Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Seiskasarjalaisen pystynee hakemaan vielä myymälästäkin.Jos jollakulla jäi kikantista saamatta se Braunin 7000-sarjan partakone 111€ (-35€ cashback), niin Proshopista saa nyt 9000-sarjalaisen lippulaivan 199€ (mutta ei cashbackia, koska ei jälleenmyyjien listalla):
Braun Shaver Series 9 9295cc | Varastossa | Edullinen
Niinpä...Koskahan täältä Gigantin odotushuoneesta pääsee pois?![]()
No nyt tuli että ostoskori on tyhjä... jee!!Koskahan täältä Gigantin odotushuoneesta pääsee pois?![]()

Gigantin odotushuoneesta päästy pois, mutta ei se silti tilausta suostunut hyväksymään. Kolmesti koitin ja sieltä varmaan aamulla tuleekin mailia että 3kpl näyttöjä lähtenyt tännepäin
Kokeillaan siis myöhemmin uudestaan, toimii niin paskasti koko saitti. Tuskinpa noi näytöt revitään käsistä kuitenkaan.
Mulla taas vinku Klarnalla että hetu olis jotenkin väärin, kaipa mä sitten oon lakannu olemasta jossain tässä välissäItsellä ei toiminut verkkopankki, otti klarnalla nii meni tilaus läpi.

Mulla taas vinku Klarnalla että hetu olis jotenkin väärin, kaipa mä sitten oon lakannu olemasta jossain tässä välissä![]()

Periaatteessa tietty vois alotella 2x8 kitillä ja sitten laittaa toisen jos kerta hintojen pitäis tulla alaspäin alkuvuodesta.
Mitä mieltä ootte mikä olis fiksu ratkaisu? Tuosta 900e ei ainakaan ylemmäks enää viiti mennä eikä tuon läppärin tosiaan mikään tykki tarvi olla kun pöytäkone sitten siihen tarkoitukseen.Mulla taas vinku Klarnalla että hetu olis jotenkin väärin, kaipa mä sitten oon lakannu olemasta jossain tässä välissä![]()
Viimeksi pelin gigantista ostaneena (syksyllä joskus) steam koodi tuli heti.Tyhmä kysymys, miten Gigantti toimittaa digitaaliset pelit? Wolfenstein II oli kovassa tarjouksessa, maksoin, mutta nyt lukee:
Toimituksen tila: Ei saatavilla
Digitaalinen lataustuote
Raha kyllä kelpasi, mutta saanko peliä koskaan?
Joko peruvat tilauksen tai koodi tulee perästä, vissiin varastot loppunu.Tyhmä kysymys, miten Gigantti toimittaa digitaaliset pelit? Wolfenstein II oli kovassa tarjouksessa, maksoin, mutta nyt lukee:
Digitaalinen lataustuote
Viimeksi pelin gigantista ostaneena (syksyllä joskus) steam koodi tuli heti.
Kai se sieltä tulee. Itse tilasin prossutuulettimen ja pari 12cm propelia ja sama homma; ei saatavilla, vaikka varastosaldot oli/on edelleen plussan puolella. Varmaan systeemit sekasin niillä.Tyhmä kysymys, miten Gigantti toimittaa digitaaliset pelit? Wolfenstein II oli kovassa tarjouksessa, maksoin, mutta nyt lukee:
Digitaalinen lataustuote
Nyt aamulla olin päässyt ostoskoriin mutta Braunin partakone oli yllättäen päässyt loppuun ja kun yritän vähentää sitä ostoskoria niin vihreät pallot lähtevät pyörimään. Tuossa ne ovat pyörineet 45 minuuttia...Kiitos! Pukinkonttiin saatiin vähän täytettä sittenkin.
Itse klikkasin tarjouksen oikealla hinnalla aika lailla tasalta mutta mutta... Eipä tarvi ensi vuonna enää yrittää.
Jos vain lompakko kestää niin saahan tuota Hue-settiä vielä verkkokaupasta hintaan 150 €. Philips Hue White and Color ambiance Starter kit ‐pakkaus, E27 149,90 €Jaah, sivut on kyykkäilleet siellä sun täällä sellaisella innolla ettei jäänyt mitään käteen, olisi varmaan sama ottaa jo ostohousut jalasta tältä iltaa. Jäi ne perskeleen Hue-lamputkin saamatta.
Hi-Fi kuulokkeet ja ultra wide näytöt taisivat olla aika heikosti edustettuna näissä karkeloissa?
Ainakin noita X versioita ollu hyvässä alessa, siis 1600-1800XOlikos missää hyviä prossu+emo tarjouksia..ryzeniä 1600 tai 1700, kun intelin 8400/8600:ssa näyttää saldot huonoilta..
Olikos missää hyviä prossu+emo tarjouksia..ryzeniä 1600 tai 1700, kun intelin 8400/8600:ssa näyttää saldot huonoilta..
Verkkokaupassa, Gigantissa ja Powerissa on taas tuttu meininki eli Viikkotarjousten tilalla lukee Black Friday. Vähän samantyylistä se näyttää olevan muuallakin. Huipputarjousten sijaan normituotteita on listattu Black Friday-osastolle sivutolkulla.
Gearbestilla näyttää olevan kans kovia Black Friday- tarjouksia. Xiaomin Mi Robot- imuri 711,18e --> 284,58e. Sattu silmään ku meinasin eilen tilata sen, mutta ajattelinkin odotella perjantaita. Eilen olis maksanu 213e.
Kompletilla taisi olla kanssa vähän reilut 700. Enemmän saisi olla gsync vermeitä omiintarpeisiin.Samsung 34" Ultrawide oli alle 700€ Saksan Amazoniassa.
Hi-Fi kuulokkeet ja ultra wide näytöt taisivat olla aika heikosti edustettuna näissä karkeloissa?
Kyllä, sonyn mdr-1000X:n tilasin 222€ mutta siitäkin tullut uusi versio ni saatava varastot tyhjiksi. Oledit oli ihan kohtis alessa, mutta normialeen ehkä vain 100€ halvemmalla. Varsinkin 55”Jep vähä sama meininki mikä aina suomessa ollu näissä black fridayssä, harvoin mitään oikeasti hyvää on tarjouksessa, kunhan tyhjennetään varastot turhasta roinasta pienellä alella.
Ei oo kyllä mitään kiinnostavaa vielä löytyny.
Joo, itekin vähän varovaisesti odottelin jotain laadukkaampien kuulokkeiden alea, mutta taitava olla niin marginaalituote sitten. Ehkä se on täyteen hintaan tilattava sit.Itselläkin on tullut etsittyä kuulokkeita, jos olisi saanut ihan suomesta tilattua jotkin vaihtoehto kuulokkeet noille Fostex TH-X00, mitkä täytyisi tilata amuriikasta.
Ei tosiaan näytä olevan kuulokkeita oikein missään tarjouksessa.
Kyllä, sonyn mdr-1000X:n tilasin 222€ mutta siitäkin tullut uusi versio ni saatava varastot tyhjiksi. Oledit oli ihan kohtis alessa, mutta normialeen ehkä vain 100€ halvemmalla. Varsinkin 55”
Hueta piti ostella mutta ehtivät kaikki tarjoukset mennä ilmeisesti. Näinköjän käy että raspberry ja uusi Dolce Gusto kapselihelvetti olivat ainoita ostoksia tänä black fridayna.
Jos päivän/illan mittaa jotain pelitarjouksia kyttäisi vielä.
Tämä ehdottomasti, niin on aito kotiteatteri, eikä mitään sounbar-skeidaa: Mareksound: Suomen johtava kotiteatterin ja hifin erikoisliikeHyviä kotiteatterisettejä 500-1000€ hintaväliltä näkynyt nyt tarjouksessa? Olisikohan tuo Gigantin Samsung 5.1.4 Soundbar kotiteatteri HW-K960 hyvä 888€ hintaan (joo, tiedän että on valmis ja soundbarit jakavat mielipiteitä mutta tuo olisi ainakin helppo langattomuudessaan). Vai saisko tohon hintaan fiksumpaakin?
Ei tartte siis olla välttämättä valmis setti, hyvä 2.0/2.1 settikin riittää kunhan on helppo asentaa ja käyttää.
hinta.fi pysynyt hyvin pystyssä, techbbs:n kanssa illan aikana jonkin verran hidastellut kun käyttäjiä linjoilla 5000
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.