Onko näkynyt hyviä kosketusnäytöllisiä chromebook tarjouksia? Onko tästä kenelläkään kokemuksia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Kertokaapa mulle miksi tuolla tarjouksissa vaahdotaan MSI:n cashbackista kun heidän sivuillaan lukee;
-Eligible invoice dates are between and including September 1st , 2020 – October 31st , 2020.
Eikö tuo tarkoita että tuote pitää olla ostettu lokakuun viimeiseen päivään mennessä?
Vai meneekö niitä cashbackeja läpi marraskuun lopussa ostetuilla tuotteilla?
Tuo taisi olla back to school cashback. Nyt käynnissä black friday cashback, jossa ostopäivän takaraja tämä päivä.Kertokaapa mulle miksi tuolla tarjouksissa vaahdotaan MSI:n cashbackista kun heidän sivuillaan lukee;
-Eligible invoice dates are between and including September 1st , 2020 – October 31st , 2020.
Eikö tuo tarkoita että tuote pitää olla ostettu lokakuun viimeiseen päivään mennessä?
Vai meneekö niitä cashbackeja läpi marraskuun lopussa ostetuilla tuotteilla?
Kiitos linkistä, tuolta löytyi vuodeksi 3€/kk:
Koodi:Netherlands, 4 GB RAM, 2 CPU Cores, 80 GB SSD, 4 TB Traffic, 1 Gbps port speed, 1 IPv4/64 IPv6
Tämä Powerin varaussysteemi on kyllä typeryyden huippu. Ihankun kaikilla tavoin kieltäytyisivät rahan vastaanottamisesta.Eräänkin kerran varasin telkkarin Powerin verkko-outletin puolelta. Ja oli tarpeettoman vaikean oloinen suo käyttäjän perspektiivistä.
Luulin hölmönä että varaus-sana on melko yksiselitteinen kun tuli tiedot että 24h varattuna jne...
Noh kysyin chätissä miten se menee, hän selitti että se pitää maksaa että se pysyy varattuna.
No problemos, minä mielelläni suostun maksamaan "varauksen".
Närkästyneen oloinen chätti-otus nyt tekee backflipin ja sanoo että minulle tehty jo selväksi ettei tietenkään voi maksaa sitä ainutta netissä olevaa tuotetta kun se on nyt varattuna.
Minun pitäisi siis mennä myymälään maksamaan tuote vaikka lähetys tulisi postitse.
Siinä oli vielä jotain hassutusta mutta suurinpiirtein näin.
ASUS ROG GA502DU-AL027T GTX 1660TI 15.6" KANNETTAVA TIETOKONE - Power.fi
Yllä oleva kone näyttää olevan jonkinlaisessa tarjouksessa. Onko tästä koneesta noin 650e hintaan (asiakaspalautus) "yleiskoneeksi" vähän kaikkeen, selailuun, pelailuun ja musiikintekoon? Muistia näytti olevan ilmeisesti aika niukahkosti? Itselle koneitten speksit ei ihan täysin aukea niin täältä varmaan löytyy viisaampia!
Mitäs tästä tarjouksesta porukka mieltä?
![]()
Lenovo Legion 5 15ARH05H 15,6"e; pelikannettava - Pelikannettavat
Huipputehokas Lenovo Legion 5 -pelikannettava on varustettu AMD™ Ryzen™ -prosessorilla, Nvidia-näytönohjaimella ja nopealla SSD-muistilla, joka lyhentää latausajat sekunteihin.www.gigantti.fi
650€ hintaan tuo kone on kyllä varmasti varsin sopiva "yleiskoneeksi" tosiaan ainut miinus on tuo tallennusmuisti mitä on kyllä todella vähän nykyaikaiseksi koneeksi. Muistin puolesta ei kyllä voi ihan hirveästi suurimpia pelejä latailla kauhean montaa. Toki ainhana voi ostaa ulkoisenkovalevyn missä sitten säilöö kuvia, asiakirjoja ja vaikka sitten pelejäkin. Tuolla koneella varmasti pyörittää muusikintekoon tarvittavia ohjelmia sekä pelailee kyllä helposti pelejäkin.
Onko näkynyt hyviä kosketusnäytöllisiä chromebook tarjouksia? Onko tästä kenelläkään kokemuksia?
Kysyin aspasta ja sanoi, että jos msi ei hyväksy hakemusta heiltä saa tarvittavat tositteet todistukseksi tilauksen päivämäärästä millä sitten onnistuu.Tämä kiinnostaa itseänikin. Jätänkö noutamatta, jos ei ehdi tänään maanantaina toimitukseen vai kykeneekö Verkkis toimittamaan myöhemmin kuitin, joka on päivätty 30.11.
Kiitos muuten Powerin outlet- Cyber Monday tarjouksen linkkaajalle; pistin Canoniin Salamaa (Speedlite III 430EX, ~60 eur) ja 60mm 2.8 objektiivia (~100 eur) tulemaan - hinnat naurettavan halpoja mikäli nämä esittelytuotteet ovat säilyneet naarmuilta, ym...
Itselläni on juuri 60mm 2.8 kiinni kamerassa ja opettelen miten tuon langattoman salaman saa toimimaan kamerasta irti.Ei mennyt minun ostokseni powerin varaa ja hae -jutussa hyvin. Kuusi tuntia varauksesta tuli tekstari, että "saldovirhe, pahoittelut" Ovat varmaan myyneet sen pois. Ja paljonkohan niitä powerin saldovirheitä on nyt io-techin käyttäjille oikein tullut?
Ja hassua on se, että sain sähköpostin samaan aikaan: "Tilauksesi tilausnro. XXXXXXXXX on valmis noudettavaksi. " Täytynee ottaa taas yhteyttä aspaan, ja selvittää mikä nyt meni pieleen.
Tuo taisi olla back to school cashback. Nyt käynnissä black friday cashback, jossa ostopäivän takaraja tämä päivä.
Black Friday Gaming PC Deal 2020| Monitor, Desktop, Motherboard, Chassis, Liquid Cooling, Power Supply, Gaming Chair | MSI
Get a bonus prize up to 80 EUR when you purchase a selected MSI product! Get MSI DUO Bluetooth Speaker as an extra free gift when you buy the selected Combo.se.msi.com
Tuo taisi olla back to school cashback. Nyt käynnissä black friday cashback, jossa ostopäivän takaraja tämä päivä.
Black Friday Gaming PC Deal 2020| Monitor, Desktop, Motherboard, Chassis, Liquid Cooling, Power Supply, Gaming Chair | MSI
Get a bonus prize up to 80 EUR when you purchase a selected MSI product! Get MSI DUO Bluetooth Speaker as an extra free gift when you buy the selected Combo.se.msi.com

![]()
Näin mauton paita on jo hieno. Se on erityisen mauton ja hieno kun pandemia on jo loppunut. Ja hintaa vain 2 €.
Taisi ehtiä loppumaan PRIME/Amazon -toimituserä. Sai vielä silloin kun linkitin, nyt voin editoida tuon viestin, kun ei enää saatavilla.Ei saa tilattua Suomeen (?).
Oliko Saksan Amazonin appista saatavaa alea vielä voimassa?
Tarkoitin, että vieläkö tota koodia pystyy lunastamaan appissa? Itse on ole siis vielä kerennyt lunastamaan apin kautta, mutta ajattelin yrittää.Muistan nähneeni maininnan että olisi vielä joulukuussa voimassa, eli jos onni on käynyt ja tilille on tullut tuo alennusmahdollisuus niin pitäisi olla vielä voimassa.
Niitä taidetaan jakaa enempi tuolla (Huom! Ei kerjäystä):Eikö noita HBO, viaplay, cmore yms. kokeilukoodeja enään tule vai onko ne jossain omassa ketjussa mitä en osaa etsiä?
Ei toki enää lohduta, mutta eilen sai vanhalle tunnukselle 30 päivää ilmaiseksi Storytelliä.
Oli nyt blackfridaynä, olikohan 14 päivää vanhoille asiakkaille.
Gigantissa 89,90€ jos ei halua alkaa säätämään saksalaisosoitteilla: Adobe Creative Cloud Photography jäsenyys (20 GB tallennustilaa, 1 v.) - Valokuvaus
Tulee. Hankin tuon itekin gigantista viime torstaina.Osaako joku sanoa tuleeko tässä myös Lightroom Classic CC kuten suoraan Adobelta ostetussa jäsenyydessä?
tuli yllättävä tarve multimedia pöytäkoneelle/kevyeen pelaamiseen, joten varasin Power outletista oheisen Asuksen.
Toivottavsti saa huomenna sen -20% kun tänään en pääse hakee, joten hinnaksi jäisi 540€.ASUS ROG GL10DH-NR056T PÖYTÄKONE - Power.fi
www.power.fi
Onko eteen tullut parempia CM diilejä? Vaiko käytetty parempi vaihtoehto?
Olisko laittaa linkkiä? Mulle se ehdottaa vaan 14 päivän kokeiluanyt on taas Storytel tän päivän 30 päivää ilmaiseksi myös vanhoille käyttäjille.
Olisko laittaa linkkiä? Mulle se ehdottaa vaan 14 päivän kokeilua
Tuote: Amazon Warehouse tuotteet -30% (kyseessä ovat asiakaspalautustuotteet)
Hinta: useita eri
Kauppa: Amazon.de
Linkki: Suchergebnis auf Amazon.de für: : Amazon Warehouse Angebote
Mulla on tuollainen autokatoksessa:Valvontakamera jos nyt vielä tähän samaan konkurssiin löytyisi. Amazonissa noita näyttää olevan tarjouksessa vaikka kuinka, mutta unohtui ennalta selvittää mikä noista nyt olisi edes jotenkin kelvollinen. Tulisi ulos mökille ja 2.4hz wifin päähän. Ehkä aika korkealle asennettavaksi niin kattaisi edes osan pihasta. 100€ on suunnilleen katetta.
Tulee. Hankin tuon itekin gigantista viime torstaina.
Ehdin jo innostua kunnes totesin, ettei tuolla ole juuri mitään tarjolla. Artikkeleita joista olisin kiinnostunut, löytyy kyllä ylipäätään käytettyjen joukosta, mutta eivät ilmeisesti täytä tuota 30% alekriteeriä.![]()
Mulla on tuo cmore 12kk pakettikin ja sen hinta on pysynyt ennallaan. Eli tämä 5g cmore 12kk, vaikka en omista 5g liittymää enkä mtn Telian liittymää.Teliakin noita cmore tilauksia jälkikäteen muutteli, toivottavasti saatte pitää hintanne.
Minkähän tähden nämä kirjapalvelut jakaa ilmaiskuukausia niin hövelisti? Storytelin euron kuukausi oli vielä kesken ja nyt tuli kaksi ilmaiskuukautta päälle. Samaan aikaan on bookbeatin kuukausi eurolla menossa, nextoryn kuukausi eurolla päättyi juuri. Enhän minä voi olla ainoa joille näitä koko ajan satelee? Ei vaikuta hirveän hyvältä bisnekseltä.Laitoin tarjousketjuun, kun en huomannut, että täällä oli kans jotain infoa. Tuolta siis Storytel – Äänikirjat ja e-kirjat kännykkään tai tablettiin
Kyllähän sillä tienaa kun ihmiset joutuu laittaa korttitiedot ja unohtaa peruuttaa tilaukset?Minkähän tähden nämä kirjapalvelut jakaa ilmaiskuukausia niin hövelisti? Storytelin euron kuukausi oli vielä kesken ja nyt tuli kaksi ilmaiskuukautta päälle. Samaan aikaan on bookbeatin kuukausi eurolla menossa, nextoryn kuukausi eurolla päättyi juuri. Enhän minä voi olla ainoa joille näitä koko ajan satelee? Ei vaikuta hirveän hyvältä bisnekseltä.
Sama täällä, hakulistauksessa kyllä näyttää alennetun hinnan, mutta tuotekuvauksessa, korissa ja kassalla tuo uupuu, ihan sama mitä tuotetta koittaa. Liekkö joku reunaehto, jota ei vain missään mainita.Ehdin jo innostua kunnes totesin, ettei tuolla ole juuri mitään tarjolla. Artikkeleita joista olisin kiinnostunut, löytyy kyllä ylipäätään käytettyjen joukosta, mutta eivät ilmeisesti täytä tuota 30% alekriteeriä.![]()
Laitoin tarjousketjuun, kun en huomannut, että täällä oli kans jotain infoa. Tuolta siis Storytel – Äänikirjat ja e-kirjat kännykkään tai tablettiin
Ei mulla toiminut tuo:
”Olet jo aiemmin hyödyntänyt Storytel-tarjousta, etkä voi tämän vuoksi ottaa osaa tähän tarjoukseen.”
Ja tuo on ollut siis aikaa sitten, tällä hetkellä ei ole mitään ilmaiskuukautta päällä.
Tuosta jos 4k kuvaa tarvii. Kamerassa myäs mikrofooni jos sille keksii käyttöä. RTSP löytyy myös. Itselläni nyt n. puolitoista vuotta ollut yhtäjaksoisesti päällä ja kovasti toimiiValvontakamera jos nyt vielä tähän samaan konkurssiin löytyisi. Amazonissa noita näyttää olevan tarjouksessa vaikka kuinka, mutta unohtui ennalta selvittää mikä noista nyt olisi edes jotenkin kelvollinen. Tulisi ulos mökille ja 2.4hz wifin päähän. Ehkä aika korkealle asennettavaksi niin kattaisi edes osan pihasta. 100€ on suunnilleen katetta.
Tämmönen tarjous (38€ - 11 lehteä) poksahti itelle tänään sähköpostiin:Ei Pelit lehteä Cyber alessa tänä vuonna?
Ei mulla toiminut tuo:
”Olet jo aiemmin hyödyntänyt Storytel-tarjousta, etkä voi tämän vuoksi ottaa osaa tähän tarjoukseen.”
Ja tuo on ollut siis aikaa sitten, tällä hetkellä ei ole mitään ilmaiskuukautta päällä.
Minkähän tähden nämä kirjapalvelut jakaa ilmaiskuukausia niin hövelisti? Storytelin euron kuukausi oli vielä kesken ja nyt tuli kaksi ilmaiskuukautta päälle. Samaan aikaan on bookbeatin kuukausi eurolla menossa, nextoryn kuukausi eurolla päättyi juuri. Enhän minä voi olla ainoa joille näitä koko ajan satelee? Ei vaikuta hirveän hyvältä bisnekseltä.
Kyllähän sillä tienaa kun ihmiset joutuu laittaa korttitiedot ja unohtaa peruuttaa tilaukset?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.