Bullet Hell pelit

Eli löytyiskö keskustelua Bullet Hell tyyppisistä peleistä, esimerkkinä aivan loistava Megabonk? Ite pelannu nyt Grind Survivorsia: Säästä 25 % tuotteesta Grind Survivors Steamissä

Mun mielestä molemmat hintansa arvosia, varsinkin megabonk jota pidän aivan loistavana.

Saisko tähän keskustelun vastaavista peleistä, mistä tykkäätte tai mitkä ei ole hyviä?

Pidetään Rogueliket erillään, mutta reverse bullet hellit käy jos sellasia haluatte suositella.

Eli alotan ite, Säästä 30 % tuotteesta Megabonk Steamissä yks parhaista peleistä mitä oon pelannu sanotaan nyt vaikka 2015 vuoden jälkeen, ja pyörii sitten ihan millä tahansa kikottimella. Pyyyhkii mun papereissa ohi aika monesta jos ei kaikista AAA peleistä (varmasti aika raju mielipide).

Aivan ylivoimasen hyvä peli, sopiva määrä sattumaa ja taitoo. Toki jos haluaa hyvien pelaajien (eli myös mun) tasoille niin sit pitää vähän painella resettiä.

Edit: Toi Grind Survivors ihan ok kans, ite tietysti apinana painanu melkein 30h kohta mutta en usko että ihan jokainen siitä löytää peliä itselleen koska nimikin sen kertoo grindausta on luvassa.

Toohoota tuli aikoinaan mätettyä joskus 20-15v sitten. Imperishable Night, Perfect Cherry Blossom, Mountain of Faith, Phantasmagoria of Flower View. Nii, ja joskus aikoinaan GC:llä Ikarugaa, tuli koko kosnoli hankittua pelkästään tuota varten.

Nykyään ei oikein aika/keskittymiskyky riitä tuollaiseen grindaamiseen, niin vähät pelailut kohdentuu muihin juttuihin.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 662
Jäsenet
82 399
Uusin jäsen
Arpa Nex

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom