Broken Arrow [PC 19.6.2025]

Painoin betahakemusnappia, mutta ei ole kuulunu mitään. Toivottavasti ne jakaa uusia kutsuja viikonloppunaki.
 
Lopullinen julkaisupäivä tälle on siis 19.kesäkuuta 2025 :thumbsup:
Hintaa taisi olla sen verran paljon, että itsellä jää hankkimatta erittäin bugisen ja tasaamattoman betan jälkeen. Pitää katsella julkaisun jälkeen vieläkö tässä on jotain älyttömän ylivoimaisia spämmi ratkaisuja vai joko ne on saanut pelistä tasaisempaa/kilpailullisempaa.
 
Eilen ja tänään tullut katsottua Live pelejä yht. 8-10 tuntia, ketkä ostaneet Vanguard (16.6.) julkaisun niin Live online pelejä jo yötä päivää tubessa.

Kyllä toi uudenlaiselta vaikuttaa genreen (C&C - COH2) vaikken esim. Warnoa ole pelannutkaan.

Tuossa siis 30-vuoden RTS kehityskaari kun joskus 1995 ostin ekan C&C:n. 1996 K'K'n'D' ja COH2 2013..
 
Viimeksi muokattu:
Tämä valitettavasti on monelta kannalta melkoinen pökäle.

Peli on aina online, mikä on jo johtanut siihen että pelaajat jotka ovat käyttäneet jotain huijauksia yksinpelissä AI:ta vastaan ovat saaneet bannia.

Tässä ei ole vielä AI kavereita.

Skirmish AI:ta vastaan lisättiin hätäisesti pre releasen aikana etkä voi pelata kaikissa kartoissa AI:ta vastaan vielä ja moni kartta on liian iso esimerkiksi 1v1 matseihin AI:ta vastaan.

Kampanjassa tehtävät saattavat olla yli 2 tunnin mittaisia eikä tässä ole tallennus ominaisuutta pelin aikana.

Surkea optimointi. Peli pyörii aivan paskasti jos ei ole uusinta rautaa.

Näistä asioista oikeastaan vain tuo tallennuksen puuttuminen vaikuttaa itseeni. Vaikea löytää 2 tuntia keskeytyksetöntä aikaa muulloin kuin keskellä yötä. Olisihan se kiva tietenkin jos tässä olisi kunnollinen skirmish moodi AI:ta vastaan jo nyt. Se kuulema tulee myöhemmin. Itse peli on kuitenkin todella hyvä.
 
Ei tallennusta mutta onneksi on kampanjassa Pause joka jeesaa jos tarvitsee tauon vaikka WC, rööki, jääkaappi, puhelin yms. asioiden takia. :thumbsup:

GPU painotteinen todellakin, RTX4080 ylikelloilla + 2560x1440 kaikki täysillä manuaalisesti natiivina (FSR3 tuki) ja pelasin tuon kampanjan tutorialin (1 scenario) läpi ja alun opettelussa 100-115fps ja sitten kun jalkaväellä hyökkäystä sekä sen jälkeen lentovehkeillä opettelua niin meni sellaiset ~95fps.

VRam sellaiset ~10.5Gb ja Ram total ~12Gb tutorialin lopulla.

Aika kiva ominaisuus että kampanja peliä saa myös hidastettua että jää aikaa enemmän joukkojen määrittelemiseen jos tuntuu että liian nopeatempoista/mahdottomalle tuntuu yksittäisten yksiköiden managerointi. :thumbsup:
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
280 208
Viestejä
4 820 675
Jäsenet
78 047
Uusin jäsen
pentti oja

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom