Alotellaan sitten ku ladderit tulee, ei tätä jaksa muuten kyllä tahkoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai hitto ku pää hajoo näihin kitu tunteihin, ei saa edes nukuttuaNo onneks duunit loppu tältä vuodelta ni on sitten ainakin aikaa farmata.
Siis mikäli servut nyt on laitettu seinää vasten et pysyvät pystyssä...
Alotellaan sitten ku ladderit tulee, ei tätä jaksa muuten kyllä tahkoa.
Hyvällä tuurilla ens vuoden loppuvuoden alennuksissa se 10e pois. Todella hyvällä tuurilla peli ei myy ja ne laittaa sen jo tänä vuonna black fridayssa 35e tjsp. Näissä remastereissa yms. on kyl just se ongelma, ettei mitää hajua kauan sitä sit lopulta jaksaa ku peli on kuitenkin täysin sama, joko se voi olla saman pelin uusi tuleminen tai sit se voi olla 10h jälkeen "joo eiköhän tää oo nähty" fiilis.40€ tästä tuntuu kyllä aika riistohinnalta mutta eipä tätä mistään muualtakaan halvemmalla tule varmaan saamaan?
Miksi ei jaksa ilman laddereita ku samat itemit nytten myös muuten (ja runewordit, yms.)?
Koska se itse ladderi puuttuu, se on itselle se juttu. Kilpailuvietti kai en tiedä.
Juu kattellaan sitte ku ladderi alkaa. Kilpailuvietti se on mikä viehättää, joku syy vetää täysillä heti alusta![]()
Ja tuolta alle 34€: Diablo II: Resurrected PC (EU)
Itse en jaksa kyllä muutaman euron takia kikkailla vaan ostan suoraan Battle.netistä.
Hyvällä tuurilla ens vuoden loppuvuoden alennuksissa se 10e pois. Todella hyvällä tuurilla peli ei myy ja ne laittaa sen jo tänä vuonna black fridayssa 35e tjsp. Näissä remastereissa yms. on kyl just se ongelma, ettei mitää hajua kauan sitä sit lopulta jaksaa ku peli on kuitenkin täysin sama, joko se voi olla saman pelin uusi tuleminen tai sit se voi olla 10h jälkeen "joo eiköhän tää oo nähty" fiilis.
Jotenkin on sellainen kutina, että alkuinnostuksen jälkeen isolle osalle pelaajakansaa voi tulla kyllästyminen vastaan aika nopeasti.
Jotenkin on sellainen kutina, että alkuinnostuksen jälkeen isolle osalle pelaajakansaa voi tulla kyllästyminen vastaan aika nopeasti.
Pystyykö sen ihan desktopista vaihtamaan us storeksi ja takaisin eu ilman vpn? Jos näin niin ehkä itsekin voisin kokeillaIte ostin us.battle.netistä nimenomaan.
Pystyykö sen ihan desktopista vaihtamaan us storeksi ja takaisin eu ilman vpn? Jos näin niin ehkä itsekin voisin kokeilla![]()
Ja tuolta alle 34€: Diablo II: Resurrected PC (EU)
Itse en jaksa kyllä muutaman euron takia kikkailla vaan ostan suoraan Battle.netistä.
Sain tuon nyt ostettua Paypalilla Blizzardilta. Tosin niiden omien sivujen kautta edelleen se suora luottokortti maksu vaan jumitti ja ei mennyt eteenpäin. Noh, tärkeintä että peli on latauksessaOnko kukaan teistä ostanut tuota ihan tässä lähitunteina?
Sain meilin Blizzardilta että pitäisi laittaa niille passikuva jne. mutta se oli vaan joku copy/paste juttu niiden meilistä ja MFA oli poissa. En kuitenkaan pystynyt ostamaan peliä niiden sivujen kautta luottokortilla tai Paypaylin kautta (kahdella eri koneella), näyttäisi että ehkä niiden serverit ovat vaan solmussa ja eivät voi vastaanottaa maksuja?
Luulin kans että olis resetoitunut level 1:een, mutta pelin uudelleenkäynnistys löysi L5 duden.Hienosti toimii kun hävittää ukon millä pelannut relogin päätteeksi. Koittas joskus myöhemmin uusiks, ei niin paljoa kiinnosta vetää alkuleveleitä alusta.
Pientä warppailua/rubberbandigiä alussa. Toki ei niin pahaa että olisi kuollut vielä siihen.
No mä onnistuin kyllä kumilenkkikuolemaankin jo. Tosin nyt ei toki ole enää yli puoleen tuntiin pystynyt pelaamankaan.Pientä warppailua/rubberbandigiä alussa. Toki ei niin pahaa että olisi kuollut vielä siihen.
Itse kuolin jo kahdesti; Rakanishu tappoi, jonka jälkeen Holy Freeze Dark Archer, Countessin tornissa.
Kyllä se siitä.![]()
No etköhän saa tuon ladattua siihen mennessä kun tuota pääsee oikeasti pelaamaan. Itse olen tähän menessä pystynyt katsomaan intro-videon mutta sen jälkeen se valittaa tästä (You have not been online for 30 days) ja hienosti koodanneet pelin kun tuosta ei pääse edes millään escillä pois vaan pitää task managerin kautta tappaa prosessiMyöhään heräsin tämän julkaisuun ja laitoin nyt latautumaan. Pitääkö tuo koko 28Gb mölli ladata ennekuin pääsee pelaamaan? Ennen pysty lataamaan jonkun pienen osan ja pelaamaan samalla kun latasi vielä ultra tekstuureja. 10M kehitysmaa liittymä, niin ei paljoa tänään kokeilla, jos koko mölli pitää olla ladattuna
No voi mulukun vars!
No etköhän saa tuon ladattua siihen mennessä kun tuota pääsee oikeasti pelaamaan. Itse olen tähän menessä pystynyt katsomaan intro-videon mutta sen jälkeen se valittaa tästä (You have not been online for 30 days) ja hienosti koodanneet pelin kun tuosta ei pääse edes millään escillä pois vaan pitää task managerin kautta tappaa prosessi
Mutta ehkä tämä tavallaan lisää nostalgiaa kun kaikki on ihan päin vittua alussa - tietty itse tuli pelattua aluksi ihan vaan single-player modessa tuota ennen kun oli ADSL:t jne. mutta anyways.
Sain itse Single playerissa tuossa sitten pelattua Den Of Evilin läpi ja riittää tältä päivältä, pitää sitten huomenna yrittää uudestaan MP puolella. Mutta vahva suositus kyllä ainakin jos pelaa nuoruusmuistojen takia, oli kyllä kivaaKärsimättömyys iski, Telian sivuilta upgrade latausnopeuteen ja se päivitty heti.
Saas nähdä millsesta köntsästä tuli sitten 40€ maksettua![]()
Armor: Tal EthProtip
Starter runewordit kannattaa sitten hommata heti alkuun:
Nef + Tir --> 2 socket hattu
Tal + Eth --> 2 socket body armor
Jotta lähtee sujuvammin homma käyntiin. Runet saa countessia rullaamalla ja samalla levuttaa mukavasti.