Näin se menee ja alusta saakka DT:llä on ollut huomioimatta Suomen suurimman tietotekniikkafoorumin suuri jäsenmäärä ja sen tuomat potentiaalit sekä edut liiketoiminnassa.
Kaikki mitkä liittyvät jono-, toimitusaika- ja kasauskyselyihin pitäisi hoitaa heidän omien kanavien (sähköposti, puhelin tai nettisivut) kautta, eikä tuoda niitä tänne foorumille kaikkien luettavaksi.
Aikaisemmin oli myös puhetta siitä, että onko näiden tilausnumeroiden julkisessa käsittelyssä tietoturvariskiä.
Jotenkin tuntuu kun näistä asioista aletaan täällä keskustelemaan, niihin vastataan aina ylimielisesti ja hommalle ei tehdä oikeasti mitään. Yleensä pari päivää on hiljaisempaa ja sitten kun joku laittaa taas oman ensimmäisen tilausnumeron ja tiedustelun, lumipallo alkaa vierimään ja kohta niitä onkin taas 20 lisää.
Jos nyt tulisi tarvetta jollekin komponentille, ei ihan ensimmäisenä tulisi mieleen DT, koska täältä saa koko ajan lukea negatiivisia viestejä sähköposteihin- ja puhelimeen vastaamattomuudesta, toimitusongelmista, virheistä varastosaldoissa, kasausjonojen pituudesta tai tukkurien ongelmista saada tuoteita toimitettua ja aina vika on jossain muualla kuin omissa järjestelmissä.