Battlefield V

Olki mielenkiintoinen matsi kun omalla puolella 15 henkilöä ja vastapuolella 24 henkilöä ja peli ei antanut vastapuolelta vaihtaa tiimiä että olisi saatu tasaiset joukkueet. On muuten ensimmäinen peli 32 vuoden pelihistorian aikana mikä lahoaa päivä päivältä enemmän käsiin. Jännittää kuin pikkupoikaa jouluna että mitähän uusia bugeja dice meille on uuteen pätsiin saanut väsättyä.
 
Jännin peli aikoihin. Alussa oli sentään 20vs20 :rofl:
Screenshot_2.png
 
Toissapäivänä meni Battle 3 asennuskeen ja huh kun tuntu hyvältä sotimiselta verrattuna tohon ADHD-juoksusimulaattoriräiskintään verrattuna.

Ja tuo battlelog nettisivu mikä ennen oli...paljon on menty kyllä taaksepäin, RTX-demolta tuo lähinnä tuntuu sisältöä kun vertaa.
 
Pelaan nykyisin pelkkää frontlinea, koska mapit sopii siihen niin hyvin ja ei ole pelkkää kaaosta. Tykkään pelistä ja etenkin gunplaystä edelleen todella paljon, mutta muuttaisin pelistä monen monta asiaa jotka tois peliin enemmän tiimipelaamista ja vähentäisi tappojen perässä juoksua.

1: Scoreboardilta K/D pois. Tilalle pelkät pisteet, että hahmoluokan pisteet. Päävalikossa voisi näkyä koko pelihistorian KD ja vaikka roundin lopussa molempien puolien parhaat tappajat tai vähiten kuolleet tms. Tai jopa eniten pelastustappoja tehneet.

2: Pisteytys täysin uusiksi. Rakentelusta moninkertaiset pisteet. Medicillä revauksesta samoin. Snipulla spottauksesta, supportin tulituesta jne. Eli siten, että jokaisen hahmoluokan rooli korostuisi kun scoreboard näyttä pisteet ja omalla roolilla täytyy tehdä kunnolla töitä jotta pisteitä saa. Ja esim medicille savujen käytöstä jotain bonusta jollain kaavalla.

3: Pisteytys isolla mittakaavalla myös. Lippujen valtauksesta ja etenkin pommin asetuksesta/räjähdyksestä ihan jotain muuta kuin 300 pistettä. Ja jos joku purkaa/asettaa pommia ja tapat sen, niin myös isosti pisteitä. Myös lippua vallatessa/puolustaessa lippualueen tapoista selvästi enempi pisteitä, samoin kuin esim just savuista, revauksesta, ammoista jne.

4: Rakennelmien täytyy kestää enemmän. Kukaan ei rakenna mitään kun lentokone tuhoaa koko lipun kerralla. Samoin nyt niihin menee yks kranu ja ei hidasta ketään.

5: Rakennelmia selvästi enemmän ja uusiin paikkoihin. Enemmän juoksuhautoja jne snipujen välttelyreittejä, joilla oikeasti käännetään peli. Kukaan ei myöskään raahaa niitä tykkejä autojen perässä, joten niiden rakentelumahdollisuus muuallekin luin Twisted steeliin typerään paikkaan.

6: Kun kuolet, niin ruudulle ihmiskeho, joka näyttää osumakohdat. Montako kutia tuli, moneltako pelaajalta ja paljonko mikäkin aiheutti damagea. Suurinosa insta killistä on niitä kun useampi ampuu ja/tai sulla ei oo helat täysillä. Tuo auttais ymmärtämään paremmin.

Suurinosa noista olisi pelkkää numeroiden muuttelua koodiin, joka ei toisi edes bugeja tms.
Näiden lisäksi pari asiaa skineistä ja tähtäimistä:

1: Ensinnäkin ei joka aseelle samoja tähtäimiä. Eri aseisiin eri tähtäimet ja esim assaultilla kokonaan pois 3x tähtäimet. Esim selbstlader on ihan op. Luodit menee luotisuoraan satojen metrien päähän sillä tarkkuudella, että se on parempi kuin yksikään snipu jossa luodit tippuu selvästi. Toisaalta sillä pärjää lähelläkin. Medicin aseille enemmän tehoa edelleen ja balansointia muutenkin. Mut erityisesti tähtäimet eri aseille ja varsinkin eri luokille uusiksi.

2: Tässä pelissä voisi olla oikeasti potentiaalia mikromaksuilla. Mutta ei niin et kaikille aseille on täysin samat skinit. Voisi toki olla yleisskinit, mutta lisäksi ase ja luokkakohtaisia skinejä joita voi ostaa CC:llä, että rahalla.
 
Tällä viikolla pitäisi tulla patchi, sekä toki muutosloki.
Parin DICE työntekijän Twitterin puolella listattu previewnä joitain muutoksia.

Voi lukea täältä ja täältä suoraan Twitterissä, tai alla screenshotteina.

upload_2019-1-14_11-21-51.png


upload_2019-1-14_11-21-51.png


upload_2019-1-14_11-22-24.png

Pisti silmään tuo että Panzerfaust on nyt 1-shot kill lentokoneita vastaan.

Se taas kuulostaa hyvältä, että bipod + crouch/prone vertical recoil reduction stack poistuu. Ehkä ne makaavat supportit ei enää ole ihan niin lasereita.

SMG buffia, medicit kiittää. Saavat medium rangelle parannusta. :tup:

Jaqub tuossa totesi että varsinainen muutosloki on 10 sivua pitkä. :D
 
Pelaan nykyisin pelkkää frontlinea, koska mapit sopii siihen niin hyvin ja ei ole pelkkää kaaosta. Tykkään pelistä ja etenkin gunplaystä edelleen todella paljon, mutta muuttaisin pelistä monen monta asiaa jotka tois peliin enemmän tiimipelaamista ja vähentäisi tappojen perässä juoksua.

1: Scoreboardilta K/D pois. Tilalle pelkät pisteet, että hahmoluokan pisteet. Päävalikossa voisi näkyä koko pelihistorian KD ja vaikka roundin lopussa molempien puolien parhaat tappajat tai vähiten kuolleet tms. Tai jopa eniten pelastustappoja tehneet.

2: Pisteytys täysin uusiksi. Rakentelusta moninkertaiset pisteet. Medicillä revauksesta samoin. Snipulla spottauksesta, supportin tulituesta jne. Eli siten, että jokaisen hahmoluokan rooli korostuisi kun scoreboard näyttä pisteet ja omalla roolilla täytyy tehdä kunnolla töitä jotta pisteitä saa. Ja esim medicille savujen käytöstä jotain bonusta jollain kaavalla.

3: Pisteytys isolla mittakaavalla myös. Lippujen valtauksesta ja etenkin pommin asetuksesta/räjähdyksestä ihan jotain muuta kuin 300 pistettä. Ja jos joku purkaa/asettaa pommia ja tapat sen, niin myös isosti pisteitä. Myös lippua vallatessa/puolustaessa lippualueen tapoista selvästi enempi pisteitä, samoin kuin esim just savuista, revauksesta, ammoista jne.

4: Rakennelmien täytyy kestää enemmän. Kukaan ei rakenna mitään kun lentokone tuhoaa koko lipun kerralla. Samoin nyt niihin menee yks kranu ja ei hidasta ketään.

5: Rakennelmia selvästi enemmän ja uusiin paikkoihin. Enemmän juoksuhautoja jne snipujen välttelyreittejä, joilla oikeasti käännetään peli. Kukaan ei myöskään raahaa niitä tykkejä autojen perässä, joten niiden rakentelumahdollisuus muuallekin luin Twisted steeliin typerään paikkaan.

6: Kun kuolet, niin ruudulle ihmiskeho, joka näyttää osumakohdat. Montako kutia tuli, moneltako pelaajalta ja paljonko mikäkin aiheutti damagea. Suurinosa insta killistä on niitä kun useampi ampuu ja/tai sulla ei oo helat täysillä. Tuo auttais ymmärtämään paremmin.

Suurinosa noista olisi pelkkää numeroiden muuttelua koodiin, joka ei toisi edes bugeja tms.
Näiden lisäksi pari asiaa skineistä ja tähtäimistä:

1: Ensinnäkin ei joka aseelle samoja tähtäimiä. Eri aseisiin eri tähtäimet ja esim assaultilla kokonaan pois 3x tähtäimet. Esim selbstlader on ihan op. Luodit menee luotisuoraan satojen metrien päähän sillä tarkkuudella, että se on parempi kuin yksikään snipu jossa luodit tippuu selvästi. Toisaalta sillä pärjää lähelläkin. Medicin aseille enemmän tehoa edelleen ja balansointia muutenkin. Mut erityisesti tähtäimet eri aseille ja varsinkin eri luokille uusiksi.

2: Tässä pelissä voisi olla oikeasti potentiaalia mikromaksuilla. Mutta ei niin et kaikille aseille on täysin samat skinit. Voisi toki olla yleisskinit, mutta lisäksi ase ja luokkakohtaisia skinejä joita voi ostaa CC:llä, että rahalla.

Omenaraato voisi heittää työhakemuksen dicelle sisään. Noilla parannuksilla battlefield V olisi juuri sellainen mitä sen suurin osa pelaajista tuntuisi haluavan olla, itse mukaan luettuna. Tiimityöskentely ja rakentelu pitäisi palkita paremmin. Valloitetun lipun puolustuksesta saatavat pisteet on kuitattu yhdellä tapolla niin eipä ole ihme ettei sinne lipulle koskaan ketään jää puolustamaan. Matsin voittamisestakaan ei hyödy mitään muuta kuin saa tilastoja nätimmäksi. Levelcappi on aivan naurettava, joko se olisi pitänyt tehdä hitaammaksi saavuttaa tai sit suoraan ainakin se level 100 sinne. Aseiden parannukset aukeavat liian helposti. Neloslevun jälkeen saa jotain turhanpäiväisiä maalauksia mitkä ei vaikuta itse peliin millään tavalla.
 
Itse ottaisin scoreboardiin tylysti mallia Red Orchestra 2:ssa. Siinä ilmoitetaan scoreboardissa kaikessa yksinkertaisuudessaan tapot, tiimipisteet ja yhteispisteet. Eli juuri ne kaikki tärkeät asiat. En ymmärrä miksi tuo K/D on niin hyvin esillä näissä bäfissä, kun se on ihan turha statsi. Sitten nuo sankarit lesoilee servuilla K/D statseillaan vaikka eivät osaa edes PTFO. K/D kuuluu TDM ja DM tyyppisiin pelimuotoihin, ei pelimuotoihin joissa voitto ei tule suoraan tappojen kautta. Eli bäfässäkin voisi ihan hyvin ilmoittaa vain tapot, tiimityöpisteet (healit, rakentelut, capit jne) ja sitten näistä jokin yhdistelmä. Ja joo, mielestäni melkein kaikkia tiimityöhön liittyviä pisteytyksiä voisi kasvattaa. Ja erityisesti tuota capin puolustusta. Esimerkiksi breakthrough:ssa on hyvin tyypillistä, että porukka valtaa yhden niistä 2-3 capista ja sitten jättää sen tyhjäksi. Sitten sillä välin kun hyökätään toiselle capille niin vihollistiimi ei tarvitse kuin 2 pelaaja valtaamaan sen toisen capin takaisin.. Monesti edes se yhden squadin jääminen vallatulle capille riittäisi puolustukseen.

Esimerkkinä RO2:ssa saa yhdestä taposta sen yhden pisteen. Pelkillä tapoilla siis jää hyvin helposti scoreboardin pohjalle. Puolustustapoista (eli tapat ollessasi capissa) saat muistaakseni 3 ylimääräistä pistettä. Jos taas tapat capissa olevan vihun niin saat hyökkäystapoista 3 ylimääräistä pistettä. Jos taas olette molemmat capissa niin saat molemmat eli 6 pistettä. Näin ollen se capissa olo tai cappiin pyrkiminen on aina huomattavasti tärkeämpää. Vastaavasti jos olet Squad Leader ja joku spawnaa suhun niin saat yhden pisteen eli saman kuin tapot. Vaikka tapot on tuossa pelissä jopa tärkeämpiä kuin tässä niin silti niistä palkitaan vähemmän.
 
Huomannut että välillä featuroi toi matchmaking. Pari päivää sitten mentiin omassa squadissa peliin, niin heitti ja alotti pelin 2v32 eikä peliin joinannu ketään enää.
Machmaking tosiaan laittaa pelaajat yleensä vasta alkaviin matseihin. Jos servun pelaajamäärät tippuvat alle 40 ja matsin alussa servulle ei tule porukkaa, on suuri mahdollisuus että servu "kuolee". Noin kävi tuossa matsissa, josta laitoin kuvan. BF1 oli tätä ongelmaa huomattavasti enemmän. Omasta mielestä balanceri oli siinä vielä huonompi.

1: Scoreboardilta K/D pois. Tilalle pelkät pisteet, että hahmoluokan pisteet. Päävalikossa voisi näkyä koko pelihistorian KD ja vaikka roundin lopussa molempien puolien parhaat tappajat tai vähiten kuolleet tms. Tai jopa eniten pelastustappoja tehneet.

6: Kun kuolet, niin ruudulle ihmiskeho, joka näyttää osumakohdat. Montako kutia tuli, moneltako pelaajalta ja paljonko mikäkin aiheutti damagea. Suurinosa insta killistä on niitä kun useampi ampuu ja/tai sulla ei oo helat täysillä. Tuo auttais ymmärtämään paremmin.
Battlenonsense on tosiaan tehnyt molemmista hienot konseptit. Jos ei satu olemaan ennestään tuttuja:
Screenshot_1.png
Screenshot_2.png
Tappojen pitää olla näkyvissä, koska ne ovat aika suuri merkki siitä kuinka hyvin pelaaja on tehnyt työnsä. Tapot kuitenkin vähentävät tikettejä. Erityisesti tankkien ja pilottien tapot kertovat aika hyvin sen kuinka hyvin ovat tehneet työnsä. Pisteet eivät välttämättä tätä kerro.

Kuolemien ei tosiaan tarvitsisi näkyä scoreboardissa.

Pisti silmään tuo että Panzerfaust on nyt 1-shot kill lentokoneita vastaan.

Se taas kuulostaa hyvältä, että bipod + crouch/prone vertical recoil reduction stack poistuu. Ehkä ne makaavat supportit ei enää ole ihan niin lasereita.

SMG buffia, medicit kiittää. Saavat medium rangelle parannusta. :tup:
Tuossa on tosiaan aika hyviä päivityksiä. Nyt panzerfaus tekee reilut 80 damagea pienempiä lentokoneita vastaan. Bomberit kuitenkin tippuu yhestä. En näe tässä oikein järkeä että iso, hidas ja kestävä bomberi tippuu yhestä. Pienemmät koneet, joihin on muutenkin vaikea osua, kestävät osumat helposti

Levelcappi on aivan naurettava, joko se olisi pitänyt tehdä hitaammaksi saavuttaa tai sit suoraan ainakin se level 100 sinne. Aseiden parannukset aukeavat liian helposti. Neloslevun jälkeen saa jotain turhanpäiväisiä maalauksia mitkä ei vaikuta itse peliin millään tavalla.
Taisin lukea redditistä että maksimi rankin saavuttamisen ei pitänyt olla niin nopeasti saavutettavissa. Taisivat tehdä pienen virheen tässäkin asiassa :D
 
En ymmärrä miksi tuo K/D on niin hyvin esillä näissä bäfissä, kun se on ihan turha statsi.

Ei se siinä mielessä ole turha että jokainen kuolema vähentää oman puolen tikettejä ja täten vaikuttaa pelin lopputulokseen.
 
Ei se siinä mielessä ole turha että jokainen kuolema vähentää oman puolen tikettejä ja täten vaikuttaa pelin lopputulokseen.

No toki sillä on vaikutusta mutta se vaikutus on esim. huomattavasti pienempi kuin tuossa mainitsemassani RO2:ssa ja silti kyseisessä pelissä ei nähty (onneksi) tarpeelliseksi näyttää tuota death -tilastoa. Sen death -tilaston näyttäminen ja KD:n korostaminen saa mielestäni aikaan paljon enemmän vahinkoa kuin hyötyä. Osa pelaa esimerkiksi yliturvallisesti, kun pelätään noita kuolemia tilastossa. Muutenkin nuo deathit on aika vääristyneet siinä mielessä, että eihän sulle kirjaannu niitä jos porukassa on hyvä medicci nostamassa henkiin (=saat kuolla miten lystää ja voit saada silti 30-0 scoren). Sitten taas jos ei ole medicciä niin jokaisesta kuolemasta tulee tilastomerkintä. Ja ei se pelkkä kuolemien määrä kerro yhtään mitään loppupeleissä. Onhan se nyt ihan eri asia kuolla tankin tuhoamisen yhteydessä kuin tulla vaikka counter-sniputetuksi. Tai vastaavasti esim. 0 tappoa ja 10 kuolemaa kerännyt medicci voi olla tiimin kannalta pirun hyvä, jos se nosti pelin aikana 30 tyyppiä takaisin henkiin. Noita kuolemia tulkitaan ihan liian mustavalkoisesti ja siksi olisi vain parempi, ettei niitä näkyisi ollenkaan. Ei niiden rooli ole niin tärkeä, että niitä tarvitsisi erikseen esitellä (pl. TDM). Tuo @Moksu-FIN yllä laittama Battlenonsensen kuva on juuri se, mitä scoreboardin pitäisi olla. Nykyisessä scoreboardissa on turhaan nuo kuolemat ja siitä puuttuu tuo squad -osuus, mikä on ihan älytöntä. Peli kannustaa squadina pelaamiseen mutta silti kaikki ovat yksilöinä eivätkä squadeina scoreboardissa.

Edit: Niin ja esim. tuossa RO2:ssa territories on yleisin pelimuoto ja se on hyvin lähellä BFV:n breakthroughta. Isoimpana erona ehkä se, että RO2:ssa myös puolustajien kuolemia lasketaan. BFV:ssähän breakthroughssa ei ole mitään merkitystä puolustajien kuolemilla ja silti ne kirjataan scoreboardiin.
 
Viimeksi muokattu:
Ei se siinä mielessä ole turha että jokainen kuolema vähentää oman puolen tikettejä ja täten vaikuttaa pelin lopputulokseen.

Niin konkassa. Joskin siinäkin nykyisin selvästi pienemmässä roolissa tapot.

Mutta esim frontlines. Ennen pommeja ei siinä välillä ole mitään väliä montako kertaa kukakin kuolee.
 
Traileria ja patch noteja:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


http://eaassets-a.akamaihd.net/dice...2_Lightning_Strikes_Update_14012019_FINAL.pdf

"PC Specific Improvements

Increased the density of the fields on Arras when playing on lower settings, to not give a visual advantage to those playing on low-spec PCs."

Oikea suunta, mutta ongelmahan koskee kyllä muitakin mappeja...
 
Miten tässä voi yrittää joinata kaverin serverille jos serveri/squad on täynnä? Esim äsken yritin joinata Moksun peliin niin kaverilistalta "Join game" klikatessa tulee ilmoitus että "Failed to join Squad, Squad is full". Mistään en voi laittaa itseäni manuaalisesti queueen juuri tuolle serverille sillä Moksun peli ei näy edes Platoonin kautta. Vastaavasti toisen kaverin pelaaminen näkyy aina pelin etusivulla, jolloin queue onnistuu.
 
Meni 90 euroa hukkaan tähän paskaa
kentät ovat rajoitettuja ei voi mennä kukkulalle kiväärin kanssa
tarkkuuskiväärit ovat huonoja metrit pitää itse säätää
 
Meni 90 euroa hukkaan tähän paskaa

En kyllä edes ymmärrä miksi kukaan olisi valmis maksamaan 90€ yhdestä videopelistä. Etenkin kun näissä bäfissä hinta tippuu aika nopeasti ja tässäkin pelissä sai 60€ perusversiolla jo kaiken sisällön.
 
Tuntuisi kyllä hassulta jos metrit olisi automaattisesti tarkkuuskivääreissä. Menee jo aika scifin puolelle.
 
WW2 ja pitäs snipuista olla oikea metrietäisyys? :D oikeasti? :D
Ei pääse kyykkimään kalliolle? Missäs ne nyt sit kyykkii?
 
Meni 90 euroa hukkaan tähän paskaa
kentät ovat rajoitettuja ei voi mennä kukkulalle kiväärin kanssa
tarkkuuskiväärit ovat huonoja metrit pitää itse säätää
Itseasiassa tarkkuuskiväärit ovat erittäin hyviä, ampuu vain päähän niin tappoja tulee kuin sieniä sateella :)
 
Maksat tuntemattomalle 50€ että saat maksaa jollekki toiselle tuntemattomalle 50€? :D kieltämättä erikoinen case.

Eiköhän se ole jokaisen oma asia antaa tietonsa julkisesti nimimerkille, ei kavereiden.

Lisäksi jo se että vaikka pelissä laitat viestiä, että "annan sulle 50€" olisi monelle varmasti itsessään jo mukava yllätys :)
 
Miten tässä voi yrittää joinata kaverin serverille jos serveri/squad on täynnä? Esim äsken yritin joinata Moksun peliin niin kaverilistalta "Join game" klikatessa tulee ilmoitus että "Failed to join Squad, Squad is full". Mistään en voi laittaa itseäni manuaalisesti queueen juuri tuolle serverille sillä Moksun peli ei näy edes Platoonin kautta. Vastaavasti toisen kaverin pelaaminen näkyy aina pelin etusivulla, jolloin queue onnistuu.

Pelin etusivulla yleensä näkyy jos kaveri pelaa, ja siinä kuvassa on kolme pistettä mitä klikkaamalla näkee "server info", jonka kautta pääsee ko. serverille jonoon. Tosin sitten saattaa heittää myös vastapuolelle pelaamaan.
 
Tarkennuksena jos joku nyt ihmettelee, eli tuo zero downtime tarkoittaa sitä ettei palvelimet mene offline. Eli ettei ole server maintenancea lainkaan.
Päivitys tarvitsee kuitenkin ladata.

Hyvät systeemit ovat pykänneet kun ei tarvitse maintenancea näinkään laaja päivitys.
Kai siinä päivityksen omaaville pelaajille spawnataan servut missä päivitetty softa, ja hiljalleen ne edellisen version serverit ajautuu pois.

Hassusti imho tuo Braddock tuossa sanoo että käynnistä vain peli uusiksi. Kuitenkin oikeasti siis sammuta peli, lataa+asenna patchi, ja sitten käynnistä peli. :D
 
Pelin etusivulla yleensä näkyy jos kaveri pelaa, ja siinä kuvassa on kolme pistettä mitä klikkaamalla näkee "server info", jonka kautta pääsee ko. serverille jonoon. Tosin sitten saattaa heittää myös vastapuolelle pelaamaan.
Kaverin pelaamisen pitäisi näkyä tuossa etusivulla mutta esim Moksun kohdalla ei ole ikinä näin ollut, johtuneekohan siitä kun on samassa Platoonissa? Myös se on jännä että itselle ei näy Moksun pelaamista edes tuolla Platoonin sivulla. Muiden kavereiden pelatessa se näkyy kyllä normaalisti etusivulla.
 
Muistaakseni Moksu-FIN tai joku muu aiemmin pisti tähän ketjuun demoa kuinka mesh quality low antaa paremman näkyvyyden kuin esim. ultra, koska se jättää piirtämättä laatikoita ym. näköesteitä lyhyemmällä etäisyydellä. Itse pitänyt tuota lowlla nyt sitten ja aina välillä tulee se hölmö tilanne, että näen vihun ja kun tähtään sinne niin ne laatikot ilmestyvätkin eteen koska zoomatessa myös draw distance -tilanne muuttuu.

Saatanan typerä systeemi joka pitäisi korjata ASAP samoin kuin foliage. Veikkaan tosin etteivät korjaa ikinä.

Samat nolife paskajonnet vetelee extra LOW -asetuksilla että saavat hei enemmän frägejä ja sit on kovempi KD raatio ja tämän jälkeen voivat ulista em. asioista aina vähän väliä jonnekin keskustelupalstan väittelyyn boostatakseen omaa PRO statustaan. Lähinnä säälittää tuollainen jengi :D
 
Hassusti imho tuo Braddock tuossa sanoo että käynnistä vain peli uusiksi. Kuitenkin oikeasti siis sammuta peli, lataa+asenna patchi, ja sitten käynnistä peli. :D
Ei tuossa kyllä mitään epäselvää.
Once the update is live for your platform, you will need to exit the game and relaunch to apply the update.

Tarkoittaa, että kun peli käynnistetään, niin päivitys suoritetaan/asennetaan.
@Ho Lee Fuk Jos on noin helppoa, kannattaa joskus itse myös kokeilla, että paraneeko statsit. Tälläset heitot kuulostaa kyllä lähinnä niiltä 0.5-1KD pelaajien itkulta, ketkä eivät vaan osaa ja sen seuraksena pitää keksiä jotain mollatakseen parempia pelaajia.

Itse ainakin vedän low-asetuksilla, mesh etenkin koska vie paljon prossu tehoa ja haluan pelin pyörivan sulavammin (vaikka tuollakin vain 80-110fps). Sinällään vetäisin mesh ultralla jos tehohävikkiä ei olisi (välttääkseen pop-in).
Inffinä pelaan CQ, yleensä tiimin käressä kd vaihtelee 2-5, monesti tiimin 1-3 eniten lippua vallanneena. Vihaajat vihaa, ja paskat valittaa kun eivät itse osaa.
Itselle ei tärkeintä olla paras, mutta pitää hauskaa ja olla yksi parhaimmista :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Ei tuossa kyllä mitään epäselvää.
Once the update is live for your platform, you will need to exit the game and relaunch to apply the update.

Tarkoittaa, että kun peli käynnistetään, niin päivitys suoritetaan/asennetaan.
Juu, luin kyllä kokonaan. Siinähän lukee apply the update, eihän se puhu mitään lataamisesta.
Vaikea asettaa jotain jos sitä ei ole ensin hankkinut.
Tokihan se ensin tuon pätsin lataa, ja ei taida Origin ladata pelatessa ellei erikseen salli? Steamissä ainakin pitää erikseen sallia.
Noh, se nyt on selvä että jokainen kuitenkin näkee että lähtee lataamaan päivitystä kun sulkee pelin... :)

Itsellä toi tarkennus lähti vaan siitä, kun tässäkin pelissä kuten monessa muussa tuoreessa moninpelissä dedikoiduilla servuilla voidaan muutoksia ajaa ilman mitään latauksia. Eli serveri vaan pukkaa uusia konffeja sisään.
 
Tämä uusi killcami on kyllä perseestä. Taas kestää pidempään että pääsee spawnaamaan.
 
Tämä uusi killcami on kyllä perseestä. Taas kestää pidempään että pääsee spawnaamaan.

Hyvä vaan, niin ei skippaaja idiootit pääse skippaamaan.
Ylipäätään tuo skippaus mahdollisuus pitäisi poistaa kokonaan.
Spawnimaan kun ei pääse silti yhtään nopeammin kun ajan joutuu odottamaan kuitenkin.
 

No kerros mikä hyöty on skipata ja jättää mahdollisuus sille et joku nostaa sut?

Skippaat -> odotat 10sek et voit spawnia
Odotat 10 sek. ja spawnit, tai 10sek aikana jatkat peliä ku joku nostaa sut.

Koko skippaus on täysin turha ja mikään ei oo turhauttavampaa kun medicinä tuhlaat kallisarvoisen savun ja sit toinen skippaa tahallaan.
 
Hyvä vaan, niin ei skippaaja idiootit pääse skippaamaan.
Ylipäätään tuo skippaus mahdollisuus pitäisi poistaa kokonaan.
Spawnimaan kun ei pääse silti yhtään nopeammin kun ajan joutuu odottamaan kuitenkin.

Tästä puhuttu jo BF1 ketjussa moneen kertaan..
Itse skippaan usein, mutta syystä että revive kyseisessä tilanteessa tarkoittaisi todennäköistä kuolemaa molemmille.
Ja sen luppoajan voi käyttää vaikka kartan tutkimiseen.

Ja vaikka näkisin että joku on tulossa nostamaan niin skippaan silti, jos tiedän että vihollinen kämppii nurkassa ja odottaa että siihen tullaan pelastamaan. Tyhmäähän se olisi jäädä siihen syötiksi.
 
Tästä puhuttu jo BF1 ketjussa moneen kertaan..
Itse skippaan usein, mutta syystä että revive kyseisessä tilanteessa tarkoittaisi todennäköistä kuolemaa molemmille.
Ja sen luppoajan voi käyttää vaikka kartan tutkimiseen.

Ensinnäkin se on sit medicin omaa tyhmyyttä.
Toiseksi vitosessa 95% keisseisyä pystyy toisen nostamaan, vaikka olisi keskellä peltoa, koska savut suojaa niin hyvin.
 
Kaverin pelaamisen pitäisi näkyä tuossa etusivulla mutta esim Moksun kohdalla ei ole ikinä näin ollut, johtuneekohan siitä kun on samassa Platoonissa? Myös se on jännä että itselle ei näy Moksun pelaamista edes tuolla Platoonin sivulla. Muiden kavereiden pelatessa se näkyy kyllä normaalisti etusivulla.
Paska systeemi kaikin puolin. Originin kautta viestin laittaminen on muuten ihan hyvä idea, mutta jostain syystä en saa siitä ilmotusta pelin aikana. Asetukset on käyty läpi. Originista taitaa olla beta versio käytössä, mikä voisi selittää ongelman.

Samat nolife paskajonnet vetelee extra LOW -asetuksilla että saavat hei enemmän frägejä ja sit on kovempi KD raatio ja tämän jälkeen voivat ulista em. asioista aina vähän väliä jonnekin keskustelupalstan väittelyyn boostatakseen omaa PRO statustaan. Lähinnä säälittää tuollainen jengi :D
Suosittelen konsolipelaamista jos ahistaa noin paljon :smoke:

Ensinnäkin se on sit medicin omaa tyhmyyttä.
Toiseksi vitosessa 95% keisseisyä pystyy toisen nostamaan, vaikka olisi keskellä peltoa, koska savut suojaa niin hyvin.
Lähellekkään kaikki medicit ei käytä savuja ja yllättävän moni ei osaa käyttää aivoja. Kyllä minä ainakin skippaan jos tilanne sitä vaatii.
Toki koko systeemin voisi alunpitäen suunnitella paremmin, mutta tällä hetkellä skippaaminen on välillä ihan järkevääkin.
 
Toinen tilanne missä skippaan on jos ammot on nollissa. Turha siellä on alkaa lapion kanssa heilumaan ja toivoa supporttia paikalle joka vielä tajuaa heittää pouchin.
Riippuu toki tilanteesta aika paljon.
 
Lähellekkään kaikki medicit ei käytä savuja ja yllättävän moni ei osaa käyttää aivoja. Kyllä minä ainakin skippaan jos tilanne sitä vaatii.
Toki koko systeemin voisi alunpitäen suunnitella paremmin, mutta tällä hetkellä skippaaminen on välillä ihan järkevääkin.
Itse savutan ahkeraan mutta välillä jopa epäilyttävän useasti lähtee henki samassa pelissä savun takaa.

Toki itsekin saatan kokeilla savuun ampua tai pistää kranaattia, mutta kun tulee monta kertaa hedua ni vähän ihmetyttää onko asetuksia millä savut ei suojaa tarpeeksi.
 
Joko se uusi patchi eilen kolahti tulille? Huomasin vaan bäfän sivuille tulleen patch notet.
 
Voiko joku neuvoa amatöörien amatöörille miten nuita kultasia aseita saa bf1 ja 5 :)

BF1:ssä ne kaikki skinit taitaa tulla vain randomilla niistä battlepackeista, joskin osan voi ostaa suoraan myös sieltä ostovalikosta. BFV:ssä voi ostaa skinejä company coineilla tai sitten ansaita pelaamalla. Aseet voi levuttaa lvl 0-10 ja tuossa matkan varrella saa ensin ne vihreät (Predator?) skinit ja sitten siniset (Urban?) skinit. Muistaakseni aseen levelillä 5 aukeaa sitten proficiency -assignmentit joilla saa niitä mint -skinejä. Kun aseen saa levelille 10 niin aukeaa mastery -assignmentit, joita suorittamalla saa sitten niitä kultaisia skinejä. Eli siis kultaisia varten ensin kehität aseen kymppiin käyttämällä niitä ja sitten teet niitä haasteita. Ne haasteet on luokkaa "tee X -määrä damagea", "tapa X-määrä vihuja kierroksessa", "tapa X-määrä vihuja objectivessa"..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 654
Viestejä
5 047 395
Jäsenet
80 970
Uusin jäsen
Hippo_Plazamus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom