissa olla? Brittispawni A-halliin ja munaravia ulos kohti B-lippua vuorten puolelta, niin ulkopuolella on Mg-42 Bipodilla jo viritelty odottamaan. Saksalaiset spawnaa kuitenkin juurikin toiselle puolelle. Komeesti ehti 10 sekunissa tuohon.
 
Suomi KP oli ilo hankkia kullalle, siitä suositus. Ja toinen suositus Geherw 1-5 koska se nerfataan, nyt saisi helposti kullalle.
On nuo medicin aseet ihan käyttökelpoisia. Sten, Suomi KP, MP40 ja MP28 tällä hetkellä kultaisena mediciltä. Hyvin toimii.
Suomi-KP mastery VI assigment olisi edessä. Onko suositella karttaa/pelimuotoa, että missä kannattaisi vetää? Kumman tuossa pitää olla nyt objectivella; minun, vihollisen vai molempien?
 
Tuli ostettua käytettynä kone jossa ryzen 1600 16gb ddr4 2666mhz ja gtx 1060 mutta peli tökkii ja pahasti peli kyllä asenettu vanhalle sampan 1TB hdd:lle mut vaikuttaako se vai mitä kannattaa tehdä? toiselle foorumilla ehdottivat prossun vaihtoa 2700:seen. Mutta kumpi päivitykseen prossu vai näyttis?

Ryzenit tykkää nopeasta muistista. Koita jos muistit kulkee korkeammilla taajuuksilla tai kiristä latensseja.
1060 kannattaa myös ottaa kaikki kellot irti mitä saa, varsinkin muisteista.

No, täällä on sampan 3200 b-die muistit stiltin safe asetuksilla samalla seepulla ja tosiaan peli toimi niinkuin tykkäsi. Aikasemmin tökitin 1060 vastaavalla 390:llä ja vasta vega 56 päivityksen jälkeen huomasin että tälle pökäleelle on aivan sama mitä rautaa sinne laittaa: jos se ei toimi kunnolla niin se ei toimi. Sitten vaan kokeiltava millä säädöillä pääsee lähimmäks siedettävää kokemusta.

Digital Foundry sai RTX 2060 videollaan vähän tuota randomiutta talteen. Äkillinen 10-20 droppi siinä kuin hetki sitten toimi sulavasti, stutteria. Pelin uudelleenkäynnistys, FPS palautuu aiemmalle tasolle. Eli kyllä pelissä itsessään on vielä paljon parantamisen varaa, mihin on minusta aika turhaa lähteä lisää rautaa heittämään ratkaisuksi. Ehkä sitten kun suorituskyky parannukset on tehty eikä vieläkään pyöri kunnolla (jos niitä koskaan tulee). Sitten noissa tekstuurien laaduissa vaikutti olevan iso ero kans pyörimiseen, ehkei sitä ultraa kannata käyttää jos pelaa alle RTX 2060 tasoisella raudalla.

Mutta tosiaan... ensin säädöt siedettävästi kohdalleen, sit kokeilla tekeekö windowsin koko näytön optimoinnin poisto mitään eroa, sekä kokeilla tuota renderdevice.renderaheadlimit komentoa konsolissa.
 
Viimeksi muokattu:
Suomi-KP mastery VI assigment olisi edessä. Onko suositella karttaa/pelimuotoa, että missä kannattaisi vetää? Kumman tuossa pitää olla nyt objectivella; minun, vihollisen vai molempien?

Ainakin tuo konekiväärien "kill 10 enemies in objective areas" tarkoittaa sitä, että sen vihun pitää olla siellä. On kyllä heikosti muotoiltu nuo haasteiden sisällöt. Välillä selviää oikeasti vasta testaamalla, että mitäs hittoa tässä pitää tehdä.
 
Customoi ase hipfire ystävälliseksi mikäli ei jo ole.

On se 20 hipfire tappoa objectiven sisällä hipfirellä silti melko paljon. Muistelisin tuon vielä vaativan vihollisen oloa capissa, joten niitä tappojakaan ei voi hakea ihan mistä sattuu. Eniten ärsyttää juuri nuo tehtävät missä vihollisen pitää olla siellä capissa, nuo on kaikista vaikeimpia kun viholliset tuntuu olevan juuri siinä ulkopuolella. En toki tiedä onko tuo konkassa helpompaa mutta brealthrough:ssa ainakin puolustajana on vaikea saada tuollaisia tehtyä.
 
Juu, mutta ne pitää tappaa Hip Firella. Tuo ei ole ikinä minulle sopinut ja tuohon joutuu keskittymään todella paljon.

No mutta sitä suuremmalla syyllä tuo sinun kysymäsi asia on ns. yhdentekevä, sillä aika hemmetin isolla todennäköisyydellä olette molemmat siellä objectivella, jos SMG ja hipfire tapot kyseessä. Ei nyt ihan helposti tule tilannetta, missä tappaisit hemmetisti vihuja hipfirellä siten, että vain toinen on objectivella.
 
No mutta sitä suuremmalla syyllä tuo sinun kysymäsi asia on ns. yhdentekevä, sillä aika hemmetin isolla todennäköisyydellä olette molemmat siellä objectivella, jos SMG ja hipfire tapot kyseessä. Ei nyt ihan helposti tule tilannetta, missä tappaisit hemmetisti vihuja hipfirellä siten, että vain toinen on objectivella.
Tulee, esim Aerodomen C-lippu jossa olen tehnyt useita muita assigmentteja. Objectiven raja taitaa kulkea molemmin puoli hallia kulkevissa käytävissä. Tästä syntyy usein tilanne että hyökkääjänä ammut objectivelle kun et ole itse objectivella ja puolustajana ammut objectivelta vihollisia jotka eivät vielä ole objectivella. Tuo on toki yksittäinen objective, mutta silti. Varmaan Breakthrouhtissa käyn vääntämässä tuon, siellä kun pelit ovat useimmiten tavallista pidempiä ja assigment on helpompi vain kahden objectiven johdosta.
 
Onko joku tietonen löytyykö bf1 tai 5:a
Serveri jossa pyöris kerta toisesa jälkee sama mappi?
Esim hamada tai rotterdam 24/7.

Bf2 oli näitä.
 
Onko joku tietonen löytyykö bf1 tai 5:a
Serveri jossa pyöris kerta toisesa jälkee sama mappi?
Esim hamada tai rotterdam 24/7.

Bf2 oli näitä.
BF1:ssä oli vuokrattavia servereitä joihin jotkut ylläpitäjät tuollaisia laittoi. Dicen servereillä ei ollut kuin playlistejä.

BFV:ssä ei ole vuokrattavia servereitä ja servereillä pyörii sama playlist kaikilla. Eikä voi esim. findata vain tiettyjä karttoja tai server browserissa näe kuinka pitkään karttaa on pelattu. Surkea systeemi jos haluaa pelata vain osaa kartoista.

Ei luulisi olevan kovin työlästä väsätä jotain tuollaisia ratkaisuja, mutta ei taida Diceä kiinnostaa, kun BF1:ssä oli koko elinkaaren sama surkea systeemi.
 
Ei ainakaan allekirjoittaneella tule mitään tästä Hip Fire assigmentista :D Kauas ei voi ampua, lähelle ei pääse ja peli menee kämppimiseksi. Ensimmäinen ja viimeinen SMG jonka tulen kultaiselle vetämään.
 
Ei ainakaan allekirjoittaneella tule mitään tästä Hip Fire assigmentista :D Kauas ei voi ampua, lähelle ei pääse ja peli menee kämppimiseksi. Ensimmäinen ja viimeinen SMG jonka tulen kultaiselle vetämään.
Mutta tässä on se piilotettu requirement 60 hipfire tappoa yhteensä! :)

Itsellä on nyt tänä päivänä kaikki assaultin ja medicin aseet kultaisella. Suomi KP:n sain kultaiseksi tavallaan tuurilla. Lurkkasin makaamalla Narvikissa B-lipun lähettyvillä siinä sähköjakaajan näköisen tönön vieressä. Ammuin junan alta porukkaa jalkoihin hipfirellä ja sain joku 12 tappoa putkeen ennen kuin loppui ammukset ja piti mennä pistoolilla riehumaan. Pelimuotona Grand Operations, Day 2 eli mitä se nyt olikaan.

Kysytään vielä sellaista eli pelaatteko DX11 vai DX12? Entä onko future frame rendering päällä vai pois?
 
Smg:llä saa eniten tuhoa aikaan dominationissa tietyissä mapeissa. Esim. Devastation, Narvik ja Hamada pelaan käytännössä aina smg:llä ja tuolla se on kätevä kunhan välttää luonnollisesti aukeita.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 804
Viestejä
5 049 115
Jäsenet
80 969
Uusin jäsen
io-bot

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom