Crimson Desert PC, PS4, Xbox One, PS5, Xbox Series X/S (20.3.2026)

joo o aika erikoinen pökäle arvosteluiden perusteella. Pitää kokeilla olisiko itse sitten sellainen joka tähän friikahtaa...
Aika erikoiselta se maailmakin näyttää. Periaatteessa perinteinen fantasiamaailma mut sit rakettireppuja, junia ja muuta tekniikka.

En tiiä, mulla kyllä laskenu odotukset kuin lehmän häntä viimeisen viikon aikana. Ei mee ostoon nyt.

Aika erikoiselta se maailmakin näyttää. Periaatteessa perinteinen fantasiamaailma mut sit rakettireppuja, junia ja muuta tekniikka.

En tiiä, mulla kyllä laskenu odotukset kuin lehmän häntä viimeisen viikon aikana. Ei mee ostoon nyt.
Joo kannattaa katsoa streameja ite tiiän että tulen tykkää kun rakastan seikkailuu ja puzzlei

Nyt:

PC versiolla 79.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=sVEdBAP_BY8&t=1s

1773871737444.png

1773871998816.png

Joten Summarum ei ainakaan GPU osastolla pitäisi ongelmia olla pyörimisen kanssa.

Aika CPU bound näyttää olevan, kun 5090:lla ei kovin paljoa tipu FPS 1080P --> 4k.

Itsellä vähän sama. Pitää kuitenkin huomenna katsoa Steam arvostelut kun ne on ainoat joista saa tänäpäivänä kunnon kuvan siitä mitä on ostamassa.
En nyt tiiä... Moni vihaa Denuvo että saattavat arvostelu pommittaa sen kun viikko ennen julkaisua laittoivat Denuvo EULAn kauppa sivulle.

Joo eihän user scores kannata katella, kun se on 0/10 suurella osalla riippuen ihan mistä milloinkin. Kaikkein paras on, kun lukee noita pidempiä user review tekstejä.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 072
Jäsenet
82 292
Uusin jäsen
vesimies11

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom