PS4 Pro ja PSVR.
Ovat sen verran kalliita vermeitä että ei ole tulossa PC:lle kun tietää ettei oma pää ole tuolle yhteistyökykyinen.
GT Sport:a pelasin myös VR:nä, sillä meni 5-10 min ihan ok...sille ehkä olisi voinut siedättyä paremmin, tosin mäkiset radat siinäkin tuotti kaikkea muuta kuin hyvän olon.
Puntariin kun heittää sen wow elämyksen jonka VR tarjoaa ja sen veemäisen olon joka siitä aiheutuu, niin valitettavasti joutuu jättämään väliin.
Toivon todella että tähän vielä jotain keksitään, itse syy tähän kun on lääketieteellä vielä enemmän tai vähemmän pimennossa.
Tuossa Dirt Rally 2.0 voi ainakin PC:llä laittaa sieltä "vr comfort options" valikosta sen lukitun horisontin päälle niin se auttoi itseäni alkuun. Nyt pystyn ajamaan jo ilman sitäkin.
Olen Make73 koittanut psyykata VR maailmaan näissä simuissa sillä tiedän itse millainen olo voi tulla sillä olin itse myymässä Rift S heti ekan päivän jälkeen, kun makasin DR2.0 jälkeen sängyssä loppupäivän. Jossain vaiheessa vain totuin tuohon mikä ei tietysti tarkoita, että jokainen voisi tottua. Ajattelen vain, koska itselläni oli niin äärimmäisen huono olo alkuun niin toivoa on muillakin.
Jos asut Make73 pääkaupunkiseudulla niin tule joskus testaamaan laseja PC-ympäristössä.