Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Fiksua ois odotella se ensimmäinen QoL-pätsi, mutta ei tässä taida malttaa.Peli kyllä kiinnostaa kovasti, mutta tuttuun tyyliin annan etujoukon hoitaa beta -testauksen ja hyppään kelkkaan seuraavien alennusmyyntien aikaan.
Itse en ymmärrä varkaiden ja rikollisten tukemista pienten säästöjen takia. Kukin tyylillään.Itse ostan sieltä mistä halvimmalla saa(menemättä kumminkaan waretteluihin). En jaksa ymmärtää tämmöstä devaajien palvontaa ja megayritysten tukemista.. Mielummin laitan säästöön kertyneet rahat omalle tilille.
Dragon Age: Origins teki tämän hyvinNuo kolme alkua tuo vaan lisää tunteja pelille kun jokainen alotus on varmasti erilainen ja kuten Sadness mainitsi, niin ennustan myös että tarinat yhtenäistyvät jossain vaiheessa.
Itse sain jo seurantakoodin gigantista ja näyttää tulevan pikakirjeenä kotiin. Saas nähdä ehtiikö torstaiksi tulemaan vielä ei ole postilla peliägigantista viime vuonna tilattu toimituksen tila on edelleen vaan "Tilaus vastaanotettu"
Oletteko Tech bbs käyttäjät muutamasta freimista nillittävät vannabe tech jonnet niin persaukisia,ettette voi suoraan ostaa GoG gamesista. Ihme porukkaa,luulin että täällä Tech joukossa olisi oikeasti porukkaa mikä ymmärtää ,olin väärässä. Muron porukka täällä vain jauhaa paskaa
Puhuttiin nyt valve vs gog vs retail, ja mistä pelin saa halvimmalla (vaikka käyttämällä VPN:ää).. mitään rikollista tuossa ei kyllä ole.(varsinkin kun gog:n TOS ei sitä kiellä)Itse en ymmärrä varkaiden ja rikollisten tukemista pienten säästöjen takia. Kukin tyylillään.
Hieman offtopicci, mutta ostaisiko porukka edelleen steamista pelinsä jos sitäkautta pelin tekijät eivät saisi penniäkään? (Hypoteettinen tilanne)
Itse olen siis cyberpunkin ostanut fyysisenä ja myös steamista
Ainahan näissä peliketjuissa on tämä pakollinen "Täältä Meksikon esikaupungin viemärin kautta saa 0,5€ halvemmalla" vaihe. Siitä lähdetään sitten rönsyilemään luonnollisesti siihen "mikä on se oikea paikka ostaa peli", keskusteluun
Ihan yhtä rasittavaa luettavaa joka kerta, mutta ei sille mitään voi. Se on vähän. Kun luonnonlaki.

Meenasittako laettaa pelihahmollenne munat vai toosan?
Molempi parempi?Meenasittako laettaa pelihahmollenne munat vai toosan?

Se on pelihahmon oma asia mitä sillä on jalkojen välissä. Mutta jos hahmoeditorissa saa valita kummatkin samaan aikaan, niin valitsen ettei sillä ole mitään koska eihän räiskintäpelissä tarvitse sukupuolielimiä.
Onneksi kyseessä ei ole räiskintäpeli
Onko jossain toisessa pelityylissä jalkojen välissä olevalla värkillä jotain merkitystä?
Esimerkkinä nyt roolipelityylisistä vaikkapa Fallout4. Pääseehän siinäkin panemaan(vaikka sitä ei näytetä) samojen hahmojen kanssa oli sulla sitten hahmona munallinen tai pimperollinen. Toki itse valitsin naisen hahmoksi kun kivempi pelata takaapäin kuvatusta kuvakulmasta ettei tule niin homo olo kun kattoo sitä persettä monta tuntia.
Assassins Creed Odyssey ja Kassandran valkoiset pikkarit oli kyllä melkoinen erotiikantappajaToki itse valitsin naisen hahmoksi kun kivempi pelata takaapäin kuvatusta kuvakulmasta ettei tule niin homo olo kun kattoo sitä persettä monta tuntia.
Miksi ei olisi? Vaikea tietenkin sanoa tästä, kun ei ole vielä edes julkaistu. Pelissä voi hyvinkin olla monia alastonkohtauksia joissa hahmon genitaalit näkyvät, niin kai se on ihan ok jos siihen voi hahmoeditorissa vaikuttaa. Siihen jos jo pelimaailman alaston mies aiheuttaa homo fiiliksiä niin en ota kantaa.
Steamiin kyllä ainaki ite mielelläni ostan. Aivan sama miten se ottaa välistä, mutta kun pelikirjasto on siellä, niin tottakai mä haluan sen uuden pelin sinne samaan.
Okei en oo tutustunut GOG. Steamiin ostanut aina ne harvat pelit joista ollut varma, että tulee pelattua paljoa. On se kyl sit takas antanut kans, kun testannut jotain pelejä sen vähän alle 2 tuntia ja saanut aina rahat takas kun ei oo tykännyt.Myös GOG:sta ostetun pelin voi lisätä Steamin pelikirjastoon, kuten itse aion tehdä. Saa täyden ohjaintuen yms. Steamin ominaisuudet käyttöön.

On ääninäytelty. Saa valita naisen tai miehen äänestä, eikä se ole sidottu ulkonäköön.Onko muuten oma hahmo mykkä vai ääninäytelty? Onko eri puheääniä valittavana? Saints Row 3:sen zombipuhe päähahmolla oli aivan loistava.
En ole täysin varma, mutta itse sain sen käsityksen, että ääni on oma valinta. Toisinsanoen pystyt luomaan naisen miehen äänellä ja toisinpäin.Onko tuo ääninäyttely sidoksissa siihen mikä jalkojen välissä on? Eli jos halua erittäin matalaäänisen kirkkoveneen omistajan, niin onko se mahdollista?
En ole täysin varma, mutta itse sain sen käsityksen, että ääni on oma valinta. Toisinsanoen pystyt luomaan naisen miehen äänellä ja toisinpäin.
Eiköhän se nykypeleissä onnistu.Onko tuo ääninäyttely sidoksissa siihen mikä jalkojen välissä on? Eli jos halua erittäin matalaäänisen kirkkoveneen omistajan, niin onko se mahdollista?
on se helvetti jos tilaa pelin ennakkoon eikä se tule julkasupäivänä kun vois vaan kävellä julkasupäivänä kauppaan ja ostaa sen. gigantin tilaukseen (ps4) ei ole tullut mitään päivitystä lukee vaan "Tilaus vastaanotettu". onhan tässä viellä pari päivää aikaa mutta alkaa ketuttamaan kun ei tule päivitystä
Jalkovälissä oleva värkki kuulemma vaikuttaa siihen, että minkä hahmojen kanssa tarvina voi edetä romanttisempaan suuntaan. Eli onhan sillä jotain väliä senkin lisäksi, että alostomuutta pitäisi kohtuullisesti olla tarjolla.No siis mun pointti ehkä hieman katos jonnekkin, mutta tarkotin sitä että onko nyt jotenkin pelillisesti se alastonkohtaus tai sen simuloiminen oman hahmon elinten kautta tässä pelissä jollekkin isokin asia...
CDPR:n kanssa taisi mennä niin, että koodarit saavat myös osansa pelin tuotoista.Mitä tulee julkaisijoiden tukemiseen niin koodarithan on palkkansa saaneet 7v ajalta jo ja iso osa rahoista menee tod näk osakkeenomistajien taskuun ja uusiin mersuihin ja ehkä jotain bonuksia voidaan jaella rivi työntekijöille.
Voisin veikata cdpr:n ottavan pienemmän osuuden. Tuskin jälleenmyyjillä mitään kymppien katetta per peli on. Toki voi myös olla yhdistelmä, eli vähän jokainen osallinen ottaa vähemmän tms.Mikähän se logiikka oli myydä ps4 versiota 40€ alessa, onko se kauppa joka myy nollamarginaaleilla vai cdpr ottaa vähemmän?
Steamilla 30% vaikka se pelin jakelu maksaa niille senttejä. Kaiketi näillä giganteilla idea on vain saada ihmiset kauppaan kirjautumaan myymällä peli häviöllä ja samalla ostamaan muita BF viikon tuotteita.Voisin veikata cdpr:n ottavan pienemmän osuuden. Tuskin jälleenmyyjillä mitään kymppien katetta per peli on. Toki voi myös olla yhdistelmä, eli vähän jokainen osallinen ottaa vähemmän tms.
Varmaan joo sisäänheittoa yritetään ja kai joku voi konsolinkin ostaa kaveriksi samasta kaupasta.Steamilla 30% vaikka se pelin jakelu maksaa niille senttejä. Kaiketi näillä giganteilla idea on vain saada ihmiset kauppaan kirjautumaan myymällä peli häviöllä ja samalla ostamaan muita BF viikon tuotteita.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.