Cyberpunk 2077

Millasilla grafiikka asetuksilla ja resoluutiolla pelaat ja paljonko fps?

Vastaus kysymykseesi, otin nopeaan videota asetuksista ja pelistä:

Laatu vielä peruna koska youtube.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.





Pelihän on tehty sillä tavalla hyvin, että nuo kohtaukset missä taistellaan on yleensä rajatulla aluella, joten FPS on näissä kohtauksissa korkeampi mitä kun maailmassa pyörii menemään.
Ottaa FPS counterin pois päältä niin ihan hyvältä peli maistuu vaikka välillä käydään 40fps pinassa raskaimmissa kohdissa.


Edit: siis mitä, toi DLSS ei käytä GPU:ta oikein vai bugittaako RivaTuner softa ?

Myöhempi edit: Cyber Engine Tweaks tällä saa enabloitua AMD SMT niin tämä paranti tuota GPU:n käyttöä kun CPU:lle annettiin paremmin kuormaa.
 
Viimeksi muokattu:
Minä en näistä ymmärrä, siksi kysyin. Kuva näyttää jopa paremmalta kuin silloin kun pelasin vielä vanhaa versiota semmoisilla asetuksilla ettei tarvinnut oksentaa ja että sai edes 30 - 40fps. Pitäis varmaan hommata hieman tuoreempaa rautaa koneeseen.
Full HD + pelitilanne missä ruutu laskee sinne 30-40fps maastoon näyttää nopeasti todella paskalta. Nuo Amdn FSR ja Nvidian DLSS (eka ei ole sidoksissa valmistajan rautaan, toinen taas on) on juuri siitä hienoja, että niiden avulla saadaan fps nousemaan jolloin se pieni kuvatarkkuuden skaalaus hetkellisesti alaspäin ei erotu käytännössä ollenkaan nopeatempoisessa pelissä. Itellä 5600XT ja ei ollu toivoakaan pelata ilman tuota FSR-tekniikkaa, kun käytössä on iso 43" ("onneksi" vaan 60Hz) ruutu. Nappasin FSRn päälle ja ei ole ollut sanomista pelin pyöriessä koko ajan sen 60fps :) Kuvanlaatuasetukset ja kaikenlaiset kromit on tosin pakko pitää alhaisina joka sitten erottuu huomattavasti enemmän kuin tuo hetkellinen reson putoaminen raskaissa kohdissa, peli tartteis hienosti toimiakseen sen RX6800-sarjalaisen, taikka toisesta leiristä RTX3070-variantin...

Viimeisin päivitys poistanu käytännössä kaikki bugitkin grafiikoista, törmäysmallinnuksesta, jne. Lähemmäs 70h mittarissa ja kahdesti olen tainnu saada ihailla pelin kaatumista, yhden käden sormilla laskettavan määrän T-malliin jämähtäneitä hahmoja, ja muuta pientä. Nyt pelistä paistaa läpi se törkeä määrä tekemistä mitä sinne on tungettu, ja näkee miten on tekijöillä aika loppunu kesken, kun todella moni tarinakaari loppuu ns. kesken kohtaan missä ei ole mitään järkeä. Potentiaalia on kyllä rankasti kun runko ja maailma on nyt valmis, maksullisia & maksuttomia dlc-paketteja on varmasti tulossa kun onhan tuo tehny noille jo ongelmista huolimatta ilmeisesti melkosesti tulostakin.
 
Testasin tuossa gamepadilla pelaamista tietokoneella ja mielestäni ihan hyvä tuntuma myös ohjaimelle kun ensin säätää asetukset itselleen mieluisaksi.
Pelihän ei mikään Twitch shootteri ole ja kentässä on vaikka mitä rojua mihin ukko jää jatkuvasti kiinni niin ihan hyvin toimii ohjain kun pelaa vähän rauhallisemmin.
Itseasiassa ole pelannut ohjaimella peliä nyt kun tuota häiritsevää inputlagia ei PC:llä ole. Kuitenkin ajamista ja muuta fiilistelylä pelissä sen verran niin hyvin menee ohjaimella.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Peliin tuli päivitys 1.52 versioon niin mitä ootte tykännyt viimesinmästä päivityksestä? Pohdin jos nyt uskaltaisi antaa uuden mahdollisuuden Cyberpunkille sitten julkaisun jälkeen. :hmm:
Pleikkavitosella tää update on varmaan ollut aika käänteentekevä (en tiedä entisestä, sillä hankin pelin vasta kun tää päivitys oli jo tullut). Aika päheet trigger-feedbackit ainakin kun ampuu tai esimerkiks ajelee kulkupeleillä.
 
En kanssa tiedä minkälainen tää on ollut ennen päivitystä. Pleikan hain maanantaina postista.

Ihan kivasti tän kanssa mennyt aika. Mutta ainakin alkupään autojen kanssa menee hermo, ohjaustuntuma on aivan perseestä.
 
Tässähän ainakin ennen pätsiä PS5 oli aika autiot maisemat koska perustui PS4 versioon missä oli vain caps lock avattu 60fps.

Ja pleikka vitonen sai myös sen Quality tilan.
 
Tuli ostettua laarista 15 eurolla, onneksi en maksanut sen enempää. Peli itsessään on joo jepa, mutta äänet särisee vähän väliä eikä siitä saatanasta pääse eroon millään kikka kolmosella, ja toinen on kaatuminen vartin välein ilmoitukseen "Whoa! Cyberpunk 2077 has flatlined!" Täysin randomisti tilanteesta riippumatta.

Muoks: Ja alkuun piti ainakin viiteen kertaan korjata asennus koska puuttuvia tai viallisia tiedostoja. Se nyt on sentään pysynyt hetken poissa.
 
Kokeiles tuon linkin takaa löytyviä vinkkejä. Itsellä oli samaa jos äänikortti oli liian hyvillä säädöillä.
How to Fix The Audio Crackling in Cyberpunk 2077
Kokeiltu kaikki mitä interwebsi tarjoaa. Ainoa mitä en ole kokeillut, on EPOS gaming softwaren poistaminen, mutta se hitottaa jo pelkästään periaatteen takia, että pitää alkaa ohjelmia riisumaan koneelta rikkinäisen pelin takia.

Kiitos kumminkin.
 
Tota joo. Ostin tämän kun sattui olemaan alessa ja sain uuden näyttiksen.

En päässyt edes Street Kid introa läpi kun peli bugasi niin että pitäisi ladata tallennus uusiksi. Ovi jonka takaa löytyy nainen kylpyammeesta ei aukea kun vihollisista on hommautunut eroon. Hieno peli näin 1.5 vuoden jälkeenkin.

Onko tämä koko peli yhtä rikki? Jos ekan vartin jälkeen tulee jo bugi joka oli olemassa julkaisussa niin vähän epäilyttää koko roska... Pitääkö tämä pistää vielä toisen kerran refundiin?
 
Laitetaas sitten täysin erilainen kokemus kun taas niin valitetaan.
Kolmatta kertaa peli menossa läpi asti (Corpo ja Nomad jo pelattu) yhtäkään kaatumista ei ole tullut vastaan, äänet toimii kuten pitää ja peli pyöriikin täysin kiitettävästi. (3440x1440 60+FPS ja High asetukset)
Ja tosiaan pelikello näyttää 166h

Vahva suositus niille, jotka vielä arpoo että pitäisikö tätä kokeilla.
 
Tota joo. Ostin tämän kun sattui olemaan alessa ja sain uuden näyttiksen.

En päässyt edes Street Kid introa läpi kun peli bugasi niin että pitäisi ladata tallennus uusiksi. Ovi jonka takaa löytyy nainen kylpyammeesta ei aukea kun vihollisista on hommautunut eroon. Hieno peli näin 1.5 vuoden jälkeenkin.

Onko tämä koko peli yhtä rikki? Jos ekan vartin jälkeen tulee jo bugi joka oli olemassa julkaisussa niin vähän epäilyttää koko roska... Pitääkö tämä pistää vielä toisen kerran refundiin?

Itsellä ainoat pelinpysäytysbugit on olleet sitä, että hyppy tai juoksu lakkaa toimimasta ja nekin korjautui tallentamalla ja lataamalla.

StreetKid intro muuten päättyi kohdallasi jo aiemmin. Tuo nainen kylpyammeessa -tehtävä on jo kaikille yhteinen.
 
kaatuminen vartin välein ilmoitukseen "Whoa! Cyberpunk 2077 has flatlined!" Täysin randomisti tilanteesta riippumatta.

Tämä EHKÄ korjaantui disabloimalla GoG overlay. Ääniongelma on ja luultavasti pysyy, koska en ala tota EPOS gaming softwarea tuon tekeleen takia poistamaan.
 
Itsellä ainoat pelinpysäytysbugit on olleet sitä, että hyppy tai juoksu lakkaa toimimasta ja nekin korjautui tallentamalla ja lataamalla.

StreetKid intro muuten päättyi kohdallasi jo aiemmin. Tuo nainen kylpyammeessa -tehtävä on jo kaikille yhteinen.

Aivan eli se valitse alkuperäsi ja sen vaikutukset lakkaavat siihen montageen? Hieno RPG.

Latasinpa muuten saven tänään. Jouduin aloittamaan koko roskan uusiksi. Kun olin koittanut keksiä keinoa päästä eteenpäin peli oli tehnyt jatkuvasti uusia auto saveja kunnes kaikki auto save slotit oli täyttynyt tuolla bugisella tallennuksella..

Vielä tätä voisi kokeilla pari minuuttia ilman että refund ikkuna sulkeutuu. Jos jotain hyvää niin pyörii 100 kertaa paremmin kuin julkaisussa. Ne pahimmat bugit joissa NPCt ajelevat seinien läpi yms. ovat ainanki tästä alusta poistuneet. Toki tämä Sandra bugi.. se on ollut olemassa julkaisuista lähtien.
 
Joitakin keskusteluvaihtoehtoja on erilaisia riippuen siitä alkuvalinnasta, mutta tosiaan ei se alkuvalinta kovin kummoisesti pelin kulkuun vaikuta. Enemmän sitten pelin aikana tehdyt valinnat.
 
Streetkidillä ja Corpolla pelannut maksimiin. Suurimmat erot alussa ja dialogivaihtoehdoissa. Etenkin jossain ison korporaation aulassa pystyy tylyttää virkailijoita aikalailla :D
 
Jos se peli kaatuu, niin yksi todennäköinen syy on eri valmistajien äänisoftat. Jos siellä on jotain nahimicin tekemää komponenttia, niin kaatumIsen syy on vaan ko firman paska koodi. CD project ei pysty vaikuttamaan nahimicin koodin laatuun. Jos etsit netistä nahimicin aiheuttamia ongelmia saat miljoonia osumia
 
Jännää, mulla on aivan saatanan vanha kone, enkä ole huomannut mitään isoja bugeja ja corpo on pelattu melkein tappiin asti ennen näitä isoja päivityksiä. Ainoa mikä pisti silmään niin autot ajeli ilman valoja vaikka heijastukset näkyi tiessä, mutta siinäpä se. Maltan tuskin odottaa minkälainen bugifestivaali koittaa kun seuraavan kerran pelaan tätä tuoreemmalla raudalla.
 
Se on näköjään ihan tuurista kiinni millaisen kattauksen saa. Vähän samaa ton surullisen BF2042 kanssa, ite vältyin siinä suurimmalta osin bugeista. Tähän ei näytä toimivan mikään kikka.
 
Se on näköjään ihan tuurista kiinni millaisen kattauksen saa. Vähän samaa ton surullisen BF2042 kanssa, ite vältyin siinä suurimmalta osin bugeista. Tähän ei näytä toimivan mikään kikka.
Jos jo tiedät että se liittyy epos gaming softwareen, niin tiedät jo että sen poistamalla hommat skulaa. Onhan toi kyl perseestä että jonkin yksittäisen ohjelmiston takia pitää tehdä yhden pelin takia muutoksia.
 
No se on vain yks asia, ja sen kanssa pärjää. Mutta myös se random kaatuilukin on läsnä edelleen, ja sen suhteen on kokeiltu about kaikki konstit mitä netissä on tarjolla.
 
No se on vain yks asia, ja sen kanssa pärjää. Mutta myös se random kaatuilukin on läsnä edelleen, ja sen suhteen on kokeiltu about kaikki konstit mitä netissä on tarjolla.

Aa sulla siis kaatuu edelleen vaikka luulit että sait sen fixattua tos pari viestiä ylöspäin.
damn.
itellä tuli tota samaa ainoastaan kun vaan sammutti pelin. Siitä ei päässy eroon eikä se vaikuttanu tallennuksiin tms, niin ei omalla kohdalla vaikuttanu mihinkää.
 
Joku 40h takana uusimmalla versiolla ja pari pikku bugia tullut vastaan.

Jackien äidin asuntoon ei pääse kun käytävään vievä kalteriovi ei aukea, ja siitä ihmiset kävelee suoraan läpi, pelaajan hahmolta vaan puuttuu kyseinen ominaisuus :)

Pari kertaa on vastaan tullut ilmassa istuva ja puoliksi maan sisässä seisova kadullakulkija.
 
No se on vain yks asia, ja sen kanssa pärjää. Mutta myös se random kaatuilukin on läsnä edelleen, ja sen suhteen on kokeiltu about kaikki konstit mitä netissä on tarjolla.

Uskallan epäillä että tämä selvisi viimein. Omasta päädystä löytyi syy pelin kaatuiluun. Eräänlainen sattumusten summa, jossa pääsin kuuselle ongelman syystä kun kone kaatui Memory management BSODiin, ja päätin löysätä muistien kellotuksia. Samalla huomasin ettei Cyberpunkki enää kippaillut. Mietin siinä että miksi muistit on nyt yhtäkkiä epävakaat, kun Karhun muistitesteriäkin kesti ajaa vaikka 20000%. Älysin siinä sitten, että kun uusi näytön ohjain ei ole loopissa kuten edellinen näyttis oli, niin pelatessa se nostaa kopan lämpöjä sen verran riittävästi, että noi B-diet alkoi saamaan lämpöhalvauksia säännöllisen epäsäännöllisesti. Äsken Pelailin pari tuntia putkeen ongelmitta.
 
Pari eri end game vaihtoehtoa pelattu läpi ja saa kyllä riittää. Alkuun en ollut kovinkaan ihastunut, mutta kyllä siitä lopulta ihan miellyttävä pelikokemus tuli. Pelasin hardin aika räiskimistyylillä läpi. Alussa tuntui että on tarvetta hiiviskellä, mutta jossain kohtaa havahtuu siihen että jokaiseen tilanteeseen voi lähteä suoraan sniperilla vaan räiskimään. Joitain osa-alueita jäi kokonaan käyttämättä. Mitään melee juttuja en käyttänyt ja piti pelin pelaamisen jälkeen katsoa netistä että mitä ne Sandevistan ja Kereznikov edes ovat. Samoin kävi Cold Bloodin kanssa johon en laittanut pistettäkään kun en tajunnut mistä niitä stackkejä kertyisi.

Tarina oli kuitenkin miellyttävä ja aseilla tapahtuva taistelu on ainakin itselle lähempänä sydäntä kuin esim. Witcher 3:n jatkuva lähitaistelu (pelinä toki Cyperpunkkia muuten parempi).
 
Uskallan epäillä että tämä selvisi viimein. Omasta päädystä löytyi syy pelin kaatuiluun. Eräänlainen sattumusten summa, jossa pääsin kuuselle ongelman syystä kun kone kaatui Memory management BSODiin, ja päätin löysätä muistien kellotuksia. Samalla huomasin ettei Cyberpunkki enää kippaillut. Mietin siinä että miksi muistit on nyt yhtäkkiä epävakaat, kun Karhun muistitesteriäkin kesti ajaa vaikka 20000%. Älysin siinä sitten, että kun uusi näytön ohjain ei ole loopissa kuten edellinen näyttis oli, niin pelatessa se nostaa kopan lämpöjä sen verran riittävästi, että noi B-diet alkoi saamaan lämpöhalvauksia säännöllisen epäsäännöllisesti. Äsken Pelailin pari tuntia putkeen ongelmitta.
...Ei tullut ensiksi mieleen vähentää/poistaa ylikellotuksia kun joku peli kaatuu vaan syyttää peliä?
 
Ei toi takaa kiinni ottaminen taida toimia kuin pelin alkutason vihuja vastaan. Myöhemmän vaiheen kovimmilla vihuilla kun pitäs tulla se sininen teksti 'F grab' niin sitä tekstiä ei tuu ja se vihu vaan kääntyy heti ympäri ja rupee ampumaan. Ei taida sit olla mitään konstii ottaa niitä pois pelistä äänettömästi?
 
...Ei tullut ensiksi mieleen vähentää/poistaa ylikellotuksia kun joku peli kaatuu vaan syyttää peliä?
Ei, koska aiemmin ei ollut ongelmia enkä ensimmäisenä hoksannut laskea uuden näyttiksen tuottamaa lämpöä yhtälöön?
 
Ei toi takaa kiinni ottaminen taida toimia kuin pelin alkutason vihuja vastaan. Myöhemmän vaiheen kovimmilla vihuilla kun pitäs tulla se sininen teksti 'F grab' niin sitä tekstiä ei tuu ja se vihu vaan kääntyy heti ympäri ja rupee ampumaan. Ei taida sit olla mitään konstii ottaa niitä pois pelistä äänettömästi?

Pitää olla tarpeeksi Coolia ettei ne huomaa ja tarpeeksi Bodyä, että pystyt nappaan kiinni.
 
Ei toi takaa kiinni ottaminen taida toimia kuin pelin alkutason vihuja vastaan. Myöhemmän vaiheen kovimmilla vihuilla kun pitäs tulla se sininen teksti 'F grab' niin sitä tekstiä ei tuu ja se vihu vaan kääntyy heti ympäri ja rupee ampumaan. Ei taida sit olla mitään konstii ottaa niitä pois pelistä äänettömästi?
Montakin, mutta vaativat tosiaan coolia aika paljon:
Optical Camo + Lynx paws. Sitten vaan hiivit selän taakse ja vedät niskat nurin
Cyberdeckiin legendary tason Sonic Shock. Sen jälkeen mosaa saa rauhassa paukuttaa muilla quick hackeillä miten haluaa kunhan muut mosat eivät näe sen kuolemaa tai löydä ruumista.
Teoriassa myös käsiin asennettava kranunheitin nukutuspanoksella (en ole testannut miten äänekäs tai miten hyvin toimii.
 
Koko peli on paljon näyttävämpi yöllä, vielä kun olis säteenseurantaan kykenevä näytönohjain...
 
Pystyykö muka RX 6600 XT pyörittämään tätä 60fps ultra asetuksilla ja säteenseuranta ja AMD skaalausvipstaakit poissa päältä 1080p tarkkuudella?. Jotenkin epäilen, vaikka benchmarkki ja AMD suorituskykypaneeli niin näyttää. Voi olla että en ole huomannut joitakin grafiikka-asetuksia varmaan.
 
Pystyykö muka RX 6600 XT pyörittämään tätä 60fps ultra asetuksilla ja säteenseuranta ja AMD skaalausvipstaakit poissa päältä 1080p tarkkuudella?. Jotenkin epäilen, vaikka benchmarkki ja AMD suorituskykypaneeli niin näyttää. Voi olla että en ole huomannut joitakin grafiikka-asetuksia varmaan.

No ei varmana pysty.
 
On se nyt helvetti kun peliin pitää tehdä oma benchmarkki joka valehtelee, ja sitten vielä AMD suorituskykypaneeli tekee samaa, eikö pelinkehittäjät ole enää rehellisiä?. Kaikki grafiikka-asetukset mitä löysin oli tapissa kun vielä tarkistin, benchmarkin mukaan keskimääräinen ruudunpäivitys oli 59,7 ja maksimi 61 ja jotain. Niin ja nuo säteenseurannat ym. oli pois päältä. Otin vielä videon niin voi lähettää vaikka CDProjektille jos tuo on joku bugi.

Edit. Tuommoisen videopätkän löysin, tuokaan ei taida olla totta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
On se nyt helvetti kun peliin pitää tehdä oma benchmarkki joka valehtelee, ja sitten vielä AMD suorituskykypaneeli tekee samaa, eikö pelinkehittäjät ole enää rehellisiä?. Kaikki grafiikka-asetukset mitä löysin oli tapissa kun vielä tarkistin, benchmarkin mukaan keskimääräinen ruudunpäivitys oli 59,7 ja maksimi 61 ja jotain. Niin ja nuo säteenseurannat ym. oli pois päältä. Otin vielä videon niin voi lähettää vaikka CDProjektille jos tuo on joku bugi.

Edit. Tuommoisen videopätkän löysin, tuokaan ei taida olla totta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Kyllä se varmaan aika lähellä on tuota lukua ihan oikeastikkin.
 
On se nyt helvetti kun peliin pitää tehdä oma benchmarkki joka valehtelee, ja sitten vielä AMD suorituskykypaneeli tekee samaa, eikö pelinkehittäjät ole enää rehellisiä?. Kaikki grafiikka-asetukset mitä löysin oli tapissa kun vielä tarkistin, benchmarkin mukaan keskimääräinen ruudunpäivitys oli 59,7 ja maksimi 61 ja jotain. Niin ja nuo säteenseurannat ym. oli pois päältä. Otin vielä videon niin voi lähettää vaikka CDProjektille jos tuo on joku bugi.

Edit. Tuommoisen videopätkän löysin, tuokaan ei taida olla totta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Sori. Ymmärsin ekasta viestistä vahingossa, että säteen seuranta on päällä, kun luin vähän hätäisesti. Eli kyllä ilman sitä varmaan pitää paikkansa nuo FPS lukemat.
 
Pystyykö muka RX 6600 XT pyörittämään tätä 60fps ultra asetuksilla ja säteenseuranta ja AMD skaalausvipstaakit poissa päältä 1080p tarkkuudella?. Jotenkin epäilen, vaikka benchmarkki ja AMD suorituskykypaneeli niin näyttää. Voi olla että en ole huomannut joitakin grafiikka-asetuksia varmaan.

Onhan sitä korjailtu. Verrokiksi 5600x + 3070ti, rtx päällä ja asetukset high, dlss balanced. Avg 80fps @ 1440p. Sain ilman rtx pikkasen twiikkaillen 140fps avg. Ja steamin fps-laskuri näytti samaa.
 
Pystyykö muka RX 6600 XT pyörittämään tätä 60fps ultra asetuksilla ja säteenseuranta ja AMD skaalausvipstaakit poissa päältä 1080p tarkkuudella?. Jotenkin epäilen, vaikka benchmarkki ja AMD suorituskykypaneeli niin näyttää. Voi olla että en ole huomannut joitakin grafiikka-asetuksia varmaan.

Helposti. Aloitin pelailun RX 5700:lla ja sekin pyöritti peliä ihan nätisti 60 fps:n tuntumassa ~high asetuksilla @ 3440x1440.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.



"Edgerunners kertoo kadulla elävästä lapsesta, joka yrittää selvitä kaikin keinoin Cyberpunkin teknologiakeskeisessä maailmassa ryhtymällä lainsuojattomaksi."

Street kid?
 
"Edgerunners kertoo kadulla elävästä lapsesta, joka yrittää selvitä kaikin keinoin Cyberpunkin teknologiakeskeisessä maailmassa ryhtymällä lainsuojattomaksi."

Street kid?
Street kid x Edge lord ?

Ainakin on hyvän studion löytäneet. Toivottavasti ei ole juoneltaan tusinapaskaa, tai keskity liikaa pelin mainostamiseen tai siihen viittaamiseen.

Veikkauksia että montako kertaa sarjassa sanotaan nimi Johnnii Silberhandoo? Ite arvaan että 10.
 
"Edgerunners kertoo kadulla elävästä lapsesta, joka yrittää selvitä kaikin keinoin Cyberpunkin teknologiakeskeisessä maailmassa ryhtymällä lainsuojattomaksi."

Street kid?

Itse odottelen tätä mielenkiinnolla, koska studion tuotanto itsessään melko hyvä.. Oikeastaan ainoa pelko on vaan kun tietää että pelien leffa/animaatiot on yleensä melko kuraa niin saa nähdä tekisikö tämä poikkeuksen.
 
Itse odottelen tätä mielenkiinnolla, koska studion tuotanto itsessään melko hyvä.. Oikeastaan ainoa pelko on vaan kun tietää että pelien leffa/animaatiot on yleensä melko kuraa niin saa nähdä tekisikö tämä poikkeuksen.
Trigger on hyvin luova käyttämään halpaa animaatiota.
Tässäkin 1min trailerissa oli monta kohtaa mitkä kaipasivat lisää animaatiota eikä vain staattista kuvaa joka liikkuu taustakuvan ohi.
Toki se, että budgetti tulee Cdpr pelien ostajilta pitäisi luvata enemmän kuin jokin OG anime ilman jotain franchisea takana.
 
Sellaisella pelien trailerilla matksulla tehtynä alkaa jo maksamaan noiden tekeminen.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämä noin 1.5h pätkänä maksoi yli 30 miljoonaa dollaria ja taisi ottaa tappiota kun lisättiin mainostuskulut ja kaikki.

Toki itsekin olisin halunut animen sijasta tuolla nähdä mutta kun kysyntä ei ole niin korkealla tasolla että kukaan uskaltaa lähtee tekee tuolla tasolla.

Samalla tasolla tehtiin castlevania ja tuli jopa ihan hyväkin sarja niin ehkä tästäkin(?)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
286 700
Viestejä
4 923 394
Jäsenet
79 229
Uusin jäsen
alicyy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom