Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voi tehdä sitten muutakin kun dunkkua? Itelle ainakin noi dunkut ollu vähiten mielenkiintoisinpia. Mielummin tuolla ulkona pyörii.Elikkä NM dunkuista saa tulevaisuudessa huomattavasti vähemmän expaa. Ennen +3lvl monsut=25% ja nyt +10lvl=15%. Juuri kun alkoi motivaatio jo rakoilla niiden dunkkujen jauhamisen kanssa niin kasa paskaa niskaan.
Eikös tuolla jengi tehny ihan posketonta damaa.. ihan hyvä vaan.Vulnerable Damage: Reduced by ~40%.
Mitä helevattua tapahtuu![]()
Kuka mitään boosteja haluaa missään pelissä. Ihmetelly miten sitä voi joka pelissä harrastaa.boostaus tapettiin
No eiköhän. Tuskin tarkoituksena oli kuitenkaan vetää max lvl NM dungeoneja ennen edes ekaa seasonia.. kelatkaa mikä power creep muutaman seasonin jälkeen kun jostain ihneen syystä näissä peleissä hahmon voiman on tyyliin aina tuplaanuttava joka season..Hehhah meinaa tulla pataan yli 10 leveliä pienemmässä NM Dungeonissa kuin ennen päivitystä, ei melee Rogue healaa enää siphonin strikellä.
Onko tässä nyt jujuna että kerätään parempaa gearia että pääsee ehkä viimein sinne samaan missä oli ennen nerffiä? En ole ikä päivänä kohdannut näin idioottia päivitystä.
Onneksi vasta alottelin tier3 pari päivää sitte.. näähän on vaan hyviä muutoksia. "Enemmän" pelattavaa, kun hitaampaa.Justiinsa ku pääsin endgamessa vauhtiin, niin tulee tällainen päivitys.
Todella mielenkiintoista kuulla minkälaista tarinaa keksivät.
Onhan tuo päivitys aika hämmentävä.
Mulla ainakin meni 138 tuntia pelata yksi hahmo levelille 100 ja en mielestäni erityisen tehottomasti pelannut.
Vissiin kuitenkin tahti on liian nopea? Perustuuko tässäkin
Toki tahti lienee prepatch nopeampi jos skippaa kampanjan, mutta silti.
Jotenkin tulee kuva, että viimeiset 2-3 viikkoa on pelaajamäärät pudonneet niin kelasivat että jos tahtia hidastetaan niin jengi pelaa pidempään? Season kun kestää lähemmäs 2x tämän preseason.
Itse ainakin voisin kuvitella olevan juuri päinvastoin, pikemmin hieman nopeampi tahti levelaamisessa ja gearaamisessa kannustaa tekemään toisen tai jopa kolmannen ukon jolloin lopulta pelaa entistä enemmän...
Seuraavan päivänä.Eikös tuo kämpfire tsätti oo nyt sit samana päivänä kuin itse seasonin alku? Eli puhdasta pr jargonia tiedossa
No joo, onhan sekin yksi näkökulma.Omasta mielestä maksimitason saavuttaminen on tässä aivan liian nopeaa. 90-100 tason välinen aika olisi saanut olla satoja tunteja Diablo 2 tyyliin (siinä taitaa olla jopa tuhansia tunteja). Nyt useilla lopahtaa into peliin kun maksimitaso on saavutettu ensimmäisellä hahmolla ja endgame on käytännössä dunkkujen grindausta.
Jee, levelointi hitaampaa, ukot heikompia ja Necron minionit eivät saaneet buustia.
Haluavat pelistä siis koreammorpgn.
Nyky Blizzard ei ymmärrä mitään Diablosta.
Jätän Season 1en väliin vaikka siihen omistan battle passin.
Peli vaatisi täydellisen pelimekaniikkojen uudelleensuunnittelun. Pelissä pitäisi olla tavaroilla vain 4 damage optia. +damage, +crit chance, +crit dmg ja attackspeed. Ihme etteivät lisänneet 6 uutta DLC damagemuotoa. Miljoonat pitäsi kutistaa niin että esim itemin max dmg olisi 100. Näin itemien vertailu olisi paljon helpompaa ja nopeampaa. Mutta ADHD sukupolvea pitää miellyttää pyörittämällä pitkiä numerosarjoja ruutuun.
Kyseessä tuskin on bugi, vaan tavoite pidentää pelin kestoa, kuten koko päivityksen idea taitaa olla.Ilmeisesti käynyt myös ilmi, että WT3 ja WT4 on nyt myös lukittu 50 ja 70 leveleihin. Eli enää et voi mennä WT4 n. 60 levelisenä, vaan joudut kituuttelemaan WT3 aina levelille 70 asti. Ja koska vihut lopettaa skaalaamisen, niin ainoa tapa saada expaa on hinkata jotain matalatierisiä nm dungeoneita.. Toivottavasti kyseessä on ”bugi” joka korjataan asap
Ei ole bugi kun nuo muutokset löytyy suoraan patch noteista. Ja ne level vaatimukset oli 60 ja 80, ei 50 70.Ilmeisesti käynyt myös ilmi, että WT3 ja WT4 on nyt myös lukittu 50 ja 70 leveleihin. Eli enää et voi mennä WT4 n. 60 levelisenä, vaan joudut kituuttelemaan WT3 aina levelille 70 asti. Ja koska vihut lopettaa skaalaamisen, niin ainoa tapa saada expaa on hinkata jotain matalatierisiä nm dungeoneita.. Toivottavasti kyseessä on ”bugi” joka korjataan asap
Sormuksiin ei tosin saa rollattua CDR:ää niin sekin jo huonontaa tilannetta.Tuo cooldown-nerf oli kyllä erikoinen veto myös, aiemmin usein riitti että cooldown oli lakissa ja amuletissa, mutta päivityksen myötä se tuli lähes pakolliseksi myös sormuksiin.
Ei ole bugi kun nuo muutokset löytyy suoraan patch noteista. Ja ne level vaatimukset oli 60 ja 80, ei 50 70.
Hupsis, enpäs muistanut moista.Ei ole bugi kun nuo muutokset löytyy suoraan patch noteista. Ja ne level vaatimukset oli 60 ja 80, ei 50 70.
Sormuksiin ei tosin saa rollattua CDR:ää niin sekin jo huonontaa tilannetta.
Näin näyttikin olevan.Eikös tämä ollut niin että WT3 ja WT4 tippuvilla itemeillä on max lvl required capattu tohon 60 WT3lla ja 80 WT4llä
Tämä meni itselläni ohi. Ja on kyllä täyttä torttua. Kolmella hahmolla siirtynyt reilusti ennen lvl70 paukuttamaan WT4.Ei ole bugi kun nuo muutokset löytyy suoraan patch noteista. Ja ne level vaatimukset oli 60 ja 80, ei 50 70.
Jep, toi itemimuutos on ihan hyvä uudistus, mutta tuo, että eteenpäin pääseminen on lyöty levelin taakse ei ole. Toivottavasti muuttavat sen takaisin, kirjaimellisesti puhutaan siittä kamelin selästä nyt tämän kanssa.Näin näyttikin olevan.
- The level requirement for Sacred Items will now cap at level 60.
- The level requirement for Ancestral Items will now cap at level 80.
Siis missä tämä World Tierit eri levelien taakse on patch noteissa? Mielestäni tälläistä rajoitusta ei ole...Jep, toi itemimuutos on ihan hyvä uudistus, mutta tuo, että eteenpäin pääseminen on lyöty levelin taakse ei ole. Toivottavasti muuttavat sen takaisin, kirjaimellisesti puhutaan siittä kamelin selästä nyt tämän kanssa.
Ei siellä patch noteissa semmoista luekaan.Siis missä tämä World Tierit eri levelien taakse on patch noteissa? Mielestäni tälläistä rajoitusta ei ole...
Sitähän minäkin, jotkut vaan tuntuu sitä valittavan, niin ihmettelin...Ei siellä patch noteissa semmoista luekaan.
Mutta pelissä tämmöinen rajoite ilmeisesti kuitenkin on. Uusilla hahmoilla ainakin.Sitähän minäkin, jotkut vaan tuntuu sitä valittavan, niin ihmettelin...
Huomattavasti järkevämpi jos on näin. En kuitenkaan ymmärrä miksi boostaus pitää eliminoimaan, mutta näiden nerffien päälle se on yksi pienimmistä murheista.Aika moni on tuollakin threadissa maininnut, että oikeasti tuo rajoitus olisi level 40 @ WT2 Capstone Dungeon ja level 60 @ WT3 Capstone Dungeon.
KiitosJos tästä jotain positiivistä hakee, niin muistuttaisin premiumista maksaneita, että battlepassia ei ole pakko käyttää ekaan seasoniin. Itsellä ainakin siirtyy hamaan tulevaisuuteen ja katsellaan peliä taas joskus uudestaan.
Ei kai siitä premiumista mitään iloakaan ole, että kai se on sama käyttää heti? Siis jos meinaa pelata-Jos tästä jotain positiivistä hakee, niin muistuttaisin premiumista maksaneita, että battlepassia ei ole pakko käyttää ekaan seasoniin. Itsellä ainakin siirtyy hamaan tulevaisuuteen ja katsellaan peliä taas joskus uudestaan.
Varmaan tietysti riippuu siitä, paljonko on aikaa käyttää peliin ja näiden nerfien jälkeen sekä fiiliksen latistumisen jälkeen motivaatio voi olla vielä matalampi, joten kaikki ei välttämättä saa "koko rahalle vastinetta" tulevalla kaudella. Meitä on moneen junaan.Ei kai siitä premiumista mitään iloakaan ole, että kai se on sama käyttää heti? Siis jos meinaa pelata-
Mietin samaa, että peli tauolle ja katotaan uudelleen s2.Jos tästä jotain positiivistä hakee, niin muistuttaisin premiumista maksaneita, että battlepassia ei ole pakko käyttää ekaan seasoniin. Itsellä ainakin siirtyy hamaan tulevaisuuteen ja katsellaan peliä taas joskus uudestaan.
Iso kiitos tästä tiedosta. Kattellaan ensikesänä joko pelin on valmis. Elokuussa alkaa kuitenkin BaldursGaten peluu, joka varmasti balanssissa launchissa. Ja syyskuussa tulleekin Starfield.Jos tästä jotain positiivistä hakee, niin muistuttaisin premiumista maksaneita, että battlepassia ei ole pakko käyttää ekaan seasoniin. Itsellä ainakin siirtyy hamaan tulevaisuuteen ja katsellaan peliä taas joskus uudestaan.
Onneksi Diablo 3 oli tota kaikkea jo heti julkaisusta.Alkaa pätsin myötä jengi havahtuu, että peli on oikeesti aivan vitun tynkä nysä (mikä on kyllä musta ollu nähtävissä jo julkasupäivänä).
Lisää sisältöä peliin ei vain ole, eikä ilmeisesti firmalla oo resursseja/kiinnostusta/luovuutta niitä yrittää edes tuottaa. Eli peliin yritetään pumpata grinditunteja hidastamalla kaikkea vain pakolla, jotta edelleen niiden samojen sisällöttömien dunkkujen grindaaminen saatais venytettyä maksimiin. Edelleen mielenkiinnolla odotan, että mitä peli tulee ekalla seasonilla olemaan kun kampanjaa ei ole pakko pelata läpi. Onko kannattavinta oikeasti käytännön tasolla grindata yhtä ja samaa "siirtele vähän pilareita" -dunkkua leveliltä 1 aina level cappiin ja siitä hamaan tulevaisuuteen. Wuppiduu.
Joku täällä mainitsi, että D3 endgame oli huomattavasti antoisampaa, niin oon sitä mieltä kyllä ollut itse kanssa koko aika. Riftit oli melkoisen yksinkertaisia ja sieluttomia, mutta sentään ne perustui monsujen tappamiseen ilman keinotekoisia hidasteita ja PROGRESSION TUNTU oli vahvasti läsnä itemisaation pitkän kehityksen myötä. Suurin osa D4:ssähän on copypastea kolmosesta, mutta jotenkin D3:n riftit / glyphit / item tierit ja paragon-puskukin tuntuu vaan jotenkin paremmala. Ja melkosen paremmin se mäyhä antoi ainakin itelle aprg-hack'n'slash -tyydytystä, mitä näiltä peleiltä hakeekin.
Muttajoo, nelosessa ja kolmosessa ollaan silti aika kaukana niistä fiiliksistä mitä D2:sessa aikanaan sai, kun Mephisto droppasi Shakon tai sait random world droppina harvinaisen runen, jolla sait viimein xyz-runewordin kasaann.
Huah.
Tulihan tossa pätsissä quality of lifejäkin, mm. Dungeonista teleporttausta pidennettiin pari sekuntia. Ei kukaan sanonut, etteikö quality of lifeäkin saisi nerffata.Quolity of life päivitystä odotellessa että gemit siirtyisivät samanlaisiksi kuin crafti materiaalitkin, tai että edes tuntuisivat muutonkaan merkityksellisiltä, tällä hetkellä osa gearista jää gemiä vaille, kun tuntuvat niin olemattomilta
On ne kyllä ottanu oikein asiakseen ajaa fun-factoria mahdollisimman alas. Mistä näitä edes keksitään?Tulihan tossa pätsissä quality of lifejäkin, mm. Dungeonista teleporttausta pidennettiin pari sekuntia. Ei kukaan sanonut, etteikö quality of lifeäkin saisi nerffata.
Nyt peli on skillit päälle -> vihun kimppuun -> skillien uptime loppuu -> juokse karkuun ja odota cooldown -> aloita alusta.

Emmä sanonu että D3 oli julkaistaessa semmonen ku nykypäivänä, oon itseasiassa sanonu täällä aivan päinvastaista.Onneksi Diablo 3 oli tota kaikkea jo heti julkaisusta.
E: Ja ainakin D2 oli aika kullannut muistot aika huolella, kun tota uusintaversiota pelasi. Aivan järkyttävää sontaahan se oli vaikka junnuna upotti tuhansia tunteja siihen.
Todella mielenkiintoista kuulla minkälaista tarinaa keksivät.
Onhan tuo päivitys aika hämmentävä.
Mulla ainakin meni 138 tuntia pelata yksi hahmo levelille 100 ja en mielestäni erityisen tehottomasti pelannut.
Vissiin kuitenkin tahti on liian nopea? Perustuuko tässäkin
Toki tahti lienee prepatch nopeampi jos skippaa kampanjan, mutta silti.
Jotenkin tulee kuva, että viimeiset 2-3 viikkoa on pelaajamäärät pudonneet niin kelasivat että jos tahtia hidastetaan niin jengi pelaa pidempään? Season kun kestää lähemmäs 2x tämän preseason.
Itse ainakin voisin kuvitella olevan juuri päinvastoin, pikemmin hieman nopeampi tahti levelaamisessa ja gearaamisessa kannustaa tekemään toisen tai jopa kolmannen ukon jolloin lopulta pelaa entistä enemmän...
Mitennii?eikös jengi tyylii one shotannu jotain max levun pomoja?Uusi patchi kyllä tappoi oman halun pelata lähes täysin. Käsittämätön tuo critti ja vuln nerffi ja cdr.
En tiedä onko tarkoitus olla 100% unstoppable.. eihän siinä enää tarvii varoa mitään cc.aikka moni buildi toimisikin ilman cooldownia, niin ongelmaksi muodostuu ettei enää saa 100% Unstoppablea, eli oot jäässä/jumissa (CC) sen verran pitkään että henki on poissa
En kyllä kaipaa samaa vaikeustasojen lisäyspaskaa mitä D3 oli.Ehkä olis ollu parempi vaan buffata heikompia skillejä tasoihin vahvempien kanssa ja sitten season kakkosella julkaista WT5, ja sitä kautta skaalata damage/survi paremmin jiiriin uuden wt5-sidotun ite itemitierin kanssa.
Eikös se muutenki ole aika turha pökäle? Jotain kosmeettista sälää.Jos tästä jotain positiivistä hakee, niin muistuttaisin premiumista maksaneita, että battlepassia ei ole pakko käyttää ekaan seasoniin. Itsellä ainakin siirtyy hamaan tulevaisuuteen ja katsellaan peliä taas joskus uudestaan.
On se nyt ainaki vitusti parempi kuin D3 ..itseasiassa mielummin pelaisin D3 jotain niitä alkiversiota nykyään.. lisäristäkin ekat versiot oli parhaita ja oisko season1-2 vielä ok, sitte lähti näpeistä itemisaatio.Onneksi Diablo 3 oli tota kaikkea jo heti julkaisusta.
E: Ja ainakin D2 oli aika kullannut muistot aika huolella, kun tota uusintaversiota pelasi. Aivan järkyttävää sontaahan se oli vaikka junnuna upotti tuhansia tunteja siihen.
Se on kyllä ikävä jos pelissä joutuu käyttämään aikaa. Jos ei tarttis niin vois tehä muuta eikä vaan pelataEniten pännii miten kaikkeen muuhun menee aikaa aivan tuhottomasti, itse grindaus on ihan hyvällä tasolla.
Voihan sitä vieläkin käydä pelaamassa.Joku täällä mainitsi, että D3 endgame oli huomattavasti antoisampaa, niin oon sitä mieltä kyllä ollut itse kanssa koko aika
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja battle pass on kanssa jutuista päätellen jonkilainen grindfest myös. Jos jotain ei kiinnosta pelin nykyinen tila tai arvioi, että pelimäärät jäävät mataliksi ja näin ollen maksetusta hyödystä (oli sitten vaikka kosmeettisia tai mitä tahansa, meitä on moneen junaan) ei koe saavansa vastinetta, niin ihan hyvä, että Blizzard on antanut pelaajille mahdollisuuden valita koska moisen käyttää.Eikös se muutenki ole aika turha pökäle? Jotain kosmeettista sälää.
Ei oo kuule aikaa ihastella ukkoa nyt kun nerfien jälkee pitää taas pelatakin ihan kunnolla!![]()
Ei, kun ahneet ovat laittaneet vain 666 platinaa passiin ja itse passi maksaa se 1000 platina/season sekä kaikki kaupan tavarat ovat myös hinnoiteltu riittävän korkealle, ettet voi kuluttaa noita mihinkään hankkimatta täydennystä.Maksaako battle pass itsensä takaisin? Siis niin, että pelatessa saa riittävästi jotain valuuttaa, että saa hankittua seuraavan kauden passin (kuten Rocket Leaguessa)?

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.