Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyörii kyllä tosi smoothisti nyt, kaikki ultralla 4K ja lukittu 120fps, korttina kylläkin RTX 4090.
Joo, tämä se taisi minun virheeni. Ihmekös, että ei ketään muuta ollut tappamassa.Ashava on tapettu. Suosittelen että ei veteraanina kannata tappaa. Ite menin suosiolla normiin.
Mäkin pelasin nyt tän slamin necrolla. Ei toiminut kyllä itsellä yhtään kyseinen hahmo. Roguella pitänee aloittaa kesäkuussa.Hyvin maistuu Diablo mitä nyt pikaisesti olen ehtinyt testaamaan.
Ensmmäisessä betassa pelasin pelkkää rogueta, Server Slamissa on tullut pelattua necroa, sorsaa ja barbia. Necromancer on kyllä hauska class mutta kuten aikaisemminkin on tullut todettua niin ainakin skeletonit on todella heikkoja. Sorcerer tuntui mielestäni kohtalaisen tylsältä joten valinta itse liveen lienee barbaari tai rogue. Barbaari on muutenkin tuntunut mieluismmalta, johtuneeko siitä että D3 en pelannut sillä minuuttiakaan..
Pelissähän on eri vaikeustasoja saatavilla, mutta täytyy pelata ensin läpi jotta ne aukeaa.Oliko tämä testi yhtään haastavampi kuin edellinen? Edellinen testi oli unettavan helppoa pelattavaa, mikä oli pääsyy sille, miksi Diablo 3:kin jäi kirjoissani huonoksi peliksi. Haluaisin haastetta siis ihan perusmosien lahtaamiseen.
Hämmentävästi puskivat tänään buffia necron minioneille, vaikka viimeisimmän tiedon mukaan beta loppuu klo 22.Necromancer on kyllä hauska class mutta kuten aikaisemminkin on tullut todettua niin ainakin skeletonit on todella heikkoja.
Pelissähän on eri vaikeustasoja saatavilla, mutta täytyy pelata ensin läpi jotta ne aukeaa.
Jos muistan oikein niin Diablo 3:ssa Witch Doctorin (tai jonkun Necromancerin kaltaisen tyypin) kanssa pelasin tarinan läpi tyyliin kolmesti normaalista vaikeammalle joka kerta kunnes tuli eka kerta se popup että suhun on osunut ja paina nappia X että tyyppisi juo sen health potionin. Vittu mitä paskaaJuuh, vanhaan tuttuun tyyliin. Tämä ei vain lämmitä pelaajaa, joka haluaa pelata pelin tarinan kerran läpi kunnollisella vaikeusasteella ja siirtyä sitten muihin peleihin.
Jos muistan oikein niin Diablo 3:ssa Witch Doctorin (tai jonkun Necromancerin kaltaisen tyypin) kanssa pelasin tarinan läpi tyyliin kolmesti normaalista vaikeammalle joka kerta kunnes tuli eka kerta se popup että suhun on osunut ja paina nappia X että tyyppisi juo sen health potionin. Vittu mitä paskaa![]()
Nyt tuntuu skeletonit hyviltäHämmentävästi puskivat tänään buffia necron minioneille, vaikka viimeisimmän tiedon mukaan beta loppuu klo 22.
![]()
Necromancer Minion Adjustments
Hi all - The team has just deployed a hotfix for the Diablo IV Server Slam that will be addressing some of the feedback we’ve seen regarding Necromancer pets and their survivability. This is a backend change so users will not need to download a new update. The hotfix will take a few hours to...us.forums.blizzard.com
Diablo 3:ssa oli ainakin yhdessä vaiheessa mahdollista säätää sitä vaikeustasoa enemmän, ja minusta yksi pelin vahvuuksista oli, että pelissä pystyi säätämään itselle sopivan etenemisen nopeus vs. haaste -tasapainon.Diablo 3:ssa katselin tyttiksen läpipeluuta velholla. Käytännössä peli oli sitä, että käveli uuteen huoneeseen, laittoi jonkun punaisen säteen päälle ja pyyhkäisi pari kertaa sillä huoneen yli, loottasi roinat ja siirtyi seuraavaan huoneeseen. Pelaaminen oli turruttavan helppoa. Nelosen edellisessä testissä kyllästyin helppouteen ja lopetin ennenkuin kerkesin testin sisältöä koluta läpi.
Sanoisin, että pelaat sitten väärää peliä. Tässähän se pelaajan hyvyys tulee pitkälti siitä, paljonko hänen hahmonsa tekee/ottaa lämää. Jos monsut eivät kuole riittävän nopeasti, hahmosi on liian heikko, eli vaikeustaso on liian korkea. Pelitaidoilla hahmon heikkoutta voi kompensoida, ja hahmon kehityspotentiaalin yläpäässä niiden merkitys korostuu, mutta muuten Diablo, kuten muutkin ARPG:t ovat pelimekaanisesti niin yksinkertaisia, että se tie on nopeasti kuljettu loppuun.Mitä tulee vaikeuteen, niin haluaisin sen vaikeuden mekaniikkojen kautta ja jotenkin skill cappia nostaen. Se deveille helpoin tie pelkällä, monsters have 500% more health and they deal 500% more damage, muutoksella on mielestäni se tylsin tie. Tuo ei tuo mukanaan mitään muuta kuin pitkäveteisyyttä kun tappelut kestää ikuisuuden, varsinkin jos niitä joutuu kuolemien kautta yrittämään usein uusiksi.
Johtunee tosta lvl capista aika pitkälti. Endgame betassa pääsi Diablo fiiliksiin vaikka peli olikin raakile silloin.Vähän ristiriitaiset vaikutelmat jäi tästä slam testistä, mikä oli eka kerta kun peliä testasin. Kaikkia Diabloja on tullu hakattua netissä 1 alkaen, tunteja mennyt liikaakin. Skillit ja yleinen pelattavuus oli vähän meh, jokin meinasi tökkiä, en osaa sanoa mikä. Teema ja maailma olivat kivoja, kaippa sitä tulee kuitenkin peli ostettua ja hierottua. Vaikeustaso mielestäni oli ihan ookoo sillä tier 2 tasolla, haastetta oli välillä ainakin druidilla pelatessa, ei jatkuvasti. Pelasin esim. Diablo 3 läpi asti infernolla ennen kun se ehdittiin nerffiä, siihen verrattuna helppo toki.
Jep. Missään vaiheessa ei ole sanottu, että olisi Immortalin tyylistä mikromaksuhässäkkää. Tuskin tulee senttiäkään laitettua peliin oston jälkeen.Kauhee vouhotus noista mikro maksuista, eihän tuossa ole varsinaisesti mitään ihmeellistä saatavilla, jos haluaa skinejä ostella, niin mikäs siinä.
Kauhee vouhotus noista mikro maksuista, eihän tuossa ole varsinaisesti mitään ihmeellistä saatavilla, jos haluaa skinejä ostella, niin mikäs siinä.
Mutta edelleenkin nämä skinit ei paranna sun hahmoa ja en ymmärrä miksi kukaan tollasia hankkisi tai sitten on liikaa ylimääräistä rahaa. Malli ei tule olemaan pay to win, kuten Immortalissa. Tolla maksullisella battlepassilla tosiaan saa jotain turhuuksia, mitkä ei vaikuta pelissä kehittymiseen.Hieno nähdä et jengillä on vielä luottoa. Kuitenkin oma valuutta, maksullinen battle pass ja sen päälle vielä kalliimpi battle pass jossa ekslusiivista sisältöä, jota ei halvemmalla passilla saa. Sit tietty maksulliset skinit, yms. En näe mahdottomana, että jossain kohtaa nämä aluksi ilmeisesti erikseen olevat ilmaisen ja maksullinen bp yhdistetään, jolloin jengi voi heti seasonin alussa ostaa xp boosteja ja muita rahalla..
Nää nyt esitellyt on kuitenkin vasta day 1 ja season 1 kamaa, ei se tuosta ainakaan kevyemmäksi ole muuttumassa. Luultavasti joka seasoniin liittyvät teemalliset skinit on pelkästään maksullisen battle passinkin takana. Eli pelaamalla ei tule varmaa skiniä enempää saamaan. Aina aloitetaan pienellä ja pikkuhiljaa muutetaan ja muutetaan. En näe, että Diablo olisi poikkeus.
Alkuun ei tule saamaan pay to win kamaa, mutta veikkaan että jossain kohtaa nää battle passit yhdistyy, jolloin boostit, yms. Saa ostettua tier skipeillä ja sitten vain taivas on rajana.Mutta edelleenkin nämä skinit ei paranna sun hahmoa ja en ymmärrä miksi kukaan tollasia hankkisi tai sitten on liikaa ylimääräistä rahaa. Malli ei tule olemaan pay to win, kuten Immortalissa. Tolla maksullisella battlepassilla tosiaan saa jotain turhuuksia, mitkä ei vaikuta pelissä kehittymiseen.
Tämähän on vain sinun veikkaus.Alkuun ei tule saamaan pay to win kamaa, mutta veikkaan että jossain kohtaa nää battle passit yhdistyy, jolloin boostit, yms. Saa ostettua tier skipeillä ja sitten vain taivas on rajana.
Eihän se nyt noin mene, siinä vaiheessa jos voi ostaa minkäänlaista buustia / skippiä yms, niin se on p2w. Kehittäjät ovat jo moneen otteeseen sanonut ettei tule olemaan p2w ja battlepass on selitetty miten se toimii.Veikkaus joo, ripauksella kyynisyyttä tottakai. Mutta en muuta syytä tuolle ilmaiselle battle passille josta saa noita boostereita, yms. Keksi kuin sen, että se integroidaan jossain kohtaa maksullisen battle passin kanssa samaan yhteen kokonaisuuteen. Toivottavasti olen väärässä, mutta en yllättyisi jos näin kävisi. Aluksi pidetään ne kuitenkin erillään, saadaan hyvät arvostelut ja niin edelleen.
Tarkennuksena nyt vielä siis, että ilmaiseksi pystyy saamaan nämä boosterit ja muut, mutta ne on yhdistetty maksulliseen passiin ja vaihtoehtona on joko grindaa X-määrä tunteja tai ostaa tier ohituksia. Kaikki maksullisen passin tierit pysyvät kosmeettisena, näin blizzard voi sanoa, että ei ole p2w.
Mutta edelleenkin nämä skinit ei paranna sun hahmoa ja en ymmärrä miksi kukaan tollasia hankkisi tai sitten on liikaa ylimääräistä rahaa. Malli ei tule olemaan pay to win, kuten Immortalissa. Tolla maksullisella battlepassilla tosiaan saa jotain turhuuksia, mitkä ei vaikuta pelissä kehittymiseen.
Kehittäjät ovat jo moneen otteeseen sanonut ettei tule olemaan p2w ja battlepass on selitetty miten se toimii.
Toivon todella, että näin ei käy, tietenkin. Mutta vain aika voi todella näyttää mitä Blizzardilla on mielessä.Eihän se nyt noin mene, siinä vaiheessa jos voi ostaa minkäänlaista buustia / skippiä yms, niin se on p2w. Kehittäjät ovat jo moneen otteeseen sanonut ettei tule olemaan p2w ja battlepass on selitetty miten se toimii.
Ehkä aliarvioin, mutta itse en nää noilla mitään ideaa. Johtuu varmaan siitä, että ikää on lähemmäs 40. CS en ole yhtään skiniä ostanut jne.Se on tapa tukea pelin kehitystä julkaisun jälkeen. Ilman jonkinlaista rahoitusta kaikki jatkokehitys tehdään tappiolla. On ihan sama, kuinka paljon voittoa pelin myynti julkaisussa tekee, niitä voittoja ei lasketa mukaan julkaisun jälkeisen kehityksen rahoitukseen.
Tunnut myös aliarvioivan ihmisten halun käyttää rahaa kosmeettiseen kamaan.
Ihan perus settiä on maksaa lisäosasta, ei tämä ole free to play peli.Toivon todella, että näin ei käy, tietenkin. Mutta vain aika voi todella näyttää mitä Blizzardilla on mielessä.
Ja eikös Blizzard myös ole vahvistanut maksulliset (tarina) lisä-osat näiden mikromaksujen päälle?
Ehkä aliarvioin, mutta itse en nää noilla mitään ideaa. Johtuu varmaan siitä, että ikää on lähemmäs 40. CS en ole yhtään skiniä ostanut jne.
Aivan takuuvarmasti Blizzard tulee kokeilemaan kepillä jäätä, että miten pitkälle voivat viedä mikromaksut. Blizzardin sanaan ei voi luottaa, mitä tulee tuohon "ei tule olemaan p2w". Ovat jo kerran valehdelleet päin naamaa (D:I), mikään ei estä heitä tekemästä sitä uudelleen eikä kukaan heitä laita siitä vastuuseen (koska saavathan he tehdä omalla pelillään mitä ikinä tahtovat).
Blizzard tulee rutistamaan kaiken rahan irti D4:stä mitä vain ikinä saavat. Nyt julkasussa on fiksuinta sanoa, että ei ole p2w, jotta näitä 70€+ pelikopioita menisi kaupaks mahdollisimman paljon.
Ei ne mitään asiakkaita menetä, aika hyvin ihmiset on jo unohtaneet D:I P2W-fiaskon vaikka julkasusta on kulunut vasta vuosi. Ja ennen tuota jo reilusti etukäteen oli "Don't you guys have phones" -kuuluisa lausahdus, WC3 Deforged, skandaalit ja mitähän muutaEi tämä ole mikään blizzardin viimeinen peli eikä edes 60 miljardin pelitalolla ole varaa menettää maksavia asiakkaita, niin ei tule tapahtumaan tuo skenaario.
Kuinkahan moni tota Immortaliakin pelaa enää? Voisin väittää, että D1-3 pelaa huomattavasti suurempi määrä pelaajia, koska tuossa Immortalissa tosiaan on nuo p2w -mekanismit.Ei ne mitään asiakkaita menetä, aika hyvin ihmiset on jo unohtaneet D:I P2W-fiaskon vaikka julkasusta on kulunut vasta vuosi. Ja ennen tuota jo reilusti etukäteen oli "Don't you guys have phones" -kuuluisa lausahdus, WC3 Deforged, skandaalit ja mitähän muuta
Blizzard on liian iso kaatuakseen joihinki mikromaksuihin.
Juju onkin siinä, että ne kyseenalaiset mikromaksut tulevat sitten jälkijunassa. Eivät he halua säikäyttää pelaajia nyt ennen julkaisua p2w-elementeillä. Jää nähtäväksi; itse jätän pelin kaupan hyllylle. Koitin betaa ja ei tuosta pelistä oikein tullut mitään 70€ tason wau-fiilistä.Kuinkahan moni tota Immortaliakin pelaa enää? Voisin väittää, että D1-3 pelaa huomattavasti suurempi määrä pelaajia, koska tuossa Immortalissa tosiaan on nuo p2w -mekanismit.
E: Ja itsellä olisi ainakin jäänyt D4 ostamatta, jos siihen olisi tungettu samanlaisia P2W mekanismeja. Kyllä mä ainakin muistan nämä fiaskot.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.