Pysykää ehdottomasti erossa tästä paskapuljusta. Tilasin tuolta aikanaan 3080 Suprim;in, yrittäjä perui tilauksen ja nosti samalla hintaa satasella tai parilla. Olin yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja tein reklamaation firmalle, esittäen erilaisia lainmukaisia ratkaisuja asiaan, kuten korvaavan tuotteen toimitus tai kateosto-oikeuden käyttö. Niin ja verkkokauppaan tekemäni tunnuksetkin se poisti kokonaan.
No tuo omistaja sitten soitti minulle seuraavana päivänä KESKEN LOUNASTAUON, ulisi kaikenlaista ympäripyöreää paskaa hoonolla soomella ja lopuksi vielä totesi, ettei hän minua mitenkään uhkaile tai mitään, mutta olisi parempi antaa asian olla. Avautui siitäkin, kun joku täällä oli kaivanut firman julkiset taloustiedot (jossa ei paljoa kehumista ollut..) esiin ja syyttii siitäkin toki minua.
Minua rupesi samaan aikaan sekä huvittamaan että säälittämään tämä reppana, ja totesin sitten että no annetaan nyt olla, jotta pääsin jatkamaan lounastani kollegoiden kanssa.
On kyllä koko Suomen ATK-markkinoiden häpeäpilkku tämä. Omistajaa ei Suomen laki kiinnosta paskaakaan, ja koko "verkkokauppa" ei ole mitään muuta kuin jonkun tukkurin katalogi suoraan ja yrittäjä toimii vain trokarina/maksunvälittäjänä/kiusankappaleena.
Olisi kaikkien kannalta parempi, jos siirtyisi vaikka pizzanpyörittäjäksi, "maanmiestensä" tapaan...
Joku sen kaveri, poika tai sitten ukko itse, seuraa foorumia BTW, tai ainakin on seurannut. Soittaakohan taas kohta mulle avautuakseen "palautteestani"

Foorumilla on useampi ketju firmasta, jotka on täynnä tällaisia vastaavanlaisia kokemuksia, mukaanlukien omani.