Datatronic
Yhteistyökumppani
- Liittynyt
- 25.02.2021
- Viestejä
- 4 173
Meillä on varsin paljonkin kehitetty ohjelmaa jolla tilaukset tehdään. Meillä on näkyvillä tilauskäsittelyssä kaikki ne tilaukset jotka on lähetettävissä ja myös kommentit jos niissä on jotain epäselvää esim. tuotetta ei ole löytynyt ja kaikki nämä vielä esihenkilö käy päivän päätteeksi läpi ja varmentaa että tuote on tosiaan kadoksissa.Olen ollut suuri Datatronic -fani sitten kilpailijan retkahduksen.
Kuitenkin hämmästyttää suuresti sivusta seuranneena tämä, ettei teidän puolelta tunnu pysyvän tilaukset järjestyksessä vaan asiakkaat itse joutuvat jatkuvasti kyselemään perään ja harva se päivä tulee näitä ylläolevia tilanteita vastaan.
Pakkohan teillä on joku tilausseurannan järjestelmä olla olemassa? Kenties joka-aamuiseksi käytännöksi pieni "aamukirkko", jossa käydään läpi kaikki esim. Yli 5 arkipäivää myöhässä olevat tilaukset ja pyritään hoitamaan ne alta pois?
Ongelmana on enemmänkin ne tilaukset, jotka kuuluukin olla "matkassa" tai joiden kuului olla matkassa eli se on aina varsin pitkä lista ja niistä valtaosa on kuitenkin aiheesta odottamassa tukkurin toimitusta eli moni yli 5 päivääkin vanha tilaus ei vielä "kuulu" olla saapunut meille. Mutta se mitä meidän pitäisi ehdottomasti ehtiä tehdä enemmän on selvittää esim. 2 viikkoa vanhoja tilauksia, niitä kun ei ole edes niin paljoa ja katsoa että onko niissä jokin mennyt pieleen. Käyn tätä taas läpi tiimin kanssa.