Diablo 4

Ilman googlettelua olisi hirveä homma kyl etsiä tuo cow level. Kuka arvaa minkä itemin jäänteet ilman googlea?
1777973551435.png
Veikkaan Wirth's leg?

Edit : jahas ilmeisesti en ole yksin tämän ongelman kanssa

Viimeksi muokattu:
Onko end-gamessa mitään pointtia ilman lisäriä, nyt ku humblessa tarjolla peruspeli niin mietin et kannattaako tuota hankkia vai ei blizzappiin.

Ostoon vaan lisäreiden kanssa, jos ei nappaa nii sitten testauttaa itsensä että missä vika. Tää on parasta Blizzardia pitkästä aikaa.

Nythän on vissin menossa jonkun aikaa Paladini ilmaisena D4:ssa, että voi testailla. Tämä lisärihän teki pelistä oikeasti hyvän.

Minkähintasia nuo lisärit on. Battle.net ei näyttänyt suoraan?
Eikun jaa piti kirjautua, 40-90e näyttää, peli siis ostettu battle.net. nuo kalliimmat ilmeisesti saa skinejä ja jotain mountteja?

Itellä on peruspeli ja tuli pelattua launchissa läpi ja vähän babaa nostelin, mutta aika pian loppu mielenkiinto.
Ja en tiiä jaksaisko, mutta sais pelattavaa, D3 lisärit hankin aikanaan, mutta kokonais peliaika ei ollu suuri kuitenkaan.
Ihan suht kiva sitä oli hakata toki.
Noh, en osaa sanoa, tuohon hintaan saa kyllä muutakin.

Ja oliko tämä viimeisin DLC?, vai odottelisko alea ja kaikkia pakettina

Viimeksi muokattu:
Nythän on vissin menossa jonkun aikaa Paladini ilmaisena D4:ssa, että voi testailla. Tämä lisärihän teki pelistä oikeasti hyvän.
Aikaisemmin laitoin jo linkin kun tuo testi loppu niin peli potkii ulos ja sen jälkeen ei enää toimi kun joka käynnistyksellä kaatuu peli

Muutaman viimeisen viestin lukeneena olisi ilmeisesti syytä asennella peli uudemman kerran sitten julkaisukevään, ja antaa uusi mahdollisuus.. :) Lisäreillä tai ilman. Jäi tuolloin vähän pettymykseksi. Diablo 3:kin oli julkaisun aikaaan mitä oli, mutta ei jäänyt ihan yhtä hailakat tuntemukset. Nyt olisi aikaa pelatakin!

Tässä vähän pähkäilen indie pelejä steamista vai loputonta aivotonta grindaamista D4, en osaa sanoa.
Sama itelläkin vähä jäi huono maku D4 launchista ja kyllästyminen, mutta diablot kuitenkin niitä pelejä, joilla aivot narikkaan.

Oon nyt grindannu Borderlans 4(sen jälkeen kun lvl cap nousi), tässä mulla on ihan peruspeli ja nopeasti tähänkin kyllästyy, mutta samantapaista aivotonta grindaamista sekin. Eli ei sinänsä hyvä peli, mutta sellaista dopamiinia ADHD aivoille.

Tässä vähän pähkäilen indie pelejä steamista vai loputonta aivotonta grindaamista D4, en osaa sanoa.
Sama itelläkin vähä jäi huono maku D4 launchista ja kyllästyminen, mutta diablot kuitenkin niitä pelejä, joilla aivot narikkaan.

Oon nyt grindannu Borderlans 4(sen jälkeen kun lvl cap nousi), tässä mulla on ihan peruspeli ja nopeasti tähänkin kyllästyy, mutta samantapaista aivotonta grindaamista sekin. Eli ei sinänsä hyvä peli, mutta sellaista dopamiinia ADHD aivoille.
Jos tuo aivot narikkaan ei ole toivottu tilanne niin suosittelen HC:ta pelaamaan, siinä joutuu hetkon katsomaankin mitä tekee.

Jos tuo aivot narikkaan ei ole toivottu tilanne niin suosittelen HC:ta pelaamaan, siinä joutuu hetkon katsomaankin mitä tekee.
Heh. Menee ihan offtopiciksi, mutta itse ajattelin tämän ääreen paluuta juuri aivot narikkaan -ajatuksen vuoksi. Asiantuntijatyötä tehdessä esim. Blue Prince tuntui vähän turhan työläältä, mutta Candy Crush kännykälä ei ihan tuota samaa mielihyvää kuin demonien massamurhaaminen.. :) Voisi jopa kokeilla, menisikö tuo sisäverkossa töllöön striimaamalla ja padilla mielekkäämmin. Padilla taisin julkasun aikaankin pelata.

Ei toi HC ole mun juttu.
Taisin vähän väärin antaa ymmärtää kirjoituksestani, meinasin siis, että vastapainoa peleille, jotka vaatii enemmän aivonystyrää tai miettimistä, eli siis vähän aivot flow tilaan ja grindaa vaan menemään, tätä nämä loot arpg:t tarjoaa, ei siis kaikille ole mieleen, ehkei aina mullekkaan, mutta näitä vaan joskus hauska painaa menemään ja "unohtaa" kaiken muun. :)
Eli vähän kuin raskaan työpäivän jälkeen viettää 1h aivopierun pelin parissa, siis sellainen helppo mutta addiktoiva grindauspeli esim. Toki tässä kun enemmän etenee niin joutuu minmax buildeja miettiin, mutta pitkälle pääsee muutenkin.

Joo en tiiä ei tuo dlc ole kuin 40e, jos kokeilis vaan. Ostoon meni :), saa nähä, 179gb lataa hetken tällä 100mbs yhteydellä.
Jospa warlockia kokeilis.

Viimeksi muokattu:
Toi trial juttu on jo korjattu. Se on pelattavissa 12. päivään asti. Tuollahan voi pelata kaikkia muita hahmoja, paitsi uusinta warlockia. Tuo level 25 cap on aika kova rajoitus. Kampanjaa ei pysty pelaamaan kuin lyhyen aikaa(reilu tunti?), ja kampanja suoritettuna tuo on myöskin todella matalan tason kokemus 1-25, kun ei saa juuri varusteita tai skillejä. Oikeasti jos haluaa peliin tutustua ennen ostamista, niin kuukauden gamepass on paljon parempi. Minimissään sen pari viikkoa eurolla tarjouksella mitä kai saa uusilla tunnuksilla, veikkaisin että kampanjan ehtii kohtuu rauhassa pelaamaan parissa viikossa. Gamepass siis kattaa vain peruspelin.

Mua mietitytti tässä että kuinka pelattava tuo on ilman lisäosia. Tuntuu että on paljon enemmän kamaa niiden kautta, verrattuna aikaisempaan. Peruspeli olisi tällä hetkellä 13e humble tarjouksessa.

Olen game passilla aiemmin pelannut muutaman kuukauden joten peruspelin ydin on selvä, silloinkin oli se eka laajennus jo tullut. Siinä oli se paragon lauta ja sen avaaminen muistaakseni kahden eri dungeonin tai systeemin kautta. Siinä oli vähän rajoitteita tuolloin, siihen hahmonkehitykseen siis.

Tuntuu erityisesti että HC on paljon satunnaisempi kuin ennen, kuolin jopa ekalla vaikeustasolla helpommin jotain pikkupomoja(nimetyt elitet) vastaan. Tekis mieli ostaa kun tuo on aika edullinen, mutta realistisesti, olen ehkä 3-5 kuukautta tätä pelannut game passilla, peli ei kiehtonut tuolloin tarpeeksi niin ei se kyllä nytkään.

Huhhuh, on aikaa kun tätä pelannut viimeksi, näköjään mun baballa oli noin 150h played minkä launchissa tein, altit oli kadonnet, onkohan nämä "siivottu" kun en muista millä levelillä nämä edes oli, vai poistinko ite en muista.

No aloitin seasonin warlockilla ja vähän hakusessa mitä missä milloin, mutta kyllähän tämä alkaa sujumaan, ei nyt ihan wow kicksejä tule, katotaan miten jaksaa, joku suomikilta pitäisi kait ettiä ja on tuolla jotain. en muista missä killassa mun baba oli aikanaan, mutta sopivan casuali se oli.
en tiiä pelaisko normalilla vai vaihtaisko vaikka hard suoraan ja sais nopeammin expaa.

Peli ja dlc siis battle.net kautta ostettu, tätä ei taida pystyä laittaan steamiin? mutta eikös steamissa ollut joku ominaisuus, että voi lisätä non steam pelejä myös.

En katsonut millaisia on muiden classien skill puut lisärin myötä kun ne jumpattiin kokonaan uusiksi, mutta ainakaan warlockilla ei ole passiveja lainkaan?
Onko kaikilla näin?

Ei kai siinä mitään, mutta tässä jonkinlaista buildia rakennellessa jo nyt levelillä 40 on fiilis etten kaipaa pisteitä oikein mihinkään.
Mieluiten menisi johonkin yleiseen passiveihin, mutta ei ole.

Toki jotain hyötyä on laittaa vaikka nether steppiin lisää, mut ei tunnu mitenkään erityisen tarpeelliselta.
Skilleille on vielä jo valittuna kaikki upgradet ja main dmg dealer on se maksimi 15.

Vähän hassua jotenkin.

En katsonut millaisia on muiden classien skill puut lisärin myötä kun ne jumpattiin kokonaan uusiksi, mutta ainakaan warlockilla ei ole passiveja lainkaan?
Onko kaikilla näin?

Ei kai siinä mitään, mutta tässä jonkinlaista buildia rakennellessa jo nyt levelillä 40 on fiilis etten kaipaa pisteitä oikein mihinkään.
Mieluiten menisi johonkin yleiseen passiveihin, mutta ei ole.

Toki jotain hyötyä on laittaa vaikka nether steppiin lisää, mut ei tunnu mitenkään erityisen tarpeelliselta.
Skilleille on vielä jo valittuna kaikki upgradet ja main dmg dealer on se maksimi 15.

Vähän hassua jotenkin.
Ei ole passiiveja muillakaan. Toi oli mun mielestäni hyvä muutos kun meta alkoi olla sitä mahdollisimman montaa eri passivea ja niillä kikkailua.

Kyllästyin itsekin tähän aikoinaan, tuli toki pelattua useampi hahmo maksimilevelille. Mutta endgame oli vähän kypsää hommaa silloin.

Siirryin sitten PoE2 pariin, mutta kypsyin siinä tuohon Early Accessin loppumisen odotteluun ja hankin tämän nyt hetken mielijohteesta PC:lle (aiemmin oli PS5-versio).

Aloitin nyt paladinilla suoraan LoH lisäristä, mutta ei mitään kiksejä irronnut siitäkään.

Tein sitten warlockin ja starttasin sen edellisen lisärin kohdasta (jota siis en ole aiemmin pelannut), niin tuntuu paljon pirteämmältä meno ja tuo viidakkomiljöö. Paljon on itselle kiinni siitä millä hahmolla pelaa.

Noi mercenaryt on myös kiva lisä, kun pääasiassa tulee soolona hakattua. Enpä sellaisista ollut kuullutkaan.

Ps. Peli jostain syystä kaatuili tiuhaan, ei ole aikoihin mikään muu tätä tehnyt mitä ihmettelin. Google käyttöön niin tuo page file säätö pelin asennusasemalle korjasi asian, ei auttanut grafiikoiden ruuvaus. Käänsin ne takaisin täysille ja toimii.

Itse tehden buildi toki, joten paljon on taas mietittävää - ja munittavaa - kun uusi classi. :)

Warlock on kyllä todella hauska, parasta diabloa pitkään aikaan, ihan kelpo ostos 40e(dlc), no toki peruspeli tais olla joku 70e vai oliko 80e launchissa.
tuossa tuli tosin vastaan eka bossi jolla vähän ärsyttävä oneshot kill, mutta opin sen kyllä nopeasti.
metamorphosis ultimate skilliä kokeilin, mutta vaihdoin terror swarm? vai mikäs se oli ja oli paljon parempi.

Vielä tuo mercenary on hakematta, ja fishing yms kokeilematta, oon lvl 27 suurinpiirtein, aika addiktoiva peli.
tätä menoa ollaan max level ja clearaamassa end contenttia viikonloppuna, mutta joops saas nähä miten tässä grindaamista lopulta jaksaa, vaikka meno on hauskaa niin tämä on sitä samaa diabloa mitä ollu ennenkin.
itellä ei oo kaatunu kertaakaan(kohta tietysti alkaa), minmaxit sitten kun on 70 ja tormentteja nostelee.

Statistiikka

Viestiketjuista
306 823
Jäsenet
82 944
Uusin jäsen
mikand

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom