Bolt Graphics on uusi näytönohjaimia suunnitteleva startup-yritys

NeliYgönen

Ylläpidon jäsen
1768333897328.png

Kalifornialainen startup-yritys Bolt Graphics on esitellyt CES 2026:ssa omaa Zeus-arkkitehtuuriaan, johon pohautuvia näytönohjainvariantteja on ainakin neljä kappaletta. Uudet näytönohjaimet ovat tarkoitettuja lähinnä palvelin- ja työasemakäyttöön varsin vähävirtaisina (yksi 8-pinninen PCI-E-virtakaapeli Zeus 1c:llä), mutta myös pelaamiseen kehutaan löytyvän potkua. Bolt Graphics kertoo etenkin polunseurantasuorituskyvyn olevan moninkertainen RTX 5090 -näytönohjaimeen verrattuna, mutta uutiset kannattaa ottaa vastaan suurella varauksella, ennen kuin tarkempia tietoja ja ulkopuolisia testejä alkaa ilmestyä.

Lähde: TechPowerUp

En valitettavasti voi ottaa kuvaa tuotteesta kun mummo söi kameran ja koira prkl pölli prototyypit. :( Mutta ihan oikeasti on nopeampi kuin RTX 5090 ja yv:llä voi lähettää bitcoineja niin saatte osakkeita. (kyllä ne jossain mun pöydällä oli vielä eilen..) 😇

En valitettavasti voi ottaa kuvaa tuotteesta kun mummo söi kameran ja koira prkl pölli prototyypit. :( Mutta ihan oikeasti on nopeampi kuin RTX 5090 ja yv:llä voi lähettää bitcoineja niin saatte osakkeita. (kyllä ne jossain mun pöydällä oli vielä eilen..) 😇
Noista on valokuvia jo puolen vuoden takaa tjsp. Ei ole siis eka kerta kun puvuhuvat näistä.

Noista on valokuvia jo puolen vuoden takaa tjsp. Ei ole siis eka kerta kun puvuhuvat näistä.
Valokuvat, varsinkin nykyään ovat kohtuu merkityksettömiä. Kun laitteet tulevat saataville tai vähintään useampi luotettava iso kolmas osapuoli testaa, niin ominaisuuksista kannattaa puhua vakavammin. Valmistajan / suunnittelijan väitteisiin ei juurikaan kannata uskoa..

Nopean tilaajan etu! Saat kaupan päälle Donut Labin akun kanssa yhteensopivan PCIe-virtaliittimen!

Statistiikka

Viestiketjuista
297 596
Jäsenet
81 335
Uusin jäsen
Kosminen kettu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom