Digital Foundry irtautui Eurogamerista ja IGN:stä itsenäiseksi yritykseksi

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
23 893
Digital Foundry on ilmoittanut irtautuneensa Eurogamerista ja sen omistajasta IGN:stä.

Digital Foundry tunnetaan kenties parhaiten videoistaan, joissa vertaillaan pelien eri alustojen versioiden grafiikoita ja suorituskykyä toisiinsa.

Voit katsoa Digital Foundryn YouTube-videon aiheesta alta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Digital Foundry on kuin io-tech, ei sitä saa menettää. Käytännössä siellä(kin) asioista jotain tietävät tekevät testejä, joista muut vaan ottavat mallia. Aivan liian paljon on Puhuvia Päitä, jotka eivät oikeasti tiedä sen syvällisemmin mitään, samaan aikaan kun nämä herrat luovat oikeaa sisältöä.

--

Tietenkin, olen taas niin saita, että en ole maksanut heille mitään - enkä maksa tulevaisuudessakaan. Mutta helposti nostan heidät top-10 lähteeksi, kun katson mitä vaan vertailuja. Ehkä jopa top-5.

--

Kaikkea onnea ja toivottavasti katselijat ymmärtää , että tässä on osaava porukka tekemässä videoita/sisältöä.
 
Loistava uutinen, toivottavasti pärjäävät yrittäjinä. Hirveä riski nykyaikana, mutta karumpaa se on ottaa käskyjä joltakin korporaatiolta, joka tappaa journalismia päivittäin, kuten noiden emoyhtiö tekee tällä hetkellä. Hirveä määrä pelijournalisteja päätynyt kortistoon hiljattain. Miltei yhtä paljon kuin devaajia.
 
Mitä täh? Minä ainakin sain bannit ihan vastaavasta postauksesta. @Sampsa antoi.
Kannattaa tarkistaa selaimen kunto koska kyllä tuossa itsellä ihan hyvin näkyy selostus asiasta:
1754846994720.png
 
Digital Foundry, tai tuttavallisemmin DF.. meidän alhaisten konsolipesanttien keihäänkärki pikselisodassa ja siinä, kenen raudalla peli nykii marginaalisesti vähemmän. Tärkeitä juttuja siis.

DF on jo paikkansa lunastanut revikoilla jotka lähestyvät pelejä täysin eri kulmasta kuin muut saitit, eli siitä teknisestä. Joskus PS4:n saapumisen aikaanhan tämä kanava sai kovasti nostetta, mutta on erittäin relevantti edelleen. Vaikka rehellisyyden nimissä en ole jaksanut katsella niitä jutustelusessioita, vaan enemmänkin niitä konsolisotamateriaaleja, eli pelikohtaisia vertailuja eri raudalla. Good stuff.
 
Itseä on kiinnostanut aina eniten PC-puolen jutut noilta ja varsinkin optimaalisten peliasetusten suositteluvideot. Auttaa kummasti, kun saa priorisoitua asetuksia sen mukaan mikä on oikeasti havaittavissa vs. kuorma. Loistavaa sisältöä muutkin. Pikkasen enemmän voisivat uutispuolella erottaa konsoleita ja PC:tä IMO, mutta se nyt on aika pieni valituksenaihe.
 
DF on kyllä yksi top kanavista. Puolueetonta sisältöä peleistä ja niiden teknisistä eroista alustojen välillä. Tykkään varsinkin developer haastatteluista ja tekniikkasukelluksista peleihin/engineihin. Myös Retrosisältöä tullut katsottua mitä John duunannut esim Audi Sorlien kanssa.

Mahtava että ovat itsenäisiä. Pitääpä subata taas kuukaudeksi heidän patreon. Aina silloin tällöin pitää tukea tällaista helmeä tuolla tavalla.
 
Digital Foundry videoita tulee harvoin katsottu kun suurin osa on käsikonsoli tai pelikonsooli suunnattuja ja sitten joku välillä apple tai pc puolen.
Ihan hyvin ne pyörittää ja asialliset videot mutta ei ole ihan suunnattu omiin tarpeisiin.
 
Pikainen katsaus DF:n historiaan ja näyttää siltä että ovat olleet osa IGN:ää vasta vuodesta 2024 heistä riippumattomien yrityskauppojen myötä.

Voisi kai tiivistää niin että Richard Leadbetter (DF:n pomo) ei tykännyt yhtään olla IGN:n alaisuudessa, niin pian tämä irtaantuminen tapahtui.
 
Pikainen katsaus DF:n historiaan ja näyttää siltä että ovat olleet osa IGN:ää vasta vuodesta 2024 heistä riippumattomien yrityskauppojen myötä.

Voisi kai tiivistää niin että Richard Leadbetter (DF:n pomo) ei tykännyt yhtään olla IGN:n alaisuudessa, niin pian tämä irtaantuminen tapahtui.
Muistaakseni silloin kun IGN osti Gamer Networkin jonka alla siis DF oli ollut jo vuosikymmenen niin jossain DF:n videolla kun asiaa käsittelivät niin siellä jo vilauteltiin että onhan tässä jo jonkun aikaa itsenäisyyttä mietitty. Eli ilmeisesti kuitenkin tahtotila on ollut varmasti jo ennen IGN:n ostoa, mutta vauhditti merkittävästi asiaa.
 
En ole koskaan ymmärtäny näiden kaverien suosiota kun average fps kertominen kolmen konsolin välillä kestää noin 15-30min, joskus vieläkin enemmän. Varsinaisen informaation määrä videoissa on hyvin vähäinen. Tuollainen melkein tuntia hipova video voisi sisältää jo renderöinti putken analysointia tällöin ei myöskään tarvitsisi arvailla videoilla "miksi asia x on kuin se on".
 
En ole koskaan ymmärtäny näiden kaverien suosiota kun average fps kertominen kolmen konsolin välillä kestää noin 15-30min, joskus vieläkin enemmän. Varsinaisen informaation määrä videoissa on hyvin vähäinen. Tuollainen melkein tuntia hipova video voisi sisältää jo renderöinti putken analysointia tällöin ei myöskään tarvitsisi arvailla videoilla "miksi asia x on kuin se on".
Oletko katsonut yhtä ainutta niistä, jos käsitys videoiden sisällöstä on tuo?
 
Oletko katsonut yhtä ainutta niistä, jos käsitys videoiden sisällöstä on tuo?
Aina jos joku peli käsittelyssä niin noin se menee kuten juuri mainitsin. Sitä vähäistä informaatiota joka videoissa on ei yksinkertaisesti ole pakattu hyvin vaan sen joutuu pikakelaamalla kalastelemaan.
 
Aina jos joku peli käsittelyssä niin noin se menee kuten juuri mainitsin. Sitä vähäistä informaatiota joka videoissa on ei yksinkertaisesti ole pakattu hyvin vaan sen joutuu pikakelaamalla kalastelemaan.
Siinä on tainnut jäädä pikakelaamiselta huomaamatta että siitä FPS:stä kerrotaan muutakin kuin average FPS (mikä itsessään on aika turha arvo ylipäätään). Lisäksi yleensä vertaillaan mm. resoluutiota, grafiikka-asetuksia jne ainakin niissä videoissa mitä itse katsellut.
"Renderöintiputkella" tarkoittanet renderöintiprosessia alusta loppuun? Sitä ei mitään lopputulosta katsomalla voi kukaan lähteä avaamaan, siihen tarvitaan joku pelin kehittäjistä joka tietää miten homma tehtiin.
 
mikä itsessään on aika turha arvo ylipäätään
Miten niin turha? Sehän kertoo miten peli pyörii keskivertotilanteessa. 1% ja 0.1% sekä vielä ne rajatapaus testit niitä tilanteita varten kun ruudulla paljon tavaraa ovat sitten erikseen (joita DF ei testaile)
Lisäksi yleensä vertaillaan mm. resoluutiota, grafiikka-asetuksia jne ainakin niissä videoissa mitä itse katsellut
Kaikki sellaisia asioita jotka voisi käydä parin minuutin sisällä videon alussa (ei käydä)
Sitä ei mitään lopputulosta katsomalla voi kukaan lähteä avaamaan, siihen tarvitaan joku pelin kehittäjistä joka tietää miten homma tehtiin.
Esim renderdoc pystyy nauhoittamaan yhden ruudun ja voit sitä tarkastella mitä ja miten peli rakentaa ruudun. Toimii vulkan, d3d11 ja d3d12 kanssa eli kaikkien nykypelien kohdalla.
DF yleisöä ei taida oikeasti pelien tekninen toteutus edes kiinnostaa.

Eihän DF:n videoilla ole enää vuosiin ollut ideana se että mikä on pelin average FPS
Vaan...? Jos ei peliä arvostella, fps lukemat sivuseikka eikä pelin tekniikkaan paneuduta syvällisemmin, videoiden pointti todellakin on itselläni hukassa. Kertokaa ihmeessä kun niitä faneja tuntuu täällä olevan.
 
Miten niin turha? Sehän kertoo miten peli pyörii keskivertotilanteessa. 1% ja 0.1% sekä vielä ne rajatapaus testit niitä tilanteita varten kun ruudulla paljon tavaraa ovat sitten erikseen (joita DF ei testaile)
Ei, vaan se kertoo FPS:n keskiarvon, mikä on täysin eri asia kuin miten peli pyörii keskivertotilanteessa. Testiskenessä voi esimerkiksi pyöriä puolet surkeasti ja puolet tosi hyvin, jolloin AVG FPS on ihan turha eikä kuvaa lainkaan oikeaa suorituskykyä.

DF ei tosiaan noihin minimeihin taida mennä, mutta yhden AVG FPS:n sijasta näytetään pätkiä pelistä ja miten se reaaliaikainen FPS missäkin kohdassa peliä käyttäytyy, mikä on huomattavasti hyödyllisempää tietoa. Myös edellä kuvattu tilanne paljastuu samalla kätevästi.

Kaikki sellaisia asioita jotka voisi käydä parin minuutin sisällä videon alussa (ei käydä)
Asetukset ehkä, resoluutio ei kun se tuppaa olemaan nykypäivänä dynaaminen. Katsojalle on myös tässä ihan eri asia lukea vaikka resoluutio 1800-1280x1200-720 tms, kuin nähdä esimerkkejä tilanteista joissa resoluutio vaihtelee.

Esim renderdoc pystyy nauhoittamaan yhden ruudun ja voit sitä tarkastella mitä ja miten peli rakentaa ruudun. Toimii vulkan, d3d11 ja d3d12 kanssa eli kaikkien nykypelien kohdalla.
DF yleisöä ei taida oikeasti pelien tekninen toteutus edes kiinnostaa.
Kyllä ja ei, teknistä nippeliä sillä kyllä saa irti, mutta se on ihan eri asia ottaa yksittäinen ruutu ja ihmetellä mitä eri varjostimet nyt laskivat vrt kehittäjän avaama renderöintiprosessi. Ehkä tarkoitamme eri asioita sillä avaamisella.
Esimerkiksi täältä löytyy paljon esityksiä sellaisesta avaamisesta mitä minä tarkoitin (ja paljon muuta tietysti myös) https://forum.beyond3d.com/threads/game-development-presentations-a-useful-reference.46956/
 
DF ei tosiaan noihin minimeihin taida mennä, mutta yhden AVG FPS:n sijasta näytetään pätkiä pelistä ja miten se reaaliaikainen FPS missäkin kohdassa peliä käyttäytyy, mikä on huomattavasti hyödyllisempää tietoa. Myös edellä kuvattu tilanne paljastuu samalla kätevästi.
Tässä on sattunut väärinymmärrys. Kun puhun avg fps lukemista puhun juurikin siitä reaaliaikaisesta graafista jota näyttävät. Sitä kun katsoo niin näet avg lukeman (se numero joka on valtaosan ajasta näkyvissä). Nuo mainitsemasi rajatapukset joita harvoin tapahtuu ovat asia erikseen.

Puheitani puoltaa myös kohdat joita katsotaan eniten. Se kiinnostavin ja oleellisin asia videoissa on juuri tuo pieni ote fps lukemista. Konsolilla pelaajia kiinnostaa ainoastaa millä fps lukemalla peli pyörii, onko 30 vai suht tasainen 60. Muu sisältö aika irrelevanttia koska kaikki näkee ensisekunneilla että peli näyttää ok. Analysoinnit ja mutuilut tekstuureista, varjoista ym on ihan turhaa varsinkin kun pintaa syvemmät tutkimukset loistaa poissaolollaan.
firefox_eDhKfMiPk6.png

Asetukset ehkä, resoluutio ei kun se tuppaa olemaan nykypäivänä dynaaminen. Katsojalle on myös tässä ihan eri asia lukea vaikka resoluutio 1800-1280x1200-720 tms, kuin nähdä esimerkkejä tilanteista joissa resoluutio vaihtelee.
Klippi resoluution skaalauksestakaan ei paljoa aikaa vaadi.
Kyllä ja ei, teknistä nippeliä sillä kyllä saa irti, mutta se on ihan eri asia ottaa yksittäinen ruutu ja ihmetellä mitä eri varjostimet nyt laskivat vrt kehittäjän avaama renderöintiprosessi. Ehkä tarkoitamme eri asioita sillä avaamisella.
Yksittäisen ruudun analysointi ja miten siinä ms budjetti käytetään antaa erittäin hyvin tietoa miten hyvin pelissä on optimointi toteutettu. DF ei tosiaan näihin paneudu ollenkaan vaan hommat hoidetaan lähinnä pintapuolisesti ja arvailemalla joka oli se alkuperäinen pointtini.
Esimerkiksi täältä löytyy paljon esityksiä sellaisesta avaamisesta mitä minä tarkoitin (ja paljon muuta tietysti myös) https://forum.beyond3d.com/threads/game-development-presentations-a-useful-reference.46956/
Tää linkki vaatii tunnukset.
 
Yksittäisen ruudun analysointi ja miten siinä ms budjetti käytetään antaa erittäin hyvin tietoa miten hyvin pelissä on optimointi toteutettu. DF ei tosiaan näihin paneudu ollenkaan vaan hommat hoidetaan lähinnä pintapuolisesti ja arvailemalla joka oli se alkuperäinen pointtini.
No kerropas sitten meille, kuinka tuo analyysi tapahtuu ja mitä se kertoo optimoinnista? Omaan korvaan kyllä kuulostaa lähinnä siltä, että yrität päteä asiassa, josta et oikeasti ymmärrä mitään.
 
Vaan...? Jos ei peliä arvostella, fps lukemat sivuseikka eikä pelin tekniikkaan paneuduta syvällisemmin, videoiden pointti todellakin on itselläni hukassa. Kertokaa ihmeessä kun niitä faneja tuntuu täällä olevan.
Kyllä fps vertailut on tärkeitä. Average fps ei niinkään kuten sinä sanoit. Ainakin itseä kiinnostaa nimenomaan konsolien välinen vertaus mitä löytyy mistäkin versiosta ja kuinka on tehot käytetty hyödyksi. Onko saatu RTGI mukaan ja onko varjot low PS5:lla mutta medium SX:llä ja miten ne vertautuu PC versioon ultralla. Frameratesta kiinnostaa etenkin konsolien väliset erot. Itseä ei niinkään absoluuttinen fps kiinnosta koska konsolien framerate pyörii valtaosan ajasta omasta mielestä mielenkiinnottomalla alueella (60fps tai alle).

Muutenkin tuo DF:n tapa tehdä puolueetonta ja neutraalia kontenttia on virkistävää tässä clickbait ja hyperbolen täyttämässä sisältövirrassa. Kuten aikaisemmin kuitenkin sanoin niin kyllä DF:ltä kiinnostaa muu content nykyään enemmän mitä nämä vanhanaikaiset konsolien perffi testit. Devaajahaastattellut, retrovideot, tekniikka sukellukset peleihin ja DF-Direct. Rauhallista ja neutraalia ilman että sivulauseessa tai vihjaillen koitettaisiin dumata yhtä alustaa koska XYZ on paha-paha-paha.

Eikä ketään kiinnosta youtubesta katsoa jotain release buildin muka-debuggailua, se ei kyllä antaisi yhtään mitään lisää. Muutenkin RenderDoc ankea työkalu debugata edes omaa retard-tason shaderiä kaikkine debug symboleineen.
 
Nyt saavat pitää konsoli firmojen lahjukset itsellään eikä tarvi jakaa eurogamerille. Bisness se on mikä kannattaa.
 
Nyt saavat pitää konsoli firmojen lahjukset itsellään eikä tarvi jakaa eurogamerille. Bisness se on mikä kannattaa.
Eurogamer artikkeleissa nolla arvoa mutta niiden pyöriminen EG:n etusivulla parantaa kanavan taloutta tuomalla uusia katsojia eri yleisöstä ja parantaa SEO tuloksia.
DF varmaan kannattaisi tehdä uusi soppari jollekkin ign tyyliselle sivustolla tekemään samaa.
 
Mikä DF:n toiminnassa saa sut ajatteleen että he olisivat jotenkin puolueellisia?
Eikö nuo olleet hehkuttamassa mm. julkaisussa upeasti jokaisella alustalla pyörinyttä Jedi Survivoria? Jeesmiehet eivät myöskään uskaltaneet tehdä videota Spiderman 2:n pc-portista. Aika kaukana journalismista, jos negatiiviset videot itsesensuroidaan pois.
 
Eikö nuo olleet hehkuttamassa mm. julkaisussa upeasti jokaisella alustalla pyörinyttä Jedi Survivoria? Jeesmiehet eivät myöskään uskaltaneet tehdä videota Spiderman 2:n pc-portista. Aika kaukana journalismista, jos negatiiviset videot itsesensuroidaan pois.
En ole jedi-videoita katsellut, mutta taas huudellaan ainakin Spider-Man 2sta ihan puutaheinää ja samalla haukutaan tekijöitä perusteetta.
Spider-mania käsiteltiin DF Direct -videossa jossa todettiin että onpahan surkea porttaus.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tässä taas käydään läpi syitä, miksei erillistä videota silloin tehty. Syinä mm. parin päivän välein tulevat pätsit, joiden myötä siinä vaiheessa kun jos olisikin saanut videon valmiiksi, on jo uusi pätsi tullut mikä on korjannut ainakin osan ongelmista.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
En ole jedi-videoita katsellut, mutta taas huudellaan ainakin Spider-Man 2sta ihan puutaheinää ja samalla haukutaan tekijöitä perusteetta.
Spider-mania käsiteltiin DF Direct -videossa jossa todettiin että onpahan surkea porttaus.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tässä taas käydään läpi syitä, miksei erillistä videota silloin tehty. Syinä mm. parin päivän välein tulevat pätsit, joiden myötä siinä vaiheessa kun jos olisikin saanut videon valmiiksi, on jo uusi pätsi tullut mikä on korjannut ainakin osan ongelmista.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkkasit hyvin juuri sen mihin viittasinkin. Pätkän missä kertovat erinäisiä tekosyitä sille mikseivät tee omaa videota pelille.
 
Linkkasit hyvin juuri sen mihin viittasinkin. Pätkän missä kertovat erinäisiä tekosyitä sille mikseivät tee omaa videota pelille.
Ei, vaan ihan oikeita syitä. Ja sen ensimmäisen pätkän jossa toteavat että onpahan surkea porttaus.

Kaikista peleistä ylipäätään ei voi kukaan tehdä videota, tästä tehtiin kaksi pätkää Directeihin mikä on paljon enemmän kuin monista muissa.
 
Linkkasit hyvin juuri sen mihin viittasinkin. Pätkän missä kertovat erinäisiä tekosyitä sille mikseivät tee omaa videota pelille.
Nuo olivat ihan valideja syitä olla tekemättä videota pelistä. Tuollaisen kattavan videon teko vie paljon aikaa ja siihen ei kannata ryhtyä, jos peliin tipahtelee päivityksiä liki päivittäin, koska se sisältö voi vanhentua jo ennen videon julkaisua. Kyseiseen peliin ei myöskään ole ihmisillä näköjään niin paljoa kiinnostusta, että myöhemmin olisi taloudellisesti kannattavaa julkaista aiheesta videota (katselukerrat, patreon-tukijoiden kiinnostus jne). Kannattaa kuitenkin muistaa, että noita videoita tekevät ihmiset ihan tuntipalkalla ja tuon vuoksi joudutaan painimaan myös noiden taloudellisten seikkojen kanssa, eli ei kannata tehdä samaa työtä moneen kertaan tai julkaista sisältöä, jota ihmiset eivät katso.
 
Nuo olivat ihan valideja syitä olla tekemättä videota pelistä. Tuollaisen kattavan videon teko vie paljon aikaa ja siihen ei kannata ryhtyä, jos peliin tipahtelee päivityksiä liki päivittäin, koska se sisältö voi vanhentua jo ennen videon julkaisua. Kyseiseen peliin ei myöskään ole ihmisillä näköjään niin paljoa kiinnostusta, että myöhemmin olisi taloudellisesti kannattavaa julkaista aiheesta videota (katselukerrat, patreon-tukijoiden kiinnostus jne). Kannattaa kuitenkin muistaa, että noita videoita tekevät ihmiset ihan tuntipalkalla ja tuon vuoksi joudutaan painimaan myös noiden taloudellisten seikkojen kanssa, eli ei kannata tehdä samaa työtä moneen kertaan tai julkaista sisältöä, jota ihmiset eivät katso.
Ei, vaan ihan oikeita syitä. Ja sen ensimmäisen pätkän jossa toteavat että onpahan surkea porttaus.

Kaikista peleistä ylipäätään ei voi kukaan tehdä videota, tästä tehtiin kaksi pätkää Directeihin mikä on paljon enemmän kuin monista muissa.

Ehkä negatiivisia videoita ei ole taloudellisesti kannattavaa tehdä, jos haluaa säilyttää ennakko-oikeudet tiettyjen studioiden ja valmistajien suuntaan. Parempi siis laittaa jonkun toisen kanavan taakse 30k näkyvyydelle kuin pääkanavalle 500k - ihan tulojen maksimoimiseksi. Ainoa asia mistä voi vängätä oliko tuo yltiöpositiviinen mainoshenkisyys pakkorako emoyhtiön takia vaiko ei. Sen näkee sitten kohta.
 
Ehkä negatiivisia videoita ei ole taloudellisesti kannattavaa tehdä, jos haluaa säilyttää ennakko-oikeudet tiettyjen studioiden ja valmistajien suuntaan. Parempi siis laittaa jonkun toisen kanavan taakse 30k näkyvyydelle kuin pääkanavalle 500k - ihan tulojen maksimoimiseksi. Ainoa asia mistä voi vängätä oliko tuo yltiöpositiviinen mainoshenkisyys pakkorako emoyhtiön takia vaiko ei. Sen näkee sitten kohta.
Näistä viesteistä lähinnä nyt tuntuu paistavan jonkinlainen antipatia sinun osaltasi DF:ää kohtaan.
 
Jos joku ei tykkää, niin en kyllä oikeastaan keksi että miksi meidän pitäisi koittaa muuttaa sitä mielipidettä.

Antaa olla eri mieltä vaan.

Itse en oikein tiedä mikä vaihtoehtoinen media tekisi yhtä tarkkoja analyysejä kuvanlaatuasetuksista ja vertailisi kattavasti eri alustoja yhtä syvällisesti keskenään, saati syventyisi yhtä tarkasti teknisiin toteutuksiin haastatteluissaan.
 
No kerropas sitten meille, kuinka tuo analyysi tapahtuu ja mitä se kertoo optimoinnista? Omaan korvaan kyllä kuulostaa lähinnä siltä, että yrität päteä asiassa, josta et oikeasti ymmärrä mitään.

Hieman riskialttiisti tuodaan tähän keskustekuun Threat Interactive, joka tällä tasolla tuntuu pelien renderöintejä ja millisekuntibudjetteja käyvän läpi:


Tällä tyypillähän on todella, todella pahat antipatiat Unreal Engine 5sta, Lumenia ja myös Digital Foundrya kohtaan. Viimeisestä on saatu myös draamaa aikaiseksi, kun ilmeisesti DF on hänen väitteidensä myötä mm. Monster Hunter World -videossa vähän epäammattimaisesti useaan kertaan vakuutellut ammattitaitoaan ja kokemuksen rintaääntä. Puolin ja toisin syytöksiä ammattitaidottomuudesta ja kaikenlaisesta griftaamisesta lentelee, eikä varmasti auta että Threat Interactiven tyyppi vaikuttaa aika aspergermaisen kolkolta tai vähintäänkin ylimielisen negatiiviselta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Minä en ymmärrä renderöintiputkista ja pelioptimoinnista oikein mitään, joten en osaa sanoa onko Threat Interactivella paljon aitoa tietoa ja kokemusta, vai onko kyseessä vaan vakuuttavan aggressiivisesti puhuva puoskari.

Suosittelen siis ottamaan suolan kanssa, jos ei ymmärrä asioista enemmän...

Vaikuttaa kuitenkin olevan asiantunteva, koska esim. Alan Wake 2 videossa on kommentti Remedyn työntekijältä, joka kiittelee hyvästä kritiikistä ja huomioista - tietenkään tätäkään profiilia on vaikea todistaa todelliseksi:

Screenshot_20250813_231631_Brave.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Eikö nuo olleet hehkuttamassa mm. julkaisussa upeasti jokaisella alustalla pyörinyttä Jedi Survivoria?
Näyttää olevan heidän videossaan revikkaa että pyöriipä huonosti Jedi konsoleilla. Valittelevat perf modesta että pyörii oikeasti 45fps ja pahaa tearingia ja toivovat päivitystä. 30fps moodi on suht lukotettu mutta muutama kohta missä tipahtaa framerate targetistaan. Vielä 10kk sitten testasivat PC:llä ja totesivat että vieläkin rikki vaikka 9 pätsiä jo tullut.

Muisteletko jotain toista peliä ehkäpä?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 982
Viestejä
4 876 873
Jäsenet
78 739
Uusin jäsen
FENRIR666

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom