Cyberpunk 2077

Pelasin julkaisun aikaan 70 tuntia level 30 asti, mutta peli jäi tauolle joululoman takia. Nyt palasin takaisin ja tämähän on erittäin hyvä peli! Oli iso virhe pitää taukoa kun en muista juuri yhtäkään hahmoa ja on tuskaa yrittää muistella kaikkia sivujuonia ja tapahtumia. Ilmeisesti päivitysten myötä myös skillit oli nollaantunu ja sain laittaa ne uudestaan, pistooli+haulikko+katana ukolla pelaan tällä kertaa ja jätän pelin pilaaja sniput kokonaan pois.

Onko Kerenzikov refleksibuusterin käynnistämiseen muuta keinoa kuin dodge+ampuminen? Se ei tunnu toimivan jokakerta.
 
Kertokaas tämmöiselle vanhalle jarrulle, että mitä hyötyä on esim. jonkun aseen harvinaisuudesta? Aika alussa tässä ja tuntuu, että aseiden statsit on arvottu niin, että vahingossakaan ei saa mitään merkittävää parannusta, vaan aina todella minimaalinen ero edeltäjään. Sitten on näitä uncommon, rare jne aseita joiden ainoa ero on tuo värikoodi. Meneekö mulla nyt jotain ohi?
 
Level 8 hahmo menossa ja sellanen kysymys säilyykö noi sivutehtävät tuolla jos etenee päätehtäviä? Vai pitäiskö ensin yrittää tehdä sivutehtävät pois?
 
Level 8 hahmo menossa ja sellanen kysymys säilyykö noi sivutehtävät tuolla jos etenee päätehtäviä? Vai pitäiskö ensin yrittää tehdä sivutehtävät pois?
Kyllä ne pitäisi säilyä. Itse vaan tykkäsin tehdä kaikki sivutehtävät aina samantien ja päätarinaa myöhemmäksi.

140h peliä takana.. :D Netflix anime sarjan jälkeen innostuin uudelleen ja tuli tehtyä David Martinez Sandevista build.
 
Level 8 hahmo menossa ja sellanen kysymys säilyykö noi sivutehtävät tuolla jos etenee päätehtäviä? Vai pitäiskö ensin yrittää tehdä sivutehtävät pois?
En ole pelannu läpi, mutta peli ilmoittaa kun tulee "point of no return" ovi vastaan main questissa. Jätin siihen kohti pääjuonen ja oon tehny sivutehtäviä sun muuta kun niistä on monia kymmeniä tehtävälistassa ja lisää tulee kokoajan.
 
Kertokaas tämmöiselle vanhalle jarrulle, että mitä hyötyä on esim. jonkun aseen harvinaisuudesta? Aika alussa tässä ja tuntuu, että aseiden statsit on arvottu niin, että vahingossakaan ei saa mitään merkittävää parannusta, vaan aina todella minimaalinen ero edeltäjään. Sitten on näitä uncommon, rare jne aseita joiden ainoa ero on tuo värikoodi. Meneekö mulla nyt jotain ohi?

Minulle ainoa merkityksellinen asia tuossa erossa on se, että esim. common-tason aseita purkaessa ei saa epic-komponentteja jne.
Tosin puran siitä huolimatta melkeinpä kaiken ja craftaan niistä lege pisloja (esim. A22B) jotka myyn.


e. Asiasta toiseen, törmäsin tällaiseen braindance-mainokseen retkilläni :think:

braindance.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Kertokaas tämmöiselle vanhalle jarrulle, että mitä hyötyä on esim. jonkun aseen harvinaisuudesta? Aika alussa tässä ja tuntuu, että aseiden statsit on arvottu niin, että vahingossakaan ei saa mitään merkittävää parannusta, vaan aina todella minimaalinen ero edeltäjään. Sitten on näitä uncommon, rare jne aseita joiden ainoa ero on tuo värikoodi. Meneekö mulla nyt jotain ohi?
Helvetin hyvä kysymys...Varmaan ainoo toi että saa enemmän palikoita hajottaessa ja jotain henkistä hyvinvointia että on harvinaisempaa shittiä päällä.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Joku löysi RT Overdrive trailerin paikat ja vertasi niitä 1.61 version maksimiasetuksiin.

Onhan tuossa paikoitellen eroa aika paljonkin.. varsinkin heijastusten kanssa. :thumbsup:
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Joku löysi RT Overdrive trailerin paikat ja vertasi niitä 1.61 version maksimiasetuksiin.

Onhan tuossa paikoitellen eroa aika paljonkin.. varsinkin heijastusten kanssa. :thumbsup:


No niin. Alkaa jo näyttää nuo lätäköiden heijastukset sille, kun pitääkin. Ne olikin liian sumeita vesilätäkköiden heijastuksiksi, mikä pisti heti märällä kelillä silmään. Milloinkohan tuo overdrive tulee saataville?
 
Ei mitään hajua.. Veikkaisin että samaan aikaan tulee lisärin kanssa. Ja se tulee sit joskus tänä vuonna, tiedä sitten milloin.

Mukava sinänsä että tulee toi Overdrive modi kun tämä on kumminkin viimeinen peli joka tulee käyttämään Red Engineä. Että saapahan pelimoottori hyvät läksiäiset tappiin vedettyjen RT ominaisuuksien kanssa. :cool:
 
Juuri kun vihdoin sain näytönohjaimen, joka mielestäni on riittävän tehokas tähän peliin RT päällä ja 1440p-resoluutiolla. Voi olla vähän raskaampi säteenseuranta tuon uuden päivityksen kanssa. Jos RTX 3070 olisi hajonnut vähän myöhemmin, niin olisi voinut saada ei niin järkyttävällä välirahalla RTX 4070 Ti:n tilalle. Mutta sitten olisi ollut jo prossu pullonkaulana ja tämä 3070 Ti oli lopulta ihan puoli-ilmainen. Pakko aloittaa tällä uusi läpipeluu, kun lisäri tulee. Ei tarvitse vain päättömästi ajella ympäri kaupunkia ja ihailla grafiikoita. Ja toivottavasti vihdoin tulee liikenteen, poliisin ja NPC-hahmojen tekoälylle isoja parannuksia :D

Tätä peliä on nyt tullut pelattua 1440p-resoluutiolla kolmella eri näytönohjaimella. Grafiikka-asetukset kaikilla Digital Foundryn ohjeistuksen mukaan sekoitus mediumia ja high:ta. Tavoitteena saada +60FPS kaikkialla.

RTX 3060 Ti: Ainoastaan RT Lighting päällä ja DLSS Balanced
RTX 3070: Ainoastaan RT Lighting päällä, mutta DLSS Quality
RTX 3070 Ti: RT Lighting ja RT heijastukset päällä, DLSS Quality

Ajattelin, että tarvitsee 3080:n noille asetuksille, mitkä nyt on käytössä, mutta 3070 Ti taipui siihen. Toki tämä on aika kova yksilö kellottumaan ja alivoltittumaan. Yllättävän iso ero tuli myös normaaliin 3070:een.
 
Peli oli tauolla siihen saakka että sain kunnollisen näytönohjaimen, mutta nyt iski joko kumma bugi tai sitten en vaan osaa.

Jos vaihdan V:lle vaatteita, niin hahmon statsit kyllä vaihtuu, mutta ulkoasu ei. Ei vaikka riisuisin ja myisin ne päällä olevat vaatekappaleet ja pukisin päälle ihan mitä tahansa muuta, niin kuvassa näkyy edelleen vaan ne vanhat kledjut. Mitä nyt en tajua?
 
Peli oli tauolla siihen saakka että sain kunnollisen näytönohjaimen, mutta nyt iski joko kumma bugi tai sitten en vaan osaa.

Jos vaihdan V:lle vaatteita, niin hahmon statsit kyllä vaihtuu, mutta ulkoasu ei. Ei vaikka riisuisin ja myisin ne päällä olevat vaatekappaleet ja pukisin päälle ihan mitä tahansa muuta, niin kuvassa näkyy edelleen vaan ne vanhat kledjut. Mitä nyt en tajua?
Outfit käytössä? Valitse inventariossa outfitin kohdalla unequip.
 
Peli oli tauolla siihen saakka että sain kunnollisen näytönohjaimen, mutta nyt iski joko kumma bugi tai sitten en vaan osaa.

Jos vaihdan V:lle vaatteita, niin hahmon statsit kyllä vaihtuu, mutta ulkoasu ei. Ei vaikka riisuisin ja myisin ne päällä olevat vaatekappaleet ja pukisin päälle ihan mitä tahansa muuta, niin kuvassa näkyy edelleen vaan ne vanhat kledjut. Mitä nyt en tajua?
Tuota "uuttaa" ominaisuutta on kai tarkoitus käyttää siten että voi valita suosikki ulkoasun/vaatteensa, jonka jälkeen ulkonäkö ei muutu kun pukee parempaa kampetta niskaan. Ihan hyvä ominaisuus, että saa tehtyä ukkelista tai akkelista tyylikkään, mutta silti voi pitää armorin maksimissa.
 
Junk In The Trunk - Wardrobe Access

Tossa hyvä modi että ei aina tarvii käydä asunnoissa vaihtamassa vaatetusta.

Cyberpunk_2077_C_2020_by_CD_Projekt_RED_3.1.2023_7.24.57.png


Cyberpunk_2077_C_2020_by_CD_Projekt_RED_5.1.2023_5.57.18.png


Asetukset tapissa, 3840x1620 (DLSS Q) ultrawide reso ja modeja myös yllin kyllin.. Tekstuurimodien kanssa VRAM käyttö paikoitellen ~20GB luokkaa 4090:llä. :p

Pakko kyllä sanoa että RT + HDR tekee tästä aivan tautisen hyvännäköisen pelin jo nyt. Ja vielä RT Overdrive pätsiä tulossa. o_O
 
Viimeksi muokattu:
No niin. Alkaa jo näyttää nuo lätäköiden heijastukset sille, kun pitääkin. Ne olikin liian sumeita vesilätäkköiden heijastuksiksi, mikä pisti heti märällä kelillä silmään. Milloinkohan tuo overdrive tulee saataville?
Tuo RT heijastus on ihan pahuksen luonnottoman näköinen eli kumpikaan niistä ei näytä luonnollisilta.
 
Jaa, missä mielessä? Kyllä se imitioi aika hyvin oikeita heijastuksia imo.

McEnaney-puddle-architecture.jpg


cf9243238e63ced6fa228c99c8409afd.jpg


Tietysti jos ei silmään miellytä niin jättää ne normi RT asetukselle ja ottaa vain ne extra bounce lighting asetukset käyttöön.
 
Jaa, missä mielessä? Kyllä se imitioi aika hyvin oikeita heijastuksia imo.

McEnaney-puddle-architecture.jpg


cf9243238e63ced6fa228c99c8409afd.jpg


Tietysti jos ei silmään miellytä niin jättää ne normi RT asetukselle ja ottaa vain ne extra bounce lighting asetukset käyttöön.
Noista postaamistasi valokuvistahan sen virheellisyyden RT:llä näkee: valokuvissa on selviä vääristymiä heijastuksessa ja tuossa videon pääkuvassa se heijastus on kuin tasaisesta peilistä eli pahuksen luonnottoman näköinen. Ilman RT:tä se on taas niin sumea, että siitä ei näe kunnolla onko siinä vääristymää vai ei.
 
Siis onko tässä jo DLSS 3 tuki? En sitä valikoista löytänyt mut esim. Iotechin 4080 testissä oli testattu DLSS 2 vs 3?
 
Noista postaamistasi valokuvistahan sen virheellisyyden RT:llä näkee: valokuvissa on selviä vääristymiä heijastuksessa ja tuossa videon pääkuvassa se heijastus on kuin tasaisesta peilistä eli pahuksen luonnottoman näköinen. Ilman RT:tä se on taas niin sumea, että siitä ei näe kunnolla onko siinä vääristymää vai ei.
No ehkä ei täydellinen mutta ihan riittävän hyvä. Ja taitaa olla muutenkin vielä WIP että katellaan julkkarissa miltä näyttää.
 
Noista postaamistasi valokuvistahan sen virheellisyyden RT:llä näkee: valokuvissa on selviä vääristymiä heijastuksessa ja tuossa videon pääkuvassa se heijastus on kuin tasaisesta peilistä eli pahuksen luonnottoman näköinen. Ilman RT:tä se on taas niin sumea, että siitä ei näe kunnolla onko siinä vääristymää vai ei.

Ja tämäkö on sitten parempi vaihtoehto... Tuon liiallisen sumeuden huomaa välittömästi ilman asiaa ajattelemattakin.

Jonkun vääristymien puutteen (mitkä riippuu oikekastikin veden pinnan liikkeestä) huomaa sitten, kun pysähtyy ja alkaa syynäämään ajatuksella niitä heijastuksia.
 
Jonkun vääristymien puutteen (mitkä riippuu oikekastikin veden pinnan liikkeestä) huomaa sitten, kun pysähtyy ja alkaa syynäämään ajatuksella niitä heijastuksia.
Se vääristymien puute on paljon selkeämpi liikkeessä, mutta muuten toki samaa mieltä.
 
Ja tämäkö on sitten parempi vaihtoehto... Tuon liiallisen sumeuden huomaa välittömästi ilman asiaa ajattelemattakin.

Jonkun vääristymien puutteen (mitkä riippuu oikekastikin veden pinnan liikkeestä) huomaa sitten, kun pysähtyy ja alkaa syynäämään ajatuksella niitä heijastuksia.
Sen huomaa paljon helpommin. Ja jos suoraan sanotaan, niin sen veden täydellinen liikkumattomuus on paljon epätodennäköisempi kuin se, että siinä on hiukan liikettä.
 
Cyberin DLSS3 on tarjolla vaan lehdistölle tällä hetkellä. Varmaan virallinen julkaisu on samaan aikaan lisärin kanssa ja myös toi RT Overdrive mode julkaistaan varmaan samalla.
 
Pitkästä aikaa käynnistin pelin, ja kaikki tallennukset olivat hävinneet. Nyt jo melkein vituttaa, eihän tuolla montaa sataa tuntia ollutkaan pelattuna.
PS5 siis alustana.
Jotain viestiä siellä näkyi pilvitallennuksesta ja päivityksestä, jaksaneeko ees päivittää vai heittäskö kuikkaan koko pelin.
 
Pitkästä aikaa käynnistin pelin, ja kaikki tallennukset olivat hävinneet. Nyt jo melkein vituttaa, eihän tuolla montaa sataa tuntia ollutkaan pelattuna.
PS5 siis alustana.
Jotain viestiä siellä näkyi pilvitallennuksesta ja päivityksestä, jaksaneeko ees päivittää vai heittäskö kuikkaan koko pelin.
Pitäs kaivaa tuohon liittyvä uutinen, mutta pilvitallennus on tällä hetkellä pois käytöstä jonkun päivitystestailujen vuoksi. Oletettavasti tuosta johtuen ei osaa hakea pilvestä sun tallennuksia ja jos ei paikallisia ole, niin on kyllä ikävä tilanne. Muistelen, että palauttavat pilvitallennustoiminnon myöhemmin, mutta en muista mikä siinä oli aikamääre.

Edit. Uutinen löytyy ainakin Muropaketista, 12.12.2022 julkastuna. En muista oliko täällä linkit sinne sallittu, joten en laita. Löytyy myös CDPRn julkasu liittyen tuohon twitteristä,
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Mulla toimii 3080 rtx näyttiksellä FSR ja DLSS samalla fps, mutta DLSS näyttää qualityllä todella sumealta perunagrafiikoilta. FSR näyttää taas todella hyvältä ja kun laittaa terävyyden täysille. En kyllä muutenkaan ymmärrä tätä peliä, kun laittaa grafiikat tappiin ilman rtx tai sen kanssa ja ilman DLSS ja FSR, niin peli näyttää aivan perunalta ja sumeelta. FSR korjaa mulla pelin paljon tarkemmaksi ja vähemmän sumeiseksi samalla lisäämällä fps. Outoa :D Luin kyllä foorumeilta, että tässä pelissä on jotain häikkää tuon blurryn kanssa.
 
Mulla toimii 3080 rtx näyttiksellä FSR ja DLSS samalla fps, mutta DLSS näyttää qualityllä todella sumealta perunagrafiikoilta. FSR näyttää taas todella hyvältä ja kun laittaa terävyyden täysille. En kyllä muutenkaan ymmärrä tätä peliä, kun laittaa grafiikat tappiin ilman rtx tai sen kanssa ja ilman DLSS ja FSR, niin peli näyttää aivan perunalta ja sumeelta. FSR korjaa mulla pelin paljon tarkemmaksi ja vähemmän sumeiseksi samalla lisäämällä fps. Outoa :D Luin kyllä foorumeilta, että tässä pelissä on jotain häikkää tuon blurryn kanssa.
Pelissä on semmonen hieno bugi, että kaikki asetusten muutokset ei näy/toimi oikein ennen kuin koko pelin resettaa. Jos moisen operaationkin jälkeen on suttua, niin laita ihmeessä kuvakin. Dlss ja fsr pitäis antaa ulos käytännössä identtisen kuvan.
 
Ei ole. Sulla on dynaaminen skaalaus päällä tjsp.
Eipä ole skaalausta. Kokeilin yli 100 kertaa eri asetuksia monia tunteja.
Pelissä on semmonen hieno bugi, että kaikki asetusten muutokset ei näy/toimi oikein ennen kuin koko pelin resettaa. Jos moisen operaationkin jälkeen on suttua, niin laita ihmeessä kuvakin. Dlss ja fsr pitäis antaa ulos käytännössä identtisen kuvan.
Pitänee testata. Netti on pullollaan samantyylistä ongelmaa mistä mainitsin. Tuntuu että peli vääntää vaan kaiken aivan pikselimössöksi ja minecraft tyyliseksi kun laittaa maximi grafiikka-asetukset.

Tosiaan kun laitan FSR päälle ja sharpening täysille niin sain todella crispyn kuvan. Ei sinäällää haittaa kun fps nousee roimasti ja saa tarkemman kuvan :D Redditissä on satoja postauksia tästä ja moni oli sitä mieltä että TAA/FXAA mikä tuossa nyt sitte onka jotenkin kusee tuon kuvan tms. Otin aivan kaikki DLSS ja FSR, dynamic scaling ja ray tracing, motion blur, depth field yms pois ja laitoin muut perus asetukset täysille yksi kerrallaan ja tulos on blurrynen pikselimössö. FSR kun laittaa päälle ja sharpening täysille, niin se korjaa tuon kuvan.
Witcher 3 kyllä tuon TAA kanssa sama juttu, siellä sen saa vain pois, ja ongelma korjaantuu.

Voishan sitä laittaa kuviakin, mut en tiedä näkyykö niistä tarpeeksi hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Eipä ole skaalausta. Kokeilin yli 100 kertaa eri asetuksia monia tunteja.

Pitänee testata. Netti on pullollaan samantyylistä ongelmaa mistä mainitsin. Tuntuu että peli vääntää vaan kaiken aivan pikselimössöksi ja minecraft tyyliseksi kun laittaa maximi grafiikka-asetukset.

Tosiaan kun laitan FSR päälle ja sharpening täysille niin sain todella crispyn kuvan. Ei sinäällää haittaa kun fps nousee roimasti ja saa tarkemman kuvan :D Redditissä on satoja postauksia tästä ja moni oli sitä mieltä että TAA/FXAA mikä tuossa nyt sitte onka jotenkin kusee tuon kuvan tms. Otin aivan kaikki DLSS ja FSR, dynamic scaling ja ray tracing, motion blur, depth field yms pois ja laitoin muut perus asetukset täysille yksi kerrallaan ja tulos on blurrynen pikselimössö. FSR kun laittaa päälle ja sharpening täysille, niin se korjaa tuon kuvan.
Witcher 3 kyllä tuon TAA kanssa sama juttu, siellä sen saa vain pois, ja ongelma korjaantuu.

Voishan sitä laittaa kuviakin, mut en tiedä näkyykö niistä tarpeeksi hyvin.
TAA ei ole päällä ollenkaan, jos dlss2 tai fsr2 on päällä. Dlss/fsr siis korvaavat TAA:n täysin.
 
Hieman yli 24h pelattuna. Kiva peli ja tekemistä riittää kaikenlaiseen touhuun ja sekoiluun. Aika lailla pelaaminen on mennyt kaikenlaisia sivubisneksiä tehdessä sekä kantapään kautta opettelua, kuten esim. kannattaako vähäisellä kokemuksella mennä taistelemaan rosvojoukkoa / militech -joukkoa vastaan, joilla pääkallo logot scannerissa. Mutta pikkuhiljaa on saanut hahmoa upgreidattua ja varsinaista tarinaa pelattua eteenpäin. Mulla on pelissä kova tavoite hoitaa tilanteet "ninjana", mutta jostain syystä jokainen tilanne eskaloituu usein ennemmin tai myöhemmin tulitaisteluun. :D

Tällaisenaan toimii ja eiköhän Phantom Libertyn kohdalla tule laitettua ostohousut myöskin jalkaan.
 
Täällä takana ehkä 5h ja onhan tämä hienosti ja tunnelmallisesti luotu maailma! Itse en ole aiemmin tätä pelannut, mutta en ihan ymmärrä tämän parjausta ja GTA V:n ylistystä nyt kun on tuolla maailmassa tullut suhattua hetki sinne tänne. Monella tavalla tämä on paljon eläväisempi ja yksityiskohtaisempi maailma kuin GTA.

Itsellä ei mitään hajua, miten haluan hahmoa kehittää. Joten tulee varmaan roiskittua attribuutteja ja perkkejä ja muita sinne tänne kunnes tajuan, että eihän tossa ollut mitään järkeä. Toistaiseksi lunastanut odotukset ja pyörii hienosti 2070S:llä ilman RTX:ää.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä takana ehkä 5h ja onhan tämä hienosti ja tunnelmallisesti luotu maailma! Itse en ole aiemmin tätä pelannut, mutta en ihan ymmärrä tämän parjausta ja GTA V:n ylistystä nyt kun on tuolla maailmassa tullut suhattua hetki sinne tänne. Monella tavalla tämä on paljon eläväisempi ja yksityiskohtaisempi maailma kuin GTA.

Itsellä ei mitään hajua, miten haluan hahmoa kehittää. Joten tulee varmaan roiskittua attribuutteja ja perkkejä ja muita sinne tänne kunnes tajuan, että eihän tossa ollut mitään järkeä. Toistaiseksi lunastanut odotukset ja pyörii hienosti 2070S:llä ilman RTX:ää.
Huomaa sitten, että attribuutteja ei voi resetoida mitenkään, ne on pelin loppuun saakka mihin ne valitset. Perkit voi resetoida crediteillä, eli niiden suhteen riski on pienempi. Attribuutteja ei pysty keräämään niin paljoa, että saisit maxattua kaiki täyteen 20, joten kannattaa tarkastella omaa pelityyliä ja sen mukaan lähteä lisäämään attribuutteja sitten niihin "haaroihin" joiden takana on omaa pelityyliä hyödyttäviä taitoja :)
 
Tosin jos ei pelaa korkeammilla vaikeustasoilla niin niitä saa lätkiä aika huoletta ja aina tulee op äijä/muija. Itellä nyt joku lvl 15, normaali vaikeustaso ja quickhackit tekee ihan älytöntä lämää. Pääkallo vihulaisetkaan usein oikein voi mitään poislukien cyberpsychot.
 
Huomaa sitten, että attribuutteja ei voi resetoida mitenkään, ne on pelin loppuun saakka mihin ne valitset. Perkit voi resetoida crediteillä, eli niiden suhteen riski on pienempi. Attribuutteja ei pysty keräämään niin paljoa, että saisit maxattua kaiki täyteen 20, joten kannattaa tarkastella omaa pelityyliä ja sen mukaan lähteä lisäämään attribuutteja sitten niihin "haaroihin" joiden takana on omaa pelityyliä hyödyttäviä taitoja :)
Siinä on sitten hyvä syy pelata seuraava kierros eri attribuuteilla :tup:
 
Qiant Sandevistan mk. 4 + optical camo + Satori on aika törkeän kova kombo ja ihan perkuleen hauska pelata tällä buildilla. Ei tuo ammuskelu ole niin tyydyttävää hommaa loppupeleissä imo.
 
Ensimmäinen pelikerta tuli julkaisun aikaan pelattua hakkerilla, ja muistelisin että jossain siinä lvl 20 tuntumassa alkoi olemaan toisiksi hankalimmalla vaikeustasolla kaveri jo niin op, että oikeastaan jotain noita pomotaisteluita lukuunottamatta kaikki oli aika läpijuoksua. Etsi itselleen jonkun sopivan piilopaikan ja sit vaan kameran läpi pingiä, ryhmiin contagionia ja yksittäisiin vihuihin jotain single target quick hackiä. Huumorin vuoksi välillä cyberpsychosisia sekaan, niin voi seurata, kun vihut tappaa toisiaan.

Nyt tuli aloitettua uusi pelikerta pistoolit + mantis bladet -kombolla, ja oikeastaan heti kun sai tuon QianT Sandevistanin ja epic -tason mantis bladet, niin touhu on mennyt ihan naurettavaksi - jo ilman tuota optical camoakin. Hankalimmalla vaikeustasolla saa siinä lvl 20 tuntumassa noi cyberpsychotkin yhden sandevistanin käyttökerran aikana pistettyä pakettiin. Joutuu vaan olemaan varuillaan siitä, ettei vahingossa ehdi tappamaan niitä. Ja kun tuon Sandevistanin cooldown on sen verran lyhyt, niin oikeastaan alueen kuin alueen saa ihan hyvin putsattua vihollisista parin-kolmen hidastuksen aikana.
 
Ensimmäinen pelikerta tuli julkaisun aikaan pelattua hakkerilla, ja muistelisin että jossain siinä lvl 20 tuntumassa alkoi olemaan toisiksi hankalimmalla vaikeustasolla kaveri jo niin op, että oikeastaan jotain noita pomotaisteluita lukuunottamatta kaikki oli aika läpijuoksua. Etsi itselleen jonkun sopivan piilopaikan ja sit vaan kameran läpi pingiä, ryhmiin contagionia ja yksittäisiin vihuihin jotain single target quick hackiä. Huumorin vuoksi välillä cyberpsychosisia sekaan, niin voi seurata, kun vihut tappaa toisiaan.

Nyt tuli aloitettua uusi pelikerta pistoolit + mantis bladet -kombolla, ja oikeastaan heti kun sai tuon QianT Sandevistanin ja epic -tason mantis bladet, niin touhu on mennyt ihan naurettavaksi - jo ilman tuota optical camoakin. Hankalimmalla vaikeustasolla saa siinä lvl 20 tuntumassa noi cyberpsychotkin yhden sandevistanin käyttökerran aikana pistettyä pakettiin. Joutuu vaan olemaan varuillaan siitä, ettei vahingossa ehdi tappamaan niitä. Ja kun tuon Sandevistanin cooldown on sen verran lyhyt, niin oikeastaan alueen kuin alueen saa ihan hyvin putsattua vihollisista parin-kolmen hidastuksen aikana.
Tuota liiallista helppoutta on kuullut muuallakin, siihen on onneksi ainakin joitakin modeja, jotka saattavat auttaa asiaan riippuen miten asiaa haluaa lähestyä.

 
QianT4 sandy on kovin ylivoimainen voita-kaikki nappi, eritoten melkein minkä vain kerenzikov kanssa ja jos Tech riittää craftailemaan Heatsink modeja siihen (tai niitä löytää muutama lootina), on se kykenevä täysin jatkuvaan bullet time hidastukseen, kun cool down tippuu pariin sekuntiin, joka hoituu yhdellä Kere käytöllä. Luonnollisesti joka ikinen combat, bossit mukaan lukien, on tällöin merkityksettömän haasteettomia. On se ihan kivaa jonkin aikaa silpoa vihuja katanalla tai muulla melee vempeleellä.
 
Kyllä tuohon saa vaikeustasoa ihan tarpeeksi alussa jos koitat tehdä high level alueita heti kun sinne pääse. Mitään hyötyä tuosta ei muuten ole. Taistelut ovat ihan pelin julkaisusta asti olleet läpijuoksuja jos yhtään käytät suojaa omalla levelillä mukaan lukien pomot. Ainoastaan beating the brat on aivan käsittämättömän vaikea ilman kunnon cyberwarea ja hp:ta ja perkkejä. Jotkut tuon on vissiin grindannut läpi mutta itse en jaksaisi ilman cyberwarea.
 
  • Tykkää
Reactions: Foz
Jaahas dlss3 nyt valittavissa cyberpunkissa.

Frame generation, dlss quality, 4k ja kaikki asetukset tapissa tulee nm 120-144fps, mihin olen ylärajan laittanut näytön limitin mukaan.

Pelailen rtx 4090 + r5900x kombolla.

Oikein sulavan oloista, ei paljon input lag tunnu
 
Hyvän boostin kyllä DLSS3 antoi kuten odotettuakin enkä nähnyt FG bugeja mitä 30min pelasin, liike kummiskin ihan eri asia mitä mahdollisiin kuvan muodostus virheiden näkymisiin tulee verrattuna still-kuvien tarkka tutkiminen. Toi homma on kyllä tulevaisuus että jaksaa kortit pyöritellä raskasta Ray Tracing kuvaa isoilla resoilla.

Input-lagia tuntui kyllä hiiressä olevan hieman enemmän mutta eipä tuolla pienellä lisäyksellä ole merkitystä tälläisessä yksinpelissä. Jossain kilpailullisimmissa online-shootereissa varmasti No-No joissa latenssit merkkaavat paljon.

4080 @3.0/25 ja 4K RT Ultra DLSS2 Perf. antoi benchissä 85fps ja nyt FG+DLSS3 antoi 130fps eli boostia +52.5%.
Ja tämä yli 30:llä modilla.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
286 672
Viestejä
4 922 582
Jäsenet
79 227
Uusin jäsen
Jufo_

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom