Datatronic
Yhteistyökumppani
- Liittynyt
- 25.02.2021
- Viestejä
- 3 945
Hei, tuosta löytyyVoisikohan valikoimaan löytää tiensä HP Omen 27Qs 240hz QHD näyttö? Mieluummin tukisin paikallista liikettä, kun että tilailisin ulkomailta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei, tuosta löytyyVoisikohan valikoimaan löytää tiensä HP Omen 27Qs 240hz QHD näyttö? Mieluummin tukisin paikallista liikettä, kun että tilailisin ulkomailta.
Hei, tässähän tämä:Voisikohan valikoimaan löytää tiensä HP Omen 27Qs 240hz QHD näyttö? Mieluummin tukisin paikallista liikettä, kun että tilailisin ulkomailta.
Tämä on peruttu.Moi,
Suunnitelmat vaihtuvat salamannopeasti niin saako tilauksen UFHHBLMHX peruttua kokonaan.
Puuttuvan osan pitäisi saapua huomenna tai ihan viimeistään ylihuomenna.Moro, löytyisikö tietoa tilauksen CKCFBSSAJ vaiheesta![]()
Hei, kiitos vinkistä ja nyt nämä nimetty järkevämminVoisko ne Samsung 990 Evo Plus ja 9100 Pro asemat nimeä oikein että ne löytyy noilla hakusanoilla?
nyt ne löytyy jollain tuotekoodilla vain:
Hakutulos "MZ-V9S"
datatronic.fi
Hakutulos "MZ-VAP"
datatronic.fi
Hei, muutama on näitä meille tulossa. Sinulle tämä saadaan toimitettuaOnkohan tilauksen GBQIKRUJA suhteen syytä huoleen, kun viikolla nyt viivästynyt toimitus, ja kyseessä tuote jota ei enää valmisteta (5700X3D)?
GNPURKVFV tätä ei ilmeisesti saada toimitettua, kun juuri tuli sähköpostia että kyseistä tuotetta ei välttämättä saavu enää tukkurille?Hei, muutama on näitä meille tulossa. Sinulle tämä saadaan toimitettua
Hei, valitettavasti tämän 5700X3D -prossun tarina oli sitten tässä. Tätä ei saa enään mistään.GNPURKVFV tätä ei ilmeisesti saada toimitettua, kun juuri tuli sähköpostia että kyseistä tuotetta ei välttämättä saavu enää tukkurille?
Ok, siinä tapauksessa tämän saa peruaHei, valitettavasti tämän 5700X3D -prossun tarina oli sitten tässä. Tätä ei saa enään mistään.
Homma hoidettuOk, siinä tapauksessa tämän saa perua![]()
Hei, nyt tätä koteloa on saatavilla ja tilataan tätä pari kpl varastoonTällä hetkellä tilausvalmiiksi katsotun kokoonpanon ainoa kysymysmerkki on Antec Flux Pro-kotelo jolla on tämä vanha kunnon 0/0 -Ei vahvistettua toimitusaikaa-saldo. Onko mitään tietoa tai valistuneita arvauksia siitä onko tuota tulossa esim. ennen ensilumia vai kannattaako suosiolla katsella jotain toista koteloa? Kakkosvaihtoehtona oleva Lian Li 217 näyttää olevan saldoiltaan täsmälleen samassa tilanteessa joten sama kai kysyä siitäkin samalla kertaa. Kysyin tätä aiemmin kesällä sähköpostitse mutta en saanut sitä kautta vastausta.
Hei, vastattu spostillaMoi! Olisko mitään tietoa että milloin tilaus JRVUBGSNP lähetetään, yks tuote on näköjään myöhästynyt D:
Hei, vastattu spostilla.Tilauksen MHIOXOHAD kanssa ollut pitkään vaikea kommunikoida asioista. Vastauksia kysymyksiin on ollut todella vaikea saada ja yleensä olen saanut vastauksen vasta kun olen laittanut uuden viestin. Ihmeellisten summien kautta törmäsin tähän foorumin ketjuun jossa voi keskustella tilauksista. Voisinko saada korvauksena tällaisen tilaukseen kylkiäiseksi? Kingston DataTraveler Max USB-muisti 256 GB Musta. Tulisi todella tarpeeseen koneen käyttöönoton kanssa (mikä on siis tämä Datatronicin tilaus) mm. Windows 11-asennuksen ja vanhat tiedostot saisin näppärästi tuolla siirrettyä vanhasta koneesta.
Hei, vielä kun poweri ja näyttis tulee niin sitten kaikki on valmiina. Tällä viikolla pitäisi homman olla okMoi! Mikähän tilauksen VEXFPYCDL tilanne?
Taas on tilauksen QXXLBGMOR tekemisestä tulossa 1kk täyteen, eikä mitään päivitystä saatu siitä, missä mennään... tää on jännää hommaa tää teiltä tilaaminen.
edit: Ettei nyt pelkkää negatiivista, niin kyllä on hyvinkin toiminut tilaukset sellaisten tuotteiden osalta, joita on omassa varastossa tai tukkurilla varmasti saatavilla heti. Nämä yleensä toimitettu todella pikaisesti, jopa seuraavaksi päiväksi.
Hei, laitettu tukkurille taas kyselyä milloin koteloa on saatavilla.Taas on tilauksen QXXLBGMOR tekemisestä tulossa 1kk täyteen, eikä mitään päivitystä saatu siitä, missä mennään... tää on jännää hommaa tää teiltä tilaaminen.
edit: Ettei nyt pelkkää negatiivista, niin kyllä on hyvinkin toiminut tilaukset sellaisten tuotteiden osalta, joita on omassa varastossa tai tukkurilla varmasti saatavilla heti. Nämä yleensä toimitettu todella pikaisesti, jopa seuraavaksi päiväksi.
Hei, muistit vaihdettu ja palautus näkyy pankkitilillänne muutaman pankkipäivän kuluessaHei olisiko tilauksesta GMZEGAZEB saanut vielä ram muistit vaihdettua? Oon vahingossa valinnut Intel profiiliin sopivat ja amd setti tulossa.. 139,90 € | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3038F16GX2-TZ5NR muis... noita teillä ainakin varastossa näyttää olevan, niin voisin noihin vaihtaa jos onnistuu?
Lähes aina tukkurituotteetkin tulevat arvioidussa ajassa, mutta toki osalla tukkureista on arviot 10-15 tai 12-20 päivää. Joskus toki tästäkin vielä venähtää jos on tapahtunut jonkinlainen virhe. Ja varsinkin näissä hitaissa tukkureissa virhe kertaantuu eli sitten yhtäkkiä meneekin 24-40 päivääSamat huomiot. Jos tavaraa on varastossa, se tulee. Mutta auta armias jos menee tukkurilta tilaamiseksi niin se sekä kestää että yhtään minkäänlaista asiakasviestintä ei harrasteta. Sain oman tilaukseni liikkumaan kun soitin liikkeeseen ja perumisella uhkaamalla vaihdoin tilaustuotteet varastossa oleviin. Sittenkin tilaus tuli perille vajavaisena ja joutuivat jälkitoimittamaan yhden nimikkeen. Jos olisin tällaisista kokemuksista osannut täältä lukea etukäteen, olisin tehnyt tilaukseni toisin (pelkkiä varastossa olevia tuotteita ja isompi osa toisesta liikkeestä).
Kyllä.Me pystyisimme myös luomaan erilaisista tilauksen haasteista sähköposteja, olisiko se toivottava asia?
Niin eli pitäisi tietää mikä tuote on viivästynyt? Ei riitä pelkästään tieto, että jokin status on muuttunut jollain tilauksen riveistä? Tuo saattaa olla astetta vaikeampi, koska olin ajatellut, että tuotteen tilassa muutos, joka tulee meidän ERP:istä niin aiheuttaisi sen että muutamme verkkokaupan tilauksen tilaa "tuote viivästynyt" tilaan josta saisimme viestin lähetettyä verkkokaupasta. Mutta tämä ei siis olisi riittävä?Kyllä.
Ei viesti siinä tilauksen sivulla ole itsessään huono, mutta siitä pitää tulla ilmoitus sähköpostiin ja se viesti pitää pystyä lukemaan sähköpostissa, ilman että tarvii mennä teidän sivulle.
Toivottavasti lähtee tänään, kun ei perjantaina vissiin lähtenytPuuttuvan osan pitäisi saapua huomenna tai ihan viimeistään ylihuomenna.
Tyhjää parempi, mutta kyllä itse ainakin haluasin saada suoraan sähköpostiin tiedon mitä on tapahtunut/mistä on oikeasti kyse ettei sitä teidän sivuille tarvii kirjautua ja sieltä katsoa mitä on tapahtunut.Niin eli pitäisi tietää mikä tuote on viivästynyt? Ei riitä pelkästään tieto, että jokin status on muuttunut jollain tilauksen riveistä? Tuo saattaa olla astetta vaikeampi, koska olin ajatellut, että tuotteen tilassa muutos, joka tulee meidän ERP:istä niin aiheuttaisi sen että muutamme verkkokaupan tilauksen tilaa "tuote viivästynyt" tilaan josta saisimme viestin lähetettyä verkkokaupasta. Mutta tämä ei siis olisi riittävä?
Sitten kysymyksenä vielä, että nythän meidän asiakasviestintä tapahtuu siinä tilauksen tiedoissa jossa kerrotaan jos tulee myöhästymä. Me pystyisimme myös luomaan erilaisista tilauksen haasteista sähköposteja, olisiko se toivottava asia?
Käymme myös vanhoja tilauksia läpi, mutta me emme suoraan näe muutakuin alkuperäisen tilauspäivän meidän läpikäyntilistassamme eli emme sitä, onko tilaus myöhästynyt, tästä syystä koska monella tukkurilla arvioitu aika on myös 12-20 päivää emme juurikaan käy läpi tilauksia kun ne ovat vähemmän kuin 20 päivää vanhoja.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.