Sleipnir
Platinum-jäsen
On kyllä upea Sif. Teetitkö itse, vai saiko jostain valmiina?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kyllä upea Sif. Teetitkö itse, vai saiko jostain valmiina?
Kuva on editoitu itse, ja taulu on teetätetty Ruotsalaisesta firmasta (Canvas Picasso). Ihan hieno siitä tuli, vaikka itse sanonkin.![]()
Pahamaineinen Blighttown ja pelaajalta ne ihanat odotetut sanat: ''No lag, smooth 60 fps.''
Minä menen heti pidemmän kaavan kautta.![]()
Vihdoinkin tuon alueen tutkailu ei ole niin tuskaa. Onkohan tässä samat achievementit kuin normi ykkösessä vai muutettu niitä jotenkin? Olen tykännyt noista kaikista edellisistä ne kerätä niin ajattelin tästäkin keräillä.
Innolla jo oottelen, että pääsee balder side swordia etsimään. Mielestäni ylivoimaisesti paras ase tuossa pelissä. Harmi kun 2 tai 3 ei ollut mitään yhtä hyvää miekkaa.
Tän pelaaminen jää kyllä myöhempään, koska Detroit: Become Human julkaistaan samaan aikaan.
Onkohan missään ollut puhetta onko tässä ultrawide tuki? Tai joku jopa päässyt testaamaan?
PS4 proolle tulee hommattua tämä tekele. Vissiin jotain uusia aseita, panssareita yms. lisäilty tähän peliin. Eli on tässä jotain uuttakin ulkoasun lisäksi. Jäi kesken PC:llä joskus tämä, joten kokeillaan jos konsolilla jaksaisi pelata läpi tämänkin.
Minun silmiin ei ole osunut vahvistettua infoa uusista aseista tai panssareista. Yksi uusi nuotio on kuitenkin.![]()
Olikos edes Ds3:ssa ilman omaa säätämistä tukena ultrawidea? Jos ei niin epäilen, että olisi tässä remasterissakaan. Tosin ei taida olla mitään infoa vielä.
Okei. Lueskelin tätä tuotekuvausta, niin tässä väitetään, että olisi jotain uusia aseita yms.: Dark Souls Remastered PS4 "Mukana tietenkin myös lukuisia uusia taitoja, aseita, panssareita ja varusteita käyttöösi". Voi olla, että ymmärsin tuon jotenkin väärin sitten.
Onkohan tässä samat achievementit kuin normi ykkösessä vai muutettu niitä jotenkin? Olen tykännyt noista kaikista edellisistä ne kerätä niin ajattelin tästäkin keräillä.
Äärimmäisestä vaikeusasteesta ja loistavasta pelisuunnittelusta tunnettu Demon’s Souls on yksi isoimpia virstanpylväitä roolipelien joukossa viime vuosien ajalta, joka on ehdottomasti jatko-osansa ansainnut.Okei. Lueskelin tätä tuotekuvausta, niin tässä väitetään, että olisi jotain uusia aseita yms.: Dark Souls Remastered PS4 "Mukana tietenkin myös lukuisia uusia taitoja, aseita, panssareita ja varusteita käyttöösi". Voi olla, että ymmärsin tuon jotenkin väärin sitten.
Äärimmäisestä vaikeusasteesta ja loistavasta pelisuunnittelusta tunnettu Demon’s Souls on yksi isoimpia virstanpylväitä roolipelien joukossa viime vuosien ajalta, joka on ehdottomasti jatko-osansa ansainnut.
Alkuosa kuvauksesta on kirjoitettu tästä remasteroidusta ja loppuosassa viitataan ikiwanhaan Demon's Soulssiin. Olen aika varma ettei tässä pelissä ole uusia aseita, jne.
Hah! Prepare to die again, tuohan on tämän loistavan veteraaneille suunnatun modin nimi.
Traileri ei vakuuttanut. Grafiikat näyttivät olevan aivan samaa mitä DSfixillä saa, mutta DS3 liikkuminen ja taistelu kyllä kiinnostaa. Toivottavasti tuo Prepare to die again -modi saadaan käännettyä nopeasti tähän remasterediin. Ei jaksa enää tuota perusversiota kun muistaa 95% missä mikäkin vihollinen on, mutta jos yköstä ei ole vielä pelannut puhki niin pakko-ostoshan tuo on. Erittäin hyvä peli ja joidenkin mielestä se paras Dark Souls.
Eikös sitä mainostettu nimenomaan sillä? Vai olikohan kyseessä vain DS3:n pelimoottori jonka miellin DS3:n sulavampaan liikkumiseen (ja taisteluun).DS3 liikkuminen? Edelleen tuossa tais olla se 8-suuntainen rollaaminenkin? Ja kyllä, DSFixillä tuo Remaster ei juurikaan eroa. Samat bugithan tuossa on edelleen kuulemma.
Eikös sitä mainostettu nimenomaan sillä? Vai olikohan kyseessä vain DS3:n pelimoottori jonka miellin DS3:n sulavampaan liikkumiseen (ja taisteluun).
Eikö tämän julkaisu pitänyt olla vasta huomenna (25.5) vai missasinko jotain?
Jaa tän Steam hinta on 39,99e. Muistin että ois ollut 24,95e...![]()
-50% jos omistat alkuperäisen, olithan varmasti kirjautuneena Steamiin kun katsoit hintaa?Jaa tän Steam hinta on 39,99e. Muistin että ois ollut 24,95e...![]()
-50% jos omistat alkuperäisen, olithan varmasti kirjautuneena Steamiin kun katsoit hintaa?
Blighttownissa ollaan! 4K60 hype!![]()

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.