Jotku pienetki muutokset kuten vaikka gemien ja runejen stäkkääminen vois olla myös avuks stashin ylläpitämisessä. Ja miksei potionienki..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Diablo 2:n saa muuten pyörimään erittäin helposti ilman 25fps animaatio rajoitusta (linkki alla). Myös MedianXL on tullut versio 2.0 muutama viikko takaisin ja on muuten uskomattoman hyvin tehty modi. 2.0 skillitreet on selkeästi eritelty jokaisella hahmolla yms. Nyt onkin tullut pelailtua MedianXL ilman FPS rajoitusta ja on kyllä koukuttavaa. Alla myös videota miltä näyttää Diablo 2 ilman 25fps animaatio rajoitusta.
Reddit - The heart of the internet
www.reddit.com
Näyttäisi että peli myös nopeutuu
Tämä on muuten totta että en ottanut huomioon tota normaalia alhaista FPSSiltä se näyttää kun on tottunut 25fps, täysin sama efekti tulee kun katsot TV ohjelmia uusilla televisioilla joissa on 100/200hz "paneelit", eli kaikki näyttää nopeudetulta vaikka ei ole. Eli todellisuudessa siis pelinopeus pysyy ihan samana. Eli on täysin yhteensopiva myös moninpelissä eikä sinun hahmo juokse nopeempaa kuin se kuka pelaa 25fps eikä 100fps.
Aluksi tämä tuntui tosi oudolta pelailla näin mutta parissa päivässä silmät tottuvat ja tästä tulee uusi "normaali" jonka jälkeen taas paluuta 25fps ei ole koska näyttää todella lagiselta kun on päässyt pelaamaan Diabloa2:sta 100fps.
Torstaina 18.00 pääsee pelaamaan. Barbaarilla lähtee, jos ei serverit leviä alle...
Juuri mietin et onkohan tehty julkasu tarkoituksella torstaille niin ei välttämättä ole niin paljon pelaajia kuin viikonloppuna ja ehkä myös jos tarvii ni saa viel hotfixin ulos perjantaina.
Tämähän ei ilmeisesti ollut mitenkään region lockattu? Eli esim. US puolelta voisi ostaa pelin hieman halvemmalla kurssikonversiolla?
On itse asiassa heti ladattavissa tietokoneelleJaa a mahtaakohan toi tulla huomenissa ladattavaks ennakkoon puuceelle, ku jos sitä ei saa ennakkoon ni mun mopolla 10 megasella kestää, pitää sit varmaan laittaa jako tosta puhelimen 5g:stä.
On niillä rapsakat letkut ainakin.
![]()
Melkein tuplasti.Näköjään kooltaan isompi peli, kuin D3![]()
Näköjään kooltaan isompi peli, kuin D3![]()
Milläs buildeilla porukka aikoo liikkeelle lähteä? Itse ajattelin sorceress blizzardilla, olikohan se nyt niin tässä et statit piti naputella vitalityyn tms...
Diablo 2:n saa muuten pyörimään erittäin helposti ilman 25fps animaatio rajoitusta (linkki alla).
Amazonilla (lightning fury) ekana.. sitten heti perään Sorkkua (blizz). Jossain välissä tarkoitus sitten Necro (summon,) ja Paladinikin (smite / hammer) tehdä. Varmaan Paladin tai Necro HC charana. Assasin/Druidi/Barbaari ei ole koskaan inspannu joten niitä en varmaan jaksa
Alotteleeko moni täällä hardcorella?
Hardcore tässä pelissä onlinessa, ei kiitos.
Harkkorella aina. Tosin en oo vielä päättäny, että alkaisiko pelaamaan heti julkkarista. Eikös ladderit ala vasta myöhemmin ja nyt pääsee tekemään vain NL-hahmon?
Diablo 2 kohdalla en pidä erityisen todennäköisenä skenaariona.Jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin nopeimmat levuttavat Infernolle ensimmäisenä päivänä, jonka jälkeen paremmat esineet tulevat saataviksi ainoastaan Auction Housen puolelle.
Ei tuo S&E ongelma olekaan, vaan desync.
Mutta siinä mielessä perinteistä eroa itse hahmojen välillä enää ole vaan aiemmin ladder-only dropit ja runewordit on D2R:ssä saatavilla sekä normaalissa onlinessä että yksinpelissä. Eli niiden takia ei tarvitse ladder-launchia odotella.
Itselle myös tuo switch julkaisu ja cross progress tuli kyllä puskista ja menee varmasti hankintaan switchin omistajana. Näin perheellisenä arvostaa kun pystyy pelaamaan kannettavaakin versiotaD2 jäänyt aikoinaan kokonaan kokematta. D3:a tuli hakattua kyllä jonkun verran aikoinaan surullisen kuuluisasta launchista asti.
En hirveästi ole tätä uusversion uutisointia seurannut, mut nyt kyllä heräsi kuitenkin mielenkiinto peliä kohtaan. Crossplatform tuki oikeastaan sinetöi ostopäätöksen, niin pystyy myös reissussa Switchillä pelaamaan. Toivottavasti ei ihan liian addiktoiva ole![]()
Moneltako huomenna tätä pitäisi päästä pelaamaan suomessa?
Onko kukaan teistä ostanut tuota ihan tässä lähitunteina?Onhan tuo pakko ostaa kun kuitenkin sen verran huomattava osa nuoruutta meni Diablo 2:n parissa, nyt huomasin vaan että en muista salasanaa Battle.net tilille ja Autentikaattorikaan ei toimi kun kännykkä pöllittiin. SMS niiltä sentään tulee perille mutta sen ja email osoitteen avulla ei saa resetoitua mitään niin piti tehdä tukipyyntö, lupasivat palata asiaan vuorokauden sisällä mutta näkee sitten. En jaksaisi uutta tiliä tuota varten perustaa kun alkuperäisessä tilissä on WoW ja ehkä pari muutankin noiden peliä.
Vähän kyllä sama fiilis tästä kun se C&C remake, tai melkein Mafia 1:nkin kanssa, saisi olla aika hämmentävän huonot arvostelut että en noita ostaisi juurikin nuoruusmuistojen takia.
Juu, tuo ei liity minun kysymykseen kun ei minun tarvinnut laittaa edes mitään kuvaa lopulta.mie laitoin kuvan mun ajokortista, peitin vaa hetun loppuosan.
/tästä on kyllä aikaa, liittyi johonki tiliongelmaan. Pelin preorderasin jo pari viikkoa sitten