Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Missähän tilauksen DIDHSNNAZ tavara menee, vai eikö ole vielä kahden viikon jälkeen lähtenytkään?
Laitettu tästä kyselyä tukkurille. Näitä piti tulla 2 kpl mutta tuli vain yksi... Pahoittelut :( Jokatapauksessa näitä nyt tilattu lisää.
 
Moikkelis,

Ei ole vielä mikään hengenhätä mutta kysytäänpä kumminkin tilauksen WWZRHXMUS tilannetta

kiitos
Tästä konepaketista puuttuu vielä emo ja näytönohjain. Näytönohjain on tulossa ihan näinä päivinä. Emolevystä piti nyt kysellä, koska tukkurilla on 1 kpl varastossa vielä nytkin ja silti tuossa ostotilauksella, jolla se on tilattu, ja lähetetty tukkurilta meille, niin ei lähetteessä kyseistä emolevyä ole :/ Eli jotain on ehkä mennyt pieleen.
 
Heps,
Tilaus OYOJJGSXE , alunperin kaikki osat vähän valittu niin että olis nopea saatavuus, mutt eihän se nyt ihan pitänny paikkansa.
näyttis puuttuis vielä , ja nyt sille ei ole mitään toimitusaikaa ja hintakin yli tuplaantunu :lol:

eli oisko tästä mitään enempää tietoa kuinka pitkä odotus on ?
 
Heippa!

Pystyttekö sieltä teidän puolelta yhtään sanomaan, mikä tilanne tilauksella LUSAJCHSC ?
 
Tästä konepaketista puuttuu vielä emo ja näytönohjain. Näytönohjain on tulossa ihan näinä päivinä. Emolevystä piti nyt kysellä, koska tukkurilla on 1 kpl varastossa vielä nytkin ja silti tuossa ostotilauksella, jolla se on tilattu, ja lähetetty tukkurilta meille, niin ei lähetteessä kyseistä emolevyä ole :/ Eli jotain on ehkä mennyt pieleen.

Erikoista... onko emolevy kumminkin tulossa sieltä joskus lähiaikoina vai onko syytä vaihtaa johonkin paremmin saatavilla olevaan emoon... mikäli se on mahdollista?
 
Heps,
Tilaus OYOJJGSXE , alunperin kaikki osat vähän valittu niin että olis nopea saatavuus, mutt eihän se nyt ihan pitänny paikkansa.
näyttis puuttuis vielä , ja nyt sille ei ole mitään toimitusaikaa ja hintakin yli tuplaantunu :lol:

eli oisko tästä mitään enempää tietoa kuinka pitkä odotus on ?
Hei,
Kaikki tilaamanne komponentit ovat varattuna teille paitsi näytönohjain joka on tilattu ja tulossa meille ensi viikolla.
Näytönohjaimen hinnanmuutoshan ei koske sinua.
Lähetämme tilauksenne mahdollisimman pian.
 
Terve! Meneeko valmiit pelikoneet saman kasausjonon kautta kuin kaikki muutkin kasaukset? Näissä kuitenkin näkyy toimitusarvio.
 
Voisitko ihan laittaa tähän kuvankaappauksen vaan siitä virtalähteen kohdasta siellä sinun näkymässä, kun meillä koodari on ihan huuli pyöreänä tästä... kun se meillä näyttää olevan varattuna tilaukselle ja vielä näkyy erillisissä testeissäkin, että pitäisi näkyä varattuna tilaukselle tuo virtalähde.

Vastaava mahdollinen bugi omassa tilauksessa FPASCVUHA, eilen oli kaikki tuotteet varattuna tilaukselle ja tänään oli kotelo tippunut statukselle "Ei saatavilla".
Voisin samalla käyttää tilaisuutta hyväkseni ja tiedustella myös kasausjonon tilanteesta, olettaen toki että nuo tuotteiden statukset pitävät paikkaansa :)
 
Hei, valmiit pelikoneet menevät saman kasausjonon kautta tilauspäivän mukaan
Eli tuotekortilla näkyvän toimitusarvion päälle tulee x päivää riippuen kasausjonosta. Kiitos tiedosta! Vinkkaan kaverille että kyselee perään parin viikon päästä jos ei ole kuulunut. Tilatulla koneella arvio 2-4 päivää.
 
ssd:n valitsin juuri sen vuoksi että varasto näytti 1-2 päivää. Huomenna tulee viikko tilauksesta. Miksei mikään mene kohtuuuella?

EJNRTVARC
 
1000166357.jpg

Jaa. Yleensä näkee liian isoja paketteja täynnä pakkausmateriaalia, tämä olikin uutta. Onhan tuossa muistitikussa toki itsessään paketti ympärillä vähän suojaamassa, mutta olisi tuohon nyt ehkä jotain paperia voinut edes laittaa, ettei lentelisi ihan edestakaisin kuljetuksessa... :rolleyes:
 
1000166357.jpg

Jaa. Yleensä näkee liian isoja paketteja täynnä pakkausmateriaalia, tämä olikin uutta. Onhan tuossa muistitikussa toki itsessään paketti ympärillä vähän suojaamassa, mutta olisi tuohon nyt ehkä jotain paperia voinut edes laittaa, ettei lentelisi ihan edestakaisin kuljetuksessa... :rolleyes:
Kympin muistitikku ilmaisilla posteilla, niin ei varmaan hirveän iso prioriteetti käyttää extra pakkausmateriaaleja:lol:muistitikku paketteineen ei miksikään mene tuossa, ja loistavassa kunnossahan tuo on saapunut. Vaikea ymmärtää mikä tässä oli ongelma :hmm:
 
1000166357.jpg

Jaa. Yleensä näkee liian isoja paketteja täynnä pakkausmateriaalia, tämä olikin uutta. Onhan tuossa muistitikussa toki itsessään paketti ympärillä vähän suojaamassa, mutta olisi tuohon nyt ehkä jotain paperia voinut edes laittaa, ettei lentelisi ihan edestakaisin kuljetuksessa... :rolleyes:
Tuskin se muistitikku tuosta hajoaa, vaikka se vähän lentelisi... Muistitikku näyttää kuvan perusteella ehjältä niin lähetys on onnistunut 👌
 
Jaa. Yleensä näkee liian isoja paketteja täynnä pakkausmateriaalia, tämä olikin uutta. Onhan tuossa muistitikussa toki itsessään paketti ympärillä vähän suojaamassa, mutta olisi tuohon nyt ehkä jotain paperia voinut edes laittaa, ettei lentelisi ihan edestakaisin kuljetuksessa... :rolleyes:
Jep, Hyvä jakaa näitä kokemuksia. Eipä tuo motivoi tilaamaan yhtään mitään arvokkaampaa, kun ei näköjään kiinnosta pakkaaminen.
 
Jep, Hyvä jakaa näitä kokemuksia. Eipä tuo motivoi tilaamaan yhtään mitään arvokkaampaa, kun ei näköjään kiinnosta pakkaaminen.
Ei kai tuollaista muistitikkua tarvi tuon kummemin pakata? Tuohan kestää vaikka postimies nakkelisi pakettteja miten sattuu. Näyttäisi tulleen myös ehjänä perille mukaan lukien ehjä myyntipakkaus. Eri asia sitten jos postitetaan jotain herkempää.
 
Ei kai tuollaista muistitikkua tarvi tuon kummemin pakata? Tuohan kestää vaikka postimies nakkelisi pakettteja miten sattuu. Näyttäisi tulleen myös ehjänä perille mukaan lukien ehjä myyntipakkaus. Eri asia sitten jos postitetaan jotain herkempää.
Meni pointtini ihan ohi. En minä puhu mistään yksittäisestä tikusta vaan yleisesti tavasta jolla näköjään ko. yritys paketoi Postilla/Schenkerillä/Matkahuollolla lähetettäviä tuotteita. Eikä tämä ole yksittäinen kerta.
 
Meni pointtini ihan ohi. En minä puhu mistään yksittäisestä tikusta vaan yleisesti tavasta jolla näköjään ko. yritys paketoi Postilla/Schenkerillä/Matkahuollolla lähetettäviä tuotteita. Eikä tämä ole yksittäinen kerta.
Tämä oli itsellänikin vähän taka-ajatuksena. Arveluttaa tilata mitään herkempää ja/tai arvokkaampaa, jos pakkaaminen on tasoa "juosten kustu".
 
Kyllä minä niin mieleni pahoitin ihan vaan varmuuden vuoksi. Mitäpä jos siitä paketoinnista annettaisiin palautetta tilanteissa missä sille on oikeasti tarvetta? Ymmärtäisin jos lähetyksessä olisi jotain herkempää, mutta jos valitetaan ettei tuotteen paketointi olisi ollut riittävä kalliimmalle ja herkemmälle osalle, niin en ymmärrä. Luonnollisesti se paketointi olisi erilainen jos sellaiselle olisi tarvetta?
 
Kauppa lähettää tuotteen sen vaatimalla pakkauksella ja tuote saapuu täydellisessä kunnossa.

Johtopäätös->
Ei kannata ostaa mitään kalliimpaa, kun varmaan menee rikki kuljetuksessa

Aina ei voi ymmärtää joidenkin ajatuksenjuoksua:rofl2:
 
Meni pointtini ihan ohi. En minä puhu mistään yksittäisestä tikusta vaan yleisesti tavasta jolla näköjään ko. yritys paketoi Postilla/Schenkerillä/Matkahuollolla lähetettäviä tuotteita. Eikä tämä ole yksittäinen kerta.

Itselleni kaikki tilatut tuotteet ovat tulleet hyvin pakattuina, esimerkiksi näytönohjain tuli AMD:n julkaisun yhteydessä todella isossa (jopa liian isossa) paketissa joka oli täynnä pehmustetta.

edit: korjattu käytetty pehmuste kun kaivelin alkuiperäisen viestini siitä: Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.
 
Aina ei voi ymmärtää joidenkin ajatuksenjuoksua:rofl2:
No voin avata sitä vielä vähän. Kyse on siitä, että toiminta ei herätä luottamusta, vaan se antaa vaikutelman siitä, että pakkaaminen tehdään kiireessä ja vähän sinne päin. Pienellä lisäpanostuksella / vaivannäöllä on iso vaikutus mielikuviin, mitkä yrityksestä tulee.
 
Muistitikussa ei ole liikkuvia osia ja se on vieläpä koteloitu tuollaiseen kovamuoviin, jos tuosta nyt jotain palautetta pitäisi antaa niin ehkä pienempään laatikkoon/kirjeeseen voisi laittaa, mutta millekään ylimääräisille täytteille paketissa ei oikeasti ole tässä tapauksessa tarvetta.
 
Kyllä minä niin mieleni pahoitin ihan vaan varmuuden vuoksi. Mitäpä jos siitä paketoinnista annettaisiin palautetta tilanteissa missä sille on oikeasti tarvetta? Ymmärtäisin jos lähetyksessä olisi jotain herkempää, mutta jos valitetaan ettei tuotteen paketointi olisi ollut riittävä kalliimmalle ja herkemmälle osalle, niin en ymmärrä. Luonnollisesti se paketointi olisi erilainen jos sellaiselle olisi tarvetta?
Itse olen tilannut herkemmin särkyvää Datatronicilta pariin otteeseen ja kummallakin kerralla pehmustetta oli hyvin ja riittävästi eikä mikään päässyt hölskymään. Muistitikku ei nyt hajoa mihinkään omassa pakkauksessa ollessaan toisen isomman paketin sisällä.
 
Meni pointtini ihan ohi. En minä puhu mistään yksittäisestä tikusta vaan yleisesti tavasta jolla näköjään ko. yritys paketoi Postilla/Schenkerillä/Matkahuollolla lähetettäviä tuotteita. Eikä tämä ole yksittäinen kerta.
Hei, kyllä me pakkaamme lähetykset sillä tavalla mitä vaatii. Tottakai tahdomme että tuote tulee ehjänä perille, ei me tästä säästetä millään tavalla.
Jos tuote menisi rikki kuljetuksen aikana niin siitä kärsii tietysti sekä myyjä että asiakas.
Ps. emme toimita matkahuollon kautta
 
Lähetysten kunnollisesta pakkaamisesta puheen ollen; vähän jännittää että mitähän tämä tarkoittaa kustomoidun konepaketin lähetysilmoituksessa.


Screenshot 2025-10-01 at 15.36.20.png
 

Statistiikka

Viestiketjuista
288 484
Viestejä
4 942 522
Jäsenet
79 503
Uusin jäsen
lohkis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom