CompuSat.fi kokemuksia

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 240
Onko jengillä millaisia kokemuksia tuosta CompuSat-puulaakista? Näyttäisi olevan tietyissä komponenteissa erittäin kilpailukykyiset hinnat ja ilmeisesti kuitenkin ihan suomalainen pulju kyseessä. Onko ollut takuussa tai toimitusajoissa nuhtelemista? Postiennakkoa eivät näytä tarjoavan vaihtoehdoksi, Ennakkomaksu / Paytrail (verkkopankit, kortit) ja Klarna-lasku näyttäisi löytyvän.
 
Satuinpa tilaamaan täältä Kingston Fury muisteja. Ensin tilasin ja maksoin 1 x 16gb palikan, jota varastosaldon mukaan oli. Peruivat tilauksen pari päivää myöhemmin vedoten toimittajan varastosaldon virheeseen (rahat palautuivat takaisin). Seuraavaksi tilasin 2 x 16 gb pakkauksen, jota näkyi varastosaldon mukaan olevan myös. Tästä oli sitten jossain vaiheessa rahat palautuneet tilille, mutta eivät millään tavoin kirjallisesti peruuttaneet tilausta tai lähettäneet selvitystä. Kyselin tämän tilauksen perään, mutta eivät edes vaivaudu vastaamaan sähköpostiin.

All-in-all asiakaspalvelu on täyttä hevonpaskaa. En haluaisi edes kuvitella tilannetta, että joutuisin tekemään jonkinlaisen takuupalautuksen yms. Kannattaa maksaa muutama euro enemmän ja ostaa paikasta, jossa voi olla varma homman toimivan.
 
Firman itsensä mielestä tilauksen peruminen on sopimusrikkomus, josta voi aiheutua vahingonkorvausta.
Miksiköhän tuo firma kokee oikeuden vain yksipuolisena?

TILAUKSEN PERUMINEN:
Tuotteen tilauksen voi peruuttaa, jos tilattua tavaraa ei ole vielä toimitettu. Peruminen on kuitenkin sopimusrikkomus, minkä vuoksi myyjällä voi olla oikeus vahingonkorvaukseen.

 
Firman itsensä mielestä tilauksen peruminen on sopimusrikkomus, josta voi aiheutua vahingonkorvausta.
Miksiköhän tuo firma kokee oikeuden vain yksipuolisena?

TILAUKSEN PERUMINEN:
Tuotteen tilauksen voi peruuttaa, jos tilattua tavaraa ei ole vielä toimitettu. Peruminen on kuitenkin sopimusrikkomus, minkä vuoksi myyjällä voi olla oikeus vahingonkorvaukseen.

Tuo on jotain copypastea KKV:n sivuilta:

Eipä noissa ehdoissa mitään vahingonkorvaussummaa määritetä.
 
Pysykää ehdottomasti erossa tästä paskapuljusta. Tilasin tuolta aikanaan 3080 Suprim;in, yrittäjä perui tilauksen ja nosti samalla hintaa satasella tai parilla. Olin yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja tein reklamaation firmalle, esittäen erilaisia lainmukaisia ratkaisuja asiaan, kuten korvaavan tuotteen toimitus tai kateosto-oikeuden käyttö. Niin ja verkkokauppaan tekemäni tunnuksetkin se poisti kokonaan.
No tuo omistaja sitten soitti minulle seuraavana päivänä KESKEN LOUNASTAUON, ulisi kaikenlaista ympäripyöreää paskaa hoonolla soomella ja lopuksi vielä totesi, ettei hän minua mitenkään uhkaile tai mitään, mutta olisi parempi antaa asian olla. Avautui siitäkin, kun joku täällä oli kaivanut firman julkiset taloustiedot (jossa ei paljoa kehumista ollut..) esiin ja syyttii siitäkin toki minua.
Minua rupesi samaan aikaan sekä huvittamaan että säälittämään tämä reppana, ja totesin sitten että no annetaan nyt olla, jotta pääsin jatkamaan lounastani kollegoiden kanssa.

On kyllä koko Suomen ATK-markkinoiden häpeäpilkku tämä. Omistajaa ei Suomen laki kiinnosta paskaakaan, ja koko "verkkokauppa" ei ole mitään muuta kuin jonkun tukkurin katalogi suoraan ja yrittäjä toimii vain trokarina/maksunvälittäjänä/kiusankappaleena.
Olisi kaikkien kannalta parempi, jos siirtyisi vaikka pizzanpyörittäjäksi, "maanmiestensä" tapaan...

Joku sen kaveri, poika tai sitten ukko itse, seuraa foorumia BTW, tai ainakin on seurannut. Soittaakohan taas kohta mulle avautuakseen "palautteestani" :rofl::rofl::rofl:

Foorumilla on useampi ketju firmasta, jotka on täynnä tällaisia vastaavanlaisia kokemuksia, mukaanlukien omani.
 
Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
292 091
Viestejä
4 999 082
Jäsenet
80 203
Uusin jäsen
TheRose

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom