Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuo valinnat on kyllä osa semmoisi ettei niitä välttämättä huomaa jos ei niistä tiedä.
Se craftaaminen taitaa olla ihan yhtätyhjän kanssa. Dps minun mielestä nousee aseissa oman levelin myötä. Eli ainoastaan ammuksia kannattaa craftata jos niistä on pulaa. Aseita ei.
GOG forumeilta luin kommentin, että jostain ihmeen syystä jotkin cloth modit näkyvät vain aseiden stateissa, eikä hahmon stateissa. Taitaa olla ihan sekaisin tällä hetkellä nuo hahmon skill pisteet/modit. Jotkut niistä ei ilmeisesti toimi ollenkaan, pitänee itse testailla jahka koneelle kerkiän. Nooh 4 slot legendary vaatteita silti yritän metsästää keräys astioista. Omilla testeillä tähän mennessä päätellyt (lvl36), että jos laatikon minimi loot on epic siitä voi saada legendaryn 4 slotilla. Common itemi laatikosta epic version 2 slotilla. Tosin jos on vain tyhjiä slotteja niin silloin vaikutti menevän hiukan erilailla.
Kyllä armori vaikuttaa, mutta ei niin paljon kuin voisi olettaa. Se menee jollain hämärällä kaavalla ei olevinaan lineaarisesti. Kun tuplaa armorin niin ottaa vähemmän damagea, mutta ei läheskään puolta vähemmän. Hyvä luku on jossain 6000 paikkeilla.No armor itsessään ei ainakaan taida toimia, kun sillä ei tunnu olevan mitään merkitystä, joten en ihmettele muidenkaan asioiden toimimattomuutta tai outoa käytöstä. Ja aseiden statit ainakin tuntuu vaihtelevan miten sattuu, ainakin headshot multiplier ja crit chance/damage. Itellä joka revolverissa headshot multiplier pomppii 2, 3 ja 4,8 välillä. En tiedä mikä niistä on oikein.
No armor itsessään ei ainakaan taida toimia, kun sillä ei tunnu olevan mitään merkitystä, joten en ihmettele muidenkaan asioiden toimimattomuutta tai outoa käytöstä. Ja aseiden statit ainakin tuntuu vaihtelevan miten sattuu, ainakin headshot multiplier ja crit chance/damage. Itellä joka revolverissa headshot multiplier pomppii 2, 3 ja 4,8 välillä. En tiedä mikä niistä on oikein.
Pelissä on se ongelma, että levelin tai parin päästä se geneerinen harmaa kama on jo parmepi kuin se modeilla varustettu purppura.Ottamatta sen kummemmin kantaa siihen toimiiko nuo aseiden ja gearin statsit vai ei, niin ainakin omaan makuun kaiken lootin saatavuus ja keräily on jotenkin tylsempää kuin monessa muussa pelissä. Kertaakaan ei ole tullut sellaista WAU-hetkeä, kun jotain romua on löytänyt, eikä toisaalta myöskään syntynyt tarvetta sellaiselle järjestelmällisemmälle buildin kehittämiselle. Aina muutaman tehtävän välein käyn vain myymässä ylimääräisen tauhkan pois ja samalla vähän vilkaisen onko tarttunut jotain vaihtamisen arvoista kamaa mukaan. Kaikki tuo pyörii vaan tavallaan jossain siellä taustalla ja statseista en ole kummemmin välittänyt edes very hardilla - aseet on ihan riittävän tehokkaita ja armoria on sen verran että kestää sen 2-3 osumaa, niin ei noiden numeroiden tuijottaminen oikein ole jaksanut kiinnostaa. Aseet sinänsä tuntuu mukavan erilaisilta keskenään.
Pelissä on se ongelma, että levelin tai parin päästä se geneerinen harmaa kama on jo parmepi kuin se modeilla varustettu purppura.
Eikös tässä muuten saa paremmat rahat kamoista kun purkaa ne ja myy ne crafting kamat eikä niitä aseita?
Mä lähdin ihan toiseen suuntaan kun vaikeimmalla tasolla pelaa niin turhaa rykimistä, kun pisla tekee joka toisella pääosumalla sen 15 000-30 000 damagea. Laitoin easyn ja keskityn sivutehtävien juoniin. Ei toi mähinä niin kiinnosta, kun vaikeustaso ei siihen vaikuta. Nyt voi ilman scopea sitten juosta noi tappohommat vaan läpi. Pääjuoni on siis jo pelattu vaikeammalla tasolla läpi.Mulla meni pelistä tavallaan maku taisteluiden osalta jossain lvl25-30 paikkeilla, pelaan melee-blunt buildilla eli pesismailalla. Idea on siis että body maksimiin, coolista se cold-blood aikalailla lähelle maksimia, ja sitten craftingi lähelle maksimia. Ensin veivasin bodystä athleettia ja sit street brawleria, sit cold-blood, sit tekkiä että sai craftata itelleen hyvät kamat. Oisinko tuossa lvl25 jälkeen saanu auki sen että pysty craftaa yli 150pts++ armorin modeja kuteisiin sekä sit ton pesismailan, ja cold-bloodista sain resistiä ja brawlerista loppumattoman staminan ja hp-regenin.
Sen jälkeen on ollut todella, todella vaikea kuolla vaikka on vaikein vaikeustaso. Ei tuolla oikein mikään saa mua hengiltä. Juoksin siis questille, lyön jotain vihua ja prokkaan cold-blood, berserk ja street brawlerista regenit. Saan siis liikenopeutta, lisää damagea ja regeniä. Sit vaan juoksen ja one-shottaan melkein kaiken. Isoimmat critit mitä tolla mailalla huidon on luokkaa 40k, yleensä 10k-20k. Ja kuitenkin 5 hittii sekunnissa, niin aika sairas.
Kannattaa ottaa siitä craftauksesta viive pois. Saa ihan asetuksen muuttamisella. Vähän helpompaa käsitellä suuria määriä tavaraa.Kun otti tune-up perkin niin sillä saa päivitettyä craftin materiaaleja yhden ylöspäin. Nyt komponentteja voi näköjään rakentaa kahdeksalla osalla aina ylöspäin yhden tason. Upgrade osia sillä ei saa tehtyä, mutta saa craftattua aseita. Rasittavan hidasta tuo itse craftauksen teko pidemmän päälle kun siinä on se latauspalkki. Saa nähdä jaksaako romppeita loppujen lopuksi paljoa päivittää jos pärjää muutenkin.
file location : \Cyberpunk 2077\r6\config
File name : inputcontexts.xml
open with favorite text editor
press Ctrl+f and search for : hold action="craft_item"
Change default timeout value (0.8 ) to 0.01 (instant crafting) or 0.1 (really fast)
Inputting 0 will not work, I've tried it so you don't have to.
Onko PS5 pelaajilla ongelmia ohjaimen kanssa? Itsellä vaeltaa tähtäin vähän väliä ylös ja alas. Ihan sama mitä tekee, tähtäilee aseella, keräilee tavaraa maasta tai ajelee autolla niin saa kokoajan olla korjaamassa tatilla, että pysyy paikallaan. Pirun ärsyttävää.
Ensimmäinen DLC "early 2021"; Cyberpunk 2077 — from the creators of The Witcher 3: Wild Hunt Ei taida olla mitään tarkempaa aikataulua millekään päivityksille, mutta voisin kuvitella bugikorjausten menevän DLC:n edelle.Hitto vie, että kuumottelisi pelata. Hankin pelin jo julkaisun aikaan ja ehdin 10 tuntia tahkota oikein hyvillä fiiliksillä, mutta päätin kuitenkin odotella seuraavaa "isompaa" päivitystä. Erityisesti NPC AI häiritsi ajoittain immersiota ja nyt sormet ristissä odottelenkin sen korjautumista. Voi kun jostain löytyisi kristallipallo että näkisi jo mitä kaikkea ekaan isoon patchiin tulee ja milloin se julkaistaankaan - luultavasti joulun ja vuodenvaihteen pyhistä johtuen ehkä myöhemmin tammikuussa?
Ensimmäinen DLC "early 2021"; Cyberpunk 2077 — from the creators of The Witcher 3: Wild Hunt Ei taida olla mitään tarkempaa aikataulua millekään päivityksille, mutta voisin kuvitella bugikorjausten menevän DLC:n edelle.
Eikös ensimmäinen iso "korjauspätsi" luvattu tammikuulle, ja toinen helmikuulle? Eli ovat varmaan prioriteetissa ennen DLC:tä ja oma veikkaus on että ilmaiset DLC:t ovat Witcher tyyliin jotain pientä kamaa ja visuaalisia re-skinnauksia pelin suosikkihahmoille (Panam & Judy, veikkaan)W3:ssa nuo ilmaiset DLC:t tosin oli niin mitättömän pieniä, että harva studio edes puhuisi DLC:stä. Toki ilmainen lisäsisältö kelpaa, mutta ei kannata odotella mitään kovin mullistavaa näiltä ilmaisilta. Toisaalta tästä on ehkä jouduttu saksimaan jotain viimeistelemätöntä sisältöäkin isommalla kädellä vielä kalkkiviivoilla, niin eihän sitä koskaan tiedä. Kunhan eivät vaan nyt ala heittelemään jotain tarkempia päivämääriä liian aikaiseen ja sitten taas turauta kiireessä ulos lisää keskeneräistä kamaa![]()
Oletko nyt sekoittanu DLC ja Expansionin keskenäänW3:ssa nuo ilmaiset DLC:t tosin oli niin mitättömän pieniä, että harva studio edes puhuisi DLC:stä. Toki ilmainen lisäsisältö kelpaa, mutta ei kannata odotella mitään kovin mullistavaa näiltä ilmaisilta. Toisaalta tästä on ehkä jouduttu saksimaan jotain viimeistelemätöntä sisältöäkin isommalla kädellä vielä kalkkiviivoilla, niin eihän sitä koskaan tiedä. Kunhan eivät vaan nyt ala heittelemään jotain tarkempia päivämääriä liian aikaiseen ja sitten taas turauta kiireessä ulos lisää keskeneräistä kamaa![]()
Ootko päivittänyt aseet hahmosi tasolle, tuo kuulostaa aika oudolta.Pakko tiputtaa vaikeustaso hardilta normalille; menee maku pelistä, kun joku jengiläinen (ei pääkallo) juoksee perässä auton ympäri haulikolla roiskien, eikä se kuole kolmella lippaalla luoteja![]()
Käsittääkseni nämä olivat base konsoleita koskevia isoja korjauksia suorituskyvyn kannalta, eikä niinkään kaikkia alustoja mutta ehkä AI korjaus tulee noiden mukana jos tulee.Eikös ensimmäinen iso "korjauspätsi" luvattu tammikuulle, ja toinen helmikuulle?
Revolverin päivitin niin korkealle kuin oli mahdollista, silti on kuin hernepyssyllä ampuisi. Rynkylläkin saa vetää lippaallisen ukkoon, niin ehkä kolmasosa lähtee vihun healthista. Olinkohan lvl 10 ja revolverin dmg n. 150, samoin rynkyn.Ootko päivittänyt aseet hahmosi tasolle, tuo kuulostaa aika oudolta.
Oletko nyt sekoittanu DLC ja Expansionin keskenään
Mitä ihmettä, onko noissa nyrkkitappeluissa joku bugi, vai onko nää tarkotuksella näin vammasia? Siis kaverin tarvii saada yksi osuma, niin se on mulle häviö. Yksikin vaan työnsi mut maahan, eikä muuta tarvittu. Itte saa hakata kuin heikkopäinen, monta kertaa käy kanveesissa vihu, eikä mitään...
Lisäksi noissa niiden liikkeissä on joku ihme juttu, kun ne ei ees näytä osuvan, eli menis ohi, niin silti se animaatio pakottaa sen osuman. Itsehän luonnollisesti ei voi blokata mitään iskuja...Joka vastustajalla taitaa olla se oma hyökkäyksensä, jota ei voi blokkia?
VMP. En ole tosin mitään gorillakäsiä hommannu kun en halua ampua itteäni täyteen kromia.
Nykyising RPG:n määritelmä taitaa olla, että hahmo saa levelejä. Itse olisin ehkä sijoittanut Cyberpunkin action-adventure lokeroon.
Mitä ihmettä, onko noissa nyrkkitappeluissa joku bugi, vai onko nää tarkotuksella näin vammasia? Siis kaverin tarvii saada yksi osuma, niin se on mulle häviö. Yksikin vaan työnsi mut maahan, eikä muuta tarvittu. Itte saa hakata kuin heikkopäinen, monta kertaa käy kanveesissa vihu, eikä mitään...
Lisäksi noissa niiden liikkeissä on joku ihme juttu, kun ne ei ees näytä osuvan, eli menis ohi, niin silti se animaatio pakottaa sen osuman. Itsehän luonnollisesti ei voi blokata mitään iskuja...Joka vastustajalla taitaa olla se oma hyökkäyksensä, jota ei voi blokkia?
VMP. En ole tosin mitään gorillakäsiä hommannu kun en halua ampua itteäni täyteen kromia.
Ei kannata unohtaa näissä tappeluissa ottaa ensin vähän buffi ruokia/aineita, esim. lisää staminaa/regen sekä lisää hp:ta. Nuo kaikki nyrkkeilytouhut on tullut tehtyä (normal vaikeustaso) ja pari viimeistä vaatii väistelyä/taktikointia. Yleensä kannattaa sen vihollisen blokki tiputtaa power iskulla ja riittävän monta kertaa perään, että saa esim. tipahtamaan polvilleen ja sitten runtua perään, toistetaan x kertaa. Nyrkkeilymestaria, mikä sen äijän nimi olikin, niin kannattaa mättää siihen heikkoon kohtaan josta Viktor mainitsee. Gorilla kädet auttaa jonkin verran, en tiedä ovatko pakolliset kun itse hankin ne jo aika alussa.Mitä ihmettä, onko noissa nyrkkitappeluissa joku bugi, vai onko nää tarkotuksella näin vammasia? Siis kaverin tarvii saada yksi osuma, niin se on mulle häviö. Yksikin vaan työnsi mut maahan, eikä muuta tarvittu. Itte saa hakata kuin heikkopäinen, monta kertaa käy kanveesissa vihu, eikä mitään...
Lisäksi noissa niiden liikkeissä on joku ihme juttu, kun ne ei ees näytä osuvan, eli menis ohi, niin silti se animaatio pakottaa sen osuman. Itsehän luonnollisesti ei voi blokata mitään iskuja...Joka vastustajalla taitaa olla se oma hyökkäyksensä, jota ei voi blokkia?
VMP. En ole tosin mitään gorillakäsiä hommannu kun en halua ampua itteäni täyteen kromia.
No siis Spider-Man Remasterissa on jo performance RT modi eli 60fps ja ray tracing. Joku lähde tälle olis kiva kiitos.Tuota tätä ei varmaan konsolipelaajat halua kuulla. Ymmärtääkseni se ei ole vain Cyberpunk 2077 joka on rajoittanut max FPS 30 jos on RAY TRACING. Tuo rajoitus on Sonylta ymmärtääkseni jos on Playstation 5. Microsoftista tiedän vähemmän, mutta ovat ymmärtääkseni samoilla linjoilla kuten SONY.
No ehkä joku poikkeus on olemassa jonkun pelin suhteen. En muuta käsitystäni nykyisistä consoleista tämän pelin Cyberpunk 2077 suhteen RAY TRACING. Tuossa on PS5 arvostelu ja ei se uusin Xbox Series One ole parempi.No siis Spider-Man Remasterissa on jo performance RT modi eli 60fps ja ray tracing. Joku lähde tälle olis kiva kiitos.
No ehkä joku poikkeus on olemassa jonkun pelin suhteen. En muuta käsitystäni nykyisistä consoleista tämän pelin Cyberpunk 2077 suhteen RAY TRACING. Tuossa on PS5 arvostelu ja ei se uusin Xbox Series One ole parempi.
Yep, mutta minulta kysyttiin lähdettä ja vastasin.Eikös tämä kuuluisi ennemmin noihin konsoliketjuihin kuin tänne? Ei kai kukaan nyt muutenkaan odottanut että 500€ konsoli pyörittäisi pelejä säteenseurannalla yhtä sulavasti kuin uusi PC? Cyberpunk 4K:lla ja RT:llä 60fps taitaa vaatia vähintään RTX 3080-kortin, jolla on hintaa vähintään 800€ ja siihen päälle vielä sitten vähintään toinen mokoma loppuihin komponentteihin.
Kysyin lähdettä sille, että Sony ois rajottanut fps:n max 30 jos on RT käytössä.Yep, mutta minulta kysyttiin lähdettä ja vastasin.
Minulla on jäänyt sellainen kuva että jotkut (ei kaikki) konsolipelaajat luulee että next gen patch tekee suorastaan ihmeitä tässä pelissä Cyberpunk 2077. En usko että asia on niin.
Itse taistelin samassa vaiheessa aikanaan. Se eka nyrkkitappelu meni ilman mitään ihmeempiä.Mitä ihmettä, onko noissa nyrkkitappeluissa joku bugi, vai onko nää tarkotuksella näin vammasia? Siis kaverin tarvii saada yksi osuma, niin se on mulle häviö. Yksikin vaan työnsi mut maahan, eikä muuta tarvittu. Itte saa hakata kuin heikkopäinen, monta kertaa käy kanveesissa vihu, eikä mitään...
Lisäksi noissa niiden liikkeissä on joku ihme juttu, kun ne ei ees näytä osuvan, eli menis ohi, niin silti se animaatio pakottaa sen osuman. Itsehän luonnollisesti ei voi blokata mitään iskuja...Joka vastustajalla taitaa olla se oma hyökkäyksensä, jota ei voi blokkia?
VMP. En ole tosin mitään gorillakäsiä hommannu kun en halua ampua itteäni täyteen kromia.
Nuo nyrkkitappelut oli melko helppoja kun eihän noilla vastuksilla ole kuin 1 hyökkäys mitä on aika helppo väistää kun vaikka vaan peruuttaa taaksepäin.
Esim.se hormoni amatsoni siellä salilla jonka kanssa oli matsi siellä montussa. Se vaan lähtee kokoajan juoksemaan päin ja se on helppo tiputtaa perselleen vauhdista sillä ladatulla nyrkin iskulla.
Täysin sama tekniikkaa toimii sille militantille jonka kanssa voi lyödä siitä sniperista vetoa.
Latino koriskentällä myös yhden hyökkäyksen ihme joka helppo väistää, ladatulla iskulla kanveesiin ja sit käy päälle ja naputtaa nopeita iskuja.
Aikaa noissa meni itellä kun ei ollut gorilla armseja tai body statsia mutta aika simppeleitä kuitenkin.
Kysyin lähdettä sille, että Sony ois rajottanut fps:n max 30 jos on RT käytössä.
Cyberpunkissa 4K30 ja RT tulee olemaan jo tiukassa konsoleilla. Jos nyt ensin kuitenkin saisivat nuo kaatumiset loppumaan PS5:lla niin olisin tyytyväinen. Nyt 18 kertaa kaatunut tää peli noin 40h aikana![]()
Revolverin päivitin niin korkealle kuin oli mahdollista, silti on kuin hernepyssyllä ampuisi. Rynkylläkin saa vetää lippaallisen ukkoon, niin ehkä kolmasosa lähtee vihun healthista. Olinkohan lvl 10 ja revolverin dmg n. 150, samoin rynkyn.
Ainoa missä tää jää hieman jälkeen tyypillisiä action RPG verrokkeja, on vaikutukset pelimaailmaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.