Hieman huonot fibat myös siitä, että heti kärkeen pitäisi olla craftailemassa ja päivittelemässä kaikkea mahdollista. En muutenkaan pidä craftailusta peleissä, mutta tässä jotenkin heti iskettiin sen verran monimutkaisen ja turhan tuntuinen hässäkkä naamalle, että jaa-a. Erilaatuisten komponenttikasojen kertymisen hallintaa ja samojen pyssyjen rukkaamista 5 DPS kerrallaan paremmaksi, tai siltä ainakin vaikutti. Eivätkö pelit tajua, että haluan ansaita ja löytää eeppiset kamani itse, en excelöidä niitä seikkailujen välissäHaluaisin missata puolet parhaista kamoista, löytää tuurilla osan jne., en kärsivällisesti hilata ja kituuttaa DPS:ää milli kerrallaan kohti kattoa. Tämä yhdistettynä siihen, että kaikki tekstit ovat pieniä, eikä asioista saa muutenkaan mitään selkoa, ennen kuin hilaa kursoria geneeristen kuvakkeiden päälle, niin jaa-a.
Ei siinä mitään craftata tarvitse ja varsinkin alussa aseiden päivitys tuon avulla on täysin turhaa, koska löydät melkein joka taistelun jälkeen parempaa kamaa vihollisilta.
Mä pelasin 101 tuntia ja hommasin platina trophyn ja craftasin vain pari asetta seinälle koristeeksi joita ei muuten saanut ja nuokin tein vasta pelin lopussa.
Kahdesti tein itse myös armadillo modin ja vissiin yhdet housut. Siinä kaikki.
Kyllä ihan paikkoja tutkimalla voi löytää esim legendary mantis bladet, gorilla armsit ja monowiren sekä kovalla armor statsilla olevia vaatteita.
Itse olisin löytänyt vain gorilla armsit, koska ne sattui olemaan samalla alueella yhden sivutehtävän kanssa, mutta muut lunttasin netistä kun ne voi olla vaikka jossain random autotallissa.