Hei! Odotamme edelleen ohjeistusta kuinka näiden Asus koneiden tilauksen kanssa edetään. Olen heti yhteydessä kun asia selviää. Pahoittelen asian käsittelyn viivästymistä. T: Anne/ Elisa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Hyvää USB C -portilla varustettua ulkoista kovalevyä hakusessa. Gigantilta löytyi Samsungin 500 GB tarjouksesta, onko mistään kotoisin?
Samsung T5 kannettava SSD-muisti 500 GB (sininen) - Kovalevyt, SSD ja verkkotallennus (NAS)
Avasin ihan Edgen, jotta varmasti olisi cache tyhjä jne., niin kyllä edelleen hyväksyy CYBERMONDAY koodin ostoskorissa, joten kannattaa kokeilla incognito-tilaa, toista selainta tai tyhjentää välimuisti.

Eli joku tuttu kaupasta X myy sen sulle viidellä tonnilla, niin saat hyvät fyffetKuluttaja-asiamies sanoi näin. Että reklamaation kautta mulla on oikeus vaatia tuo erotus saada Elisalta, mikäli Elisa ei suostu tilaamaan itse.
Kokeiltko kassalla?
Koska tarkalleen? Ennen joulua, jouluna vai joulun jälkeen? @ThierryLeTiedoksi kaikille Thinkpadeja tilaaville, ainakin viime vuonna Lenovon joulualet olivat huomattavasti paremmat kuin black friday/cyber mondayn. Ei voi tietenkään sanoa, että tänä vuonna käy samoin. Viime vuonna lähetin jo saamani black friday läppärin takaisin, sillä 60 eurolla halvemmalla sain 256 gigaa tilaa 128 gigan sijasta.
Jumittaakohan oma gigantin paketti nyt jossain, kun 29.11 perjantaina tuli jo seurantakoodi ja nyt 3.12 tiistainakaan ei ole mitään muutosta tapahtunut, arvioitu toimitusaika 2-3 arkipäivää kuitenkin tuolla matkahuolto premiumilla, asiaa ei toki auta sekään, että olen hätähousu.
No sitä minäkin, että kyllä ton pitäis pikkuhiljaan olemaan noudettavissa, mikäli tarkoitus on pysyä tuossa 2-3 arkipäivässä. Lukee vain: Odotamme lähetystä kuljetettavaksi.Itselle black friday -tilaus (näyttis) saapui tänne Pohjois-Suomeen eilen iltapäivällä. Poikkeuksellisen nopea toimitus Gigantilta, kun yleensä sieltä tavarassa on mennyt viikko tai vähän yli.
Joo, mulle tuli tilausvahvistus. To klo 23.30 ja oli noudettavissa matkahuollosta la klo 14.40.Moni ilmoittanut että Elisan läppäritilaus on peruttu, mutta onko joku onnistunut saamaan kyseistä läppäriä (tai edes tilaus edennyt vahvistuksesta toimitukseen tms)?
Onko tarkemmasta mallista tietoa, mitä tarjoavat tilalle? Jotain Lenovoa?Elisalta soitti ja korvaava tuote tilalle. Eli ilmeisesti 599€ hintanen 512gb levyllä.
Pointsit siis elisalle!
Pitikö sun soittaa sinne vai miten tämä onnistui?Elisalta soitti ja korvaava tuote tilalle. Eli ilmeisesti 599€ hintanen 512gb levyllä.
Pointsit siis elisalle!
Pitikö sun soittaa sinne vai miten tämä onnistui?
Onko tarkemmasta mallista tietoa, mitä tarjoavat tilalle? Jotain Lenovoa?
M509da eli 512gb ssd:tä
Mullekin soittivat puolisen tuntia sitten ja totesivat että tuote tosiaan loppu, mutta selvittelevät korvaavaa tilalle ja ovat muhun uudestaan yhteydessä aikaisintaan huomenna. Tuo kyllä kelpais, toivotaan parasta... Koitti vielä puhelun lopuksi kaupitella Elisa Viihdettä, mutta muuten ihan pätevää asiakaspalvelua. Tosin lähtökohtaisesti aika perseestä että kaupat yritetään perua ja he toivovat etteivät ihmiset ala purnaamaan.Elisalta soitti ja korvaava tuote tilalle. Eli ilmeisesti 599€ hintanen 512gb levyllä.
Pointsit siis elisalle!
Tuote: Akkuiskuporakone GSB 18V Li + Akkuiskuruuvinväännin GDR 18 Li
Hinta: 179,95 € (voimassa 3.12 asti)
Kauppa: HobbyHall
Linkki: Akkuiskuporakone GSB 18V Li + Akkuiskuruuvinväännin GDR 18 Li | hobbyhall.fi
Kommentti: Parempaa tarjousta ei liene kuuna päivänä nähty.
Tuo vaihtoehto lienee sitten soiton takana, jos sellaista halajaa. Eivät taida oma-aloitteisesti tuollaista diilä tarjota? Taidan itse skipata, kun mitään huutavaa tarvetta ei tuolle läppärille ole. Manailen sitten paskaa asiakaspalvelua mielessäni, kuten suomalaisen kuuluukin.Mullekin soittivat puolisen tuntia sitten ja totesivat että tuote tosiaan loppu, mutta selvittelevät korvaavaa tilalle ja ovat muhun uudestaan yhteydessä aikaisintaan huomenna. Tuo kyllä kelpais, toivotaan parasta... Koitti vielä puhelun lopuksi kaupitella Elisa Viihdettä, mutta muuten ihan pätevää asiakaspalvelua. Tosin lähtökohtaisesti aika perseestä että kaupat yritetään perua ja he toivovat etteivät ihmiset ala purnaamaan.

Muutamia tuotteita sitten jonkinlaisilla alennuksilla tuli sentään saatua, mutta eipä nyt mitään maailmaa mullistavaa.Googlen välimuistista saa tuon sivun auki ja screenshotin otettuaPeriaatteessa muuten varmaan tämäkin saattaisi mennä vähän kuten tuo Elisa keissi, sillä en ainakaan muista että tarjoussivulla olisi puhuttu mitään rajoitetuista kappalemääristä + tosiaan tuo että olisi pitänyt olla voimassakin vielä (3.12) asti. Harmi tosin ettei ainakaan itselläni ole mitään kuvankaappausta mitä siellä sivulla luki, ja linkkikin lakkasi toimimasta jo eilen.
Tosin tiedä sitten jääkö tuon osalta keneltäkään jo tilauksen sisään iskeneeltä laitteet saamatta.
Aivan varmasti on merkitystä. Samoin kun sillä, jos olet joku (some)julkkis tms. jonka valittamisella olisi iso yleisö. Jos olet yksin valittamassa, niin kiinnostus on aika paljon pienempää.Ja siis kun soitin niin kerroin vilkkaasta keskustelusta täällä foorumilla ja annoin oikein osoitteenkin.
Oli mennyt jonnekkin korkeammalle portaalle pika käsittelyyn kun sen verran oli ihmiset soitelleet
Edit: että ehkä foorumilla oli merkitystä?!
Googlen välimuistista saa tuon sivun auki ja screenshotin otettua
Akkuiskuporakone GSB 18V Li + Akkuiskuruuvinväännin GDR 18 Li | hobbyhall.fi
Tilasitko mihin aikaan? Mulle ei ole tullut vielä tuollaista sähköpostia ja tilasin klo 9.27 tiistaina
Sain käsipainot. Viime perjantaina oli noudettavissaSaitko käsipainot? Itse tilasin tiistaina klo 8:50 ja käsipainot eivät olleet enää listalla toimituksesta ilmoittavassa sähköpostissa. Mitään erillistä ilmoitusta ei tullut, puuttuivat vaan lähetyslistalta.
Peruutin Elisan liittymän, kun eivät antaneet lahjakorttia.Mulle kans tuli dna:lta tilaus. liittymänvaihto+kahvipaketti. Kahvipaketin saatuaan palasin nykyiselle operaattorille..
Peruutin Elisan liittymän, kun eivät antaneet lahjakorttia.
Nyt tuli txt, että samat ehdot ja 50€ lahjakortti.
What's the point?

No tämähän on mielenkiintoista. Just äsken olin asiakaspalveluun yhteydessä, kun ei tule mitään viestiä että tilaus olisi ylipäätään lähetetty. Ainoastaan tilausvahvistus, joka tuli heti kun olin tuotteet tilannu. Eivät kuulemma lähetä mitään kuittausta, kun tuotteet on postitettu, tai edes seurantanumeroa. Postiin on kuulemma tilaukseni toimitettu ja tilauksesta on kanssa nyt viikko mennyt.Itse tilasin viikko sitten ja vasta tänään tuli postin seurantakoodit.
Olisko postin lakon takia ruuhkaa. Itsellä torstaina tilattu tuote verkkokaupassa odottaa käsittelyä.Onkos verkkokauppa.comista kukaan saanut bf-tilauksiaan toimitukseen,
Minipunttipenkki ja BFV on noudettavissa, kun ehtis hakea...Olisko postin lakon takia ruuhkaa. Itsellä torstaina tilattu tuote verkkokaupassa odottaa käsittelyä.
Perjantaina tilattu eikä vielä ole lähtenyt. Ihan yhtä hyödyllinen tietoJimms, pe tilaus sisään maanantaina sai hakea paketin![]()
Kyllä mulla tuli tuo Postnordin appiin näkyviin välittömästi ja oli jo viikko sitten noudettavissa.huomasin tänään että finlaysonin tilaus on jäänyt johonkin matkalla :/
aika sekava tuo seuranta. sähköpostiin tuli ilmoitus tilauksesi on lähetetty jo reilu viikko sitten.
seurantakoodi on xxxxx ja voit seurata paketin toimitusta postin sivuilta
no ei löydä postin sivuilta mitään tuolla koodilla
viestin alapuolella 'Katso tilaus' nappi, joka vie finlaysonin sivulle.
sielä lukee TNT seurantatunnus ja sama koodi
no ei löydu TNT:ltäkään tuolla koodilla mitään
Sivun alareunassa asiakkaan tiedot ja maininta toimitustapa: Postnord
ei löydä postnordin seurannastakaan..
onko porukoille tullut uutta tietoa Tokmanni DJI Mavic ministä? Ei ole kuulunut luvattua uutta koodia
eikä kyllä sivuillakaan tuotetta ole
Onkos verkkokauppa.comista kukaan saanut bf-tilauksiaan toimitukseen, kun esim. tilattu jo 11.11.
Tuote 73974 Asus DUAL-RTX2080S-O8G-EVO 8192 Mt - tarjoushintaan 769,90 €
Status "Odottaa tuotetta". Tukkurin varastosta yli 25 kpl + toimitusaika 3-5 pv, just.
Mulla tuli matkahuollon kautta. En muista saiks siinä tilauksen yhteydessä edes valita toimittajaa.huomasin tänään että finlaysonin tilaus on jäänyt johonkin matkalla :/
aika sekava tuo seuranta. sähköpostiin tuli ilmoitus tilauksesi on lähetetty jo reilu viikko sitten.
seurantakoodi on xxxxx ja voit seurata paketin toimitusta postin sivuilta
no ei löydä postin sivuilta mitään tuolla koodilla
viestin alapuolella 'Katso tilaus' nappi, joka vie finlaysonin sivulle.
sielä lukee TNT seurantatunnus ja sama koodi
no ei löydu TNT:ltäkään tuolla koodilla mitään
Sivun alareunassa asiakkaan tiedot ja maininta toimitustapa: Postnord
ei löydä postnordin seurannastakaan..
gigantti ei pidä kiirettä 8pv sitten tilattu xbox ei ole vielläkään liikkeessä. kunhan jouluksi tulee niin itselle kelpaa.Itsellä tuli c740 läppäristä (Gigantista tilattu) sunnuntaina viesti että "Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu noutopisteeseen lähipäivinä!". Nyt 2 pvä myöhemmin vieläkin lukee "Odotamme lähetystä kuljetettavaksi" vieläkin...'
Toivottavasti nyt huomenna viimestään tapahtuisi jotain.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.