• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Cherry Xtrfy M68W ja M64W pelihiiret 34,95€ Gigantti

Tuote: Cherry Xtrfy M68W ja M64W
Tarjoushinta: 34,95€
Normaalihinta: 100 €
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 22.03 saakka
Linkki:
Toista kertaa tarjouksessa, ekasta oli ketju muttei nämä nouse ylöspäin kirjoittamalla sinne ja pudonnut jo sen verran, joten tässä vielä hiirtä kaipaavalle vinkkiä. Vielä siis ehtii napata laadukkaan pelihiiren talteen. Ostin M64W:een ekassa alessa, ja tyytyväinen ollut.
Kommentteja voipi tsekata ekasta ketjusta:

Viimeksi muokattu:
Myös valkoiset:
1773979631112.png

Tämäkin pätee, ainakin mega-alessa:
Kaveriksi mieluummin tällainen:
1768391937169.png

Näistä on myös hienompi väri (retro-valkoinen), mutta se ei ole tarjouksessa :(

Ostin tammikuussa M64W:n ja olen käyttänyt PC-peleissä. Loistava hiiri hintaan verrattuna. Tosi kevyt. Korvasin sillä G502 hiiren ja tästä Xtrfystä tykkään enemmän. Ostan nyt toisen backupiksi tai ihan toimistokäyttöön.

Minäkin näitä nyt kaksi ostanut, itselle ja pojalle. Loistava hiiri etenki tuohon hintaan. Logitechit pistin syrjään, en koskaan tykännyt niiden liukkaudesta kädessä. Tässä pidot vaan paranee jos käsi hieman hikoaa.

Minäkin näitä nyt kaksi ostanut, itselle ja pojalle. Loistava hiiri etenki tuohon hintaan. Logitechit pistin syrjään, en koskaan tykännyt niiden liukkaudesta kädessä. Tässä pidot vaan paranee jos käsi hieman hikoaa.
Mulla taas tuntui,että tämä on todella liukas(M64W) versus logitech (G703),mutta siihenkin tottui. Loistava hiiri kyllä kaikinpuolin.

Ainakin M64W:een mukana tuli myös vaihtotassut, mikä on plussaa. Yhdessä arvostelussa muistaakseni oli että valkoinen ei olisi niin liukas kuin musta versio, eli jostain syystä materiaali hieman värin mukaan erilainen. Mutta en itse voit tätä vahvistaa. Minulla valkoinen versio, ja se aika hyvin pysyy kädessä, etenkin kun kämmen hieman lämpiää.

Hyvä ajoitus, oma hiiri löi juuri sopimuksen irti ja varahiirellä menty noin viikko. Laitoin tuon M64W:n testiin, tuo muoto vähän epäilyttää kun aiemmin ollut noita neutraaleja hiiriä, mutta testataan.

Kävimpä hakemassa, ja samaa ongelmaa itsellä kuin tuolla pää-ketjussa oli jollain. Eli rullassa on yksi pykälä semmoinen, että painaminen on tosi tahmeaa ja hidasta. Mallivika vai laadunvalvonnassa ongelmaa, tiedä sitten.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
303 233
Jäsenet
82 327
Uusin jäsen
Treesround

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom