Datatronic joulukone

Uutta konetta oon katellut n 2000e budjetilla, pääosin pelikäyttöön, sillä nykyinen jäisi ohjelmointi / projektikäyttöön.

Koitin kysellä Datatronicilta että mikä näyttis, mitkä muistit, mikä virtalähde, mutta en oo toistaseks saanut vastausta. Onko joku sattunut ostamaan tämmösen buildin? Vähän arveluttaa ostaa, kun ei oo tarkkoja tietoja noista kilkkeistä. Laitoin tekoälyn kaivamaan hinnat yksittäin ostettuna ja käyttämään keskiarvoa noille, joille ei tarkkaa nimeä ollut ja sain hinnaksi jotain tyyliin 2300.

ps jos löytyy kahden tonnin pintaan parempaa, saa vinkata!

PowerColor Reaper ei ole paras, eikä SAMAkaan, mutta ovat peruslaadukkaita osia. Näytti olevan sama kone 7800X3D:lla satasen halvempi.

Näissä on parasta se, että ainakin tätä on varastossa, niin voi vielä ehtiä jouluksi kotiin. Jos nyt lähtee itse kokoamaan, voi mennä ensi vuoden puolelle.

Onko tietoa onko järkeä pulittaa tota satasta 9800x3Dstä vrt tohon 7800x3D?

Kymmenisen prosenttia tehokkaampi peleissä keskimäärin. Eli jos laitat satasen lisää 2000€ koneessa, niin se on vain 5% lisää rahaa kokonaisuudessa. Kyllähän se kannattaa, jos haluaa maksimaalisen käyttöiän irti koneesta eikä aio prossua päivittää, kun prosessorikuormaa ei oikein pysty laskemaan, mutta näyttiksen kuormaa voi aina pudottaa laskemalla asetuksia ja FPS:ää.

Mä harkihtisin Proshopin Dutzoja, jos aikataulu vain sallii toimituksen Tanskasta.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 454
Jäsenet
80 890
Uusin jäsen
Temef11

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom