Oomi: "Kampanja koskee uusia sopimuksia, jotka alkavat viimeistään 31.12.2020 ja joiden kulutus on enintään 5000 kWh vuodessa ."
Tuon bongasin, vaan ei täyty valitettavasti kumpikaan ehto.
Sillä ei ole väliä mitä lukee tuossa kW-ehdossa jos sitä ei kirjata sopimukseen. Tuskin löytyy tuota rajoitetta sopparista, ja jos löytyy niin sieltä täytyy löytyä myöskin sanktiot koska muuten se on kuollut kirjain, juridisesti merkityksetöntä diipadaapaa joka ei sido osapuolia. Ja sehän on vain hyvä asia jos tyyppi ostaa enemmän sähköä. Tolla rajoituksella haetaan sitä että ne voi paremmin koordinoida omaa sähkön ostoaan/tuotantoaan, eli riskinhallinnasta on heidän puolelta kysymys kun ostavat itse sähköä ja vetävät välistä. Jos joutuu ostamaan kesken kauden liikaa sähköä suunniteltua kalliimmalla niin persnettoa pelkäävät.
Jos sopimuksen teon yhteydessä täytyy arvioida oma kulutus niin ainahan oma arvio voi mennä pahastikin metsään. "Sorry, mut en mä tajunnu et toi mun uus 24/7/365 käyvä automaattihitsaustyöasema ja tietokoneiden palvelinfarmi vie enemmän kun 5000kW vuodessa. Ma ole huvi hämmästunu".
Minä testaisin tuon laittamalla alkamaan haluamanani ajankohtana. Jos menee läpi niin hyvä. Jos ei niin niiden aspa ottaa kyllä yhteyttä ja sitten voi neuvotella että voisiko tuosta aloituspäivästä joustaa.