HUAWEI WATCH GT 46MM SPORT ED.BK/BK - Power.fiParas aktiiviranneke 200€ hintaluokassa naiskäyttäjälle? Ehdotuksia ja tarjouksia?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
HUAWEI WATCH GT 46MM SPORT ED.BK/BK - Power.fiParas aktiiviranneke 200€ hintaluokassa naiskäyttäjälle? Ehdotuksia ja tarjouksia?![]()
46mm taitaa olla melkoinen mötikkä naisen ranteessa.

Paras aktiiviranneke 200€ hintaluokassa naiskäyttäjälle? Ehdotuksia ja tarjouksia?![]()
Pitäisi olla optisella tulolla.Schiit Fulla 3?
Sori, Turkulaisesta oli prisman pleikkaritarjous, ei ilmeisesti valtakunnallinen. Turku, Kaarina, Raisio, Loimaa.
![]()
Tehorauta.fistä 410 eurolla:@napsu ja @Ariakos Proshopilla 5700 XT 415€
MSI AMD Radeon RX 5700 XT MECH OC - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet
PS4 Pro+Nhl 20 on valtakunnallinen tarjous, joten pitäisi löytyä jokaisesta vähän suuremmastakin Prismasta![]()
Eri kortti ja kahden vuoden takuu vs MSI:n kolmen vuoden.
Mä kyllä sain tuolla alla olevalla ohjeella 60 päivää parikymmentä minuuttia sitten.
Siellähän tuo on citymarket.fi:ssä299 hintaan vai? Mistä sen näkee? Itse en ainakaan netistä löydä ja kaupat on jo kiinni
Tuollainen nyt ainakin Gigantissa:Ei sattus olemaan hyviä IPS näyttöjä tarjouksessa? Joutas tuo 8 vuotta vanha jo eläkkeelle.
299 hintaan vai? Mistä sen näkee? Itse en ainakaan netistä löydä ja kaupat on jo kiinni
Huomisesta alkaen on hinta voimassaJoo, hinta on 299,00. Mainontaa tulee varmasti huomenna/ylihuomenna. Perjantaina astuu tuo hinta voimaan.
Paras aktiiviranneke 200€ hintaluokassa naiskäyttäjälle? Ehdotuksia ja tarjouksia?![]()
Huomisesta alkaen on hinta voimassa
Sieltähän se löytyi. KiitosSiellähän tuo on citymarket.fi:ssä
![]()
Tuote: Eckerö Linen reittimatkatarjous. Helsinki-Tallinna alk. 1 €/hlö.
Hinta: alk. 1€/hlö
Kauppa: Tallinnan risteilyt, Helsinki–Tallinna, laivamatkat ja hotellimatkat | Eckerö Line
Linkki: Black Friday reittimatka
Kommentti: Matkustusaika 2.12.2019 - 13.2.2020
Perjantaina tulee Verkkokauppa.comiin PS4 Pro + Modern Warfare konsolipaketti 299,90e. Uskallan melkein luvataUusi yritys, PS4 Pro Saksan Amazon 279e + alv
Mulla näyttää tällä hetkellä kaikille päiville loppuunmyytyä, muutaman kerran olen päässyt toiselle sivulle, jossa voi lisätä matkustajia jne., siitä on taas heittänyt edelliseen matkanvalintavaiheeseen nollaten kaikki aiemmat valinnat. Eckerön sivuilla lukee jostain syystä, että bf-tarjoukset tulevat saataville 28.11. klo 9, mutta ilmeisesti jotkut ovat matkansa jo maksaneetkin.
Itsellä tuli Gigantin kohdalla: "Olet jo aiemmin hyödyntänyt Storytel-tarjousta, etkä voi tämän vuoksi ottaa osaa tähän tarjoukseen.". Pitääköhän sitten ajaa selaimella incognito tms kikka?Mä kyllä sain tuolla alla olevalla ohjeella 60 päivää parikymmentä minuuttia sitten.
799 vai 899 taitaa olla iPhone xs max gigantissa.Ite tähän asti pärjänny late 2013 macbook pro:llaeli ei tartte tykkiä
Löytyis myös Thinkpad T480 mutta ei ole ollut sellasille tehoille tarvetta niin kulutetaan mäkki loppuun ensin. Jos ei käytetty haittaa niin suosittelen thinkpad T-sarjalaista niinkuin joku sanoikin.
Itellä XS max ja en hommais huonompaa enää tässä kohtaa eli XS > XR
OLED näyttö taitaa olla suurin ero. Itelle se on väärti
Paljon XS max maksaa? Viimevuonna pulitin sen reilu 900 64gb mallista.
Hyviä partatrimmereitä/hiustenleikkuukoneita ollut hyvässä alessa (mieluiten vesipestävä ja pääasiallinen käyttö parran siistiminen/lyhentäminen) ?
Onko tuo Verkkokauppa.comin Remmington mistään kotoisin? Remington HC5810 Genius hiustenleikkuri 39,00
Suunto 5 Gigantissa 219€. Itselläni käytössä ja olen tykännyt valtavasti. Maksoin pari kk sitten 319€...toki tämähän on kevyen luokan älykello. Vastaanotat haluamiesi äppien ilmoitukset puhelimestasi.
Itsellä tuli Gigantin kohdalla: "Olet jo aiemmin hyödyntänyt Storytel-tarjousta, etkä voi tämän vuoksi ottaa osaa tähän tarjoukseen.". Pitääköhän sitten ajaa selaimella incognito tms kikka?
Kiitos, toimii!1. Tilaa Gigantin tarjous Storytel – Äänikirjat ja e-kirjat kännykkään tai tablettiin
2. Lopeta tilaus
3. Tilaa Storytel BF tarjous Storytel – Äänikirjat ja e-kirjat kännykkään tai tablettiin
4. Lopeta tilaus
Tällä tavoin toimimalla sain itse juuri äsken ilmaista kuunteluaikaa 26.1.2020 asti.
Tällä tavoin toimimalla sain itse juuri äsken ilmaista kuunteluaikaa 26.1.2020 asti.
Varmaan huomenna enne klo 10.
Hinta varmaan tuo 1299e mikä muuallakin.
Onk ny hyvä?@Kaotik et sä viitsis?![]()
Olipa hyvin tehty verkkokauppa. Olin juuri maksamassa niin hinta pomppasi 1299 enkä ehtinyt tehdä maksua loppuun...Veikolle tuli 10 kpl pikaeränä myyntiin Iphone xs 512gb 799e, jos jotakuta kiinnostaa. Normaalihinnaksi väittää 1299, mutta tiedä sitten paljon tuossa on ylimääräistä.
Onkohan tuosta mitään iloa?
Siskolle perustöllöksi 40” tilalle. Mietin lähinnä tuota käyttöliittymää koska itselläni vain kokemuksia Samsungeista.
Veikon kone:
444€
Philips 55PUS7334/12 55" UHD-TV 4K, ANDROID, AMBILIGHT
Ei vain taida varata tuotteita, ainakin osassa tarjouksia sanoo tollaistaOlipa hyvin tehty verkkokauppa. Olin juuri maksamassa niin hinta pomppasi 1299 enkä ehtinyt tehdä maksua loppuun...
Piispanristillä kävin, ei ollut tarjouksessa( laitteita kyllä oli iuten cittatissakin). Ja mainoksia ei taaskaan ole tullut kotiin.Sori, Turkulaisesta oli prisman pleikkaritarjous, ei ilmeisesti valtakunnallinen. Turku, Kaarina, Raisio, Loimaa.
![]()
Näin juuri mutta vähän perseestä kun hinta muuttuu vikassa kohdassa kun olin valitsemassa maksutapaa.Ei vain taida varata tuotteita, ainakin osassa tarjouksia sanoo tollaista
"Tuotetta saatavilla rajoitettu erä. Tuote varataan kun tilaus on viety loppuun. "
Missä 00:01 tarjous näyttikset?
Piispanristillä kävin, ei ollut tarjouksessa. Ja mainoksia ei taaskaan ole tullut kotiin.
Xiaomi mi band 4 parilla kympillä Kiinasta.Paras aktiiviranneke 200€ hintaluokassa naiskäyttäjälle? Ehdotuksia ja tarjouksia?![]()
Kato kerpelettä. Helsingin isolla lukee 27. päivä lähtien mutta sitte pienellä, että 29. vasta on konsoli tarjolla.Tuo tarjous on voimassa vasta 29.11, tovin kun vielä odottelet niin sitten saattaa jo piispanristiltä löytyä![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.